Imbecielenquote:Op zondag 26 juli 2020 10:06 schreef Schakeltopia het volgende:
weer een malloot in een auto op mensen ingereden bij berlijn, waarom is nog onbekend
ahaquote:Op zondag 26 juli 2020 10:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hebt hortensia's die moet je elk jaar flink terug snoeien voor bloei en je hebt hortensia 's die op' oud hout' bloeien, als je die snoeit bloeien ze niet. Dus wel handig als je de verschillen weet.
quote:Op zondag 26 juli 2020 10:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dat echt grappig, heel vaak is het op zondag druk bij de winkel want dan is gratis parkeren![]()
Herken baar heb hier ook.mooie planten ect maar te weinig tijd vaak . Versloffen t iets.. en heb geen tuin man thuisquote:Op zondag 26 juli 2020 10:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind mijn tuin wel mooi, nog niet helemaal tevreden. Probeer een Weigelia 'laag' te houden maar dat lukt niet
Wel een man die het leren kan?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Herken baar heb hier ook.mooie planten ect maar te weinig tijd vaak . Versloffen t iets.. en heb geen tuin man thuis
Gheghe woont nog ff te ver wegquote:
Zoon?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gheghe woont nog ff te ver weg
Stukje gezien, jammer dat TimHoffman Tisjeboy zelf niet heeft ontvangen bij Op1, hij gaat dat toch ook doen?quote:
Klopt ja! Benieuwd hoe dat gaat. Hij heeft volgens mij nog nooit zo'n programma gedaan of wel?quote:Op zondag 26 juli 2020 10:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stukje gezien, jammer dat TimHoffman Tisjeboy zelf niet heeft ontvangen bij Op1, hij gaat dat toch ook doen?
Die woont samen. Dus lastig een woont voor nu nog ff te ver weg. Dus sta er alleen voor werk te veelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |