Sowieso, incourante scheldwoordenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bedenken van nieuwe, liefst zo random mogelijke scheldnamen werkt echt therapeutisch.
Heerlijk!!!!! Aan de andere kant van het spectrum...een goede trance vind ik ook heerlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik hou ook echt van symfonische metalWel tof dat er hier meer van zitten
TREURWILGquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sowieso, incourante scheldwoorden
Oh dat nummer vind ik ook leuk!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk!!!!! Aan de andere kant van het spectrum...een goede trance vind ik ook heerlijk.
Mooiste combinatie: Sharon den Adel met Armin van Buuren....geweldige symbiose![]()
![]()
![]()
Trance vind ik dan weer helemaal niksquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk!!!!! Aan de andere kant van het spectrum...een goede trance vind ik ook heerlijk.
Mooiste combinatie: Sharon den Adel met Armin van Buuren....geweldige symbiose![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:02 schreef Momo het volgende:
@:Guanabana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel ook normaal gesproken geen frikandel voor als beloning dus dubbelquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is oprecht toeval hoor. Ik eet doorgaans niet om 11:00 een frikandel.
Misschien een epidemische genetische afwijking van de teenbotjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen hebben ook wel lange tenen is me opgevallen. Of dat iets van de laatste jaren is, of dat het altijd zo geweest is weet ik niet.
Het bedrijfsrestaurant heeft het een tijd volgehouden om het menu in het Engels te plaatsen. Geen idee waarom, volgens mij kon iedereen binnen het bedrijf Nederlands. Op een dag verscheen daar Squabbling op de kaart, op de plek waar normaal een visgerecht zou staan. Desondanks duurde het even om uit te vogelen dat ze daar Kibbeling mee bedoeldenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel ook normaal gesproken geen frikandel voor als beloning dus dubbel![]()
Snap ik, da's meer de tijd voor een berenhap met pindasaus natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is oprecht toeval hoor. Ik eet doorgaans niet om 11:00 een frikandel.
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen met Floor de beste Nederlandse stemmen in Nederlandse Symfonische metal
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het bedrijfsrestaurant heeft het een tijd volgehouden om het menu in het Engels te plaatsen. Geen idee waarom, volgens mij kon iedereen binnen het bedrijf Nederlands. Op een dag verscheen daar Squabbling op de kaart, op de plek waar normaal een visgerecht zou staan. Desondanks duurde het even om uit te vogelen dat ze daar Kibbeling mee bedoelden
MELKMUILquote:
Ik meld me ook nog maarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een Nightwish fans hier allemaal.![]()
![]()
oeh ja nice!.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Snap ik, da's meer de tijd voor een berenhap met pindasaus natuurlijk
Greys (en dan ook alleen Greys) mag me Treurwilg noemen als ze dat wilquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Tim, hij is net genezen van niet-Corona.
Ik zit zo een hele avond dit soort filmpjes te kijkenquote:
Squabbling?? die ken ik niet is dat echt? Dat klinkt raarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het bedrijfsrestaurant heeft het een tijd volgehouden om het menu in het Engels te plaatsen. Geen idee waarom, volgens mij kon iedereen binnen het bedrijf Nederlands. Op een dag verscheen daar Squabbling op de kaart, op de plek waar normaal een visgerecht zou staan. Desondanks duurde het even om uit te vogelen dat ze daar Kibbeling mee bedoelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |