Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
De reacties die ik daar lees, lees je ook hier op het forum hoor.
Weinig verschil.
soms tegenquote:
Hi Gizmoquote:Op zondag 26 juli 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.
Laat iedereen eens een streep onder het verleden zetten en verdergaan, gelijke rechten en ook gelijke plichten.
Hai Jippie.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Gizmo
Mee eens dat stemmingmakerij moet inderdaad maar eens stoppen!
Ik ben vooral dat getroll zat. Zitten echt wel users tussen die het gewoon doen om de boel te verkloten. Maar blijkbaar mag tegenwoordig heel veel, vooral omdat je anders users kwijt raakt.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.
Laat iedereen eens een streep onder het verleden zetten en verdergaan, gelijke rechten en ook gelijke plichten.
Ik heb geen idee wat je daar zo mee bedoeld.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben vooral dat getroll zat. Zitten echt wel users tussen die het gewoon doen om de boel te verkloten. Maar blijkbaar mag tegenwoordig heel veel, vooral omdat je anders users kwijt raakt.
Hier ook wel. Ik bedoel users die bewust komen lopen stoken etc. Om een reactie bij andere users uit te lokken.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daar zo mee bedoeld.
Hier niet volgens mij toch?
Hm dat heb ik gemist dan. Of niet opgemerkt.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook wel. Ik bedoel users die bewust komen lopen stoken etc. Om een reactie bij andere users uit te lokken.
Ik heb het niet over jou trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |