Haqhaha dat herrinner ik me nog..quote:
Bedankt voor de exclusieve groetquote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Mensen ik ga m'n emmer in. Morgen weer vroeg dag. Ik ga mijn CV ketel verhangen. 3 dagen geen warm water waarschijnlijk. (alle leidingen en CV verplaatsen omdat de schoorsteen pleitos gaat).
Welterusten allemaal en een kusje voor Piezel.
Voor jouw altijd skattie, want jij bent een geval apartquote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 01:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor jouw altijd skattie, want jij bent een geval apart![]()
Lekker slipe.quote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Mensen ik ga m'n emmer in. Morgen weer vroeg dag. Ik ga mijn CV ketel verhangen. 3 dagen geen warm water waarschijnlijk. (alle leidingen en CV verplaatsen omdat de schoorsteen pleitos gaat).
Welterusten allemaal en een kusje voor Piezel.
Ja he, het was ook een hele grote band herinner ik me. En dat lied "Thats the Way I Like It' vond ik als kind leuk, maar wist ik veel toen.......................quote:Op zondag 26 juli 2020 01:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haqhaha dat herrinner ik me nog..
Alleen die naam van de band al.
quote:
Met Patrick Duffy.quote:
Ja, meesterlijk.quote:
Proost.quote:
sexy doorzichtig oh nee, das een andere uitvoeringquote:Op zondag 26 juli 2020 02:22 schreef shiitake het volgende:
Wel een lastige songtekst om te onthouden.![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor de ladies? Ik vind deze mannen niks.quote:
Eén leeft al niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2020 02:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Voor de ladies? Ik vind deze mannen niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |