Gaat vast goed komen. Maar er eerst zelf van genieten deze vakantie.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:47 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk het wel. Moet proefondervindelijk nog bewezen worden
Vandaag ben je er een keertje bijquote:
dat is het planquote:Op zondag 26 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen. Maar er eerst zelf van genieten deze vakantie.
Waarbij?quote:
Morgen niznoquote:Op zondag 26 juli 2020 07:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat las ik net ook ergens anders dan hier in het topic zelf
HEYquote:
Ja, drong wat laat door. Vergeef mij.quote:
Heb je al een idee wat je wil gaan verkennen?quote:
Godverquote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Zeroku het volgende:
Ben wel toe aan zoeen traditioneel zondagsontbijtje. Hete koffie, hardgekookt eitje, beetje vingeren onder de dekens, croissantje met kaas.
Ik wil noordwaarts, misschien door naar Duitsland, Denemarken en via o.a. Duitsland terug naar beneden richting Limburg denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat je wil gaan verkennen?
Zal ik me even terugtrekken? Hier ben ik liever geen getuige van.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:52 schreef Zeroku het volgende:
Ben wel toe aan zoeen traditioneel zondagsontbijtje. Hete koffie, hardgekookt eitje, beetje vingeren onder de dekens, croissantje met kaas.
Waarom krijg ik daar de schuld van? Liep zeker ook met je jas rond?quote:Op zondag 26 juli 2020 07:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Poez melden door jou liggen.mijn werksleutels nog thuis😡
Wel deelnemer.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ik me even terugtrekken? Hier ben ik liever geen getuige van.
Dat altijd, as long as it is with YOUquote:
Nee maar door jou wel sleutels vergeten nu🙈quote:Op zondag 26 juli 2020 07:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar de schuld van? Liep zeker ook met je jas rond?
O, een hele trip dus. Wel een mooie route lijkt mij.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:54 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik wil noordwaarts, misschien door naar Duitsland, Denemarken en via o.a. Duitsland terug naar beneden richting Limburg denk ik.
quote:Op zondag 26 juli 2020 07:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat altijd, as long as it is with YOU
Ik heb wel lekker puntjes kunnen scoren door je sleutels te verstoppen.quote:Op zondag 26 juli 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee maar door jou wel sleutels vergeten nu🙈
in de moppentrommelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |