abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:15:37 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194243718

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194243759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Ikwillem O+ O+ Die veertjes :D
Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
pi_194243818
Hier worden ook buiten de winkels steeds meer mondmaskers gedragen heb ik het idee.
In de winkel natuurlijk sowieso al, maar daar wordt de 1,5m minder aangehouden, dat is wel echt een nadeel. (Ook best veel mensen die samen boodschappen komen doen)

Maar de angst begint denk ik toe te nemen.
pi_194243909
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:29 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

In Nederland en Duitsland. Alles binnen. In België inmiddels ook in een stad en parkeerplaatsen bij de supermarkt.
Alleen binnen of drukke straten kan ik prima mee leven. Maar op alle straten zou ik toch een beetje overbodig vinden.

Zou je in een cabrio ook een mondkapje op moeten dan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:49 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194243944
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194243973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
Jij bent mammamerel O+ Gelukkig met toiletrol :D
Dan schep ik toch liever strontjes uit de kattenbak of verschoon af en toe een handdoek met diarree :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:28:39 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243984
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
pi_194244028
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Heb ik een zelfgehaakt hulpstukje voor gekregen. Werkt als een tiet ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194244069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
pi_194244482
Als er plek was voor nog een machine, kwam er een droogmachine.
Klinkt iedere keer geweldig. Nu sinasappelpoeder.
En wat zijn de pakjes leuk geworden, kaatje👍🏼

Mn.X deed de risotto met prei. :Y) en pecorino.
pi_194245620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
pi_194245795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
Ook geen slecht idee denk ik.
pi_194246070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee denk ik.
En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
pi_194246114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
pi_194246324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
pi_194250053
*gaap
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250064
Ook gaap, Elin is weer beter geloof ik, die eist om 5 uur al luidkeels ontbijt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 08:16:18 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194250086
Mogge :W

Wil morgen eigenlijk Zandvoort - Noordwijk lopen over het strand. Al is de weersvoorspelling een beetje :{
pi_194250257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
Haha prioriteiten op de juiste plek dus O+
pi_194250687
Whehe, huisgenoot kwam binnen, moest lachen vanwege de vogel ("Dat is echt weer typisch Marjolein eh :P')
maar merel was gelijk dr praatjes kwijt :D (En geloof me, ik was net half doof aan het raken van het gekwetter in mijn oor. Mijn schouder is een favo plekje. )

Andere mensen zijn dus eng. (Nouja, dat is wel mooi, ik zie graag dat er een beetje schuwheid in komt op den duur)

Nu even boodschappen doen. Huisgenoot waarschuwde al dat er in steeds meer gemeenten ook op straat verplicht mondmaskers gedragen moeten worden en dat de boetes 250 euro zijn.
(Hij was zelf naar de sportschool geweest, en daar mocht ie tijdens het sporten wel het masker af, maar wanneer ij naar een ander apparaat liep, moest dat ding weer op.... 8)7 )

En wat tof @Kaatje1 , leuk dat al dat harde werken z'n vruchten afwerpt!
pi_194250746
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250854
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Ahhhh
pi_194251145
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Uhmmpie op 25-07-2020 10:58:00 ]
pi_194251174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..

De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )
Spoilers!
pi_194251257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )
Heb hem even in een spoiler gegooid..

Thnx

Wel aan gezien en aan gedacht... maar je het gelijk. Zo beter denk ik
pi_194251258
Wat een lieve dingen komen er vanmorgen bij.
Dora, foto, leeuwen, merel...het is nog pas 11 uur.

@borisz...je hebt ws rekening te houden met het getij? In ieder geval geen bloedhitte om te gaan strandwandelen. Of loop je door de duinen? zoals wassenaar/ katwijk kan.
pi_194251373
Leuke foto! Als we moeten stemmen horen we het wel ;)
pi_194251739
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke foto! Als we moeten stemmen horen we het wel ;)
Mja er zitten ook een hoop andere foto’s bij die best leuk zijn.

Dus ben wel heel benieuwd ook inderdaad.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:55:08 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194251930
Wij waren van plan om Vandaag iets met de tuin te doen en morgen binnenshuis schoon te maken.. Ik denk dat we het maar even omdraaien..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194251988
Even naar de dierenwinkel geweest. Laten we zeggen; men neemt de TT wel serieus :o (Het is in dit district nog niet verplicht). Niet dat iedereen op de juiste wijze een mondmasker draagt (onder de neus/kin) of opbergt, maar zonder val je meer uit de toon dan met.
pi_194252037
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto, mooie dieren ^O^
pi_194252048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wow wat een bijzondere levensloop in die 5 jaar.
Die film stateless zit nog steeds in hoofd.. moest er nu weer aan denken.

Goed zeg.
pi_194252130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow wat een bijzondere levensloop in die 5 jaar.
Die film stateless zit nog steeds in hoofd.. moest er nu weer aan denken.

Goed zeg.
Die staat voor dit weekend op het programma.
Spannende tijden voor die hele groep, medio augustus begint de IND met de beoordelingen of ze een verblijfsvergunning onbepaalde duur krijgen.
pi_194252198
Overigens is het geen film maar serie. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 12:36:37 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194252427
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef AnneX het volgende:
Wat een lieve dingen komen er vanmorgen bij.
Dora, foto, leeuwen, merel...het is nog pas 11 uur.

@:borisz...je hebt ws rekening te houden met het getij? In ieder geval geen bloedhitte om te gaan strandwandelen. Of loop je door de duinen? zoals wassenaar/ katwijk kan.
Nee ik wil echt op het strand lopen. :). Heb alleen geen zin in regen (en bliksem). Maar het lijkt allemaal vannacht te vallen en dat het morgen wel droog is.

Vanmorgen koffie gedronken met wat lokale partijgenoten. Ik word chef 'economie en gemeente' bij het schrijven van het aankomende lokale verkiezingsprogramma :+. Mooie uitdaging.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:41:27 #37
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194252487
Heb vanmorgen mijn hoofd helemaal kaal geschoren, iets wat ik al heel lang wilde. Ik ben niet kaal (nu wel), normaal beschik ook over enorm veel haar op mijn hoofd. Iets wat me mateloos irriteerde, het groeit ook heel hard, en vooral veel. Nu kom ik door corona toch nergens, dus nu is het moment. Wat me altijd tegenhield is het commentaar van collega's als ik het zou doen als ik gewoon naar kantoor moest.
Een juichtopic waard eigenlijk dit!
Praat over de hel en je komt er.
pi_194252569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:41 schreef Scheepskok het volgende:
Heb vanmorgen mijn hoofd helemaal kaal geschoren, iets wat ik al heel lang wilde. Ik ben niet kaal (nu wel), normaal beschik ook over enorm veel haar op mijn hoofd. Iets wat me mateloos irriteerde, het groeit ook heel hard, en vooral veel. Nu kom ik door corona toch nergens, dus nu is het moment. Wat me altijd tegenhield is het commentaar van collega's als ik het zou doen als ik gewoon naar kantoor moest.
Vooruit w/ Alsjeblieft.

@borisz...”chef” :W

Geen zin in de zaterdagse boodschappenronde...vers brood haalt mij over de streep.
“Dan maak je maar zin”
# moeders
pi_194252767
Die uitdrukking komt mij ook maar al te bekend voor. De sinaasappel poeder was nog te vochtig, dat zal wel met het vochtige weer te maken hebben. Dat zit nu onderin, daar boven 3,5 tray met paprika en een halve tray met Spaanse peper.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:30:54 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194253058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:41 schreef Scheepskok het volgende:
Foto?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194253847
Verrassing: bij de post een brief dat op naam van MnX een uitvaartverzekering is afgesloten, ooit. En wel ¤ 54,—
Het is echt en kwam ws bovendrijven, omdat een autoverzekering door een fusie is ondergebracht bij ASR.
Hoogstwaarschijnlijk door de sch.ouders afgesloten.
Toch maar even de zwagers laten weten...voor hun ws ook.

Op mijn moeders naam stonden er drie.
Mijn vader had wel vijf van die certificaten vanaf verschillende leeftijden: vanaf 1 jaar oud, 5 jaar oud tot aan zijn 14e toen hij ging werken.

Op mijn naam staat nog een certificaat van ¤ 250,- als ik buiten de regio Den Haag wordt uitgevaren. w/

Allemaal in de map bij de testamenten. :7

Hebben jullie ook van die certificaten? Of is dat ouwerwets als in ‘niet meer van deze tijd’. ~O>
Onze over-(sch.)ouders hebben de Spaanse Griep in 2 golven meegemaakt, hé.
pi_194253849
Boodschappen gedaan ✔
Boven stofzuigen en dweilen ✔
Sporten ✖
Kranten lezen ✔
🤩
pi_194253864
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef Blues het volgende:
Boodschappen gedaan ✔
Boven stofzuigen en dweilen ✔
Sporten ✖
Kranten lezen ✔
🤩
Het is weekend...geen sport en geen hh.
Behalve de play beneden nog. Goed dat je het zegt.
Verder zelfde lijstje.
pi_194253879
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef AnneX het volgende:
Verrassing: bij de post een brief dat op naam van MnX een uitvaartverzekering is afgesloten, ooit. En wel ¤ 54,—
Het is echt en kwam ws bovendrijven, omdat een autoverzekering door een fusie is ondergebracht bij ASR.

Mijn vader had wel vijf van die certificaten vanaf verschillende leeftijden: vanaf 1 jaar oud, 5 jaar oud tot aan zijn 14e toen hij ging werken.

Op mijn naam staat nog een certificaat van ¤ 250,- als ik buiten de regio Den Haag wordt uitgevaren. w/

Hebben jullie ook van die certificaten? Of is dat ouwerwets als in ‘niet meer van deze tijd’. ~O>
Ik had een paar oude van AVVL afgesloten door mn vader. Omgezet in eentje bij Yarden. Die weer aangevuld met een nieuwe en afbetaald. Weer eentje erbij die ik nu nog aan het betalen ben.
/liever geen financieel risico voor man en zoonlief als ik deaud ga. w/
pi_194253900
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:49 schreef AnneX het volgende:

Het is weekend...geen sport en geen hh.
Behalve de play beneden nog. Goed dat je het zegt.
Verder zelfde lijstje.
^O^
Omdat ik tegenwoordig mn eigen werkster weer ben doe ik elke vrije dag wat en 3x pw werken en 3x pw sporten is zaterdag mn vrije sportdag *O*
En nare rug afgelopen weeek dus donderdag ook niet gesport |:)
Morgen weer een dag >:)
pi_194253904
Hier ook een AVVL/yarden polis. Netjes bijgewerkt zodat alles betaald is. Willen mijn nabestaanden een feestje dan moeten ze snel het huis verkopen :P
pi_194254158
Mijn moeder heeft ook een uitvaartverzekering voor mij afgesloten ooit, nu ondergebracht bij Yarden. Geen idee wat het op moet leveren eigenlijk, moet ik me eens in verdiepen. Ik was al zo tevreden dat ik onnodige reisverzekeringen hebt opgezegd en mijn partner bij mijn pensioenfonds heb aangemeld. Ik heb ook ene ORV, dus dat geld mag men ook stukslaan :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194254191
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooie foto, mooie dieren ^O^
Schitterend zijn ze.
Maar dus nauwelijks overlevingskansen in het wild ivm de kleur. Dat is ergens wel sneu.
pi_194254213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:14 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn moeder heeft ook een uitvaartverzekering voor mij afgesloten ooit, nu ondergebracht bij Yarden. Geen idee wat het op moet leveren eigenlijk, moet ik me eens in verdiepen. Ik was al zo tevreden dat ik onnodige reisverzekeringen hebt opgezegd en mijn partner bij mijn pensioenfonds heb aangemeld. Ik heb ook ene ORV, dus dat geld mag men ook stukslaan :+
De vraag is vooral wat het kost als je het opzegd.

Hier mijn uitvaartverzekering dus maar niet opgezegd want dan heb ik ineens nergens meer recht op. Soort van je geld gewoon weggooien.
Goeie business wel voor Dela.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:21:49 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194254244
2x een Yarden-uitvaartpolis hier en alles qua wensen op papier vastgelegd en geregeld. Voldoende verzekerd om alles redelijk naar mijn wensen te laten uitvoeren. Willen mijn nabestaanden meer, dan mogen ze dat zelf financieren.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:37:09 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194254432
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig?

Tevens: tijdens het strijken buffy kijken.. vroegah... O+
pi_194254453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig?

Tevens: tijdens het strijken buffy kijken.. vroegah... O+
Mja zodat je nabestaanden geen kosten hebben is het idee dan.

Mijn moeder sloot er jaaaaren geleden eentje af.
Inmiddels had ik van dat geld al aardig begraven kunnen worden denk ik.
pi_194254484
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Waarom is een uitvaartverzekering nuttig ?
Voor mij: omdat ik anders mijn nabestaanden met kosten vd uitvaart opzadel en bij t overlijden van mijn zus heb gezien als er geen geld of onverhoopt schuld is het veel ellende voor g en mijn kinderen geeft. Ik heb ook geen koophuis of megaveel erfenisgeld.
pi_194254590
Ja zeg...sch.pa heeft aan premie de uitvaart 4 x betaald.
En dan nog moeten bijbetalen, omdat simpele dingen niet in het ‘pakket’ waren inbegrepen.
Nou ja, het was een mooi feestje.
Had sch.va maar niet zo oud moeten worden, net als sch. ma.
En dan te bedenken, dat ieder het dik van het spaargeld had kunnen bekistigen. 😢
pi_194254603
Mijn vader sloot m af toen ik een half jaar oud was (eerder mocht niet). En waarom? Ik heb nu een paar keer gezien dat ouders geen verzekering hadden afgesloten, bij de ene was ook niet gespaard, 2 achterblijvende zonen waarbij de ene een iets meer dan modal inkomen had en de ander iets meer dan minimum. Die had geen cent spaargeld dus de ander mocht 2x een uitvaart ophoesten. Bij een ander ouderpaar was wel gespaard...het bedrag wat ze hadden moeten betalen bij de uitvaart van hun ouders (guldentijd). Daar moest ook 2x veel geld bij. Mijn vader had een hele goede verzekering, maar ook daar moest nog geld bij (uit de erfenis gefinancierd)
pi_194254658
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:52 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...sch.pa heeft aan premie de uitvaart 4 x betaald.
En dan nog moeten bijbetalen, omdat simpele dingen niet in het ‘pakket’ waren inbegrepen.
Nou ja, het was een mooi feestje.
Had sch.va maar niet zo oud moeten worden, net als sch. ma.
En dan te bedenken, dat ieder het dik van het spaargeld had kunnen bekistigen. 😢
Bekistigen :D
pi_194254777
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
pi_194254806
Mijn ogen qua uitvaartverzekering voor mijn kinderen ging open toen we in 85 zelf de rekening van de uitvaartkosten van mijn doodgeboren dochtertje kreeg. (Uiteraard kregen we die, maar nooit bij nagedacht in die tijd dat je je kinderen ook maar beter kan verzekeren).
pi_194254899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:07 schreef Candaasje het volgende:
Oh bagger...

Jongen waarmee ik staldienst had deze dagen is in contact geweest met iemand die nu besmet is met corona.
Hij heeft zich ook laten testen (wat natuurlijk heel goed is), dus even duimen dat het negatief is, anders heb ik kans dat ik me ook kan gaan melden voor een wattenstaafje. (Dat is niet echt het probleem natuurlijk, ik zou alleen niet graag zien dat ik niet meer tussendoor terug naar mijn vriend kan i.v.m. besmettingsgevaar en dat ik geen diensten meer op de stal mag draaien)
Ai, en hoe lang duurt het in België voordat de uitslag er is?
pi_194254919
@Candaasje: Dat is inderdaad afzien.Kan hé!

Blues :* dat is dan ook een confronterende gebeurtenis.
De aanleiding en de gevolgen. -O-

* pakt volgende katern.
pi_194254999
quote:
Oh bagger...

He bah...

Zeker daar in Antwerpen schijnt het echt de verkeerde kant op te gaan he...
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 16:30:25 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194255138
quote:
Oh bagger...

Kun/mag jij je ook niet alvast laten testen?
pi_194255166
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:16 schreef AnneX het volgende:

Blues :* dat is dan ook een confronterende gebeurtenis.
De aanleiding en de gevolgen. -O-

Yup ;(
Mijn vader nam wel meteen alle kosten op zich hoor O+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:35:39 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194255230
Hoeveel kost een begrafenis eigenlijk ?

Wij hebben gelukkig wel wat spaargeld en als ik overlijd krijgt K. Een aantal jaarsalarissen, daar moet wel een begrafenis van betaald kunne worden lijkt me.. we hebben idd wel een ORV..
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 16:36:05 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194255238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

He bah...

In Amsterdam en Utrecht zien ze ook steeds meer virus in het rioolwater.

En RIVM ziet niks in gedeeltelijke lockdown in NL...
pi_194255260
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef Barreltje het volgende:
Hoeveel kost een begrafenis eigenlijk ?

Wij hebben gelukkig wel wat spaargeld en als ik overlijd krijgt K. Een aantal jaarsalarissen, daar moet wel een begrafenis van betaald kunne worden lijkt me.. we hebben idd wel een ORV..
Kale uitvaart kan voor ¤ 1600 : Budgetuitvaart.
Standaard en geen bijzonderheden gaat richting ¤ 8000 minstens.

ORV ‘hoort’ bij de hypotheek toch? Als verplicht door de bank om af te sluiten, zodat hypotheek wordt afbetaald.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:40:54 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194255331
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kale uitvaart kan voor ¤ 1600 : Budgetuitvaart.
Standaard en geen bijzonderheden gaat richting ¤ 8000 minstens.

ORV ‘hoort’ bij de hypotheek toch? Als verplicht door de bank om af te sluiten, zodat hypotheek wordt afbetaald.
ORV is NIET verplicht.. wij hebben er 2 jaar lang geen gehad :+
Maar orv wordt idd wel ingezet om de hypotheek (gedeeltelijk) af te betalen in het geval van overlijden van 1 van de partners
pi_194255462
ORV? :@
pi_194255499
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:51 schreef Blues het volgende:
ORV? :@
Overlijdens risico verzekering
pi_194255512
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
pi_194255579
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ORV is NIET verplicht.. wij hebben er 2 jaar lang geen gehad :+
Maar orv wordt idd wel ingezet om de hypotheek (gedeeltelijk) af te betalen in het geval van overlijden van 1 van de partners
Gecorrigeerd. Merci.

Zo te horen weer een kinderfeestje in de grooote tuin hiernaast.
Er stond ook een partytent. Ben benieuwd hoe lawaaiig en laat het wordt...
Leuk, om de vakantiefeestjes te organiseren. w/

Zeg Barrel: hoe gaat het met de tuin op de binnenplaats?
Al iets te updaten in het tuintopic?
pi_194255611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Overlijdens risico verzekering
Oh ja.
pi_194255621
Even heel wat anders....
twitter
pi_194255664
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:03 schreef Blues het volgende:
Even heel wat anders....[ twitter ]
😂
Ach, een kat ook een grote, komt op z’n pootjes terecht.
pi_194255944
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Spoilers!
pi_194256002
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 seconden voor het ophangen van de screens klaar was, kwam de grootste van de muur :X
Het lijkt er op dat het leed te overzien is, we kunnen het maken. J's humeur niet helaas.
Oh boe...dat is butterdebut.
*Tshirt voor humeur.
pi_194256013
quote:
Oh dear, dat van J’s humeur kan ik me goed voorstellen, da’s niet leuk
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:33:25 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256015
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gecorrigeerd. Merci.

Zo te horen weer een kinderfeestje in de grooote tuin hiernaast.
Er stond ook een partytent. Ben benieuwd hoe lawaaiig en laat het wordt...
Leuk, om de vakantiefeestjes te organiseren. w/

Zeg Barrel: hoe gaat het met de tuin op de binnenplaats?
Al iets te updaten in het tuintopic?
Ik heb al een paar dagen het plan om iets te doen aan de tuin.. maar eerst punctie, daarna bijkomen van punctie , daarna had K. aandacht nodig en vandaag regen.. :+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:34:02 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256024
Screens ?
pi_194256051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb al een paar dagen het plan om iets te doen aan de tuin.. maar eerst punctie, daarna bijkomen van punctie , daarna had K. aandacht nodig en vandaag regen.. :+
Alles goed gegaan met de punctie?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:40:47 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194256084
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Alles goed gegaan met de punctie?
Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
pi_194256098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ai, en hoe lang duurt het in België voordat de uitslag er is?
Hij heeft zich vandaag laten testen en mag maandagmiddag bellen voor de uitslag (niet zeker dat deze dan al binnen is). Maar het is nu natuurlijk wel ook weekend.

Een andere studenten (waar we geen contact mee hebben gehad) had de uitslag in 3 dagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

He bah...

Ja Antwerpen zelf is inderdaad echt een haard. Trouwfeesten en shisha-barren schijnen enorm bij te dragen.
Ik zit er gelukkig een stukje vandaan natuurlijk, en ik heb niet echt veel contact met veel mensen, dus maar even duimen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun/mag jij je ook niet alvast laten testen?
Ik weet eigenlijk niet of dat ook al mag zonder symptomen en ook niet zelf direct contact met een besmet persoon.
Het is natuurlijk mogelijk dat als mijn medestudent besmet is geraakt, ik ook besmet ben, maar we werkten in een ruimte stal, ook veel buiten, dus ik acht de kans niet gigantisch groot.

Hij werkt nu niet meer in de stal, ik werk er met een medewerkster die er vandaag ook was, dus we zullen voor de zekerheid meer letten op afstand. En die student houdt ons op de hoogte, zodat wij maandag ook horen of we ons beter wel laten testen. :)
pi_194256118
quote:
Aii... kan ik me iets bij voorstellen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup. 13 follikels, 11 eitjes, 7 embryo's, maandag terugplaatsing.. nog wel spannend , want meestal vallen de embryo's om op dag 4 a 5 dus nog maar zien hoeveel het er maandag zijn..
* Duimt*
pi_194256143
quote:

[..]

Ga enorm voor jullie duimen
pi_194256154
quote:
-O-
pi_194256156
En gauwe O+ voor Barrel, dat het maar ontzettend goedkomt! :Y ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_194256171
quote:

[..]

Duimen O+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:50:50 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256192
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heb hem even in een spoiler gegooid..

Thnx

Wel aan gezien en aan gedacht... maar je het gelijk. Zo beter denk ik
Dit is gewoon heel slecht van de site. En vraag me af of dit wel mag. Namen van kinderen publiceren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:55:56 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256258
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef AnneX het volgende:

Een uitvaart verzekering heb ik. Kost een paar euro per jaar en als de tijd daar is geen gezeur.
pi_194256305
Goed resultaat van de punctie en hopelijk een goed vervolg Barrel!

Hopelijk een negatieve uitslag van de stadgenoot ( :+ ) van Candaasje.

Geen uitvaartverzekering hier. Spaargeld zat om mijn nabestaanden niet inde problemen te brengen.

Balen van de/het screen Lucky!

Ik had weer kitten bezoek. Kennissen die er twee gaan adopteren konden niet weg blijven :+ Dit keer beladen met appelflappen en met courgette en tomaten uit eigen kas :9
pi_194256331
Ik eet vandaag pizza. 8-) Wie wil me aanraken?
Misschien even van tevoren aangeven, dan ga ik wel even douchen. Ik ben vandaag maar 20x ondergepoept :')

Nouja goed, zoverre Domino's pizza is. Maar het is wel lekker makkelijk :P En ik heb geen zin om te koken.
pi_194256336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik eet vandaag pizza. 8-) Wie wil me aanraken?
Misschien even van tevoren aangeven, dan ga ik wel even douchen. Ik ben vandaag maar 20x ondergepoept :')

Nouja goed, zoverre Domino's pizza is. Maar het is wel lekker makkelijk :P En ik heb geen zin om te koken.
Niets mis met die pizza's :9
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:04:22 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_194256360
Hier was het ook pizza. En ruim een halve kilo druiven.
pi_194256380
Hier was het gisteren domino’s pizza, nu gegrilde groenten en kip en aardappels met rozemarijn en zout (en veel knoflook) uit de oven :9~
pi_194256391
Ik heb ook over pizza getwijfeld maar toch maar braaf buikspek en geroosterde kikkererwten gemaakt.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:11:04 #96
370431 drakin
vurig typje
pi_194256417
Ik heb nog pizza in de vriezer, van bestelde die over was van vorige week.

Maar wilde een hutsieflutsie maken, gewoon wat door elkaar in de pan gooien, kruiden en eten maar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256429
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen uitvaartverzekering hier. Spaargeld zat om mijn nabestaanden niet inde problemen te brengen.
Je weet dat het even duurt voordat jouw nabestaanden bij dat spaargeld kunnen? Ik heb het extra bedrag voor de uitvaart van mijn vader voorgeschoten
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:14:18 #98
370431 drakin
vurig typje
pi_194256467
Je kunt ook je lichaam aan de medische wetenschap doneren, kost niks. Maar heb je ook geen feestje of een plek om later te bezoeken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:14 schreef drakin het volgende:
Je kunt ook je lichaam aan de medische wetenschap doneren, kost niks. Maar heb je ook geen feestje of een plek om later te bezoeken.
Las laatst ergens dat er een overschot is van aangeboden lichamen
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:19:41 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_194256508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Las laatst ergens dat er een overschot is van aangeboden lichamen
Die kans is er altijd. Maar tegen de tijd dat je zelf gaat weet je het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')