abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:15:37 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194243718


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194243759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Ikwillem O+ O+ Die veertjes :D
Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
pi_194243818
Hier worden ook buiten de winkels steeds meer mondmaskers gedragen heb ik het idee.
In de winkel natuurlijk sowieso al, maar daar wordt de 1,5m minder aangehouden, dat is wel echt een nadeel. (Ook best veel mensen die samen boodschappen komen doen)

Maar de angst begint denk ik toe te nemen.
pi_194243909
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:29 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

In Nederland en Duitsland. Alles binnen. In België inmiddels ook in een stad en parkeerplaatsen bij de supermarkt.
Alleen binnen of drukke straten kan ik prima mee leven. Maar op alle straten zou ik toch een beetje overbodig vinden.

Zou je in een cabrio ook een mondkapje op moeten dan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:49 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194243944
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194243973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
Jij bent mammamerel O+ Gelukkig met toiletrol :D
Dan schep ik toch liever strontjes uit de kattenbak of verschoon af en toe een handdoek met diarree :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:28:39 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243984
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194244028
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Heb ik een zelfgehaakt hulpstukje voor gekregen. Werkt als een tiet ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194244069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
pi_194244482
Als er plek was voor nog een machine, kwam er een droogmachine.
Klinkt iedere keer geweldig. Nu sinasappelpoeder.
En wat zijn de pakjes leuk geworden, kaatje👍🏼

Mn.X deed de risotto met prei. :Y) en pecorino.
pi_194245620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
We have far more in common than that which devides us..
pi_194245795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
Ook geen slecht idee denk ik.
pi_194246070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee denk ik.
En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194246114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
pi_194246324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
We have far more in common than that which devides us..
pi_194250053
*gaap
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250064
Ook gaap, Elin is weer beter geloof ik, die eist om 5 uur al luidkeels ontbijt
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 08:16:18 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194250086
Mogge :W

Wil morgen eigenlijk Zandvoort - Noordwijk lopen over het strand. Al is de weersvoorspelling een beetje :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194250257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
Haha prioriteiten op de juiste plek dus O+
pi_194250687
Whehe, huisgenoot kwam binnen, moest lachen vanwege de vogel ("Dat is echt weer typisch Marjolein eh :P')
maar merel was gelijk dr praatjes kwijt :D (En geloof me, ik was net half doof aan het raken van het gekwetter in mijn oor. Mijn schouder is een favo plekje. )

Andere mensen zijn dus eng. (Nouja, dat is wel mooi, ik zie graag dat er een beetje schuwheid in komt op den duur)

Nu even boodschappen doen. Huisgenoot waarschuwde al dat er in steeds meer gemeenten ook op straat verplicht mondmaskers gedragen moeten worden en dat de boetes 250 euro zijn.
(Hij was zelf naar de sportschool geweest, en daar mocht ie tijdens het sporten wel het masker af, maar wanneer ij naar een ander apparaat liep, moest dat ding weer op.... 8)7 )

En wat tof @Kaatje1 , leuk dat al dat harde werken z'n vruchten afwerpt!
pi_194250746
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250854
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Ahhhh
We have far more in common than that which devides us..
pi_194251145
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Uhmmpie op 25-07-2020 10:58:00 ]
pi_194251174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.
De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )
Spoilers!
pi_194251257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )
Heb hem even in een spoiler gegooid..

Thnx

Wel aan gezien en aan gedacht... maar je het gelijk. Zo beter denk ik
pi_194251258
Wat een lieve dingen komen er vanmorgen bij.
Dora, foto, leeuwen, merel...het is nog pas 11 uur.

@borisz...je hebt ws rekening te houden met het getij? In ieder geval geen bloedhitte om te gaan strandwandelen. Of loop je door de duinen? zoals wassenaar/ katwijk kan.
pi_194251373
Leuke foto! Als we moeten stemmen horen we het wel ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194251739
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke foto! Als we moeten stemmen horen we het wel ;)
Mja er zitten ook een hoop andere foto’s bij die best leuk zijn.

Dus ben wel heel benieuwd ook inderdaad.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:55:08 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194251930
Wij waren van plan om Vandaag iets met de tuin te doen en morgen binnenshuis schoon te maken.. Ik denk dat we het maar even omdraaien..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194251988
Even naar de dierenwinkel geweest. Laten we zeggen; men neemt de TT wel serieus :o (Het is in dit district nog niet verplicht). Niet dat iedereen op de juiste wijze een mondmasker draagt (onder de neus/kin) of opbergt, maar zonder val je meer uit de toon dan met.
pi_194252037
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto, mooie dieren ^O^
pi_194252048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
Wow wat een bijzondere levensloop in die 5 jaar.
Die film stateless zit nog steeds in hoofd.. moest er nu weer aan denken.

Goed zeg.
pi_194252130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow wat een bijzondere levensloop in die 5 jaar.
Die film stateless zit nog steeds in hoofd.. moest er nu weer aan denken.

Goed zeg.
Die staat voor dit weekend op het programma.
Spannende tijden voor die hele groep, medio augustus begint de IND met de beoordelingen of ze een verblijfsvergunning onbepaalde duur krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194252198
Overigens is het geen film maar serie. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 12:36:37 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194252427
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef AnneX het volgende:
Wat een lieve dingen komen er vanmorgen bij.
Dora, foto, leeuwen, merel...het is nog pas 11 uur.

@:borisz...je hebt ws rekening te houden met het getij? In ieder geval geen bloedhitte om te gaan strandwandelen. Of loop je door de duinen? zoals wassenaar/ katwijk kan.
Nee ik wil echt op het strand lopen. :). Heb alleen geen zin in regen (en bliksem). Maar het lijkt allemaal vannacht te vallen en dat het morgen wel droog is.

Vanmorgen koffie gedronken met wat lokale partijgenoten. Ik word chef 'economie en gemeente' bij het schrijven van het aankomende lokale verkiezingsprogramma :+. Mooie uitdaging.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:41:27 #37
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194252487
Heb vanmorgen mijn hoofd helemaal kaal geschoren, iets wat ik al heel lang wilde. Ik ben niet kaal (nu wel), normaal beschik ook over enorm veel haar op mijn hoofd. Iets wat me mateloos irriteerde, het groeit ook heel hard, en vooral veel. Nu kom ik door corona toch nergens, dus nu is het moment. Wat me altijd tegenhield is het commentaar van collega's als ik het zou doen als ik gewoon naar kantoor moest.
Een juichtopic waard eigenlijk dit!
Praat over de hel en je komt er.
pi_194252569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:41 schreef Scheepskok het volgende:
Heb vanmorgen mijn hoofd helemaal kaal geschoren, iets wat ik al heel lang wilde. Ik ben niet kaal (nu wel), normaal beschik ook over enorm veel haar op mijn hoofd. Iets wat me mateloos irriteerde, het groeit ook heel hard, en vooral veel. Nu kom ik door corona toch nergens, dus nu is het moment. Wat me altijd tegenhield is het commentaar van collega's als ik het zou doen als ik gewoon naar kantoor moest.
Een juichtopic waard eigenlijk dit!
Vooruit w/ Alsjeblieft.

@borisz...”chef” :W

Geen zin in de zaterdagse boodschappenronde...vers brood haalt mij over de streep.
“Dan maak je maar zin”
# moeders
pi_194252767
Die uitdrukking komt mij ook maar al te bekend voor. De sinaasappel poeder was nog te vochtig, dat zal wel met het vochtige weer te maken hebben. Dat zit nu onderin, daar boven 3,5 tray met paprika en een halve tray met Spaanse peper.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:30:54 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194253058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:41 schreef Scheepskok het volgende:
Heb vanmorgen mijn hoofd helemaal kaal geschoren, iets wat ik al heel lang wilde. Ik ben niet kaal (nu wel), normaal beschik ook over enorm veel haar op mijn hoofd. Iets wat me mateloos irriteerde, het groeit ook heel hard, en vooral veel. Nu kom ik door corona toch nergens, dus nu is het moment. Wat me altijd tegenhield is het commentaar van collega's als ik het zou doen als ik gewoon naar kantoor moest.
Een juichtopic waard eigenlijk dit!
Foto?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194253847
Verrassing: bij de post een brief dat op naam van MnX een uitvaartverzekering is afgesloten, ooit. En wel ¤ 54,—
Het is echt en kwam ws bovendrijven, omdat een autoverzekering door een fusie is ondergebracht bij ASR.
Hoogstwaarschijnlijk door de sch.ouders afgesloten.
Toch maar even de zwagers laten weten...voor hun ws ook.

Op mijn moeders naam stonden er drie.
Mijn vader had wel vijf van die certificaten vanaf verschillende leeftijden: vanaf 1 jaar oud, 5 jaar oud tot aan zijn 14e toen hij ging werken.

Op mijn naam staat nog een certificaat van ¤ 250,- als ik buiten de regio Den Haag wordt uitgevaren. w/

Allemaal in de map bij de testamenten. :7

Hebben jullie ook van die certificaten? Of is dat ouwerwets als in ‘niet meer van deze tijd’. ~O>
Onze over-(sch.)ouders hebben de Spaanse Griep in 2 golven meegemaakt, hé.
pi_194253849
Boodschappen gedaan ✔
Boven stofzuigen en dweilen ✔
Sporten ✖
Kranten lezen ✔
🤩
pi_194253864
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef Blues het volgende:
Boodschappen gedaan ✔
Boven stofzuigen en dweilen ✔
Sporten ✖
Kranten lezen ✔
🤩
Het is weekend...geen sport en geen hh.
Behalve de play beneden nog. Goed dat je het zegt.
Verder zelfde lijstje.
pi_194253879
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef AnneX het volgende:
Verrassing: bij de post een brief dat op naam van MnX een uitvaartverzekering is afgesloten, ooit. En wel ¤ 54,—
Het is echt en kwam ws bovendrijven, omdat een autoverzekering door een fusie is ondergebracht bij ASR.
Hoogstwaarschijnlijk door de sch.ouders afgesloten.
Toch maar even de zwagers laten weten...voor hun ws ook.

Op mijn moeders naam stonden er drie.
Mijn vader had wel vijf van die certificaten vanaf verschillende leeftijden: vanaf 1 jaar oud, 5 jaar oud tot aan zijn 14e toen hij ging werken.

Op mijn naam staat nog een certificaat van ¤ 250,- als ik buiten de regio Den Haag wordt uitgevaren. w/

Allemaal in de map bij de testamenten. :7

Hebben jullie ook van die certificaten? Of is dat ouwerwets als in ‘niet meer van deze tijd’. ~O>
Onze over-(sch.)ouders hebben de Spaanse Griep in 2 golven meegemaakt, hé.
Ik had een paar oude van AVVL afgesloten door mn vader. Omgezet in eentje bij Yarden. Die weer aangevuld met een nieuwe en afbetaald. Weer eentje erbij die ik nu nog aan het betalen ben.
/liever geen financieel risico voor man en zoonlief als ik deaud ga. w/
pi_194253900
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:49 schreef AnneX het volgende:


Het is weekend...geen sport en geen hh.
Behalve de play beneden nog. Goed dat je het zegt.
Verder zelfde lijstje.
^O^
Omdat ik tegenwoordig mn eigen werkster weer ben doe ik elke vrije dag wat en 3x pw werken en 3x pw sporten is zaterdag mn vrije sportdag *O*
En nare rug afgelopen weeek dus donderdag ook niet gesport |:)
Morgen weer een dag >:)
pi_194253904
Hier ook een AVVL/yarden polis. Netjes bijgewerkt zodat alles betaald is. Willen mijn nabestaanden een feestje dan moeten ze snel het huis verkopen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_194254158
Mijn moeder heeft ook een uitvaartverzekering voor mij afgesloten ooit, nu ondergebracht bij Yarden. Geen idee wat het op moet leveren eigenlijk, moet ik me eens in verdiepen. Ik was al zo tevreden dat ik onnodige reisverzekeringen hebt opgezegd en mijn partner bij mijn pensioenfonds heb aangemeld. Ik heb ook ene ORV, dus dat geld mag men ook stukslaan :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194254191
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooie foto, mooie dieren ^O^
Schitterend zijn ze.
Maar dus nauwelijks overlevingskansen in het wild ivm de kleur. Dat is ergens wel sneu.
pi_194254213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:14 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn moeder heeft ook een uitvaartverzekering voor mij afgesloten ooit, nu ondergebracht bij Yarden. Geen idee wat het op moet leveren eigenlijk, moet ik me eens in verdiepen. Ik was al zo tevreden dat ik onnodige reisverzekeringen hebt opgezegd en mijn partner bij mijn pensioenfonds heb aangemeld. Ik heb ook ene ORV, dus dat geld mag men ook stukslaan :+
De vraag is vooral wat het kost als je het opzegd.

Hier mijn uitvaartverzekering dus maar niet opgezegd want dan heb ik ineens nergens meer recht op. Soort van je geld gewoon weggooien.
Goeie business wel voor Dela.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:21:49 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194254244
2x een Yarden-uitvaartpolis hier en alles qua wensen op papier vastgelegd en geregeld. Voldoende verzekerd om alles redelijk naar mijn wensen te laten uitvoeren. Willen mijn nabestaanden meer, dan mogen ze dat zelf financieren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:37:09 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194254432
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig?

Tevens: tijdens het strijken buffy kijken.. vroegah... O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194254453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig?

Tevens: tijdens het strijken buffy kijken.. vroegah... O+
Mja zodat je nabestaanden geen kosten hebben is het idee dan.

Mijn moeder sloot er jaaaaren geleden eentje af.
Inmiddels had ik van dat geld al aardig begraven kunnen worden denk ik.
pi_194254484
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig ?
Voor mij: omdat ik anders mijn nabestaanden met kosten vd uitvaart opzadel en bij t overlijden van mijn zus heb gezien als er geen geld of onverhoopt schuld is het veel ellende voor g en mijn kinderen geeft. Ik heb ook geen koophuis of megaveel erfenisgeld.
pi_194254590
Ja zeg...sch.pa heeft aan premie de uitvaart 4 x betaald.
En dan nog moeten bijbetalen, omdat simpele dingen niet in het ‘pakket’ waren inbegrepen.
Nou ja, het was een mooi feestje.
Had sch.va maar niet zo oud moeten worden, net als sch. ma.
En dan te bedenken, dat ieder het dik van het spaargeld had kunnen bekistigen. 😢
pi_194254603
Mijn vader sloot m af toen ik een half jaar oud was (eerder mocht niet). En waarom? Ik heb nu een paar keer gezien dat ouders geen verzekering hadden afgesloten, bij de ene was ook niet gespaard, 2 achterblijvende zonen waarbij de ene een iets meer dan modal inkomen had en de ander iets meer dan minimum. Die had geen cent spaargeld dus de ander mocht 2x een uitvaart ophoesten. Bij een ander ouderpaar was wel gespaard...het bedrag wat ze hadden moeten betalen bij de uitvaart van hun ouders (guldentijd). Daar moest ook 2x veel geld bij. Mijn vader had een hele goede verzekering, maar ook daar moest nog geld bij (uit de erfenis gefinancierd)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194254658
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:52 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...sch.pa heeft aan premie de uitvaart 4 x betaald.
En dan nog moeten bijbetalen, omdat simpele dingen niet in het ‘pakket’ waren inbegrepen.
Nou ja, het was een mooi feestje.
Had sch.va maar niet zo oud moeten worden, net als sch. ma.
En dan te bedenken, dat ieder het dik van het spaargeld had kunnen bekistigen. 😢
Bekistigen :D
pi_194254777
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
pi_194254806
Mijn ogen qua uitvaartverzekering voor mijn kinderen ging open toen we in 85 zelf de rekening van de uitvaartkosten van mijn doodgeboren dochtertje kreeg. (Uiteraard kregen we die, maar nooit bij nagedacht in die tijd dat je je kinderen ook maar beter kan verzekeren).
pi_194254899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
Ai, en hoe lang duurt het in België voordat de uitslag er is?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194254919
@Candaasje: Dat is inderdaad afzien.Kan hé!

Blues :* dat is dan ook een confronterende gebeurtenis.
De aanleiding en de gevolgen. -O-

* pakt volgende katern.
pi_194254999
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
He bah...

Zeker daar in Antwerpen schijnt het echt de verkeerde kant op te gaan he...
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 16:30:25 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194255138
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
Kun/mag jij je ook niet alvast laten testen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194255166
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:16 schreef AnneX het volgende:


Blues :* dat is dan ook een confronterende gebeurtenis.
De aanleiding en de gevolgen. -O-


Yup ;(
Mijn vader nam wel meteen alle kosten op zich hoor O+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:35:39 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194255230
Hoeveel kost een begrafenis eigenlijk ?

Wij hebben gelukkig wel wat spaargeld en als ik overlijd krijgt K. Een aantal jaarsalarissen, daar moet wel een begrafenis van betaald kunne worden lijkt me.. we hebben idd wel een ORV..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 16:36:05 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194255238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

He bah...

Zeker daar in Antwerpen schijnt het echt de verkeerde kant op te gaan he...
In Amsterdam en Utrecht zien ze ook steeds meer virus in het rioolwater.

En RIVM ziet niks in gedeeltelijke lockdown in NL...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194255260
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef Barreltje het volgende:
Hoeveel kost een begrafenis eigenlijk ?

Wij hebben gelukkig wel wat spaargeld en als ik overlijd krijgt K. Een aantal jaarsalarissen, daar moet wel een begrafenis van betaald kunne worden lijkt me.. we hebben idd wel een ORV..
Kale uitvaart kan voor ¤ 1600 : Budgetuitvaart.
Standaard en geen bijzonderheden gaat richting ¤ 8000 minstens.

ORV ‘hoort’ bij de hypotheek toch? Als verplicht door de bank om af te sluiten, zodat hypotheek wordt afbetaald.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:40:54 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194255331
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kale uitvaart kan voor ¤ 1600 : Budgetuitvaart.
Standaard en geen bijzonderheden gaat richting ¤ 8000 minstens.

ORV ‘hoort’ bij de hypotheek toch? Als verplicht door de bank om af te sluiten, zodat hypotheek wordt afbetaald.
ORV is NIET verplicht.. wij hebben er 2 jaar lang geen gehad :+
Maar orv wordt idd wel ingezet om de hypotheek (gedeeltelijk) af te betalen in het geval van overlijden van 1 van de partners
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194255462
ORV? :@
pi_194255499
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:51 schreef Blues het volgende:
ORV? :@
Overlijdens risico verzekering
We have far more in common than that which devides us..
pi_194255512
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
pi_194255579
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ORV is NIET verplicht.. wij hebben er 2 jaar lang geen gehad :+
Maar orv wordt idd wel ingezet om de hypotheek (gedeeltelijk) af te betalen in het geval van overlijden van 1 van de partners
Gecorrigeerd. Merci.

Zo te horen weer een kinderfeestje in de grooote tuin hiernaast.
Er stond ook een partytent. Ben benieuwd hoe lawaaiig en laat het wordt...
Leuk, om de vakantiefeestjes te organiseren. w/

Zeg Barrel: hoe gaat het met de tuin op de binnenplaats?
Al iets te updaten in het tuintopic?
pi_194255611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Overlijdens risico verzekering
Oh ja.
pi_194255621
Even heel wat anders....
twitter
pi_194255664
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:03 schreef Blues het volgende:
Even heel wat anders....[ twitter ]
😂
Ach, een kat ook een grote, komt op z’n pootjes terecht.
pi_194255944
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Spoilers!
pi_194256002
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Oh boe...dat is butterdebut.
*Tshirt voor humeur.
pi_194256013
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Oh dear, dat van J’s humeur kan ik me goed voorstellen, da’s niet leuk
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:33:25 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256015
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gecorrigeerd. Merci.

Zo te horen weer een kinderfeestje in de grooote tuin hiernaast.
Er stond ook een partytent. Ben benieuwd hoe lawaaiig en laat het wordt...
Leuk, om de vakantiefeestjes te organiseren. w/

Zeg Barrel: hoe gaat het met de tuin op de binnenplaats?
Al iets te updaten in het tuintopic?
Ik heb al een paar dagen het plan om iets te doen aan de tuin.. maar eerst punctie, daarna bijkomen van punctie , daarna had K. aandacht nodig en vandaag regen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:34:02 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256024
Screens ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194256051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb al een paar dagen het plan om iets te doen aan de tuin.. maar eerst punctie, daarna bijkomen van punctie , daarna had K. aandacht nodig en vandaag regen.. :+
Alles goed gegaan met de punctie?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:40:47 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256084
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Alles goed gegaan met de punctie?
Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194256098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ai, en hoe lang duurt het in België voordat de uitslag er is?
Hij heeft zich vandaag laten testen en mag maandagmiddag bellen voor de uitslag (niet zeker dat deze dan al binnen is). Maar het is nu natuurlijk wel ook weekend.

Een andere studenten (waar we geen contact mee hebben gehad) had de uitslag in 3 dagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

He bah...

Zeker daar in Antwerpen schijnt het echt de verkeerde kant op te gaan he...
Ja Antwerpen zelf is inderdaad echt een haard. Trouwfeesten en shisha-barren schijnen enorm bij te dragen.
Ik zit er gelukkig een stukje vandaan natuurlijk, en ik heb niet echt veel contact met veel mensen, dus maar even duimen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun/mag jij je ook niet alvast laten testen?
Ik weet eigenlijk niet of dat ook al mag zonder symptomen en ook niet zelf direct contact met een besmet persoon.
Het is natuurlijk mogelijk dat als mijn medestudent besmet is geraakt, ik ook besmet ben, maar we werkten in een ruimte stal, ook veel buiten, dus ik acht de kans niet gigantisch groot.

Hij werkt nu niet meer in de stal, ik werk er met een medewerkster die er vandaag ook was, dus we zullen voor de zekerheid meer letten op afstand. En die student houdt ons op de hoogte, zodat wij maandag ook horen of we ons beter wel laten testen. :)
pi_194256118
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Aii... kan ik me iets bij voorstellen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
* Duimt*
pi_194256143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
Ga enorm voor jullie duimen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194256154
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
-O-
pi_194256156
En gauwe O+ voor Barrel, dat het maar ontzettend goedkomt! :Y ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_194256171
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
Duimen O+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:50:50 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256192
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heb hem even in een spoiler gegooid..

Thnx

Wel aan gezien en aan gedacht... maar je het gelijk. Zo beter denk ik
Dit is gewoon heel slecht van de site. En vraag me af of dit wel mag. Namen van kinderen publiceren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:55:56 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256258
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef AnneX het volgende:
Verrassing: bij de post een brief dat op naam van MnX een uitvaartverzekering is afgesloten, ooit. En wel ¤ 54,—
Het is echt en kwam ws bovendrijven, omdat een autoverzekering door een fusie is ondergebracht bij ASR.
Hoogstwaarschijnlijk door de sch.ouders afgesloten.
Toch maar even de zwagers laten weten...voor hun ws ook.

Op mijn moeders naam stonden er drie.
Mijn vader had wel vijf van die certificaten vanaf verschillende leeftijden: vanaf 1 jaar oud, 5 jaar oud tot aan zijn 14e toen hij ging werken.

Op mijn naam staat nog een certificaat van ¤ 250,- als ik buiten de regio Den Haag wordt uitgevaren. w/

Allemaal in de map bij de testamenten. :7

Hebben jullie ook van die certificaten? Of is dat ouwerwets als in ‘niet meer van deze tijd’. ~O>
Onze over-(sch.)ouders hebben de Spaanse Griep in 2 golven meegemaakt, hé.
Een uitvaart verzekering heb ik. Kost een paar euro per jaar en als de tijd daar is geen gezeur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194256305
Goed resultaat van de punctie en hopelijk een goed vervolg Barrel!

Hopelijk een negatieve uitslag van de stadgenoot ( :+ ) van Candaasje.

Geen uitvaartverzekering hier. Spaargeld zat om mijn nabestaanden niet inde problemen te brengen.

Balen van de/het screen Lucky!

Ik had weer kitten bezoek. Kennissen die er twee gaan adopteren konden niet weg blijven :+ Dit keer beladen met appelflappen en met courgette en tomaten uit eigen kas :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194256331
Ik eet vandaag pizza. 8-) Wie wil me aanraken?
Misschien even van tevoren aangeven, dan ga ik wel even douchen. Ik ben vandaag maar 20x ondergepoept :')

Nouja goed, zoverre Domino's pizza is. Maar het is wel lekker makkelijk :P En ik heb geen zin om te koken.
pi_194256336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik eet vandaag pizza. 8-) Wie wil me aanraken?
Misschien even van tevoren aangeven, dan ga ik wel even douchen. Ik ben vandaag maar 20x ondergepoept :')

Nouja goed, zoverre Domino's pizza is. Maar het is wel lekker makkelijk :P En ik heb geen zin om te koken.
Niets mis met die pizza's :9
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:04:22 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256360
Hier was het ook pizza. En ruim een halve kilo druiven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194256380
Hier was het gisteren domino’s pizza, nu gegrilde groenten en kip en aardappels met rozemarijn en zout (en veel knoflook) uit de oven :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_194256391
Ik heb ook over pizza getwijfeld maar toch maar braaf buikspek en geroosterde kikkererwten gemaakt.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:11:04 #96
370431 drakin
vurig typje
pi_194256417
Ik heb nog pizza in de vriezer, van bestelde die over was van vorige week.

Maar wilde een hutsieflutsie maken, gewoon wat door elkaar in de pan gooien, kruiden en eten maar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256429
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen uitvaartverzekering hier. Spaargeld zat om mijn nabestaanden niet inde problemen te brengen.
Je weet dat het even duurt voordat jouw nabestaanden bij dat spaargeld kunnen? Ik heb het extra bedrag voor de uitvaart van mijn vader voorgeschoten
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:14:18 #98
370431 drakin
vurig typje
pi_194256467
Je kunt ook je lichaam aan de medische wetenschap doneren, kost niks. Maar heb je ook geen feestje of een plek om later te bezoeken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:14 schreef drakin het volgende:
Je kunt ook je lichaam aan de medische wetenschap doneren, kost niks. Maar heb je ook geen feestje of een plek om later te bezoeken.
Las laatst ergens dat er een overschot is van aangeboden lichamen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:19:41 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_194256508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Las laatst ergens dat er een overschot is van aangeboden lichamen
Die kans is er altijd. Maar tegen de tijd dat je zelf gaat weet je het niet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 18:26:01 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194256578
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je weet dat het even duurt voordat jouw nabestaanden bij dat spaargeld kunnen? Ik heb het extra bedrag voor de uitvaart van mijn vader voorgeschoten
Wie zegt dat het op een bank staat? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194256587
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wie zegt dat het op een bank staat? :+
In een oude sok...speelgoed voor de kittens
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:27:51 #103
370431 drakin
vurig typje
pi_194256588
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wie zegt dat het op een bank staat? :+
Nou nog even vertellen waar je huis woont en je kas kraken *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:34:12 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194256643
Ook oude uitvaartpolissen die mijn ouders bij onze geboorte al afsloten. Kwamen later nog wat serieuzere bij, die ook gewoon geïndexeerd waren. Bij mijn broer toch wel heel goede ervaringen gehad met hoe Dela dat dan allemaal voor je regelt. Geen verrassingen, goed meedenken, topvrouw die het allemaal begeleidde.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:35:32 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256654
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je weet dat het even duurt voordat jouw nabestaanden bij dat spaargeld kunnen? Ik heb het extra bedrag voor de uitvaart van mijn vader voorgeschoten
Ik ga er wel vanuit dat mijn partner bij het geld kan.. :+

En tnx voor alle duimen! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:38:43 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194256689
Nou, de screen hangt weer. Niet zoals het hoort. Maar dat krijg je er van als je budgetspul koopt en niet goed oplet bij bestellen. Het gaat iets beter met het humeur.

We hebben bestelvoer overwogen. Maar toch maar niet. Picanha, venkel, aardappels en koolsla is beter dan elke besteloptie.
Spoilers!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:40:04 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ga er wel vanuit dat mijn partner bij het geld kan.. :+

En tnx voor alle duimen! O+
Enkel als het een gezamenlijke rekening is. Die ook bij de bank op beide namen staat. Zo niet gaat de rekening op slot bij overlijden van de rekeninghouder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194256714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je weet dat het even duurt voordat jouw nabestaanden bij dat spaargeld kunnen? Ik heb het extra bedrag voor de uitvaart van mijn vader voorgeschoten
Weet ik. En ook op dat front voorzie ik geen problemen ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:42:31 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_194256718
Ik zag een pruim in mijn tuin liggen vandaag, dus als er 1 uit de boom valt zijn ze rijp.

Nou het was een flinke zoektocht naar die dingen en inclusief 2 op de grond 6 stuks dit jaar.

Beetje teleurgesteld want dit zijn wel de lekkerste pruimen die ik ken en normaal is er niet tegenaan te eten.

Enige voordeel het scheelt wespen in de tuin.

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256726
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Enkel als het een gezamenlijke rekening is. Die ook bij de bank op beide namen staat. Zo niet gaat de rekening op slot bij overlijden van de rekeninghouder.
Plus, als de overledene er een ton op gezet heeft en de achterblijver 10 euro, mag er maar 10 euro uitgegeven worden totdat de nalatenschap geregeld is
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:45:24 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Enkel als het een gezamenlijke rekening is. Die ook bij de bank op beide namen staat. Zo niet gaat de rekening op slot bij overlijden van de rekeninghouder.
We hebben een gezamenlijk potje.. ^O^
Komt vast goed.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:46:29 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Plus, als de overledene er een ton op gezet heeft en de achterblijver 10 euro, mag er maar 10 euro uitgegeven worden totdat de nalatenschap geregeld is
We gaan dat potje beschrijven in de huwelijkse voorwaarden.. neem aan dat het dan voor beiden vruchtgebruik is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194256814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We gaan dat potje beschrijven in de huwelijkse voorwaarden.. neem aan dat het dan voor beiden vruchtgebruik is..
Ja, nadat de nalatenschap geregeld is. Dat is het lastige, dat doe je niet in de eerste dagen na het overlijden. Mijn vader had indertijd genoeg op de rekening om de uitvaart van mijn moeder te betalen (naast wat de verzekering uitkeerde), maar over de rest van het geld had hij een tijd geen beschikking. Hij had gedacht dat het sneller ging, dus zat een paar maanden krap
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:00:49 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194256899
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:09 schreef Blues het volgende:
Mijn ogen qua uitvaartverzekering voor mijn kinderen ging open toen we in 85 zelf de rekening van de uitvaartkosten van mijn doodgeboren dochtertje kreeg. (Uiteraard kregen we die, maar nooit bij nagedacht in die tijd dat je je kinderen ook maar beter kan verzekeren).
Dat is inmiddels anders. Ze doen het nu uit coulance. Tot 2000 euro ofzo, maar dat is genoeg voor een kistje, crematie, afscheid en de kosten daarvan.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 19:03:03 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194256929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Plus, als de overledene er een ton op gezet heeft en de achterblijver 10 euro, mag er maar 10 euro uitgegeven worden totdat de nalatenschap geregeld is
Mag je als nabestaande daar dan ook erfbelasting over betalen? Dat zou best idioot zijn, met een en/of rekening zou dat dan niet hoeven.

Ik weet nog dat, toen mijn ene opa in 2004 overleed (oma was al overleden) en ze het overlijden bij de bank doorgaven, de medewerker van de Rabobank vroeg of we nog wat geld wilden opnemen. Voor een container/stort om het huis leeg te halen, extra kosten bij uitvaart.

Maar ja, dat was in de tijd dat we nog een Rabobank hier in het dorp hadden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194257067
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mag je als nabestaande daar dan ook erfbelasting over betalen? Dat zou best idioot zijn, met een en/of rekening zou dat dan niet hoeven.

Ik weet nog dat, toen mijn ene opa in 2004 overleed (oma was al overleden) en ze het overlijden bij de bank doorgaven, de medewerker van de Rabobank vroeg of we nog wat geld wilden opnemen. Voor een container/stort om het huis leeg te halen, extra kosten bij uitvaart.

Maar ja, dat was in de tijd dat we nog een Rabobank hier in het dorp hadden.
Boven een bepaald bedrag wel. Mijn vader had het zo geregeld dat hij alle erfbelasting betaalde (dus minder dan wij) en deed daarna enkele schenkingen. Wij hoefden net geen erfbelasting te betalen. Wanneer mijn vader 3 maanden eerder was overleden wel want dan werd zijn laatste schenking opgeteld bij de erfenis. Pa had gphet allemaal netjes voor elkaar, ook de accountant vond het een kunstwerje
We have far more in common than that which devides us..
pi_194257121
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
Dat zijn er nog wel wat! Wij hadden 9 follikels en 9 eitjes. 2 embryo’s. En die zijn beide teruggeplaatst.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194257275
Oh heerlijk...slow tv : we zijn er bijna...tijdens uitbuiken.
pi_194257405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, nadat de nalatenschap geregeld is. Dat is het lastige, dat doe je niet in de eerste dagen na het overlijden. Mijn vader had indertijd genoeg op de rekening om de uitvaart van mijn moeder te betalen (naast wat de verzekering uitkeerde), maar over de rest van het geld had hij een tijd geen beschikking. Hij had gedacht dat het sneller ging, dus zat een paar maanden krap
Mn.X kon digitaal prima geld schuiven van zijn moeders rekening als gemachtigde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194257514
Ik ben indertijd “erve van” geworden om te voorkomen dat alles heen en weer geschoven moest worden. SNS bank deed ook heel vervelend, ING was veel meewerkender, dus in de SNS bank meteen de rekening opgezegd en opdracht gegeven dat ze meteen al het geld naar de ING moesten overmaken (was niet weinig). ING was een reserve rekening met een paar tientjes (don’t ask). Ik was zo pissig bij SNS
We have far more in common than that which devides us..
pi_194257557
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben indertijd “erve van” geworden om te voorkomen dat alles heen en weer geschoven moest worden. SNS bank deed ook heel vervelend, ING was veel meewerkender, dus in de SNS bank meteen de rekening opgezegd en opdracht gegeven dat ze meteen al het geld naar de ING moesten overmaken (was niet weinig). ING was een reserve rekening met een paar tientjes (don’t ask). Ik was zo pissig bij SNS
Wat een wereld krijg je dan mee te maken, ja.
pi_194257573
Nu nog meer hoofdpijn, maar de crowdfunding staat online *O*

Fok! is zo lief dat ik een eigen topic er over mag openen, maar dat komt morgen. Kan geen laptopbeeldscherm meer zien.
pi_194257584
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:27 schreef AnneX het volgende:
Oh heerlijk...slow tv : we zijn er bijna...tijdens uitbuiken.
Ik kan zo genieten van dat programma. O+
pi_194257614
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan zo genieten van dat programma. O+
Is dat je ‘ouwe ziel’? B-)
pi_194257631
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Nu nog meer hoofdpijn, maar de crowdfunding staat online *O*

Fok! is zo lief dat ik een eigen topic er over mag openen, maar dat komt morgen. Kan geen laptopbeeldscherm meer zien.
Linkje?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194257637
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is dat je ‘ouwe ziel’? B-)
Ik denk het, ja. :D Al is het vooral lekker gniffelen om de magnetronmaaltijden op de camping.
pi_194257641
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan zo genieten van dat programma. O+
Ik ook al vond ik de serie van vorig jaar het minste. Hopelijk zenden ze ook de reis naar Marokko nog en keer uit, daar heb ik zo weinig van gezien
We have far more in common than that which devides us..
pi_194257711
quote:
Done ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194257729
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Done ;)
Das lief O+ dankjewel
  zaterdag 25 juli 2020 @ 20:25:49 #131
370431 drakin
vurig typje
pi_194257902
van de week hangop gemaakt en nu van het overgebleven lekkagesap een soepje gemaakt.

Meteen mijn gierst ook eindelijk eens opgemaakt want zo lekker is gierst niet dus kon wel door de soep.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194258426
Wat zullen we morgen eens gaan doen? Echt inspiratieloos met dit slechte weer.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 21:15:33 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194258628
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:06 schreef Myraela het volgende:
Wat zullen we morgen eens gaan doen? Echt inspiratieloos met dit slechte weer.
Morgen is het droog aldus Buienradar

Ik denk dat ik een rondje ga doen op de fiets.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194258718
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is inmiddels anders. Ze doen het nu uit coulance. Tot 2000 euro ofzo, maar dat is genoeg voor een kistje, crematie, afscheid en de kosten daarvan.
Oh dat is wel heel netjes zeg. :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Blues op 25-07-2020 21:26:07 ]
pi_194258729
Hier voorspellen ze wel gewoon regen. Normaal gaan we dan naar een plantenwinkel of kringloop of iets, maar die heb ik de afgelopen tijd wel weer even genoeg gezien.
pi_194258755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:06 schreef Myraela het volgende:
Wat zullen we morgen eens gaan doen? Echt inspiratieloos met dit slechte weer.
Bordspelmiddag
pi_194258756
Volgens mij zal het hier een groot deel van de dag regenen netflix maar denk ik
We have far more in common than that which devides us..
pi_194258802
Lekker gegeten vanavond en een wandelingetje door het pittoreske Spaarndam gemaakt.

Morgen even shoppen, wat hh, krantje + boek lezen, muziek maken en sporten. Relaxend zondagje dus.

Dan weer aan het werk. Nou ja werk, werk, dweilen met de kraan open ;(
pi_194258888
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:21 schreef Sarabi het volgende:
Bordspelmiddag
Dat is wel leuk, ja. Al moet ik ook echt even iets buiten de deur doen. Ik ben heel slecht in een heel weekend thuis.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 21:38:03 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194259026
Weer een productieve klusdag gehad. Plafond zit er overal weer in.

Nu jeuk, want glaswol.

Volgende stap is eerst een vloer met egaliseren. Dan een keukenblok er in, een airco/verwarming, verven. Oja, deuren, die moeten er ook nog in. Ben in elk geval erg blij dat we sinds deze maand overal spotjes hebben en stopcontacten wandcontactdozen. Geen gekut met verlengsnoeren meer.

Begin september komen er twee vrijwilligers voor een jaar, bedoeling is dat ze in die ruimte een of twee dagen gaan werken. En drie of vier ergens anders.

Ach ja, eerste opdracht kan zijn hun werkplek schilderen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194259066
Plan gemaakt, we gaan de nieuwe Fenix Food maar eens uittesten om even een drankje te doen. Of anders naar de Foodhallen als het niets meer is. Dan een Toogoodtogo ophalen bij Marqt en daarna naar de vega Chinees, behalve als er voldoende avondeten in het pakket zit. :D Nu kan ik zo met een gerust hart slapen.
pi_194259371
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit is gewoon heel slecht van de site. En vraag me af of dit wel mag. Namen van kinderen publiceren.
Dat vrees ik wel.. gezien je het zelf opgeeft en akkoord gaat met de voorwaarden
pi_194259430
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat vrees ik wel.. gezien je het zelf opgeeft en akkoord gaat met de voorwaarden
Waarom vrezen? Is toch allemaal niet zo erg zolang je er zelf bewust van bent.
pi_194259537
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vrees ik wel.. gezien je het zelf opgeeft en akkoord gaat met de voorwaarden
Op internet heet ik de Vries (8>
pi_194259595
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op internet heet ik de Vries (8>
Mja ik meestal uhmp _O-

Maar serieuze fotowedstrijd nu wel.. dus voor een keertje zo maar.
pi_194259607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:06 schreef Myraela het volgende:
Wat zullen we morgen eens gaan doen? Echt inspiratieloos met dit slechte weer.
Hmm midgetgolf en zwemmen hier.
Langleve vakantie.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:15:23 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194259659
Hier regen.

Heel veel regen.

Met belletjes op t water drijvend, zulke hoeveelheden.

Buienradar had het over 1,7mm...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194259677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
Hier regen.

Heel veel regen.

Met belletjes op t water drijvend, zulke hoeveelheden.

Buienradar had het over 1,7mm...
Hier net een klein plonsje.. nu alweer droog.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:20:29 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194259750
Buren doen een avondje Coronaverspreiden.

Feestje met tientallen mensen in een tentje in de tuin.

Die buitjes maken het vast een vochtig tentje....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:53:54 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194260365
Wij zijn begonnen aan de docuserie Vietnam War. Heftig zeg :{

Daarna verder met Will & Grace. Wat is de reboot ontzettend leuk O+
Spoilers!
pi_194260718
Hier nog even een qwixx

Nu bedtijd O+
pi_194260787
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier nog even een qwixx

Nu bedtijd O+
Leuk

Wij kijken nog een oude Wie is de Mol aflevering
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 23:38:31 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194261267
Begonnen aan boek II van de Hongerspelen. Dieuwertje leest voor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194261282
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn begonnen aan de docuserie Vietnam War. Heftig zeg :{

Wij keken ook een best wel heftige (waar we veel bedenkingen bij hebben) docu op Netflix.
Father, Soldier, Son.
pi_194263225
Dat je midden in de nacht wakker wordt en op internet een herhaal-bestelling-medicijnen-formulier invult bij de huisartspraktijk vanwege acuut brandende jeukende armen, die (bijna) kapot worden gekrabd, waarmee ik wakker word.
In de tube zit nog net genoeg voor nog een nachtje smeren. Pffft.

Heftige films kijken voor slapen gaan valt slecht bij mij, als antwoord bedoeld op post van Blues.
Want jakkes, daar komt slecht slapen en nare dromen
  zondag 26 juli 2020 @ 08:13:31 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_194263641
Joe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194263655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef Blues het volgende:

Wij keken ook een best wel heftige (waar we veel bedenkingen bij hebben) docu op Netflix.
Father, Soldier, Son.
Wat was de aard van jullie bedenkingen?

En oh wat naar, @AnneX , jeuk! Sterkte er mee :*

Joe, hierboven :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194263658
:W
Ok, vanavond zet ik de voerbak met timer weer voor Elin. Om 5 uur zeurde ze al om eten :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_194263670
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
:W
Ok, vanavond zet ik de voerbak met timer weer voor Elin. Om 5 uur zeurde ze al om eten :(
End an zet je haar uit de slaapkamer of beloon je haar dan met eten? :+

In de trein vanmorgen diverse mensen met een zakdoek of tissue tegen het gezicht gedrukt 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 08:31:20 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194263697
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
:W
Ok, vanavond zet ik de voerbak met timer weer voor Elin. Om 5 uur zeurde ze al om eten :(
En dat gedrag beloon je ook nog? :? Meestal werden onze katten pas wakker als we de deur naar de garage open deden. Of dat nou om 6:30 of 10:30 was.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194263710
Hmm iedereen wakker.. behalve dochterlief.

Die stuitert normaal al rond 6en door het huis :)

Iets met alleen maar leuke dingen en laat naar bed :)
pi_194263712
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

End an zet je haar uit de slaapkamer of beloon je haar dan met eten? :+

In de trein vanmorgen diverse mensen met een zakdoek of tissue tegen het gezicht gedrukt 8)7
Dan hoop ik dat ze dat eten pakt ipv mij wakker miauwt. Uit de slaapkamer zetten heeft geen zin want dan gaat ze krabben aan de deur.

Wat een sukkels met een zakdoekje, het is niet dat het virus gisteren de kop opstak.

Net het transcript gelezen van een radio gesprek tussen een influencer en tim hofman, had graag het gezicht van hofman erbij gezien
We have far more in common than that which devides us..
pi_194263720
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dat gedrag beloon je ook nog? :? Meestal werden onze katten pas wakker als we de deur naar de garage open deden. Of dat nou om 6:30 of 10:30 was.
In een appartement werkt dat wat anders. Heb geen garage of andere locatie om de beesten op te sluiten
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 juli 2020 @ 08:37:29 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194263735
Mogge :W
Zon *O*
Aan de wandel dus zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194263761
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:

Dan hoop ik dat ze dat eten pakt ipv mij wakker miauwt. Uit de slaapkamer zetten heeft geen zin want dan gaat ze krabben aan de deur.

Je beloont gedrag, wat ze dus blijft herhalen. Handig 8-) Al snap ik dat aan de deur krabben ook niet geweldig is, dus dan maar die timer zetten idd :Y

Fijne wandeling, borisz *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 08:43:53 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194263777
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In een appartement werkt dat wat anders. Heb geen garage of andere locatie om de beesten op te sluiten
Op de slaapkamer is dan weer het andere uiterste :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 26 juli 2020 @ 08:44:47 #167
370431 drakin
vurig typje
pi_194263782
Goeiemorgen :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 26 juli 2020 @ 08:48:02 #168
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194263799
Hier staat de voerbak op 6.00 ingesteld. Het haalt ook een beetje de link tussen ons en de verantwoordelijkheid voor het ontbijt weg. Piep is nu nog maar zelden aan het donderjagen 's ochtends. En meestal is dat dan uit wakkerheid en niet door honger. Ik ben erg blij met de automatische voerbak.
Spoilers!
pi_194263853
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier staat de voerbak op 6.00 ingesteld. Het haalt ook een beetje de link tussen ons en de verantwoordelijkheid voor het ontbijt weg. Piep is nu nog maar zelden aan het donderjagen 's ochtends. En meestal is dat dan uit wakkerheid en niet door honger. Ik ben erg blij met de automatische voerbak.
Ja, nu ga ik er maar uit om wat te geven zodat ik nog even kan slapen. En dan kan ze het zelf regelen. Toen ze ziek was, at ze nauwelijks, dus stiekem is dit wel een goed teken
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 09:01:50 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194263868
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, nu ga ik er maar uit om wat te geven zodat ik nog even kan slapen. En dan kan ze het zelf regelen. Toen ze ziek was, at ze nauwelijks, dus stiekem is dit wel een goed teken
Dat is zeker een goed teken. Ben blij dat ze weer is opgeknapt.
Spoilers!
  zondag 26 juli 2020 @ 09:02:10 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194263871
Hier ook een automatische eetbak. die gaat om 6.00, 12.00, 18.00 en om 0.00.

Blije poesjes.. al kochten we dat ding vooral zodat k. mij een weekend op kan komen zoeken zonder dat we een oppas nodig hebben..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 26 juli 2020 @ 09:04:31 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194263883
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:02 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een automatische eetbak. die gaat om 6.00, 12.00, 18.00 en om 0.00.

Blije poesjes.. al kochten we dat ding vooral zodat k. mij een weekend op kan komen zoeken zonder dat we een oppas nodig hebben..
Bij ons is hij ook vooral voor de vakantie gekocht. Hij gaat hier drie keer per dag aan.
Heeft die van jullie zo veel vakjes dat K een heel weekend weg kan?
Spoilers!
pi_194263891
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:02 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een automatische eetbak. die gaat om 6.00, 12.00, 18.00 en om 0.00.

Blije poesjes.. al kochten we dat ding vooral zodat k. mij een weekend op kan komen zoeken zonder dat we een oppas nodig hebben..
Maar jullie hebben toch ook 2 katten? In goede doen zou Elin alles opeten, die blijft echt niet af van het eten van de andere kat
We have far more in common than that which devides us..
pi_194263949
Hier eet de poes de bak gewoon niet leeg :D
Ze gaat tussen 5 en 6 naar beneden om te eten of drinken en komt dan weer naar boven om te slapen. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 26 juli 2020 @ 09:14:55 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194263958
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij ons is hij ook vooral voor de vakantie gekocht. Hij gaat hier drie keer per dag aan.
Heeft die van jullie zo veel vakjes dat K een heel weekend weg kan?
Het is een grote bak die af en toe iets in een kleinere bak stort.. vrij fancy, met een app ook.. nu is het ook het nieuwe speeltje van k. geworden :+

Zoiets: al hebben wij een ander: ( gaat 10 dagen voer in _O_ )
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_4.5.ProductPageUrl

En kaat, bij ons eten ze uit 1 en hetzelfde bakje , gaat helemaal prima , daarnaast zijn ze gewend om gedurende de dag kleine beetjes te eten.. het is niet dat 1 kat alles meteen leegvreet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 26 juli 2020 @ 09:16:00 #176
217702 Lonaa
Honger!
pi_194263965
Er wordt hier gevoederd als ik met de hond gelopen heb. :7 Dus voer-miewen gebeurt alleen als ik terug kom, met hond. :7

gewoon-omdat-ik-een-rotkat-ben-mauwen gebeurd de hele dag door.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194263975
Da’s een handige (en mooi ook) , maar zou hier niet werken. Elin vreet de bak in 1keer leeg. En ze hebben ook ander voer dus zou het helemaal niet kunnen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 09:18:09 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_194263978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vrees ik wel.. gezien je het zelf opgeeft en akkoord gaat met de voorwaarden
Voor minderjarige gelden veel strengere regels. Voor volwassenen kan men met duidelijke regels wel weg komen. Maar de voorwaarden mogen nooit tegen de wetgeving in gaan. Dan zijn de voorwaarden namelijk per direct nietig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194263984
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is een grote bak die af en toe iets in een kleinere bak stort.. vrij fancy, met een app ook.. nu is het ook het nieuwe speeltje van k. geworden :+

Zoiets: al hebben wij een ander: ( gaat 10 dagen voer in _O_ )
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_4.5.ProductPageUrl

En kaat, bij ons eten ze uit 1 en hetzelfde bakje , gaat helemaal prima , daarnaast zijn ze gewend om gedurende de dag kleine beetjes te eten.. het is niet dat 1 kat alles meteen leegvreet
Handig!
Met vers voer (wat ze hier krijgen) werkt dat systeem niet. En ik heb een veelvraat die dan de bak van de ander leegeet.
Ben nog altijd aan het wachten op een systeem wat op timer én chip werkt.

Tot die tijd werken chipgestuurde bakken hier prima. En catsits die deze elke dag komen vullen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194264035
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Handig!
Met vers voer (wat ze hier krijgen) werkt dat systeem niet. En ik heb een veelvraat die dan de bak van de ander leegeet.
Ben nog altijd aan het wachten op een systeem wat op timer én chip werkt.

Tot die tijd werken chipgestuurde bakken hier prima. En catsits die deze elke dag komen vullen.
Timer en chip bak, die zou ik meteen aanschaffen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264084
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze dat eten pakt ipv mij wakker miauwt. Uit de slaapkamer zetten heeft geen zin want dan gaat ze krabben aan de deur.

Wat een sukkels met een zakdoekje, het is niet dat het virus gisteren de kop opstak.

Net het transcript gelezen van een radio gesprek tussen een influencer en tim hofman, had graag het gezicht van hofman erbij gezien
Maar nu komt ze steeds eerder om eten zeuren omdat ze weet dat als ze je wakker maakt.. ze eten krijgt.
  zondag 26 juli 2020 @ 09:30:14 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_194264088
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Timer en chip bak, die zou ik meteen aanschaffen
Wat is het nut van en timer en chip?
Daarbij is de versie met chip niet zo in te stellen dat er slechts 1 keer per tijdeenheid voor gegeven wordt?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194264109
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat is het nut van en timer en chip?
Daarbij is de versie met chip niet zo in te stellen dat er slechts 1 keer per tijdeenheid voor gegeven wordt?
Huidige chipversies doen alleen open-dicht.
Huidige timer versies hanteren diverse tijdsloten of diverse bakjes.

En Kaatje en ik zoeken dus de combinatie hiervan. Want, zoals je zegt (en wij ook ;) ) die is er nu nog niet.

Zodat poes én een eigen bakje heeft. Én op verschillende tijden nieuw voer aangeboden kan krijgen, zonder dat een ander het kan opeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194264114
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat is het nut van en timer en chip?
Daarbij is de versie met chip niet zo in te stellen dat er slechts 1 keer per tijdeenheid voor gegeven wordt?
Nee, die gaat open als de kat met de juiste chip er uit wil eten. En als er een timer functie bij komt kan je ervoor zorgen dat zo’n bak niet in 1x leeggaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264130
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar nu komt ze steeds eerder om eten zeuren omdat ze weet dat als ze je wakker maakt.. ze eten krijgt.
Ja, maar met de timerbak hoef ik er niet uit
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264131
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:18 schreef z80 het volgende:

[..]

Voor minderjarige gelden veel strengere regels. Voor volwassenen kan men met duidelijke regels wel weg komen. Maar de voorwaarden mogen nooit tegen de wetgeving in gaan. Dan zijn de voorwaarden namelijk per direct nietig.
Weet ik..
maar weet ze niet uit mn hoofd en het is niet echt een lokaal wedstrijdje ofzo
Dus mag hopen dat ze dat hebben uitgezocht
pi_194264138
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

Weet ik..
maar weet ze niet uit mn hoofd en het is niet echt een lokaal wedstrijdje ofzo
Dus mag hopen dat ze dat hebben uitgezocht
mwoah, overal werken mensen hè 8-) Iedereen denkt altijd dat dingen bij grote bedrijven/organisaties beter zijn geregeld, maar dat is een illusie. Nog steeds mensenwerk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194264155
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, die gaat open als de kat met de juiste chip er uit wil eten. En als er een timer functie bij komt kan je ervoor zorgen dat zo’n bak niet in 1x leeggaat
Dat lijkt me ideaal.

Al zie ik mijn duo er voor aan om dan alsnog elkaars bakje leeg te schransen door gewoon de ander weg te duwen.
pi_194264194
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

mwoah, overal werken mensen hè 8-) Iedereen denkt altijd dat dingen bij grote bedrijven/organisaties beter zijn geregeld, maar dat is een illusie. Nog steeds mensenwerk.
Ook dat weet ik..

Maar in dit geval heb ik geheel bewust niet opgegeven dat ze “de vries” heet.
pi_194264230
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat lijkt me ideaal.

Al zie ik mijn duo er voor aan om dan alsnog elkaars bakje leeg te schransen door gewoon de ander weg te duwen.
Ik had hier ooit eens zo’n voedseltoren, zodat ze moesten werken voor hun eten. Nika heeft niet zoveel interesse in eten dus die deed geen moeite en Elin gooide na 10 minuten dat ding omver zodat alles eruit viel _O- . Had geen zin
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264254
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat lijkt me ideaal.

Al zie ik mijn duo er voor aan om dan alsnog elkaars bakje leeg te schransen door gewoon de ander weg te duwen.
Maar zodra de kat met de juiste chip weggeduwd wordt gaat het bakje dicht *O*

En geloof me, ze leren snel genoeg dat het echt de moeite niet is op wacht te staan voor één hapje natvoer of brokjes voor het deksel op de neus bak gaat :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194264272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, nadat de nalatenschap geregeld is. Dat is het lastige, dat doe je niet in de eerste dagen na het overlijden. Mijn vader had indertijd genoeg op de rekening om de uitvaart van mijn moeder te betalen (naast wat de verzekering uitkeerde), maar over de rest van het geld had hij een tijd geen beschikking. Hij had gedacht dat het sneller ging, dus zat een paar maanden krap
Nou ja, ik ga toch maar even inspringen, misschien dat iemand anders het al gedaan heeft.
Het is niet waar dat eerst de nalatenschap verdeeld moet worden voordat de begrafenis betaald kan worden van het geld van de dooie.

Begrafeniskosten mogen betaald worden door de overledene, wat OVER is, wordt verdeeld.

En dat betalen kan DIRECT vanaf de rekening van de overledene (die inderdaad bevroren is): rekeningen die voor rekekening van de overledene komen (huur, hypotheek, ziekenhuis, begrafenis) kan je bij de bank indienen en die betalen ze. Direct. Vanaf de rekening van de dode.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194264278
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar zodra de kat met de juiste chip weggeduwd wordt gaat het bakje dicht *O*

En geloof me, ze leren snel genoeg dat het echt de moeite niet is op wacht te staan voor één hapje natvoer of brokjes voor het deksel op de neus bak gaat :+
Voor Elin heeft dat nog een beetje nut, Nika hengelt de broekjes uit het bakje en eet het van het plateau, en soms laat ze dat brokje liggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264282
Goedemorgen :W

Ik moet er zo ook maar eens uit om de katten te voeren. Gelukkig slapen die meestal ook uit :D
pi_194264293
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had hier ooit eens zo’n voedseltoren, zodat ze moesten werken voor hun eten. Nika heeft niet zoveel interesse in eten dus die deed geen moeite en Elin gooide na 10 minuten dat ding omver zodat alles eruit viel _O- . Had geen zin
Haha ik kreeg deze... want slimme katten houden wel van een beetje uitdaging.

Bekijk Cat-It Senses 2.0 Food Tree - Wit/Groen - Voerbak - Ø 35 cm op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Nahja je kunt dus van bovenaf je kop er in steken... en hem natuurlijk ook omgooien.
3 jaar later heb ik hem nog steeds trouwens.
Ze trekken er nu een keer aan zodat hij niet omvalt maar er wel een lading brokjes uitkomt.
Maar met een bakje schrokt 1 van beiden zo hard dat de brokjes er meteen weer uitkomen.
En dat is nu minder... dus hij mag blijven.
pi_194264316
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ik kreeg deze... want slimme katten houden wel van een beetje uitdaging.

Bekijk Cat-It Senses 2.0 Food Tree - Wit/Groen - Voerbak - Ø 35 cm op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Nahja je kunt dus van bovenaf je kop er in steken... en hem natuurlijk ook omgooien.
3 jaar later heb ik hem nog steeds trouwens.
Ze trekken er nu een keer aan zodat hij niet omvalt maar er wel een lading brokjes uitkomt.
Maar met een bakje schrokt 1 van beiden zo hard dat de brokjes er meteen weer uitkomen.
En dat is nu minder... dus hij mag blijven.
Hmmm dat zou misschien ook wel iets voor onze schrokkat zijn.
pi_194264345
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, ik ga toch maar even inspringen, misschien dat iemand anders het al gedaan heeft.
Het is niet waar dat eerst de nalatenschap verdeeld moet worden voordat de begrafenis betaald kan worden van het geld van de dooie.

Begrafeniskosten mogen betaald worden door de overledene, wat OVER is, wordt verdeeld.

En dat betalen kan DIRECT vanaf de rekening van de overledene (die inderdaad bevroren is): rekeningen die voor rekekening van de overledene komen (huur, hypotheek, ziekenhuis, begrafenis) kan je bij de bank indienen en die betalen ze. Direct. Vanaf de rekening van de dode.
Dat lukte hier niet, maar niemand had een en/of rekening van mijn vader. Gelukkig was alles wel snel geregeld via de notaris, maar ik heb wel het restant van de kosten voorgeschoten. En mijn vader kon wel de restantkosten van de uitvaart van mijn moeder betalen van hun gezamenlijke rekening , maar kon niet bij de spaarrekening om het daarvan te betalen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264374
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ik kreeg deze... want slimme katten houden wel van een beetje uitdaging.

Bekijk Cat-It Senses 2.0 Food Tree - Wit/Groen - Voerbak - Ø 35 cm op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Nahja je kunt dus van bovenaf je kop er in steken... en hem natuurlijk ook omgooien.
3 jaar later heb ik hem nog steeds trouwens.
Ze trekken er nu een keer aan zodat hij niet omvalt maar er wel een lading brokjes uitkomt.
Maar met een bakje schrokt 1 van beiden zo hard dat de brokjes er meteen weer uitkomen.
En dat is nu minder... dus hij mag blijven.
Deze was het dus, brokjes door de kamer, Nika had het nakijken en Elin vrat Alles op
We have far more in common than that which devides us..
pi_194264413
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat lukte hier niet, maar niemand had een en/of rekening van mijn vader. Gelukkig was alles wel snel geregeld via de notaris, maar ik heb wel het restant van de kosten voorgeschoten. En mijn vader kon wel de restantkosten van de uitvaart van mijn moeder betalen van hun gezamenlijke rekening , maar kon niet bij de spaarrekening om het daarvan te betalen
Praktische uitvoering daargelaten: de kosten van de begrafenis mogen worden betaald direct vanaf de rekening van de overledene. Dat hoeft helemaal geen en/of rekening te zijn.

Er hoeft niet eerst duidelijkheid te zijn over erfenis/erfgenamen. Er hoeft ook niemand gemachtigd te zijn voor de bankrekening, er hoeft ook geen executeur te zijn, er hoeft van alles NIET.
Als de overledene geld op de bank heeft staan, kunnen de rekening gewoon daarheen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194264463
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Praktische uitvoering daargelaten: de kosten van de begrafenis mogen worden betaald direct vanaf de rekening van de overledene. Dat hoeft helemaal geen en/of rekening te zijn.

Er hoeft niet eerst duidelijkheid te zijn over erfenis/erfgenamen. Er hoeft ook niemand gemachtigd te zijn voor de bankrekening, er hoeft ook geen executeur te zijn, er hoeft van alles NIET.
Als de overledene geld op de bank heeft staan, kunnen de rekening gewoon daarheen.
Dan weet ik niet wat er misgegaan is, maar ik heb echt ruim 2000 euro over gemaakt naar Yarden
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 juli 2020 @ 11:04:22 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194264959
Groeten uit Noordvoort 🙂. Geen mens te zien. Alleen een enkele vogel en de Zee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194264976
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan weet ik niet wat er misgegaan is, maar ik heb echt ruim 2000 euro over gemaakt naar Yarden
Als er niet genoeg geld is bij de overledene, moeten nabestaanden dokken. Als er niet genoeg verzekerd is, moet er bijbetaald worden.

Maar als er geld op rekening van de overledene staat, hoeft er niet eerst erfenis te worden afgewikkeld, er hoeft geen gemachtigde te zijn, er hoeft geen en/of rekening te zijn, er hoeft geen contant geld te zijn, er kan gewoon de begrafenisrekeningen betaald worden vanaf de geblokkeerde bankrekening.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194264977
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:

Wat was de aard van jullie bedenkingen?

Dat overal zo aanwezige (ook in die vader) patriotisme. En de min of meer gedwongen keuze daardoo van zoon (heeft ook een ander oorzaak, maar dan ga ik spoileren)
pi_194264987
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ga er wel vanuit dat mijn partner bij het geld kan.. :+
Je kan ook samen gaan..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 juli 2020 @ 11:10:46 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194265011
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:13 schreef Lonaa het volgende:
Joe.
:W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194265025
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Als er niet genoeg geld is bij de overledene, moeten nabestaanden dokken. Als er niet genoeg verzekerd is, moet er bijbetaald worden.

Maar als er geld op rekening van de overledene staat, hoeft er niet eerst erfenis te worden afgewikkeld, er hoeft geen gemachtigde te zijn, er hoeft geen en/of rekening te zijn, er hoeft geen contant geld te zijn, er kan gewoon de begrafenisrekeningen betaald worden vanaf de geblokkeerde bankrekening.
Met een verklaring dat de rekeninghouder dood is neem ik aan :+
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 11:16:12 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194265054
Camping Pernis staat tegenwoordig op Youtube _O_ Lang geleden dat ik dat heb gezien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194265167
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm dat zou misschien ook wel iets voor onze schrokkat zijn.
Mja als ze het omgooien kunnen ze nog steeds schrokken natuurlijk.
Maar de mijne zijn daar relatief snel mee gestopt toch.
pi_194265190
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar zodra de kat met de juiste chip weggeduwd wordt gaat het bakje dicht *O*

En geloof me, ze leren snel genoeg dat het echt de moeite niet is op wacht te staan voor één hapje natvoer of brokjes voor het deksel op de neus bak gaat :+
Nou.. deze zijn wel wat eigenwijzer dan gemiddeld toch.
En ze helpen elkaar dus ook _O-

Maar klinkt op zich goed.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:42:08 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194265302
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:06 schreef Blues het volgende:

Dat overal zo aanwezige (ook in die vader) patriotisme. En de min of meer gedwongen keuze daardoo van zoon (heeft ook een ander oorzaak, maar dan ga ik spoileren)
Plus de 'verheerlijking' van de militairen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194265550
quote:
15s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Plus de 'verheerlijking' van de militairen.
Ja :{
pi_194265710
Zojuist nam ik een hap beschuit vol met aardbeien en dacht terug aan de nachtelijke jeuk aanval.
Dokter google aangezet en dat is toch niet het geval zo te lezen. https://www.dietcetera.nl/allergieen/aardbei-allergie/
De afgelopen weken al kilo’s aardbeien gegeten.
Of allergisch voor beschuit 😂 Glapje.

Hangt de screen nog? Lucky...is dat aan de gevel of in het kozijn?
pi_194265768
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 05:13 schreef AnneX het volgende:
Dat je midden in de nacht wakker wordt en op internet een herhaal-bestelling-medicijnen-formulier invult bij de huisartspraktijk vanwege acuut brandende jeukende armen, die (bijna) kapot worden gekrabd, waarmee ik wakker word.
In de tube zit nog net genoeg voor nog een nachtje smeren. Pffft.

Heftige films kijken voor slapen gaan valt slecht bij mij, als antwoord bedoeld op post van Blues.
Want jakkes, daar komt slecht slapen en nare dromen
Naar die jeuk!
Wat kan het dan zijn? Iets in de wasverzachter?

Had geen last van nare dromen van de docu, daar was het geen onderwerp voor..daarna keken we the windsors. Erg interessant ^O^
pi_194265841
Goeie: alleen wasverzachter wordt niet gebruikt (8>
Wasmiddel is wisselend tussen twee ‘eigen’ merken.
De huid insmeren doe ik dagelijks met crème van dokter Jetske.
Nou ja, vannacht nog eens afwachten.
Overdag is ws. voldoende afleiding, zelfs in barre coronatijden.

Het is toch nog een zonnige dag geworden. w/
pi_194265891
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef AnneX het volgende:
Goeie: alleen wasverzachter wordt niet gebruikt (8>
Wasmiddel is wisselend tussen twee ‘eigen’ merken.
De huid insmeren doe ik dagelijks met crème van dokter Jetske.
Nou ja, vannacht nog eens afwachten.
Overdag is ws. voldoende afleiding, zelfs in barre coronatijden.

Het is toch nog een zonnige dag geworden. w/
En voordat je naar bed gaat nog eens insmeren?
Jeuk is gekmakend. Heb je misschien iets nieuws aangehad?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 13:12:20 #216
217702 Lonaa
Honger!
pi_194266110
Ik had opruim en schoonmaakwoede. Die is natuurlijk weer bekoeld voor ik echt klaar was.

Nou ja. Delen van het huis zijn schoner en opgeruimder dan vanochtend.


Nu op zoek naar een nieuwe krabpaal, want deze is op. En lelijk. Maar dat zijn de meeste krabpalen. Eens kijken of er ook iets moois te vinden is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194266139
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En voordat je naar bed gaat nog eens insmeren?
Jeuk is gekmakend. Heb je misschien iets nieuws aangehad?
Vanavond nog eens smeren, ja.

In het weekend schoonmaakwoede? alleen als ik ongesteld ging worden.
Lang geleden.
Hooguit dat een wasmachine draait / aan het werk is. w/
  zondag 26 juli 2020 @ 13:27:22 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_194266253
Oh ja ik moet de was nog ophangen. :') Thanks for the reminder. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194266265
Over van 5 sinaasappels (t is erg lekker)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194266329
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Over van 5 sinaasappels (t is erg lekker) [ afbeelding ]
Denk dat ik het vandeweek ook eens ga proberen. Je olijvenpoeder was ook een voltreffer tenslotte.
pi_194266341
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik had opruim en schoonmaakwoede. Die is natuurlijk weer bekoeld voor ik echt klaar was.

Nou ja. Delen van het huis zijn schoner en opgeruimder dan vanochtend.
[ afbeelding ]

Nu op zoek naar een nieuwe krabpaal, want deze is op. En lelijk. Maar dat zijn de meeste krabpalen. Eens kijken of er ook iets moois te vinden is.
Ik had een hele lichte... in een lichte hoek; tegen de witte muur.
Werd ie niet mooier van.. maar het viel wel minder op :)
pi_194266369
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk dat ik het vandeweek ook eens ga proberen. Je olijvenpoeder was ook een voltreffer tenslotte.
Het duurde langer dan ik verwacht had. Maar ik kreeg het ook niet voor elkaar om hele dunne plakjes te snijden. Ik heb eerst gedroogd, toen de schil eraf en Het vruchtvlees gemalen, En dat gemaalde heb ik nog een keer gedroogd
We have far more in common than that which devides us..
pi_194266378
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik had een hele lichte... in een lichte hoek; tegen de witte muur.
Werd ie niet mooier van.. maar het viel wel minder op :)
Dat heb ik ook, t was even zoeken, maar dezelfde kleur als de Muur
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 13:42:33 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_194266390
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Over van 5 sinaasappels (t is erg lekker) [ afbeelding ]
Hoe maak je dat? Van de schil gewoon?

En wanneer gebruik je dit poeder
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194266419
Ik sta de keuken te witten :+ Het is best suf om zo'n grootscheepse uitmest- en haal-het-beste-uit-je-huis-actie alleen te ondernemen als je het wilt verkopen :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194266451
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:42 schreef drakin het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Van de schil gewoon?

En wanneer gebruik je dit poeder
Gaat in de voedseldroger, schil heb ik nu weggedaan want ik kon niet meer vinden wat Je ermee kon doen. Dit is van het vruchtvlees. Ik ga het in een cake gebruiken, en in de yoghurt. Verder was dit eigenlijk een experiment omdat de sinaasappels niet lekker waren en ik ze niet weg wilde gooien
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 juli 2020 @ 13:55:28 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194266498
Groeten vanuit Noordwijk. :W

Lekker gewandeld zo over het strand. :) 16,5km. :+. Ergens neergeploft voor een biertje en een visje. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194266681
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaat in de voedseldroger, schil heb ik nu weggedaan want ik kon niet meer vinden wat Je ermee kon doen. Dit is van het vruchtvlees. Ik ga het in een cake gebruiken, en in de yoghurt. Verder was dit eigenlijk een experiment omdat de sinaasappels niet lekker waren en ik ze niet weg wilde gooien
En iets met chocolade :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194266683
Goedemiddag!

Ik ben echt gesloopt :') Vogel deed gisteravond 'meh' ; wilde niet eten, piepte en zat te persen maar vogelpoep ho maar :{w (Terwijl normaal gesproken 463 keer per uur. Althans zo voelt het. Er is al een hele wcrol doorheen :') ) en tsjilpte helemaal niet meer. Maakte ook rare gaapbewegingen. Afijn, gewoon dus niet OK. :{

Dus ik had vannacht de wekker om de 2,5 uur staan om even te kijken of er verbetering in kwam. Tevens vogel van onderen gewassen met water (vond ie niet tof) , en ergens in de nacht nog een soort 'krop-massage' gegeven, zoals bij kippen soms kan helpen als de krop verstopt zit. (Werd ook niet echt gewaardeerd.)
Je moet wat hè... :P

Gelukkig werd ik om 6:00 uur wakker van een klein kwetterend vogeltje net onder mijn kin O+
En het eet, poept en kwebbelt er weer rustig op los inmiddels.
(Ik kon daarna niet meer slapen, want moest naar de stal)

Ohja, en ik ben vanochtend even naar het tuincentrum een plaats verderop geweest. Ze hebben daar toch een partij doodenge tuinkaboutrs! (Ja nee, geen pleonasme.)

Zie en huiverrr:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :D :'(
pi_194266705
Merel O+ ^O^

En die TK met een mes in zijn rug is leuk >:)
pi_194266712
We gingen even de stad in om 2 shirtjes voor g te kopen.
1 kledingwinkel in en bij de nieuwe Jumbo wat boodschappen gedaan... er is echt geen karona meer hoor mensen :B
  zondag 26 juli 2020 @ 14:16:42 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_194266725
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaat in de voedseldroger, schil heb ik nu weggedaan want ik kon niet meer vinden wat Je ermee kon doen. Dit is van het vruchtvlees. Ik ga het in een cake gebruiken, en in de yoghurt. Verder was dit eigenlijk een experiment omdat de sinaasappels niet lekker waren en ik ze niet weg wilde gooien
ow van het vruchtvlees.

Ik heb nog een potje gedroogde schilletjes staan van biologische sinasappels, af en toe in het water of thee gooien kan je ermee maar in de praktijk blijft het vooral in het potje leuk eruit zien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194266769
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En iets met chocolade :9~
Dat vind ik zo niet lekker. Lust beiden maar niet samen. Ook wortels samen met doperwten, staat alleen maar leuk op het bord ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194266784
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat vind ik zo niet lekker. Lust beiden maar niet samen. Ook wortels samen met doperwten, staat alleen maar leuk op het bord ;)
:o :o ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juli 2020 @ 14:21:07 #235
370431 drakin
vurig typje
pi_194266791
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Goedemiddag!

Ik ben echt gesloopt :') Vogel deed gisteravond 'meh' ; wilde niet eten, piepte en zat te persen maar vogelpoep ho maar :{w (Terwijl normaal gesproken 463 keer per uur. Althans zo voelt het. Er is al een hele wcrol doorheen :') ) en tsjilpte helemaal niet meer. Maakte ook rare gaapbewegingen. Afijn, gewoon dus niet OK. :{

Dus ik had vannacht de wekker om de 2,5 uur staan om even te kijken of er verbetering in kwam. Tevens vogel van onderen gewassen met water (vond ie niet tof) , en ergens in de nacht nog een soort 'krop-massage' gegeven, zoals bij kippen soms kan helpen als de krop verstopt zit. (Werd ook niet echt gewaardeerd.)
Je moet wat hè... :P

Gelukkig werd ik om 6:00 uur wakker van een klein kwetterend vogeltje net onder mijn kin O+
En het eet, poept en kwebbelt er weer rustig op los inmiddels.
(Ik kon daarna niet meer slapen, want moest naar de stal)

Ohja, en ik ben vanochtend even naar het tuincentrum een plaats verderop geweest. Ze hebben daar toch een partij doodenge tuinkaboutrs! (Ja nee, geen pleonasme.)

Zie en huiverrr:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :D :'(
Fijn dat vogel het weer doet, is een doekje in een emmertje sop niet een idee om standaard paraat te hebben bij de poepjes? nat maakt net wat schoner dan droog ook.

En enge kabouters, nu heb je me aan het twijfelen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194266795
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Goedemiddag!

Ik ben echt gesloopt :') Vogel deed gisteravond 'meh' ; wilde niet eten, piepte en zat te persen maar vogelpoep ho maar :{w (Terwijl normaal gesproken 463 keer per uur. Althans zo voelt het. Er is al een hele wcrol doorheen :') ) en tsjilpte helemaal niet meer. Maakte ook rare gaapbewegingen. Afijn, gewoon dus niet OK. :{

Dus ik had vannacht de wekker om de 2,5 uur staan om even te kijken of er verbetering in kwam. Tevens vogel van onderen gewassen met water (vond ie niet tof) , en ergens in de nacht nog een soort 'krop-massage' gegeven, zoals bij kippen soms kan helpen als de krop verstopt zit. (Werd ook niet echt gewaardeerd.)
Je moet wat hè... :P

Gelukkig werd ik om 6:00 uur wakker van een klein kwetterend vogeltje net onder mijn kin O+
En het eet, poept en kwebbelt er weer rustig op los inmiddels.
(Ik kon daarna niet meer slapen, want moest naar de stal)

Ohja, en ik ben vanochtend even naar het tuincentrum een plaats verderop geweest. Ze hebben daar toch een partij doodenge tuinkaboutrs! (Ja nee, geen pleonasme.)

Zie en huiverrr:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :D :'(
Wat een nacht :D
Gelukkig nu weer kwetter en stront :+

En die tuinkabouters _O- Mijn broer heeft zo’n eng ding van zijn vriendje gekregen ooit. Maar niet die met een mes in zijn rug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194266851
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Fijn dat vogel het weer doet, is een doekje in een emmertje sop niet een idee om standaard paraat te hebben bij de poepjes? nat maakt net wat schoner dan droog ook.

En enge kabouters, nu heb je me aan het twijfelen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb allesreiniger en een doekje klaar staan. Dus ik dep eerst het ergst op met een stukje wc papier, en daarna boen ik de boel school. (Of ik gooi mijn shirt in de was :') ) Nat werkt inderdaad beter :Y

Kabouters zijn gewoon een beetje eng. Maar ik stond echt met verbazing naar dat schap te kijken :D

quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat een nacht :D
Gelukkig nu weer kwetter en stront :+

En die tuinkabouters _O- Mijn broer heeft zo’n eng ding van zijn vriendje gekregen ooit. Maar niet die met een mes in zijn rug.
Meer dan genoeg stront ja. Mijn hemel. Maar goed, nog nooit zo blij geweest met stront. (Hoewel... bij de konijnen sta ik ook regelmatig te juichen bij een keutel als ik me zorgen maak :') . Ik ben geen piskijker maar een strontkijker... sowieso draait die halve studie daar ook wel om eigenlijk....)

Creepy as fuck toch? Zouden er echt mensen zijn die het serieus mooi vinden? (Die ene met het mes is dan meer een grapje)
  zondag 26 juli 2020 @ 14:29:54 #238
370431 drakin
vurig typje
pi_194266882
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik heb allesreiniger en een doekje klaar staan. Dus ik dep eerst het ergst op met een stukje wc papier, en daarna boen ik de boel school. (Of ik gooi mijn shirt in de was :') ) Nat werkt inderdaad beter :Y

Kabouters zijn gewoon een beetje eng. Maar ik stond echt met verbazing naar dat schap te kijken :D
[..]

Meer dan genoeg stront ja. Mijn hemel. Maar goed, nog nooit zo blij geweest met stront. (Hoewel... bij de konijnen sta ik ook regelmatig te juichen bij een keutel als ik me zorgen maak :') . Ik ben geen piskijker maar een strontkijker... sowieso draait die halve studie daar ook wel om eigenlijk....)

Creepy as fuck toch? Zouden er echt mensen zijn die het serieus mooi vinden? (Die ene met het mes is dan meer een grapje)
Ook elke keer een nieuw shirt, veel was of gewoon heel veel shirts?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194266930
Wat fijn dan mereltje het weer doet, ook al is het een smeerboel

En die kabouters (alle) zijn eng. Iets verderop is een huis met kabouters maar ook zo’n naar binnen kijkend jongetje..Brrrrr
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 14:34:18 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194266939
quote:
18s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan ook samen gaan..
ja nou in dat geval is het sowieso een ingewikkeld verhaal :+
want wie gaat er dan zorgen dat ik begraven wordt? zijn het mn ouders dan maak ik me niet zo'n zorgen, als het mn zusje is, is het wat lastiger vermoed ik.. ook afhankelijk of ZIJN ouders nog leven.. z'n zus woont aan de andere kant van de wereld en krijgt het nooit voor elkaar om dat ook nog te regelen :o

is er een handige manier om zoiets ( in geval van XXX) ergens op te schrijven eigenlijk ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 26 juli 2020 @ 14:35:18 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194266955
ik hou ook niet zo van kabouters :o

wel vandaag in de tuin bezig geweest. van de week nog de karcher er tegenaan en dan is ie weer spik en span voor 1 uur....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 14:39:48 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194267013
Vanavond naar een volgens mij ouders hele goede pizzaria. Ik ben al bevooroordeeld. Op de kaart noemen ze bij de meeste pizza's kaas. Bij een aantal mozzarella (maar ook kaas)

Mozzarella hoort gewoon de standaard kaas op een pizza te zijn, geen Edammer of wat dan ook :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194267020
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:29 schreef drakin het volgende:

[..]

Ook elke keer een nieuw shirt, veel was of gewoon heel veel shirts?
Redelijk veel shirts :P Hoewel ik moet zeggen dat ik het de eerst wel schoon dep en poets, en ik sta daarna toch weer in een stal, dus daar wordt je ook niet veel schoner van. Maar na het werk trek ik het shirt wel uit en hobbel gewoon in mijn pyamashirt rond. (En dat vervang ik wel gelijk :D )

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn dan mereltje het weer doet, ook al is het een smeerboel

En die kabouters (alle) zijn eng. Iets verderop is een huis met kabouters maar ook zo’n naar binnen kijkend jongetje..Brrrrr
Oh die naar binnenglurende kleuters zijn echt nog veel enger ja :X
  zondag 26 juli 2020 @ 14:44:41 #244
370431 drakin
vurig typje
pi_194267065
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Redelijk veel shirts :P Hoewel ik moet zeggen dat ik het de eerst wel schoon dep en poets, en ik sta daarna toch weer in een stal, dus daar wordt je ook niet veel schoner van. Maar na het werk trek ik het shirt wel uit en hobbel gewoon in mijn pyamashirt rond. (En dat vervang ik wel gelijk :D )
[..]

Oh die naar binnenglurende kleuters zijn echt nog veel enger ja :X
He jammer, ik wou al bijna de tip geven voor nog meer leuke shirts :P

Die kabouter van mij is trouwens geen kabouter maar een gnoom. gnooms kijken enger
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 26 juli 2020 @ 14:46:24 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194267083
Enge kabouters.
Gelukkig niet zo erg als deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194267209
quote:
11s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Enge kabouters.
Gelukkig niet zo erg als deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm sexy..
  zondag 26 juli 2020 @ 15:06:53 #247
217702 Lonaa
Honger!
pi_194267295
Opruim/schoonmaak/prutswoede voorgezet. Nog lang niet klaar, maar toch, beetje bij beetje. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 juli 2020 @ 15:07:11 #248
370431 drakin
vurig typje
pi_194267297
quote:
11s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Enge kabouters.
Gelukkig niet zo erg als deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die creëren nieuwe kabouters :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194267547
Die tuinkabouters _O- hoe verzin je het...en wie komt het.
pi_194267568
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:07 schreef drakin het volgende:

[..]

Die creëren nieuwe kabouters :o
Niet met die slappe hap...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 juli 2020 @ 15:44:11 #251
370431 drakin
vurig typje
pi_194267643


Ook zombie kabouters, fuck you kabouter, selfie makende en naar de wc gaande gezien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194267890
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Met een verklaring dat de rekeninghouder dood is neem ik aan :+
Anders is de rekening niet geblokkeerd ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194267981
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja nou in dat geval is het sowieso een ingewikkeld verhaal :+
want wie gaat er dan zorgen dat ik begraven wordt? zijn het mn ouders dan maak ik me niet zo'n zorgen, als het mn zusje is, is het wat lastiger vermoed ik.. ook afhankelijk of ZIJN ouders nog leven.. z'n zus woont aan de andere kant van de wereld en krijgt het nooit voor elkaar om dat ook nog te regelen :o

is er een handige manier om zoiets ( in geval van XXX) ergens op te schrijven eigenlijk ?
En dan weet je het: een testament bij de notaris of een levenstestament bij de notaris. B-)

Lekker zonnetje om even in de tuin wat te ...werken! en leuteren met de buurvrouw, die sperzieboontjes oogst, en courgette.
pi_194268085
Ja, leuk en simpel: in VK magazine levert Yvonne van Boven een plan voor een complete picknick.
Vorige week italiaans en deze week een picknickmand vol Frankrijk, inclusief borrelhap.
Die ga ik eens uitscheuren en dan...uitvoeren.
pi_194268166
...ooit...😎

Doen we eigenlijk niet meer: picknicken aan de Lek.
Goed voornemen als het weer beter weer wordt na volgende week. w/
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 16:56:56 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194268244
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

En dan weet je het: een testament bij de notaris of een levenstestament bij de notaris. B-)

Lekker zonnetje om even in de tuin wat te ...werken! en leuteren met de buurvrouw, die sperzieboontjes oogst, en courgette.
Wat is het verschil tussen een testament en een Lebenstestament? (autocorrect kent de Nederlandse versie blijkbaar niet)

Net even rondje gelopen met de camera. Geen borisz afstand, gewoon, suf rondje rond de visvijver.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194268308
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen een testament en een Lebenstestament? (autocorrect kent de Nederlandse versie blijkbaar niet)

Net even rondje gelopen met de camera. Geen borisz afstand, gewoon, suf rondje rond de visvijver.
Borisz afstand B-) Die houden we erin.

Een topic of wat geleden ging het over testamenten.
Int kort:
Het ene is bij leven: wie beslist of jij wel/niet aan de machine gaat/ wil gaan, in welke situaties etc. als je niet meer aanspreekbaar bent. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Levenstestament
Het andere is nalaten na overlijden: geld, huis en spullen, legaten etc. als je wilt afwijken wat wettelijk is bepaald bij overlijden.
pi_194268547
Leuk Sarabi! ^O^

En goed bezig geweest Lonaa en borisz!

En wie het kleine niet eerst Ludolf...

Ik ga denk ik even een uurtje op stok :O
Mereltje lijkt ook moe, dus we dutten zo samen denk ik. :z
  zondag 26 juli 2020 @ 17:45:46 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_194268766
Apart. 55% van de Nederlanders wil een verplichting op het dragen van mondkapjes in openbare ruimte. Maar als je rond kijkt dan zijn er slechts zeer weinig die vrijwillig een mondkapje dragen. Als je het dan zo belangrijk vind, waarom dan niet vrijwillig een mondkapje dragen? Moet er eerst een verlichting komen ipv zelf na te denken en te handelen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 26 juli 2020 @ 17:47:41 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_194268789
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:
Leuk Sarabi! ^O^

En goed bezig geweest Lonaa en borisz!

En wie het kleine niet eerst Ludolf...

Ik ga denk ik even een uurtje op stok :O
Mereltje lijkt ook moe, dus we dutten zo samen denk ik. :z
Het volgende nestje graag ook merels. Roodborstjes piepen alleen. En dan ook nog een hoge piep.
Merels zingen tenminste.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194268855
Vandaag na een lastig Cm7 akkoord geoefend te hebben, ook weer eens een lesje mondharmonica gedaan O+ Hoe gaat t met de bluesharp van mn X, @AnneX?
pi_194269034
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:53 schreef Blues het volgende:
Vandaag na een lastig Cm7 akkoord geoefend te hebben, ook weer eens een lesje mondharmonica gedaan O+ Hoe gaat t met de bluesharp van mn X, @:anneX?
Ow, die is nu into ‘verrekijkers’ 😳
Na de lenzen, camera’s, barometers, gitaren, mondharmonika’s.

Goed bezig, jij!

Eens beginnen aan vis in een jasje :Y)
Vergat de tijd met ‘Liefde en Lust’ in VK magazine, had er nog een paar bij te lezen. *;
pi_194269043
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:
Leuk Sarabi! ^O^


Thanks *O*
pi_194269608
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

En dan weet je het: een testament bij de notaris of een levenstestament bij de notaris. B-)

Als je gaat wachten tot de notaris je papieren vrijgeeft/gaat lezen, dan lig je al wel een tijdje onder de groene zoden hoor. Je begrafeniswensen komen dan als mosterd na de maaltijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 juli 2020 @ 18:51:43 #266
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194269648
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:15 schreef Sarabi het volgende:
CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen voor wie onze avonturen wil volgen :)
Tof.
pi_194269679
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:10 schreef AnneX het volgende:

Ow, die is nu into ‘verrekijkers’ 😳

Dat is ook leuk :Y
Alles is leuk! Ondekken van dingen, maakt niet uit wat :D _O_
  zondag 26 juli 2020 @ 18:58:01 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194269736
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:53 schreef Blues het volgende:

Alles is leuk! Ondekken van dingen, maakt niet uit wat :D _O_
En verzamelen en hoarden. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 juli 2020 @ 19:14:04 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_194269963
Ik heb nog geen weekmenu/planning en daar word ik een klein beetje paniekerig van, maar heb ook niet de puf iets te verzinnen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 juli 2020 @ 19:36:00 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194270322
Komende week weer aan het werk; er ligt wat groenten in de koeling en zat vleesjes in de vriezer; meer planning vind ik eerlijk gezegd niet nodig..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194270364
Mijn plan is "zien wat de man me voorzet".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 juli 2020 @ 19:41:13 #272
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_194270392
Lonaa of Krea, de AH XL in Enschede, is die leuk? Voor zover een supermarkt leuk kan zijn natuurlijk....
  zondag 26 juli 2020 @ 19:53:16 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194270567
Praktische vraag:



Kan ik linzensoep invriezen? Ietsjes teveel gemaakt :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 juli 2020 @ 19:54:25 #274
217702 Lonaa
Honger!
pi_194270585
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Lonaa of Krea, de AH XL in Enschede, is die leuk? Voor zover een supermarkt leuk kan zijn natuurlijk....
Ik kom er eigenlijk nooit. Denk 1 of 2 keer afgelopen jaar. Voornamelijk als ik Heel Veel Boodschappen moet doen.

Vind het niet per se een leuke supermarkt. Niet veel speciale dingen ofzo, geloof ik.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 juli 2020 @ 19:54:41 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_194270593
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
Praktische vraag:



Kan ik linzensoep invriezen? Ietsjes teveel gemaakt :')
Tuulk.

Disclaimer: ik heb nog nooit linzensoep gemaakt of ingevroren (of gegeten) maar ik zie geen beren op de weg wb invriezen
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 juli 2020 @ 19:59:47 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194270665
Is de Ah XL in Enschede niet zoals die in Eindhoven? Met verse sushi enzo?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194270670
quote:
12s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:58 schreef golfer het volgende:

[..]

En verzamelen en hoarden. ;)
Oh...ik vergat klokken. 🤣
pi_194270673
Pff, hardgelopen en de hele dag staan schilderen en poetsen en daarna voor drie dagen gekookt. Ik ben inmiddels zo gaar als boter :O
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:00:21 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_194270675
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:59 schreef fietsie het volgende:
Is de Ah XL in Enschede niet zoals die in Eindhoven? Met verse sushi enzo?
Oh ja, er zit inderdaad in de AH XL een kleine sushi daily. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:00:36 #280
217702 Lonaa
Honger!
pi_194270679
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
Pff, hardgelopen en de hele dat staan schilderen en poetsen en daarna voor drie dagen gekookt. Ik ben inmiddels zo gaar als boter :O
Gaar +1.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194270708
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaar +1.
Ik zou een *boks* willen doen maar mijn armen zijn pudding :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:06:56 #282
217702 Lonaa
Honger!
pi_194270740
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik zou een *boks* willen doen maar mijn armen zijn pudding :')
Voetjes omhoog op de bank, vroeg naar bed :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194270743
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tuulk.

Disclaimer: ik heb nog nooit linzensoep gemaakt of ingevroren (of gegeten) maar ik zie geen beren op de weg wb invriezen
Exact mijn antwoord.

Geen idee hoe het ontdooid smaakt :+
Na ja, eigenlijk wel: Meh.. linzen :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194270763
quote:
11s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je gaat wachten tot de notaris je papieren vrijgeeft/gaat lezen, dan lig je al wel een tijdje onder de groene zoden hoor. Je begrafeniswensen komen dan als mosterd na de maaltijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eens even aan het vis verslag gaan werken. :Y)
  zondag 26 juli 2020 @ 20:08:54 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194270773
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Exact mijn antwoord.

Geen idee hoe het ontdooid smaakt :+
Na ja, eigenlijk wel: Meh.. linzen :{
Als je linzensoep niet te vreten vindt zal het vast niet magisch beter worden van invriezen nee :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194270793
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
Pff, hardgelopen en de hele dag staan schilderen en poetsen en daarna voor drie dagen gekookt. Ik ben inmiddels zo gaar als boter :O
Wanneer gaat het huis in de verkoop? En wanneer kun je in het nieuwe huis?
En wil je in het nieuwe ook nog klussen en/of schilderen? 8-)
pi_194270803
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
Praktische vraag:



Kan ik linzensoep invriezen? Ietsjes teveel gemaakt :')
Beetje laat misschien, maar ja, makkelijk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juli 2020 @ 20:12:00 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194270821
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Beetje laat misschien, maar ja, makkelijk
Dank, ook Lonaa ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194270836
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wanneer gaat het huis in de verkoop? En wanneer kun je in het nieuwe huis?
En wil je in het nieuwe ook nog klussen en/of schilderen? 8-)
Na de vakantie gaat het in de verkoop, verhuizing is pas in het voorjaar. In het nieuwe huis hoeven we maar heel weinig te doen, maar schilderen moet altijd wel natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194270879
Goed bezig Club!
pi_194270891
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voetjes omhoog op de bank, vroeg naar bed :Y
Dat is het plan. Wel nog even het bed verschonen, want schoon bed O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:25:36 #292
217702 Lonaa
Honger!
pi_194271005
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is het plan. Wel nog even het bed verschonen, want schoon bed O+
Hier ook wel druk geweest. Eigenlijk heb ik alles gedaan beneden. Ramen binnen en buiten, kasten uitgemest, alles schoongemaakt, ook de muren, kattenbak gesopt, gestofzuigd, 3x met de hond gelopen, wat planten verpot, wat dingen verschoven, zo'n beetje alle (70?) planten verplaatst. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194271042
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is het plan. Wel nog even het bed verschonen, want schoon bed O+
O+

Straks ook nog even doen, nu onmogelijk want ik word belegen door kittens.

quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hier ook wel druk geweest. Eigenlijk heb ik alles gedaan beneden. Ramen binnen en buiten, kasten uitgemest, alles schoongemaakt, ook de muren, kattenbak gesopt, gestofzuigd, 3x met de hond gelopen, wat planten verpot, wat dingen verschoven, zo'n beetje alle (70?) planten verplaatst. :')
Bezig geweest! Ik heb echt geen reet uitgevoerd vandaag. Behalve kittens en entertainen en vis bakken dan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194271103
Jezus wat productief Loon :D

Ik kom niet verder dan stallen/uitloop uitgemest + hooi lopen sjouwen, 756 vogelpoepjes opgeruimd, nog een keer hooi gesjouwd....oh en potgrond gehaald voor huisgenoot dus, maar dat was gewoon even leuk, door het tuincentrum neuzen, (ik wist niet dat kruidje-roer-me-niet dus gewoon écht bestaat, en reageert op aanraking!) en vanmiddag nog even snel een pasta met pesto gemaakt.

Daarna in slaap gevallen, 2,5 uur later wakker geTSJIIIIIIILPT naast mijn hoofd, en nu wacht mij nog de afwas, en eigenlijk moet ik nog avondeten. (Maar niet echt enorme honger, dus meuh...)
pi_194271169
Hier ook niet zo'n productieve dag. Nog steeds hoofdpijn -O-

Wel de was weggewerkt en pizzas gemaakt.
  zondag 26 juli 2020 @ 20:37:45 #296
217702 Lonaa
Honger!
pi_194271188
Oh en de was. En eten gekookt. En wat extra dingen opgehangen op het toilet. :7

Goed, weekmenu, wat is jullie recenste ontdekking wb eten?

Ik moet bijv. toegeven dat ik rauwe tomaat ineens best wel prima te nassen vind, Mits goede tomaten, dat ik ineens pico de gallo maak enzo. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194271354
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:37 schreef Lonaa het volgende:
Oh en de was. En eten gekookt. En wat extra dingen opgehangen op het toilet. :7

Goed, weekmenu, wat is jullie recenste ontdekking wb eten?

Ik moet bijv. toegeven dat ik rauwe tomaat ineens best wel prima te nassen vind, Mits goede tomaten, dat ik ineens pico de gallo maak enzo. :o
Vers ontdekt: rode biet met balsamico.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 juli 2020 @ 20:49:20 #298
217702 Lonaa
Honger!
pi_194271370
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vers ontdekt: rode biet met balsamico.
Ja, dat is een hele goede combi :9

Zat het bij je visje vandaag? :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194271420
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat is een hele goede combi :9

Zat het bij je visje vandaag? :D
:Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194272065
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:45 schreef z80 het volgende:
Apart. 55% van de Nederlanders wil een verplichting op het dragen van mondkapjes in openbare ruimte. Maar als je rond kijkt dan zijn er slechts zeer weinig die vrijwillig een mondkapje dragen. Als je het dan zo belangrijk vind, waarom dan niet vrijwillig een mondkapje dragen? Moet er eerst een verlichting komen ipv zelf na te denken en te handelen?
Omdat mensen dus blijkbaar vinden dat ándere mensen hun moeten beschermen door zelf een mondkapje te dragen. En als je de enige bent die er één draagt dan beschermt niemand jou, maar bescherm jij anderen, en dat is blijkbaar niet per se de behoefte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 21:35:17 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194272107
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:45 schreef z80 het volgende:
Apart. 55% van de Nederlanders wil een verplichting op het dragen van mondkapjes in openbare ruimte. Maar als je rond kijkt dan zijn er slechts zeer weinig die vrijwillig een mondkapje dragen. Als je het dan zo belangrijk vind, waarom dan niet vrijwillig een mondkapje dragen? Moet er eerst een verlichting komen ipv zelf na te denken en te handelen?
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat mensen dus blijkbaar vinden dat ándere mensen hun moeten beschermen door zelf een mondkapje te dragen. En als je de enige bent die er één draagt dan beschermt niemand jou, maar bescherm jij anderen, en dat is blijkbaar niet per se de behoefte.
Maar dragen jullie zelf een mondkapje in de winkel of op straat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')