Ik ben voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
We hadden hier ook een keer een idee voor een ESF karaoke Lijkt me serieus ook wel leuk
Ik ben niet heel goed, dus wordt leukquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ja ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om dan te gaan met iemand die echt heel goed is.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:58 schreef Meridiaan het volgende:
NWS / Man paradeert over straat met niets meer dan een mondkapje
quote:als covid ook via geslachtsgemeenschap verspreid word is deze vent veilig.
nah het is een tof mens, heb haar een paar keer op een meet gezien. Dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om dan te gaan met iemand die echt heel goed is.![]()
We hadden hier ook een keer een idee voor een ESF karaokeLijkt me serieus ook wel leuk
Ik ookquote:
De Dave omnibusquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik ben zo benieuwd naar al jouw notifications. Als ik de dingen zie die voorbijkomen...je kan een boek uitbrengen of zo
*boks*quote:
zou kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh maar dan is het altijd leuk om elkaar te zien! Ik bedoel meer dat als een van de twee dan echt heel goed isquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah het is een tof mens, heb haar een paar keer op een meet gezien. Dat zal wel loslopen.
ESF karaoke? met ESF liedjes ook allemaal? Dat zou cool zijn!
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een stomme opmerking gemaakt naar mijn moeder.Eerst nadenken voordat ik iets zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hannah de eerste, maar de H is de achtste letter.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:05 schreef Prisha het volgende:
Goffer...Hannah is dus gewoon de eerste hurricane van het seizoen. Erg vroeg, nog niet eens augustus!
Categorie 1 dus valt nog wel mee maar toch. Het is wel vroeg.
[ afbeelding ]
De andere 7 waren tropical storms.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hannah de eerste, maar de H is de achtste letter.
Ja nee klopt, maar datgene wat het grote gros wel leuk vindt vind ik vaak dan weer niets. Zoals dat ik op Youtube o.i.d. veel Servië of Azerbeidzjan 2020 fans tegenkom, maar dat bungelt bij mij ergens onderaan. Ik vind bijvoorbeeld België of Georgië veel toffer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is ESF ook niet echt "een" muzieksmaak. Er komt juist zoveel variatie voorbij!
Kan ik me ook wel in vindenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee klopt, maar datgene wat het grote gros wel leuk vindt vind ik vaak dan weer niets. Zoals dat ik op Youtube o.i.d. veel Servië of Azerbeidzjan 2020 fans tegenkom, maar dat bungelt bij mij ergens onderaan. Ik vind bijvoorbeeld België of Georgië veel toffer.
Azerbeidzjanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel in vinden
Vooral Azerbeidzjan heb ik totaal niets mee.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zegt me niets! Maar ga het zo even opzetten
Dan mag je Todrick Hall ook niet missen:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:54 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal bekend zijn met deze?
-YT-
Bedankt voor de suggestie!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
[..]
Dan mag je Todrick Hall ook niet missen:
Heeft ook geinige filmpjes met bv de Speel Block Tango ipv Cellblock Tango met Disney villains en mannenvariaties op verhalen (Cinderella wordt Cinderfella bijv).
Oh dat vind ik ook, maar op zich boeit de mening van het grote gros me niet zoveelquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee klopt, maar datgene wat het grote gros wel leuk vindt vind ik vaak dan weer niets. Zoals dat ik op Youtube o.i.d. veel Servië of Azerbeidzjan 2020 fans tegenkom, maar dat bungelt bij mij ergens onderaan. Ik vind bijvoorbeeld België of Georgië veel toffer.
Oeh die is wel tof!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens een tijdje geleden No Time To Die van Billie Eilish opgenomen, die was wel goed gelukt.
OH jaaa die ken ik welquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie!
@:Aoibhin nu je toch bezig bent:
Ik vind het stiekem dus leuk om van die YouTube top zoveel lijstjes te kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook, maar op zich boeit de mening van het grote gros me niet zoveel(hoewel ik het wel leuk vind om die reactie video's te zien, zo ben ik ook wel weer
).
Elk jaar zijn er bij ESF wel een aantal nummer die ik echt heel tof vind, en dan vind ik het tof om die te volgen bij ESF en live te zien bij EIC
Jaaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem dus leuk om van die YouTube top zoveel lijstjes te kijkenKan ik wel echt een avond zoet mee zijn in de tijd dat de nummers bekend worden.
Ja die zijn zooooooo verslavendquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem dus leuk om van die YouTube top zoveel lijstjes te kijkenKan ik wel echt een avond zoet mee zijn in de tijd dat de nummers bekend worden.
Ja en dat commentaar ben ik het ook vaak niet mee eens hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jaa
Vooral als ze er commentaar bij hebben staan ook.
Dat is wel vaak zo ja. Maar af en toe kom je toch nog wel eens lijstjes tegen van mensen met een wat meer afwijkende smaakquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en dat commentaar ben ik het ook vaak niet mee eens hoor.
Ik zou bijvoorbeeld ook wel weer meer rock-entries willen zien, maar veel van dat soort lijstjes zitten vooral te wachten op "bops" en powerballads.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel vaak zo ja. Maar af en toe kom je toch nog wel eens lijstjes tegen van mensen met een wat meer afwijkende smaak![]()
En het is sowieso vind ik altijd wel leuk om meningen van anderen te lezen, ook al ben ik het er niet altijd mee eens
Ik tag je al expres niet meer!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, 86![]()
![]()
Sorry namens mij, ik zat er ook een paar keer bij
Another immigrant, coming up from the bottom!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:39 schreef Cee het volgende:
Ship is in the harbour now, see if you can spot ‘em!
Kan je de link nog een keer geven?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee, ik heb HEEL de musical dus 'ontleed' tekst voor tekst, ben er echt iets van twee weken mee bezig geweest![]()
![]()
Nu kan ik hem tenminste gewoon ongedwongen kijken voortaan, genot, vanavond weer.![]()
https://genius.com/Leslie(...)nder-hamilton-lyricsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je de link nog een keer geven?Ik zet hem nu ook weer op.
![]()
Gisteren nog wat docu’s en filmpjes op YouTube gekeken, zo veel referenties zitten er in.
Smakelijkquote:
Eliza, I don’t have a dollar to my namequote:
Hartstikke lief tochquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eliza, I don’t have a dollar to my name
An acre of land, a troop to command, a dollop of fame
All I have’s my honor, a tolerance for pain
A couple of college credits and my top-notch brain
Eet smakelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |