Er komt hier af en toe wat onzin voorbij, maar dit is echt epische onzin.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:37 schreef Dauthi het volgende:
Er is zoveel expliciet verboden. Wanneer de FIA het niet controleert, is er geen strafmaatregel en dus niet fouts gebeurd
Dat is niet wat er is gebeurd. Ze hebben opzettelijk de metingen gesaboteerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:42 schreef DaMook het volgende:
Max fuelflow is niet beperkt op momenten dat de motor minder nodig heeft, als je dat dan hetzelfde houd en er daarna voordeel mee pakt, dan houd je je alsnog aan. die regel. Heel slim gedaan. Dat dit nu met 2 fuelflow meters niet meer kan is opzich begrijpelijk. Van de andere kant hadden ze het ook gewoon kunnen delen met andere teams en het gewoon allemaal doen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Met de metingen zelf was niets mis. .
Er was dus wel geknoeid met de metingen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 00:09 schreef jpjedi het volgende:
Er is opzettelijk met de massastroom brandstofmeter geknoeid, dwz de elektronische interferentie van de kabelboom bleek de meting gunstig te benvloeden en dit is onder de pet gehouden.
Dat ga je nooit krijgen, want de belangen zijn hoger dan dit publiek maken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Is er dan al uitsluitsel wat ze officieel hebben/hadden gedaan?
Dit is letterlijk wat Premier Mark Rutte zei over de vouchers van KLM.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er komt hier af en toe wat onzin voorbij, maar dit is echt epische onzin.
natuurlijk was er wel wat misquote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Met de metingen zelf was niets mis. Ferrari had alleen een manier gevonden om met correcte metingen de motor te voorzien van meer brandstof dan volgens de regels van de FIA de bedoeling was.
het is wel geconstateerd, dat ze erna met een politieke oplossing zijn gekomen is wat anders.quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:59 schreef Dauthi het volgende:
Maar goed ga mij eens uitleggen hoe er iemand heeft valsgespeeld wanneer het niet is geconstateerd?
Dat is de vraag niet, en daar gaat/ging het al helemaal niet om.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel geconstateerd, dat ze erna met een politieke oplossing zijn gekomen is wat anders.
Dat weet je niet, maar dat wil niet zeggen dat er niets fout is gebeurd, wat je hierboven beweert.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet, en daar gaat/ging het al helemaal niet om.
De vraag is letterlijk hoe weet je dat er iemand vals speelt wanneer het niet geconstateerd is/wordt?
Daarom snap ik dat wellus nietus spelletje niet,het is allemaal speculatiequote:Op woensdag 29 juli 2020 10:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen, want de belangen zijn hoger dan dit publiek maken.
De performance en het gebrek eraan na het onderzoek spreken boekdelen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat wellus nietus spelletje niet,het is allemaal speculatie
Daarom zou men niet moeten schikken in de topsport.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:39 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet, en daar gaat/ging het al helemaal niet om.
De vraag is letterlijk hoe weet je dat er iemand vals speelt wanneer het niet geconstateerd is/wordt?
Mee eens. Reken ook nog eens mee dat Ferrari wordt gesponsord door de organisatie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Daarom zou men niet moeten schikken in de topsport.
Ik vind het sowieso jammer dat een team als Ferrari zoveel inbreng met veto’s heeft. Met zo’n budget zo onder presteren en bij zulke twijfels niet hun onschuld hoeven bewijzen.
In mijn optiek zou de sport opknappen bij een pas op de plaats of het helemaal stoppen van Ferrari.
Een veto, die ze voor het laatst in 2015 gebruikt hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Daarom zou men niet moeten schikken in de topsport.
Ik vind het sowieso jammer dat een team als Ferrari zoveel inbreng met veto’s heeft. Met zo’n budget zo onder presteren en bij zulke twijfels niet hun onschuld hoeven bewijzen.
In mijn optiek zou de sport opknappen bij een pas op de plaats of het helemaal stoppen van Ferrari.
Er is al veel over geschreven en concurrenten hebben meerdere keren hun ongenoegen over de geheime schikking uitgesproken. Dus om alles te vergeten en het valsspelen alleen speculatie te noemen is een beetje dom.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat wellus nietus spelletje niet,het is allemaal speculatie
is of was? Ik was er een jaar of 2 geleden in de buurt en toen zeiden ze dat er weinig mee gedaan wordt maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
Turkije is wel een mooie baan.
met wat races in Azi erbij kun je tenminste nog een beetje spreken van een wereld kampioenschap.
Het speculatie ging vooral over de discussie hier over of het nu illegaal was of niet. Zonder de details kun je van alles verzinnen en beredeneren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is al veel over geschreven en concurrenten hebben meerdere keren hun ongenoegen over de geheime schikking uitgesproken. Dus om alles te vergeten en het valsspelen alleen speculatie te noemen is een beetje dom.
Wat dan een veel betere theorie is: 'Ferrari is genaaid'.
De FIA heeft de Ferrari's onderzocht en daar is een geheime schikking uitgekomen. Dus als je het zo graag wilt, kan je betere stellen dat de FIA expres de Ferrari's langzamer heeft gemaakt, de FIA wil Mercedes als kampioen, Ferrari is keihard genaaid!!
Ok het is een beredenering maar dat er iets illegaals gebeurde weten we wel zeker want anders had je zo'n geval gehad als DAS nu. Right?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het speculatie ging vooral over de discussie hier over of het nu illegaal was of niet. Zonder de details kun je van alles verzinnen en beredeneren.
Dat er iets aan de hand was is wel duidelijk ja.
Eensquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok het is een beredenering maar dat er iets illegaals gebeurde weten we wel zeker want anders had je zo'n geval gehad als DAS nu. Right?
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een veto, die ze voor het laatst in 2015 gebruikt hebben.
Die veto heeft niets te maken met het wel of niet publiek maken van de geheime overeenkomst met de FIA, waar die opmerking over ging.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus?
Ze hebben hem wel, en dreigen er ook mee. Iedereen is gelijk maar Ferrari is gelijker.
Nee dat ging toch ook over de voordelen die Ferrari heeft tov de rest? Dat dit nu onder de pet gehouden wordt kun je daar ook wel onder scharen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die veto heeft niets te maken met het wel of niet publiek maken van de geheime overeenkomst met de FIA, waar die opmerking over ging.
Nummer 'Pipe' van Christine Aguilera dus, kan niet echt zeggen dat ik Lewis daar goed in kan herkennen.......quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:52 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton bevestigt dat hij de rapper XNDA is.
F1 / F1 Shownieuws!
Juist. Raar dat een team zoveel invloed kan uitoefenen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus?
Ze hebben hem wel, en dreigen er ook mee. Iedereen is gelijk maar Ferrari is gelijker.
Including 'Holland'. Is het dan noord of zuid Holland ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:59 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
https://www.ad.nl/formule(...)ia-youtube~a6b2a248/
geen van beide.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Including 'Holland'. Is het dan noord of zuid Holland ?
$40 ipv $80 miljoen per jaar dat ze voorheen kregen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:09 schreef Rossdale het volgende:
Onzin dat Ferrari nog steeds privileges krijgt
Nog steeds 40 miljoen te veelquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
$40 ipv $80 miljoen per jaar dat ze voorheen kregen.
Beetje geld is niet het grootste probleem denk ik. Voornamelijk dat veto is belachelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
$40 ipv $80 miljoen per jaar dat ze voorheen kregen.
Ik blijf het anders bijzonder vreemd vinden dat de organisatie 1 team sponsort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje geld is niet het grootste probleem denk ik. Voornamelijk dat veto is belachelijk.
De FIA neemt dat soort beslissingen he? Terwijl de FOM over het geld gaat. Zijn twee aparte organisaties.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik blijf het anders bijzonder vreemd vinden dat de organisatie 1 team sponsort.
Dan kun je elke vorm van onafhankelijk uitsluiten. Denk dat vorig jaar een prima bewijs is ook.
En de F1 is misschien nog wel beter af zonder Mercedes...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
De Formule 1 is zonder Ferrari een heel stuk minder waard
Mercedes kan eigenlijk alleen maar tekenen bij het kruisje. Veel onderhandelingsruimte is er niet meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:55 schreef opreis het volgende:
[..]
En de F1 is misschien nog wel beter af zonder Mercedes...
Een klein kind team dat continue dreigt te vertrekken als er niet beslist wordt wat zj willen, kun je maar beter laten gaan. Als de sport dat niet aankan is de sport sowieso niks waard.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
De Formule 1 is zonder Ferrari een heel stuk minder waard
En dat zou dus voor elk team moeten gelden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes kan eigenlijk alleen maar tekenen bij het kruisje. Veel onderhandelingsruimte is er niet meer
Precies en alle "maatregelen" om dat te beperken hebben tot nu toe niks geholpen of juist verkeerdom uitgepaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:37 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk is het probleem eerder dat n team eigenlijk nauwelijks tot geen concurrentie heeft of er moet toevallig iets mis gaan.
Volgens mij gaat het vetorecht ook van tafel. De teams moeten sowieso minder inspraak krijgen. Bernie zei het destijds al goed: de sport moet door een dictator geregeerd worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:21 schreef Lionheaad het volgende:
Tussen de regels door. Of Ferrari moet veto inleveren of Merc moet meer geld krijgen.
Ferrari en F1 zijn gewoon met elkaar verbonden. Het hoort zo'n beetje bij hun bedrijfsfilosofie. Die stappen er echt niet zomaar uit, ze hebben wel vaker mindere periodes gehad. Dat dreigen hoort er een beetje bij, dat hebben ze al zo vaak gedaan en het komt er nooit van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ferrari kan prima zonder de Formule 1. Waar heeft Ferrari in dit stadium in godsnaam de Formule 1 voor nodig? Het meest iconische automerk ter wereld.
Andersom weet ik het zo net nog niet. De boel zal heus niet van de een op de andere dag in elkaar storten maar de deelname van Ferrari geeft wel een bepaalde grandeur aan het kampioenschap. Mercedes heeft die x-factor niet en 'merken' zoals Red Bull al helemaal niet. De huidige hybride Formule 1 auto's zijn ook niet meer zo speciaal en spectaculair als de auto's van vroeger dus als Ferrari eruit stapt dan kun je je afvragen waar je nog naar zit te kijken. Een wedstrijdje ver plassen tussen de miljardairs Mateschitz, Stroll en Latifi.
Mwah, als je ziet hoe een Tesla het nu doet. Ferrari is heus niet onsterfelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ferrari kan prima zonder de Formule 1. Waar heeft Ferrari in dit stadium in godsnaam de Formule 1 voor nodig? Het meest iconische automerk ter wereld.
Andersom weet ik het zo net nog niet. De boel zal heus niet van de een op de andere dag in elkaar storten maar de deelname van Ferrari geeft wel een bepaalde grandeur aan het kampioenschap. Mercedes heeft die x-factor niet en 'merken' zoals Red Bull al helemaal niet. De huidige hybride Formule 1 auto's zijn ook niet meer zo speciaal en spectaculair als de auto's van vroeger dus als Ferrari eruit stapt dan kun je je afvragen waar je nog naar zit te kijken. Een wedstrijdje ver plassen tussen de miljardairs Mateschitz, Stroll en Latifi.
Tesla is nog geeneens een eendagsvlieg in vergelijking met Ferrariquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe een Tesla het nu doet. Ferrari is heus niet onsterfelijk.
daarom, F1 hoort bij Ferrari en andersomquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ferrari en F1 zijn gewoon met elkaar verbonden. Het hoort zo'n beetje bij hun bedrijfsfilosofie. Die stappen er echt niet zomaar uit, ze hebben wel vaker mindere periodes gehad. Dat dreigen hoort er een beetje bij, dat hebben ze al zo vaak gedaan en het komt er nooit van.
is al jaren bekend. Ikea ook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:21 schreef raptorix het volgende:
Ik kom er trouwens achter dat Ferrari gewoon een Nederlands bedrijf is
Ferrari N.V.
LOL, je weet dat Ferrari voor de rest geen reclame maakt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ferrari kan prima zonder de Formule 1. Waar heeft Ferrari in dit stadium in godsnaam de Formule 1 voor nodig? Het meest iconische automerk ter wereld.
Andersom weet ik het zo net nog niet. De boel zal heus niet van de een op de andere dag in elkaar storten maar de deelname van Ferrari geeft wel een bepaalde grandeur aan het kampioenschap. Mercedes heeft die x-factor niet en 'merken' zoals Red Bull al helemaal niet. De huidige hybride Formule 1 auto's zijn ook niet meer zo speciaal en spectaculair als de auto's van vroeger dus als Ferrari eruit stapt dan kun je je afvragen waar je nog naar zit te kijken. Een wedstrijdje ver plassen tussen de miljardairs Mateschitz, Stroll en Latifi.
Je kan zeggen wat je wilt over Mercedes F1, maar het is het grappigste team ooit!quote:
Wat is dat nou weer voor onzin. Als Ferrari uit de F1 stapt dan gooien ze niet 800 man eruit en gaan op hun handen zitten. Er is meer te doen in de autosport wereld dan alleen Formule 1.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, je weet dat Ferrari voor de rest geen reclame maakt?
Natuurlijk zal het merk nog wel even bekend blijven, maar ik vermoed dat het dan binnen een twintigtal jaren zal verwateren.
Renault is al jaren het grappigste team op social mediaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over Mercedes F1, maar het is het grappigste team ooit!
Zeer geestig en innovatief op online media. Eigenlijk zou je dat meer van Red Bull Racing verwachten, maar die komen met uitgemolken droge zooi aanzetten.
Nee maar de F1 is de enige autosport die een wereldwijd podium heeft, en ja je merk kan snel verwateren als je het niet goed promoot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Als Ferrari uit de F1 stapt dan gooien ze niet 800 man eruit en gaan op hun handen zitten. Er is meer te doen in de autosport wereld dan alleen Formule 1.
Hopelijk geloof je zelf ook niet dat het merk Ferrari binnen twintig jaar 'verwaterd' is wanneer men geen 'reclame' meer maakt via deelname aan de F1. De auto's die ze bouwen spreken dermate tot de verbeelding, die verkopen zichzelf.
Dus het is eigenlijk een wonder dat Lamborghini nog een relevant merk is?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar de F1 is de enige autosport die een wereldwijd podium heeft, en ja je merk kan snel verwateren als je het niet goed promoot.
Gezellig samen met racing pointquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Renault is al jaren het grappigste team op social media
Eigenlijk niet. Het merk zet zich af tegen Ferrari, als Ferrari terug zou vallen zou Lambo dat ook moeten doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk een wonder dat Lamborghini nog een relevant merk is?
Renault zijn al jaren het lachertje als je dat bedoelt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Renault is al jaren het grappigste team op social media
Waar zitten we naar te kijken? Een of andere YouTuber die naar eigen inzicht punten uitdeelt op basis van?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:43 schreef shiz het volgende:
[..]
Renault zijn al jaren het lachertje als je dat bedoelt...
[ afbeelding ]
RP![]()
2019 ook al kop & schouders:
[ afbeelding ]
Nou ja, 'een of andere YouTuber'... Matt Gallagher van WTF1. Deed ook Virtual GP commenteren, zat geloof ik in het team van Charles Leglerg als simbuddy ook in de race.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar zitten we naar te kijken? Een of andere YouTuber die naar eigen inzicht punten uitdeelt op basis van?
hoe vaak zie je iemand met kleding daarvan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk een wonder dat Lamborghini nog een relevant merk is?
Smaken verschillen. Al is RP ook leuk. Maar Renault is al sinds de Lotus tijd grappig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja, 'een of andere YouTuber'... Matt Gallagher van WTF1. Deed ook Virtual GP commenteren, zat geloof ik in het team van Charles Leglerg als simbuddy ook in de race.Op basis van humor.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja, 'een of andere YouTuber'... Matt Gallagher van WTF1. Deed ook Virtual GP commenteren, zat geloof ik in het team van Charles Leglerg als simbuddy ook in de race.Op basis van humor.
Njet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Renault is al jaren het grappigste team op social media
Duh. En Tesla en Ikea en Google en noem het maar op. Gunstig belastingklimaat voor bedrijven, mits je je headquarters op papier hier vestigt. Obama( en nu ook Trump) wilde dat nog aanpakken in zijn regeerperiode. Lukte alleen niet want we zijn nuchtere Nederlanders en op handels gebied laten we de kaas niet van ons brood eten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:21 schreef raptorix het volgende:
Ik kom er trouwens achter dat Ferrari gewoon een Nederlands bedrijf is
Ferrari N.V.
Tesla gaat keihard gort zodra de grote 3 ( VAG, BMW, Mercedes) echt gaan beginnen met hun elektrische lijnen. BMW gaat daar nu mee beginnen, Mercedes zet de eerste stappen ook al. Dan krijg je beter gebouwde auto's in datzelfde segment ( dus niet de i3, ze maken nu ook elektrische die er wel goed uitzien) en zijn die Tesla's ineens geen hol meer waard behalve dan voor de Musk fanboys, simpelweg omdat die 3 veel beter zijn in auto's bouwen dan Tesla ooit gaat zijn en veel meer ontwikkelbudget hebben. Tesla maakt al sinds het begin verlies en leeft alleen bij de gratie van de investeerders. Dat houd een keer op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe een Tesla het nu doet. Ferrari is heus niet onsterfelijk.
Die eist ik nog niet maar oke, dus niet op eigen kracht. Ik denk gewoon dat als de Duitse merken echt beginnen Tesla geen kans meer maakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Tesla heeft winst gemaakt dankzij FIAT dat emissierechten moest kopen om aan de regels te voldoen
Ik denk dat Tesla zich gewoon puur op software moeten richten, daar hebben ze een grote voorsprong op, en daarnaast willen de autobouwers zich daar eigenlijk niet mee bezig houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tesla gaat keihard gort zodra de grote 3 ( VAG, BMW, Mercedes) echt gaan beginnen met hun elektrische lijnen. BMW gaat daar nu mee beginnen, Mercedes zet de eerste stappen ook al. Dan krijg je beter gebouwde auto's in datzelfde segment ( dus niet de i3, ze maken nu ook elektrische die er wel goed uitzien) en zijn die Tesla's ineens geen hol meer waard behalve dan voor de Musk fanboys, simpelweg omdat die 3 veel beter zijn in auto's bouwen dan Tesla ooit gaat zijn en veel meer ontwikkelbudget hebben. Tesla maakt al sinds het begin verlies en leeft alleen bij de gratie van de investeerders. Dat houd een keer op.
grappig ook dat het allemaal past en dat op basis van foto'squote:Op zondag 9 augustus 2020 10:38 schreef Peterselieman het volgende:
Racing Point kreeg dus op 6 januari van Mercedes een reserve setje luchthappers voor de achterremmen voor gebruik tijdens het testen, maar heeft ze niet gebruikt ...
Ze hebben die (of de tekeningen) ook al eerder gekregen in 2018/2019. Volstrekt legaal en op basis daarvan hun eigen brake ducts ontworpen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig ook dat het allemaal past en dat op basis van foto's
ja ik ga het bijna geloven, jij ook?quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben die (of de tekeningen) ook al eerder gekregen in 2018/2019. Volstrekt legaal en op basis daarvan hun eigen brake ducts ontworpen.
Van de brake ducts wel. Dat ze die legaal gekregen hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik ga het bijna geloven, jij ook?
heel toevallig zijn ze wel vrijwel hetzelfde, wat ook logisch is als je een voorbeeld hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben die (of de tekeningen) ook al eerder gekregen in 2018/2019. Volstrekt legaal en op basis daarvan hun eigen brake ducts ontworpen.
Dat bestrijd ik ook niet. Ze dachten dat ze er in 2020 mee mochten rijden omdat ze die in 2019 al hadden toen het nog wel mocht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heel toevallig zijn ze wel vrijwel hetzelfde, wat ook logisch is als je een voorbeeld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |