haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Good boy.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 09:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Haal die smiley weg of ik ga weg. Geen grap.
zeker, die kun je er prima bij hebbenquote:Op zondag 26 juli 2020 09:19 schreef Zeroku het volgende:
Maar toch blijft @:PoezeligDing een schatje.
Met 'Ontbijt' had je gewoon in bed kunnen ontbijtenquote:Op zondag 26 juli 2020 09:19 schreef Zeroku het volgende:
Maar toch blijft @:PoezeligDing een schatje.
Ja.quote:
Super ook een appeltje erbij 😇😇😇quote:
Goed punt. Maar dts goes internationalquote:Op zondag 26 juli 2020 09:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Met 'Ontbijt' had je gewoon in bed kunnen ontbijten
Mooi zo kerelquote:
Schoenmaker blijf bij je leest, had dan de hele zin Engelstalig gemaaktquote:Op zondag 26 juli 2020 09:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed punt. Maar dts goes international.
Ja. Inpakken en weer wegquote:
Appeltje?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:24 schreef Jippie het volgende:
Koffie smaakt goed vanmorgen, de appeltaart ook
Beginnen met het ontbijt.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
je kunt niet alles hebben, je moet ergens beginnen
Bananenbroodquote:
Terugroepenquote:
Die groene🤪quote:Op zondag 26 juli 2020 09:25 schreef Jippie het volgende:
Gek op appels, Royal Gala en Gold Delicious zijn mijn favorieten
Uhquote:
Goudrenetten zijn heerlijk in Appeltaart en Appelflappen.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:27 schreef Schakeltopia het volgende:
goudreinetten liefst in de appeletaart
Je wil toch niet zeggen dat je een half jaar met een Appeltaart doetquote:Op zondag 26 juli 2020 09:28 schreef Schakeltopia het volgende:
komende half jaar weer is een appeltaart bakken, goed idee
quote:Op zondag 26 juli 2020 09:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gooudrenetten zijn heerlijk in Appeltaart en Appelflappen.
Gebeurt wel eens vaker.quote:
Invriezenquote:Op zondag 26 juli 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je een half jaar met een Appeltaart doet
nee, ik geef mijzelf een ruime planning. heb er nu geen puf voorquote:Op zondag 26 juli 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je een half jaar met een Appeltaart doet
Zure mensen?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies zure mensen moeten hun PH laag houden
Tijd vliegt wel, lijkt door Corona nog harder te gaan.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee, ik geef mijzelf een ruime planning. heb er nu geen puf voor
en dan zal ik het nog wel even vergeten, en voor je het weet is het november![]()
Vind ik juist niet.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tijd vliegt wel, lijkt door Corona nog harder te gaan.
Jawel, duurt langer om familieleden te zien. Gisteren eindelijk weer eens mijn schoonzus en zwager gezien.quote:
Ken ik nietquote:Op zondag 26 juli 2020 09:34 schreef Schakeltopia het volgende:
gister Bad Times at the El Royale gekeken, ook een prima filmpje
Voelde je je aangesproken dan?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik.ben niet zuur hoor jippie vind jou best cool👍
Ja maar lijkt alsof corona er al jaren is...quote:Op zondag 26 juli 2020 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jawel, duurt langer om familieleden te zien. Gisteren eindelijk weer eens mijn schoonzus en zwager gezien.
Nou het voelt nog steeds als een 'indringer' hoorquote:Op zondag 26 juli 2020 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja maar lijkt alsof corona er al jaren is...
Is het ook. Vaak naast de jupiler.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja maar lijkt alsof corona er al jaren is...
Dat absoluut jaquote:Op zondag 26 juli 2020 09:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou het voelt nog steeds als een 'indringer' hoor
Nee zeer zeker nietquote:
Koud of warm?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan, maar eet hem net zo lief zonder
Publiceer je alleen roddels of ook waarheden?quote:Op zondag 26 juli 2020 09:42 schreef Paul het volgende:
[..]
vast wel. Binnenkort het eerste roddeloverzicht
Paul van der Meijdenquote:Op zondag 26 juli 2020 09:42 schreef Paul het volgende:
[..]
vast wel. Binnenkort het eerste roddeloverzicht
Roddels zijn niet okequote:Op zondag 26 juli 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Publiceer je alleen roddels of ook waarheden?
waar?quote:
Hoe weet ik wat waar isquote:Op zondag 26 juli 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Publiceer je alleen roddels of ook waarheden?
ohquote:Op zondag 26 juli 2020 09:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee is Hortensia op stam, staat zo knullig om er een stok bij te steken
quote:Op zondag 26 juli 2020 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bedoel, tim hofman in de link, dat is afschrikwekkend
Hey Jippiequote:
vet! die dingen kunnen echt grote bloemen hebben joh, echt absurdquote:Op zondag 26 juli 2020 09:56 schreef Jippie het volgende:
Dit is de hortensia op stam Limelight, hier had ik het over @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Waarrrrrquote:
Sstquote:
Hi Dottekequote:Op zondag 26 juli 2020 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie
Hier doet die het niet zo goed als andere jaren, beetje jammer
Mooi om te zienquote:Op zondag 26 juli 2020 10:00 schreef Schakeltopia het volgende:
spin was ook blij met bij in zijn web
Is dat jou mooie tuin dus?quote:
ik dacht hortensia is hortensia, maar ik heb weer wat geleerdquote:Op zondag 26 juli 2020 10:02 schreef Jippie het volgende:
En dan geb ik nog de Pinky Winky ook een pluimhortensia met rode stengels. Zijn zo veel soorten Hortensia 's!
Deze begint net met bloei, is een gewone struik dus maar stokje bij plaatsen
[ afbeelding ]
Zondag rustdagquote:
vind dat echt grappig, heel vaak is het op zondag druk bij de winkel want dan is gratis parkerenquote:
Ik vind mijn tuin wel mooi, nog niet helemaal tevreden. Probeer een Weigelia 'laag' te houden maar dat lukt nietquote:Op zondag 26 juli 2020 10:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is dat jou mooie tuin dus?
dat is goed werk jippiequote:Op zondag 26 juli 2020 10:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, daarom hier elke maand iets bloeiends in de tuin
Je hebt hortensia's die moet je elk jaar flink terug snoeien voor bloei en je hebt hortensia 's die op' oud hout' bloeien, als je die snoeit bloeien ze niet. Dus wel handig als je de verschillen weet.quote:Op zondag 26 juli 2020 10:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht hortensia is hortensia, maar ik heb weer wat geleerd![]()
Beetje nadenken bij het inrichten van de tuin, vind het zelf ook leuk dat een tuin 'leeft' door afwisseling van bloei, geuren, herfstkleuren, sierfruit etc.quote:
Imbecielenquote:Op zondag 26 juli 2020 10:06 schreef Schakeltopia het volgende:
weer een malloot in een auto op mensen ingereden bij berlijn, waarom is nog onbekend
ahaquote:Op zondag 26 juli 2020 10:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt hortensia's die moet je elk jaar flink terug snoeien voor bloei en je hebt hortensia 's die op' oud hout' bloeien, als je die snoeit bloeien ze niet. Dus wel handig als je de verschillen weet.
quote:Op zondag 26 juli 2020 10:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dat echt grappig, heel vaak is het op zondag druk bij de winkel want dan is gratis parkeren![]()
Herken baar heb hier ook.mooie planten ect maar te weinig tijd vaak . Versloffen t iets.. en heb geen tuin man thuisquote:Op zondag 26 juli 2020 10:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind mijn tuin wel mooi, nog niet helemaal tevreden. Probeer een Weigelia 'laag' te houden maar dat lukt niet
Wel een man die het leren kan?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Herken baar heb hier ook.mooie planten ect maar te weinig tijd vaak . Versloffen t iets.. en heb geen tuin man thuis
Gheghe woont nog ff te ver wegquote:
Zoon?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gheghe woont nog ff te ver weg
Stukje gezien, jammer dat TimHoffman Tisjeboy zelf niet heeft ontvangen bij Op1, hij gaat dat toch ook doen?quote:
Klopt ja! Benieuwd hoe dat gaat. Hij heeft volgens mij nog nooit zo'n programma gedaan of wel?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stukje gezien, jammer dat TimHoffman Tisjeboy zelf niet heeft ontvangen bij Op1, hij gaat dat toch ook doen?
Die woont samen. Dus lastig een woont voor nu nog ff te ver weg. Dus sta er alleen voor werk te veelquote:
quote:
XDquote:
Ben ik al urenquote:
Hoquote:
Neequote:
O, dis is mooi hier staat die nog niet helemaal in de bloei.quote:Op zondag 26 juli 2020 09:56 schreef Jippie het volgende:
Dit is de hortensia op stam Limelight, hier had ik het over @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
???quote:
Ja, snap jij dat nu. Waarom andere meenemen in jou ellende denk ik altijd.quote:Op zondag 26 juli 2020 10:06 schreef Schakeltopia het volgende:
weer een malloot in een auto op mensen ingereden bij berlijn, waarom is nog onbekend
Oke danquote:
Stoiquote:
Okequote:
👍quote:
Ja hoorquote:
Niet zoals Op1, wel genoeg andere programma's met serieuze onderwerpenquote:Op zondag 26 juli 2020 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ja! Benieuwd hoe dat gaat. Hij heeft volgens mij nog nooit zo'n programma gedaan of wel?
quote:
🤪quote:
Dacht dat je nog bij je exman woonde en je kinderen nog thuis , maar dan ben ik denk ik in de war met iemand andersquote:Op zondag 26 juli 2020 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die woont samen. Dus lastig een woont voor nu nog ff te ver weg. Dus sta er alleen voor werk te veel
Tuin op het zuiden hier dus veel zon.quote:Op zondag 26 juli 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dis is mooi hier staat die nog niet helemaal in de bloei.
Ik onthou veel details van wat ik lees, maar dat was ws van iemand anders. Niets met influisteren te maken hoor.quote:
😂👌🏻quote:
Wat schreef ik?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 juli 2020 10:53 schreef Jippie het volgende:
Te veel.prive voor hier .quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 juli 2020 10:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Huh? Jij bent dat toch niet?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Te veel.prive voor hier .
Naam.van ex stond hier ect dus gewistquote:
Neuh. Zo hard gaat het niet. Eind dit jaar wel.quote:
Dat meen je niet! Dan haal ik dat weg! Sorry!quote:Op zondag 26 juli 2020 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Naam.van ex stond hier ect dus gewist
Niet erg maar wil.geen privé meer hier van mij . Ellende zat gehadquote:Op zondag 26 juli 2020 11:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dan haal ik dat weg! Sorry!
Zuigt bijna net zo goed als @PoezeligDingquote:
Heb het gewist, dan heb ik toch nog iets onthouden uit mijn Utopiatijd. Heel lang gelurkt, toen ingeschreven op FOK actief meegecost en nog paar maanden mod geweest ook.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet erg maar wil.geen privé meer hier van mij . Ellende zat gehad
Uhuquote:Op zondag 26 juli 2020 11:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het gewist, dan heb ik toch nog iets onthouden uit mijn Utopiatijd. Heel lang gelurkt, toen ingeschreven op FOK actief meegecost en nog paar maanden mod geweest ook.
Mag hopen dat je met @PoezeligDing haar mondje wat beters te zuigen geeft dan de vloerquote:Op zondag 26 juli 2020 11:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zuigt bijna net zo goed als @:PoezeligDing
Tot nu toe prima. Geld wel waard. Accu gaat langer mee dan ze zelf zeiden. Enige nadeel is dat je 'm niet rechtop kunt laten staan. Moet altijd liggen of in de houder.
Je weet hoe snel de topics er in UTO doorheen vlogenquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2562583
/11/25#p194264969]zondag 26 juli 2020 11:05[/url] schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Uhu
Ja de vorige kon overal staan, dat was wel een stuk makkelijker.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag hopen dat je met @:PoezeligDing haar mondje wat beters te zuigen geeft dan de vloer
Jammer van dat nadeel, rechtop kunnen laten staan is wel zo handig.
En je wasmachine?
Ja en grof t daar wasquote:Op zondag 26 juli 2020 11:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je weet hoe snel de topics er in UTO doorheen vlogen
Oh dus de volle mep voor de Dyson betaald, maakt ook niet uit. Je moet wel achter aanschaf van een wasmachine staan en niet laten verleiden totaankoop omdat je er een mooi kado bijkrijgt (die je uiteindelijk toch grotendeels zelf betaald)quote:Op zondag 26 juli 2020 11:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja de vorige kon overal staan, dat was wel een stuk makkelijker.
Uiteindelijk (nog) niet gekocht. Toch wat prijzig voor iets dat we niet per se nodig hebben nu.
Ja was het geld uiteindelijk niet waard inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dus de volle mep voor de Dyson betaald, maakt ook niet uit. Je moet wel achter aanschaf van een wasmachine staan en niet laten verleiden totaankoop omdat je er een mooi kado bijkrijgt (die je uiteindelijk toch grotendeels zelf betaald)
Geen interesse in roddels Paul, maar ik wil het topic voor jou wel bezoeken.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Paul het volgende:
BREKEND
OM 12 UUR GAAT HET EERSTE FOK RODDELS OVERZICHT OP DE FRONTPAGE OPENBAAR
BREKEND
Misschien sta jij ook wel in de 1e editiequote:Op zondag 26 juli 2020 11:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen interesse in roddels Paul, maar ik wil het topic voor jou wel bezoeken.
quote:Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Paul het volgende:
BREKEND
BREKEND
Cliffhangerquote:Op zondag 26 juli 2020 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien sta jij ook wel in de 1e editie
Niet gelezenquote:Op zondag 26 juli 2020 11:14 schreef Paul het volgende:
BREKEND
BREKEND
Je hebt gewoon quotes geplaatstquote:Op zondag 26 juli 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
Ik kan al wel verklappen dat er veel DTS-mensen in staan
De roddels die je straks leest zijn 11000 x heter/heftiger/confronterender dan iemand die iets eetquote:Op zondag 26 juli 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker
@:Paul, kan dit er nog bij als 'feitje' in je topic?
Om de roddel volledig te makenquote:Op zondag 26 juli 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker
@:Paul, kan dit er nog bij als 'feitje' in je topic?
Wist je ook al dat @SuperwormJim heerlijke zoenen uitdeelt? Is een feit geen roddelquote:Op zondag 26 juli 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
De roddels die je straks leest zijn 11000 x heter/heftiger/confronterender dan iemand die iets eet
Niet gelezenquote:Op zondag 26 juli 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
Ik kan al wel verklappen dat er veel DTS-mensen in staan
Iets van; Aloa haalde de downtime terwijl hij genoot van zijn hutspot met draadjesvlees.quote:
Dat recept is en blijft geheimquote:Op zondag 26 juli 2020 11:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iets van; Aloa haalde de downtime terwijl hij genoot van zijn hutspot met draadjesvlees.
En dan vervolgens het recept voor 'Aloa's stoof' erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |