Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ghost Love Score![]()
Blijft m'n favoriet
Jazekeerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een Nightwish fans hier allemaal.![]()
![]()
Within Temptation is well favoriet, daar sla ik geen concert van over. Maar Nightwish, Evanesence, The Gathering, Epica.....allemaal tof!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een Nightwish fans hier allemaal.![]()
![]()
Die is ook vet inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaSowieso die heel lange nummers van hen. Deze vind ik ook zo tof:
Wat krijg ik hiervoor?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Cee het volgende:
Dankbaar voor mollootje dat ie met de ravigottesaus op de proppen kwam want ik kon ook maar niet op die naam komen en werd er alleen maar kribbiger van.
Jaaaa ik hou ook echt van symfonische metalquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Within Temptation is well favoriet, daar sla ik geen concert van over. Maar Nightwish, Evanesence, The Gathering, Epica.....allemaal tof!
Mensen hebben ook wel lange tenen is me opgevallen. Of dat iets van de laatste jaren is, of dat het altijd zo geweest is weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op social media hangen altijd mensen rond die op niets anders uit zijn dan iets verkeerd interpreteren en er vervolgens verbolgen over zijn
Eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Within Temptation is well favoriet, daar sla ik geen concert van over. Maar Nightwish, Evanesence, The Gathering, Epica.....allemaal tof!
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik hou ook echt van symfonische metalWel tof dat er hier meer van zitten
Have a kibbelingetjequote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Cee het volgende:
Dankbaar voor mollootje dat ie met de ravigottesaus op de proppen kwam want ik kon ook maar niet op die naam komen en werd er alleen maar kribbiger van.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]Metal zelf vind ik grotendeels niet zo, maar symfonische metal vind ik wel echt vet
Zeg, niet vloeken he?quote:
Remouladesaus zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel lekker! mmmmmmm... Het is denk ik precies een jaar geleden dat ik kibbeling voor t laatst op heb. Ik geniet!
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is ook wel hele makkelijk en simpel reageren zo vanaf het toetsenbord. Speelt ook zeker wel meequote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen hebben ook wel lange tenen is me opgevallen. Of dat iets van de laatste jaren is, of dat het altijd zo geweest is weet ik niet.
Ja waar jij vaak mee op de proppen komtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bedenken van nieuwe, liefst zo random mogelijke scheldnamen werkt echt therapeutisch.
Echt he.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een bedlegerige drilpudding als je zo humorloos en bits reageert op iets, wat wil zo’n vermoeiende blaf-aap daarmee bereiken?![]()
Simonequote:
Die mensen typen nog met hun telefoon.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook wel hele makkelijk en simpel reageren zo vanaf het toetsenbord. Speelt ook zeker wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |