haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Waar kom je wel voor? Je blijft me opzoeken en je weet hoe ik ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jaja meesteres. Ik kom hier niet om op pietluttige taalfouten gewezen te worden. Ik doe niet een mijn best voor DTS. met mij vele anderen. En er is bier over mijn toetsenbord gevallen, dus goed excuus.
Huh?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Had die fucking ONZ troll @:Mikeytt maar eerder moeten zijn![]()
Die had de lapo maar opent nietsquote:
Deze ontgaat mij ook even.quote:
Erm. Dr.Mikey is niet Mikeytt,quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Had die fucking ONZ troll @:Mikeytt maar eerder moeten zijn![]()
Dr. Mikey.quote:
Ik dol maar een beetje skeet. Niet serieus. Ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kom je wel voor? Je blijft me opzoeken en je weet hoe ik ben.
Wil je mijn bril lenen, liefje?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die had de lapo maar opent nietsKan ie eens een fatsoenlijk topic openenen, doet ie het niet
Ooh sorryquote:
Dat je me 'wel lief' vindt was me nog niet opgevallen .. .quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dol maar een beetje skeet. Niet serieus. Ik vind je wel lief hoor
Hoeft niet meer. Ik zie het nu jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je mijn bril lenen, liefje?
Maak je excuusje maar aan Dr.Mikey.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh sorryk zie het nu idd. Sorry
![]()
Lekker hè, op je plek gezet worden?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Ik zie het nu ja![]()
TOFHEID!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Nikonlover het volgende:
Sorry @:Dr.Mikey Ik dacht dat je iemand anders was![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lekker hè, op je plek gezet worden?
Netjes opgelost.quote:
Jouw sarcasme is wel 'next level'. Ik neem aan dat je dat bedoelt iig. 'gewoon lief' niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je me 'wel lief' vindt was me nog niet opgevallen .. .
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jouw sarcasme is wel 'next level'. Ik neem aan dat je dat bedoelt iig. 'gewoon lief' niets meer, niets minder.
Excuses van de kaper gelezen en aanvaard?quote:
Het doet me helemaal niks.quote:
Ik gaf het de voordeel van de twijfel en heb erop geklikt. Ik was aan het zoeken naar de 'skip ad' knop omdat ik dacht dat het reclame wasquote:
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt of wilt zeggen ...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik gaf het de voordeel van de twijfel en heb erop geklikt. Ik was aan het zoeken naar de 'skip ad' knop omdat ik dacht dat het reclame was
Het begin van dat liedje klinkt als een YouTube advertentie. Dus ik was de 'skip ad' knop aan het zoeken. Maar dat bleek het nummer gewoon zelf te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt of wilt zeggen ...
quote:
Niet gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Excuses van de kaper gelezen en aanvaard?
Ik schrok al mikeytt is iemand die fan van mij is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Nikonlover het volgende:
Sorry @:Dr.Mikey Ik dacht dat je iemand anders was![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk wordt degene die het kind vasthoudt ook opgepakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Debiele BLM-aanhanger houdt 2-jarige blank kind in George Floyd-houding
Als ie fan van jou is zou ik maar uitkijkenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrok al mikeytt is iemand die fan van mij is.
Heb al voorzorgsmaatregelen genomenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ie fan van jou is zou ik maar uitkijken
Noice. Dat vind ik mooie muziekquote:
Denk dat je deze ook wel kan waarderen dan.quote:
Hahaquote:Op zondag 26 juli 2020 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat je deze ook wel kan waarderen dan.
Die zijn mijn leeftijd zie ik netquote:Op zondag 26 juli 2020 00:10 schreef shiitake het volgende:
Die van Tokio Hotel zien er nu heel anders uit.
Vind dat nummer zelf wel leukquote:
Haha ik weet nog dat er een meisje rondliep op de camping in een tokio hotel shirt en dat duiters haar gingen uitlachenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind dat nummer zelf wel leukThe Rasmus ook hoor.
Zo'n 8 -10 jr geleden zat ik in zo'n studentenwoning 'Guitar Hero' te spelen. Dat was mijn favoriete nummer. Helemaal uitgespeelt katslam van het bierquote:
Weekni. Ik drink geen Duvel. Wel Tripel Karmeliet op vanavond in het pannenkoekenhuis.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
@:isdatzo waarom krijgen duveldrinkers wel dm's?
Mooi spel kon er zelf niks van maar mijn toenmalige zwager had daar alles vanquote:Op zondag 26 juli 2020 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo'n 8 -10 jr geleden zat ik in zo'n studentenwoning 'Guitar Hero' te spelen. Dat was mijn favoriete nummer. Helemaal uitgespeelt katslam van het bierDuurde wel even voordat dat lukte op Pro level.
Hij begreep de grap gelukkig wel.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Weekni. Ik drink geen Duvel. Wel Tripel Karmeliet op vanavond in het pannenkoekenhuis.
Moeilijk in te schatten ook of het kerels of dames zijnquote:
Ik speel piano (vanaf mijn 8ste ofzo) dus kan wel een beetje pingelen. Gitaar is dan niet zo moeilijk.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi spel kon er zelf niks van maar mijn toenmalige zwager had daar alles van
En toch weet je zelden de juiste snaar te raken ...quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik speel piano (vanaf mijn 8ste ofzo) dus kan wel een beetje pingelen. Gitaar is dan niet zo moeilijk.
Gelukkig maar. Welke grap?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij begreep de grap gelukkig wel.
Spreekt me niet zo aan.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben benieuwd wat je hier van vindt @:shiitake
Nee precies de juiste.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toch weet je zelden de juiste snaar te raken ...
Dat hij alleen Duveldrinkers een dm stuurt.quote:
Gaaf. Ik ben nog niet zo lang bezig. Het lastigste is toch die linker- en rechterhand onafhankelijk van elkaar te laten spelen.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik speel piano (vanaf mijn 8ste ofzo) dus kan wel een beetje pingelen. Gitaar is dan niet zo moeilijk.
Scheurtje in onze muzikale relatiequote:
Gelukkig maar. Het werd bijna eng.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Scheurtje in onze muzikale relatie
Dat heb ik met drummen, als mijn voeten ook nog eens mee moeten gaan doen. Mijn pinken redden het niet op de piano.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ben nog niet zo lang bezig. Het lastigste is toch die linker- en rechterhand onafhankelijk van elkaar te laten spelen.
Dat leer je vooral door verschillende toonladders te spelen (links en recht een andere). Daarna zijn links en rechts onafhankelijk. Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Daarna gaat dat zonder problemen. Maar dat is met veel hobbies het probleem, er gaat enorm veel tijd in zitten om goed te worden in die hobby.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ben nog niet zo lang bezig. Het lastigste is toch die linker- en rechterhand onafhankelijk van elkaar te laten spelen.
Nah, aanleg is toch ook wel een dingetje hoor.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat leer je vooral door verschillende toonladders te spelen (links en recht een andere). Daarna zijn links en rechts onafhankelijk. Oefenen, oefenen en nog meer oefenen. Daarna gaat dat zonder problemen. Maar dat is met veel hobbies het probleem, er gaat enorm veel tijd in zitten om goed te worden in die hobby.
Drum jij? Gaaf!quote:Op zondag 26 juli 2020 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik met drummen, als mijn voeten ook nog eens mee moeten gaan doen. Mijn pinken redden het niet op de piano.
Dat klopt ook wel. En vroeg beginnen is ook wel een dingetje. Dan kun je die aanleg nog wel een beetje aanleren. Of ze zeggen dat je beter een andere hobby kan zoeken. Maar alles is te leren. Voor velen is het gewoon 'voor de leuk' en hoeven hun boterham er niet mee te verdienen.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, aanleg is toch ook wel een dingetje hoor.
Nah, ik drum niet. Mijn ex had tig drumstellen en ik kroop daar weleens achter. En dat ging wel aardig maar na een half uurtje ben ik het ook wel weer zat.quote:
Had je dat drumstel ook?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn buurjongen van 10 huizen verder heeft een drumstel. Die klojo begint precies om 19.30uur te drummen als de kleintjes hier naar bed gaan.... En hij kan het ook niet eens zo goed.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, ik drum niet. Mijn ex had tig drumstellen en ik kroop daar weleens achter. En dat ging wel aardig maar na een half uurtje ben ik het ook wel weer zat.
Ik heb helaas maar twee handen.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze YouTuber is ook wel goed. Bekijk zijn repertoire maar eens.
Vkgoeswild speelt alsof ze 3 handen heeft. Die kan dit met 2 handen. Maar vind dit kanaal wel goed. Leuke covers.quote:
Learn to Fly vind ik goed en dan vooral met clip.quote:
Ik hoop dat ik ooit zo mooi kan spelen.quote:
Dit kun je vergeten als je gaat beginnen. Zij is Conservertorium geschoold, en verdient haar geld hiermee. Gewoon leuk spelen, welk liedje je wil is al meer dan genoeg.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit zo mooi kan spelen.
Zit daar alcohol in, Kumpel?quote:
Geen jogurt?quote:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit zo mooi kan spelen.
Dat wordt blazen zo meteen vriend.quote:
Mario probeert nog een slok te nemen uit het blaasapparaatquote:Op zondag 26 juli 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wordt blazen zo meteen vriend.
quote:Op zondag 26 juli 2020 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mario probeert nog een slok te nemen uit het blaasapparaat
Heb ik ook. Als je op de emoji gaat staan zie je welke code je kunt gebruiken om hem alsnog handmatig te plaatsen.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Raar! soms werken de emoticons niet bij een post of reactie..
Geef eens een poot.quote:
Thanks. Maar ik ga ervan uit dat als ik op een 'poppetje' klik dat ie ook geplaatst wordt. Volgens mij zie ik de code dan ook in het bericht, wat later weer weg is?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik ook. Als je op de emoji gaat staan zie je welke code je kunt gebruiken om hem alsnog handmatig te plaatsen.
Zit je achter de pc?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik ga ervan uit dat als ik op een 'poppetje' klik dat ie ook geplaatst wordt. Volgens mij zie ik de code dan ook in het bericht, wat later weer weg is?Kan het mis hebben. De volgende keer eens opletten.
Dan verschijnen ze niet eerst wel en verdwijnen dan weer. Dat is de drank.quote:
Vertel jij de specs maar gozer. Zoek ik nog wat goede muziek.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel een dikke PC. Als je wil dan vertel ik de specs
Nee, heb dat ook in nuchtere status...quote:Op zondag 26 juli 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan verschijnen ze niet eerst wel en verdwijnen dan weer. Dat is de drank.
Neuh, ga liever even een peukie doen. Tenzij je het perse wilt weten?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel jij de specs maar gozer. Zoek ik nog wat goede muziek.
Per se en nee. En stel het dan ook niet zelf voor.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, ga liever even een peukie doen. Tenzij je het perse wilt weten?
Dat je wat?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Per se en nee. En stel het dan ook niet zelf voor.
Al heb ik het idee dat ik tegen percentages aan lul.
Dat het weinig nut heeft nog iets dat een zinnig gesprek moet voorstellen te kunnen hebben met iemand die behoorlijk gezopen heeft.quote:
Dat is mij wel toevertrouwd.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga even roken. Hou jij de boel in de gaten Piezel?
Goed gedaan! Wel rustig vanavond hier niet?quote:
Geen idee, heb je het weleens drukker gezien?quote:Op zondag 26 juli 2020 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed gedaan! Wel rustig vanavond hier niet?
Het dorpquote:Op zondag 26 juli 2020 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Het dorp
Ik weet nog hoe het was
De boer'nkindr'n in de klas
Ja wel toch?quote:Op zondag 26 juli 2020 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, heb je het weleens drukker gezien?
Ik zong wat voor Chuf, die wist waarom ik het deed ...quote:Op zondag 26 juli 2020 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het dorpDoet me denken aan deze versie
@Zeroku lief dat je aan hem denkt mario.quote:
nee urtijdquote:Op zondag 26 juli 2020 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
@:Zeroku lief dat je aan hem denkt mario.
Oh ja tuurlijk, was mooiquote:Op zondag 26 juli 2020 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zong wat voor Chuf, die wist waarom ik het deed ...
Gaat niet gebeuren. En dat nummer wil ik al helemaal niet horen.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
@:PoezeligDing Misschien staan wij ook nog wel eens zo op de boot.![]()
Ik bedoelde zonder beentjes. Mijn gewicht legt in dezen niks in de schaal.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat klinkt wel heel grof. Hoe zwaar ben jij?
Dan is het goed. Ik denk dat wij het in het echt best wel kunnen vinden hoor.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder beentjes. Mijn gewicht legt in dezen niks in de schaal.
Hij is net terugquote:Op zondag 26 juli 2020 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog een keer en je gaat op verkanzie.
Naast mijn bureau op de kast. Mijn vrouw is daar niet zo blij meequote:
Verhip,ik ook.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne, aardig steady, op die rare piek na.
quote:Op zondag 26 juli 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is van mario, wat een piek de laatste week, klopt dat wel?
deze foto heb je straks ook al gepost...quote:Op zondag 26 juli 2020 01:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit heb je avond gemist uit tirol kitzbühel,zee
[ afbeelding ]
welke maand? ik snap nietquote:Op zondag 26 juli 2020 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is van mario, wat een piek de laatste week, klopt dat wel?
je bent toch gek en paar fakkels,quote:Op zondag 26 juli 2020 01:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Paar fakkels in de lucht. dat is toch geen vuurwerk
Niets. Er staat ok bij dat dit een 'beta fase' is. Zijn gewoon een paar overijverige mods ofzo die iets hebben bedacht wat niet goed werkt. Vandaar die 'dips'.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik snap niks van die grafiek, alleen dat je naar beneden knalt bij een ban, maar bij terugkomst zit je weer op je oude niveau.
M.a.w. WELK DOEL DIENT DAT DING!?
100 fakkels dan. Niets speciaals toch? Ik steek meer in de tuin af als ditquote:Op zondag 26 juli 2020 01:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent toch gek en paar fakkels,en paar hondert
Dips zijn bans. Onder overijverig versta ik iets anders.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niets. Er staat ok bij dat dit een 'beta fase' is. Zijn gewoon een paar overijverige mods ofzo die iets hebben bedacht wat niet goed werkt. Vandaar die 'dips'.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, heb jij kort geleden, eind mei, billenkoek gehad FF?
Time-outje misschien van 3 uur?quote:
dat is en beeld,geduurt heeft bijna 10 minuttquote:Op zondag 26 juli 2020 01:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
100 fakkels dan. Niets speciaals toch? Ik steek meer in de tuin af als dit
Dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Time-outje misschien van 3 uur?Terwijl je lag te pitten.
Ja geen idee wie zijn idee dit was. Een dip een ban? Dat is nieuw voor me dan. Ik bedoel die rare sprongen in de grafiek. Ding is gewoon compleet verkeerd geregeld. Degene die dat ontworpen heeft moeten ze ontslaan. Geen idee hoe dat met Mods werkt die voor pek en veren werken...quote:Op zondag 26 juli 2020 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dips zijn bans. Onder overijverig versta ik iets anders.![]()
HUSH HUSH
Ja, mijn vuurwerkshow duurt ook meer dan 10 minutt hoor! Dacht dat ze in Östreich wel heftiger spul hadden?quote:Op zondag 26 juli 2020 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en beeld,geduurt heeft bijna 10 minutt
wel maar niet daar bij deze showquote:Op zondag 26 juli 2020 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, mijn vuurwerkshow duurt ook meer dan 10 minutt hoor! Dacht dat ze in Östreich wel heftiger spul hadden?
Lawinepijlenquote:
Ouderwetse strijkers, die groene...quote:Op zondag 26 juli 2020 01:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Daarna kwamen de Cobra 6's en toen zijn de lawinepijlen zo'n beejte verdwenen
Jep, ken ik ook. Daarna nog de zwarte 'widowmakers'quote:Op zondag 26 juli 2020 01:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ouderwetse strijkers, die groene...
Haqhaha dat herrinner ik me nog..quote:
Bedankt voor de exclusieve groetquote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Mensen ik ga m'n emmer in. Morgen weer vroeg dag. Ik ga mijn CV ketel verhangen. 3 dagen geen warm water waarschijnlijk. (alle leidingen en CV verplaatsen omdat de schoorsteen pleitos gaat).
Welterusten allemaal en een kusje voor Piezel.
Voor jouw altijd skattie, want jij bent een geval apartquote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 01:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor jouw altijd skattie, want jij bent een geval apart![]()
Lekker slipe.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Mensen ik ga m'n emmer in. Morgen weer vroeg dag. Ik ga mijn CV ketel verhangen. 3 dagen geen warm water waarschijnlijk. (alle leidingen en CV verplaatsen omdat de schoorsteen pleitos gaat).
Welterusten allemaal en een kusje voor Piezel.
Ja he, het was ook een hele grote band herinner ik me. En dat lied "Thats the Way I Like It' vond ik als kind leuk, maar wist ik veel toen.......................quote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haqhaha dat herrinner ik me nog..
Alleen die naam van de band al.
quote:
Met Patrick Duffy.quote:
Ja, meesterlijk.quote:
Proost.quote:
sexy doorzichtig oh nee, das een andere uitvoeringquote:Op zondag 26 juli 2020 02:22 schreef shiitake het volgende:
Wel een lastige songtekst om te onthouden.![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor de ladies? Ik vind deze mannen niks.quote:
Eén leeft al niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2020 02:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Voor de ladies? Ik vind deze mannen niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |