Het doet me helemaal niks.quote:
Ik gaf het de voordeel van de twijfel en heb erop geklikt. Ik was aan het zoeken naar de 'skip ad' knop omdat ik dacht dat het reclame wasquote:
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt of wilt zeggen ...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik gaf het de voordeel van de twijfel en heb erop geklikt. Ik was aan het zoeken naar de 'skip ad' knop omdat ik dacht dat het reclame was
Het begin van dat liedje klinkt als een YouTube advertentie. Dus ik was de 'skip ad' knop aan het zoeken. Maar dat bleek het nummer gewoon zelf te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt of wilt zeggen ...
quote:
Niet gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Excuses van de kaper gelezen en aanvaard?
Ik schrok al mikeytt is iemand die fan van mij is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Nikonlover het volgende:
Sorry @:Dr.Mikey Ik dacht dat je iemand anders was![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk wordt degene die het kind vasthoudt ook opgepakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Debiele BLM-aanhanger houdt 2-jarige blank kind in George Floyd-houding
Als ie fan van jou is zou ik maar uitkijkenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrok al mikeytt is iemand die fan van mij is.
Heb al voorzorgsmaatregelen genomenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ie fan van jou is zou ik maar uitkijken
Noice. Dat vind ik mooie muziekquote:
Denk dat je deze ook wel kan waarderen dan.quote:
Hahaquote:Op zondag 26 juli 2020 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat je deze ook wel kan waarderen dan.
Die zijn mijn leeftijd zie ik netquote:Op zondag 26 juli 2020 00:10 schreef shiitake het volgende:
Die van Tokio Hotel zien er nu heel anders uit.
Vind dat nummer zelf wel leukquote:
Haha ik weet nog dat er een meisje rondliep op de camping in een tokio hotel shirt en dat duiters haar gingen uitlachenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind dat nummer zelf wel leukThe Rasmus ook hoor.
Zo'n 8 -10 jr geleden zat ik in zo'n studentenwoning 'Guitar Hero' te spelen. Dat was mijn favoriete nummer. Helemaal uitgespeelt katslam van het bierquote:
Weekni. Ik drink geen Duvel. Wel Tripel Karmeliet op vanavond in het pannenkoekenhuis.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
@:isdatzo waarom krijgen duveldrinkers wel dm's?
Mooi spel kon er zelf niks van maar mijn toenmalige zwager had daar alles vanquote:Op zondag 26 juli 2020 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo'n 8 -10 jr geleden zat ik in zo'n studentenwoning 'Guitar Hero' te spelen. Dat was mijn favoriete nummer. Helemaal uitgespeelt katslam van het bierDuurde wel even voordat dat lukte op Pro level.
Hij begreep de grap gelukkig wel.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Weekni. Ik drink geen Duvel. Wel Tripel Karmeliet op vanavond in het pannenkoekenhuis.
Moeilijk in te schatten ook of het kerels of dames zijnquote:
Ik speel piano (vanaf mijn 8ste ofzo) dus kan wel een beetje pingelen. Gitaar is dan niet zo moeilijk.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi spel kon er zelf niks van maar mijn toenmalige zwager had daar alles van
En toch weet je zelden de juiste snaar te raken ...quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik speel piano (vanaf mijn 8ste ofzo) dus kan wel een beetje pingelen. Gitaar is dan niet zo moeilijk.
Gelukkig maar. Welke grap?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij begreep de grap gelukkig wel.
Spreekt me niet zo aan.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben benieuwd wat je hier van vindt @:shiitake
Nee precies de juiste.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En toch weet je zelden de juiste snaar te raken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |