haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Oh, dat heb ik wel gelezen, maar dacht dat je naar Turkije was of zo.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zeroku heeft deze maand alle lof
alleen zijn overwinning was wat dof
de kans op overwinning was geen garantie
maar sjakkie ging effe op vakantie
maar Zero pakte zijn kans
whoehahhahaquote:Op zondag 26 juli 2020 05:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel gelezen, maar dacht dat je naar Turkije was of zo.
quote:Op zondag 26 juli 2020 05:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is het voordeel van niet in het roddelcircuit zitten.
Ja, bij alles kan ik denken 'huh?'quote:
wouwquote:Op zondag 26 juli 2020 05:34 schreef devzero het volgende:
mavi güller soğuk kahve hakkında hüzünlü bir şarkı söyler
Ik ben een tijdje hier amper/ niet geweest en wat boeien mij die TT's dan. En het meeste geouwehoer lees ik niet eens. Ik dumpte wat poep en was weer weg.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar tig tt erover hoor muts ja niet voor mij dan maar ... matters en in topic zat over gehad/
this my girlquote:Op zondag 26 juli 2020 05:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje hier amper/ niet geweest en wat boeien mij die TT's dan. En het meeste geouwehoer lees ik niet eens. Ik dumpte wat poep en was weer weg.
sana sevgilerquote:Op zondag 26 juli 2020 05:34 schreef devzero het volgende:
hier ook meteen je pantoffels nog meer?quote:
Kriebeltje op mijn rug.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook meteen je pantoffels nog meer?
komt er aan bbyquote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 26 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dev gebruikt denk ik de vertaler?
Trusten schatjequote:
zie ik aan je kromme zinnenquote:
Heel bekend turks gezegde, dat die jacq dat nou niet kent.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:39 schreef PoezeligDing het volgende:
thee is weg en het uilgeluid is niet te horen
Teach her!quote:Op zondag 26 juli 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel bekend turks gezegde, dat die jacq dat nou niet kent.
de thee is op en er is geen geluid van uilen te horenquote:Op zondag 26 juli 2020 05:39 schreef PoezeligDing het volgende:
thee is weg en het uilgeluid is niet te horen
quote:Op zondag 26 juli 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel bekend turks gezegde, dat die jacq dat nou niet kent.
en ken ik niet als turks gezegdequote:Op zondag 26 juli 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
de thee is op en er is geen geluid van uilen te horen
volgens google
Ik dacht dat het over uilenzeik ging.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
de thee is op en er is geen geluid van uilen te horen
volgens google
mario zijn Nederlands is beter.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nee hij bedoeld vast de thee is op en de vogels worden wakker .. licht ..
ja ik zat te puzzelen ermeequote:
Jij spreekt het vloeiend?quote:Op zondag 26 juli 2020 05:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik zat te puzzelen ermee![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 26 juli 2020 05:34 schreef devzero het volgende:
ja best welquote:
ja zag het zelf alquote:
sla dit even op thnxquote:Op zondag 26 juli 2020 05:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Overtreffende trap 'beter/ groter/ sneller/ hoger/ lager' etc. altijd 'dan'.
Gelijk is 'als'.
toen ik het nog keer las zag ik het zelf . oefen nog steedsquote:
ja blijft lastigquote:
Dat heb ik wel aardig onder de oksels.quote:
ik worstel vaak mee bij voorbeeld is geen dt dat weet ikquote:Op zondag 26 juli 2020 05:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel aardig onder de oksels.
Nee goed.quote:Op zondag 26 juli 2020 05:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij wordt
zij wordt
fout denk ik
hhaa zie het ook echt niet he dat is het met dyslexie. ik heb veel woorden aangeleerdquote:
Doen er wel meer.quote:Op zondag 26 juli 2020 06:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik deed bijvoorbeeld en dacht dat goed was
schuurde en schreef dan schuurd
ja kon uur langer slapen.. ik ben gisteravond zo in slaap gevallen zonder te checkenquote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja kon uur langer slapen.. ik ben gisteravond zo in slaap gevallen zonder te checken
Thnxxx moppie we zijn saampjes hierquote:
JAA!quote:Op zondag 26 juli 2020 06:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Thnxxx moppie we zijn saampjes hier![]()
![]()
quote:
quote:
ho hoquote:
stopquote:
kAppenquote:
quote:
Mijn fucking heldin.quote:
Goedemorgen schatjequote:
Een hele goedemorgen poppetjequote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 07:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen poppetje.
[ afbeelding ]
quote:
Moeten we daar ook gifjes van maken?quote:
oh god alsjeblieft nietquote:Op zondag 26 juli 2020 07:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeten we daar ook gifjes van maken?
Voor bij het kusje. Lekker.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker Lieve Zer, wil je koffie schatje?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lekkuhhhhhhhhhhhhh Morguh Robquote:
Hey Paulquote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Zeroku / 1304 / 6161
2. Jacquelinehasselbaink / 1121 / 9202
3. PoezeligDing / 884 / 9619
4. mario390 / 684 / 5351
5. Superbadeendje / 669 / 5759
6. FreshFruit / 616 / 6604
7. Rob / 539 / 3178
8. aloa / 532 / 6299
9. chufi / 464 / 2248
10. devzero / 370 / 2399
11. Ferrous / 368 / 3117
12. Moonlight / 278 / 2567
13. Jippie / 223 / 3228
14. SebSwe2.0 / 175 / 1306
15. Dr.Mikey / 141 / 1103
16. Mrsloveable / 128 / 1233
17. Schakeltopia / 122 / 1511
18. ToT / 105 / 1382
19. Gizmogirl28 / 102 / 1047
20. moemoe / 96 / 2661steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Heb je al een autootje gevonden?quote:
Voor mij wel onverwacht.quote:
Morguh Champquote:
Heb er een paar op het oog, maar wilde er nog een nachtje over slapen en dan opnieuw bekijken.quote:
Wil je hem dan ook houden, of is het alleen tot zo lang je eigen auto gemaakt is?quote:Op zondag 26 juli 2020 07:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Heb er een paar op het oog, maar wilde er nog een nachtje over slapen en dan opnieuw bekijken.
Het "boodschappen doen op een lege maag effect" vermijden.
Vandaag nog eens de opties afwegen en morgen proefritjes proberen te maken.
Ook dat ben ik nog aan het overwegen.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je hem dan ook houden, of is het alleen tot zo lang je eigen auto gemaakt is?
Hoe zit dat dan met de verzekering, stel je verhuurt hem, dan is dat met verzekering?quote:Op zondag 26 juli 2020 07:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ook dat ben ik nog aan het overwegen.
Te huur zetten op bv Snappcar om de vaste kosten eruit te halen.
Ik denk dat ik dat een maand of drie ga proberen en als het kostendekkend is hou ik hem erbij.
Ja zer is hierquote:
Have fun with himquote:
bij Snappcar wordt bij verhuur extra verzekerd. Heeft geen effecten op mijn no claim omdat ik zelf niet rij danquote:Op zondag 26 juli 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met de verzekering, stel je verhuurt hem, dan is dat met verzekering?
Hoe dan als ze een ongeluk veroorzaken ben jij dan je no claim kwijt. Of is daar een aparte regeling voor als je je auto verhuurt?
Dev bij jou zekerquote:
Erm.quote:
ow dat las ik net ook ergens anders dan hier in het topic zelfquote:Op zondag 26 juli 2020 07:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey luitjes mijn oren toeteren had zo'n fijn telefoongesprek
Goed idee dus.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
[..]
bij Snappcar wordt bij verhuur extra verzekerd. Heeft geen effecten op mijn no claim omdat ik zelf niet rij dan
fronDpage zeker?quote:Op zondag 26 juli 2020 07:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat las ik net ook ergens anders dan hier in het topic zelf
OEH!quote:
Gaat vast goed komen. Maar er eerst zelf van genieten deze vakantie.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:47 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk het wel. Moet proefondervindelijk nog bewezen worden
Vandaag ben je er een keertje bijquote:
dat is het planquote:Op zondag 26 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Maar er eerst zelf van genieten deze vakantie.
Waarbij?quote:
Morgen niznoquote:Op zondag 26 juli 2020 07:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat las ik net ook ergens anders dan hier in het topic zelf
HEYquote:
Ja, drong wat laat door. Vergeef mij.quote:
Heb je al een idee wat je wil gaan verkennen?quote:
Godverquote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Zeroku het volgende:
Ben wel toe aan zoeen traditioneel zondagsontbijtje. Hete koffie, hardgekookt eitje, beetje vingeren onder de dekens, croissantje met kaas.
Ik wil noordwaarts, misschien door naar Duitsland, Denemarken en via o.a. Duitsland terug naar beneden richting Limburg denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat je wil gaan verkennen?
Zal ik me even terugtrekken? Hier ben ik liever geen getuige van.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Zeroku het volgende:
Ben wel toe aan zoeen traditioneel zondagsontbijtje. Hete koffie, hardgekookt eitje, beetje vingeren onder de dekens, croissantje met kaas.
Waarom krijg ik daar de schuld van? Liep zeker ook met je jas rond?quote:Op zondag 26 juli 2020 07:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Poez melden door jou liggen.mijn werksleutels nog thuis😡
Wel deelnemer.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ik me even terugtrekken? Hier ben ik liever geen getuige van.
Dat altijd, as long as it is with YOUquote:
Nee maar door jou wel sleutels vergeten nu🙈quote:Op zondag 26 juli 2020 07:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar de schuld van? Liep zeker ook met je jas rond?
O, een hele trip dus. Wel een mooie route lijkt mij.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:54 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik wil noordwaarts, misschien door naar Duitsland, Denemarken en via o.a. Duitsland terug naar beneden richting Limburg denk ik.
quote:Op zondag 26 juli 2020 07:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat altijd, as long as it is with YOU
Ik heb wel lekker puntjes kunnen scoren door je sleutels te verstoppen.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee maar door jou wel sleutels vergeten nu🙈
in de moppentrommelquote:
Die zag ik net niet in het rijtje staan.quote:
Beter zoekenquote:Op zondag 26 juli 2020 07:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zag ik net niet in het rijtje staan.
kijken wat nog mogelijk is met Coronaquote:Op zondag 26 juli 2020 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, een hele trip dus. Wel een mooie route lijkt mij.
Ben wel toe aan zoeen traditioneel zondagsontbijtje. Hete koffie, hardgekookt eitje, beetje vingeren onder de dekens, croissantje met kaas.quote:
oeh kom brengen!! ik ben al hard aan het werk dus verdien dat!!quote:Op zondag 26 juli 2020 08:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U tell me.
Oh. Dat lijstje.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U tell me.
'Bek dicht en bef me'quote:Op zondag 26 juli 2020 08:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh kom brengen!! ik ben al hard aan het werk dus verdien dat!!
euh... ook een optie maar gaat wat lastig als er ook mensen elke keer bellenquote:
Zie je wel dat je gewoon een verlegen jongetje bent? Stop maar met stoer doen.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Dat lijstje.. Dat durfde ik er niet aan toe te voegen.
Doen we dat wel een andere keer.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... ook een optie maar gaat wat lastig als er ook mensen elke keer bellen
mag hopen van niet. als ik die aan de telefoon krijg dan hang ik gewoon opquote:Op zondag 26 juli 2020 08:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doen we dat wel een andere keer.
Hasselbaink zeker?
Ik dacht dat vrouwen konden multitasken.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... ook een optie maar gaat wat lastig als er ook mensen elke keer bellen
quote:Op zondag 26 juli 2020 08:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag hopen van niet. als ik die aan de telefoon krijg dan hang ik gewoon op
Ja, je weet het niet, voor je het weet mag je een land niet meer in of uit.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:00 schreef Rob het volgende:
[..]
kijken wat nog mogelijk is met Corona![]()
Ff kijken bij bootje. Ze zijn onderweg naar Gravenstijn in Denemarken. Even bakkie doen
Jij doet alsof je iets niet gelezen hebt?quote:Op zondag 26 juli 2020 08:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen konden multitasken.
Morguh Marioquote:
JAAA!!!!!! Thank youquote:
Ja is kudt ..quote:Op zondag 26 juli 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet, voor je het weet mag je een land niet meer in of uit.
Hoor net dat veel landen extra maatregelen nemen.
Las vanmorgen een moeder die binnen een paar dagen twee kinderen verloren is aan corona, beide waren nog jong een was 20 de ander iets ouder.
Hoop dat er snel een medicijn komt
heb jij wel eens gepraat met een beflapje voor??quote:Op zondag 26 juli 2020 08:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen konden multitasken.
Nee en daar gaan we geen verandering in brengen.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij wel eens gepraat met een beflapje voor??
ik zou eerst reageren ik mag niet met mn mond vol pratenquote:Op zondag 26 juli 2020 08:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet alsof je iets niet gelezen hebt?
quote:Op zondag 26 juli 2020 08:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee en daar gaan we geen verandering in brengen.
Nee. Eerst een goede respons bedenken.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet alsof je iets niet gelezen hebt?
O lijkt me niet comfortabel om in een auto te slapen.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja is kudt ..
Hoop ook op vaccin maar we zien het wel.
Ik neem gewoon mijn slaapzak mee en pit wel in de auto
op een vrachtwagenparkeerplaats
Kus me maar. Shy guy.quote:
Neequote:Op zondag 26 juli 2020 08:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij wel eens gepraat met een beflapje voor??
Ja, moet niet te gezellig worden natuurlijk, bye bye!quote:Op zondag 26 juli 2020 08:14 schreef Nizno het volgende:
goed ik ga weer want ik word melig hiero...
later!!
Niet nodig ook. Klaar nu met je geouwehoer?quote:
Wie is hier nou tering streng?quote:Op zondag 26 juli 2020 08:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet nodig ook. Klaar nu met je geouwehoer?
Dat heb jij soms nodig. Treuzelaar.quote:
Weloverwogen heet dat in mijn kringen.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb jij soms nodig. Treuzelaar.
Oké.quote:
Mijn nagels zijn wel zo lang, maar niet rood.quote:
Tik takquote:Op zondag 26 juli 2020 07:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker puntjes kunnen scoren door je sleutels te verstoppen.
Schat💋quote:
Welke kleur dan?quote:Op zondag 26 juli 2020 08:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn wel zo lang, maar niet rood.
Stayquote:Op zondag 26 juli 2020 08:14 schreef Nizno het volgende:
goed ik ga weer want ik word melig hiero...
later!!
Geelquote:
Blank momenteel, hou je van rode nagels? Ik heb 100 kleuren.quote:
Ga jij zijn nagels lakken😇quote:Op zondag 26 juli 2020 08:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blank momenteel, hou je van rode nagels? Ik heb 100 kleuren.
Ik doe ALLES voor hem.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga jij zijn nagels lakken😇
Ophangen ook?😭😭😭quote:
Ik vind dat smeken van hem wel prettig hoor.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zeroku even feedback voor jou!!! Poez niet claimen soms is ze met mij bij mij enzo🤪🤪🤪
Nee. Mag niet als ik wakker ben.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zeroku even feedback voor jou!!! Poez niet claimen soms is ze met mij bij mij enzo🤪🤪🤪
Dit is vals banksky.quote:
quote:
Duh ik.mag haar ook is geclaimd door jou en mij de rest af!!!quote:
Huh nee is lief bedoeldquote:
Nee heeequote:Op zondag 26 juli 2020 08:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien moeten JULLIE samen eens koffie gaan drinken ...
🙃quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 26 juli 2020 08:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan die trien toch niet lezen zonder BRIL. HAHAATJES!
Nee. Ze is van mij.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Duh ik.mag haar ook is geclaimd door jou en mij de rest af!!!
Hebbertquote:
Ben niet zoeen delerquote:
Ik ook niet.quote:
Ja hup. Terug mijn bed in.quote:
Oeh! LEKKER! Sleur me maar mee, jij kent de weg.quote:
Je mag wachten bij de voordeur.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Voel mij nu echt buiten gesloten 😭😭😭
Humzz😭😭😭quote:
Tijd voor het ontbijtje.quote:Op zondag 26 juli 2020 08:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh! LEKKER! Sleur me maar mee, jij kent de weg.
Zonder sleutel.quote:
Wa 🤭🤭🤭quote:
In mijn uppiequote:Op zondag 26 juli 2020 08:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja wijffie, sta je daar ... HAHAATJES!
Jij snapt het, mop. Grote meid.quote:
Ik bewaak fortquote:
Kusje ?quote:
Hmmmmquote:
Kusje💋quote:
Ook in mijn hart❤❤quote:
OPdonderen, MIJN VENT is exclusief.quote:
Eerst aan @PoezeligDing vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |