Ik heb het aangepast!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:31 schreef fetX het volgende:
Kut. Het woord ‘uitshirt’ had nog aan het eind van de TT gemoeten.
Mobiel
Ja en ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die gekke Griek God eigenlijk weer weg? Was een huurling toch?
Klopt..kijk de laatste training maar terug ( de gegenpressing oefeningen)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:39 schreef Longcat. het volgende:
Denk dat Sadilek en Hendrix allebei een grote rol krijgen in het nieuwe voetbal van onze Duitse Trainert, allebei werkpaarden. Perfect voor de press
Kwam hem na de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen (2015) met mn zatte kop tegen in de nightshop aan de grote berg..zei toen tegen hem dat ie in de toekomst een nummer over PSV moet maken.quote:
En een nieuwe spits..die gaat komend seizoen samen met Malen de Eredivisie onveilig makenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben weer een linksback, soort van.
https://www.vi.nl/nieuws/maria-verguld-met-uitnodiging-van-psv-
Maar ook direct een keepers probleem. Tijd om er drie bij te halen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ekent-voor-twee-jaar
Is haramquote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kwam hem na de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen (2015) met mn zatte kop tegen in de nightshop aan de grote berg..zei toen tegen hem dat ie in de toekomst een nummer over PSV moet maken.
Mooi dat ie naar mij heeft geluisterd
Dat gozertje heeft 1 jaar bij mijn broertje in de jeugd gevoetbald bij de e-jes. Altijd al afgevraagd waar hij gebleven was.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben weer een linksback, soort van.
https://www.vi.nl/nieuws/maria-verguld-met-uitnodiging-van-psv-
Dat zal dan wel een topper wezen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 01:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat gozertje heeft 1 jaar bij mijn broertje in de jeugd gevoetbald bij de e-jes. Altijd al afgevraagd waar hij gebleven was.
Maar dit ventje kon voetballen, niet te geloven. Das was bijna zielig voor de tegenstanders. Legde er in zijn eentje 15/20 per wedstrijd in.
Noemen ze dat zo in de Mocroscene, na 12 Red Bull en 35 Marlboro?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kwam hem na de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen (2015) met mn zatte kop tegen in de nightshop aan de grote berg..zei toen tegen hem dat ie in de toekomst een nummer over PSV moet maken.
Mooi dat ie naar mij heeft geluisterd
Flesoe jackie dquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo in de Mocroscene, na 12 Red Bull en 35 Marlboro?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ook PSV gaat voor Toto.
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
miljoen per jaar is niet slechtquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ook PSV gaat voor Toto.
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Echt veel kun je er ook niet mee.quote:
dat is ook weer waar maar als je het zo bij elkaar schraapt met je shirt komen ze misschien wel aan een totaal van 10 op jaarbasis.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt veel kun je er ook niet mee.
Maar dan heb je in het systeem 4-4-2 wat schmidt wil gaan spelen de keuze voor de 4 andere posities op middenveld en aanval dus:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:39 schreef Longcat. het volgende:
Denk dat Sadilek en Hendrix allebei een grote rol krijgen in het nieuwe voetbal van onze Duitse Trainert, allebei werkpaarden. Perfect voor de press
Traint Bruma nog niet als links back, dat kon hij bij RasenBallsport Leipzig ook, en die speelden met Hasenhüttl helemaal niet zo anders dan Schmidtquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar dan heb je in het systeem 4-4-2 wat schmidt wil gaan spelen de keuze voor de 4 andere posities op middenveld en aanval dus:
Doan, Malen, Ihattaren, Mauro Jr, Bruma,Romero, Guti,Madueke,Gakpo, Lammers,Thomas, Rigo.
de twee plekken voorin zal wel gaan tussen Romero,Malen en Lammers.
en dus voor de overige 2 op het middenveld 9 spelers.
Ihattaren lijkt mij een zekerheid. Rigo zal wel verhuurd worden. Mauro Jr heeft goed seizoen gespeeld.. Doan heeft veel geld gekost, net als Bruma. Thomas lijkt mij een speler die wel past in de stijl van Schmidt, maar dan weer niet als verdedigende middenvelder. Gakpo en ook Bruma lijken niet in het spelsysteem te passen.
Al deze keuzes... maar nog geen LB![]()
Had gewoon die 3 miljoen salaris afgetikt voor Rodriguez. Is het nog waard ook.
moet je wel kunnen betalen, daar ontbreekt het een beetje aanquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
Al deze keuzes... maar nog geen LB
Had gewoon die 3 miljoen salaris afgetikt voor Rodriguez. Is het nog waard ook.
Maar wij hebben Bruma!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
met zulks een elftalletje gaan wij dat ook niet worden maat
Ik zag op Insta een nieuwe tank voorbij komen. Donkere jongen, verdediger, die leek wel 2.20 meter lang en breed. Hebben ze gehaald ofzo voor jong?quote:
quote:
Had me er wel op verheugt ja,jij niet dan..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zat er helemaal klaar voor hè? Had je PSV-tenue aan?
@:lenny_leonard
Mooi ..hoger niveau dan unaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:22 schreef Ronzz het volgende:
Lekkere timing..
Stream gaat gelukkig wel door.
Nee. Niet echt. UNA - PSV is niet echt een wedstrijd waarnaar ik uitkijk. Ik speelde goffetomme bijna iedere competitie wel tegen UNA en vaak ook nog een bekerpotje.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had me er wel op verheugt ja,jij niet dan..
Hopen dat ze de onderlinge wedstrijd alsnog uitzenden ,PSV vs PSV
Wat gaan ze streamen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:22 schreef Ronzz het volgende:
Lekkere timing..
Stream gaat gelukkig wel door.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. UNA - PSV is niet echt een wedstrijd waarnaar ik uitkijk. Ik speelde goffetomme bijna iedere competitie wel tegen UNA en vaak ook nog een bekerpotje.
Ze hebben van elke speler een foto genomen terwijl ze aan het poepen waren?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd wie er gaat winnen
Zijn ze ervoor gaan pispotten?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd wie er gaat winnen
Ja, dat duurt dan nog een jaar oidquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht dat Hendrix z'n haar had laten doen?
Fitheid van de selectie. Kan niet veel gewisseld worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Harveo het volgende:
waarom 22.5min? Gvd kijk al heel de dag uit naar een potje voetbal.
Joh. Dus straks op de platte kar staat 'ie daar met een volle bos? Nu al een mooi vooruitzicht.quote:
Wellicht neemt men hem dan iets serieuzerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Joh. Dus straks op de platte kar staat 'ie daar met een volle bos? Nu al een mooi vooruitzicht.
Nietgoed genoegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:24 schreef Harveo het volgende:
Mauro Jr. doet het prima volgens mij. Benoeuwd of die uberhauptnin de basis komt dit jaar.
Eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
De sokken zijn maar lelijk
Mauro vind ik wel een fijne voetballer
Het kapsel van Rosario kan echt niet
Doelpunten maken wordt weer een probleem komend seizoen
Heb je geen offerfeest?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:37 schreef PSVCL het volgende:
Guti is veel t sloom voor een profvoetballer,verkopen die gast
We hebben het antwoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:32 schreef Harveo het volgende:
[..]
Eens.
Wie is nou de echte spits van PSV, Bruma in ieder geval niet. Doan doet zijn best maar gaat 'm niet worden.
Tegenstander UNA onzichtbaarquote:
Dat vind ik wel een leukequote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:02 schreef Coco. het volgende:
Zomaar uit de chat:
90 minuten lang nouri aan de zuurstof slang. 5 minuten extra tijd Champions league kwijt.
@:Caland
Lammers en Malen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:32 schreef Harveo het volgende:
[..]
Eens.
Wie is nou de echte spits van PSV, Bruma in ieder geval niet. Doan doet zijn best maar gaat 'm niet worden.
Geen Ihataran en Malen, lekker johquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unnerstall
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Weet ik veel
Thomas - Sadilek - Doan
Madueke - Lammers - Gakpo
#ikbenroger
Hier winnen we de beker niet meequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unnerstall
Thomas - Sadilek - Doan
#ikbenroger
Haha wat is ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unnerstall
Thomas - Sadilek - Doan
#ikbenroger
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Unnerstall
Thomas - Sadilek - Doan
#ikbenroger
Je bent geen fan van het spel van Ihattaren? Je houdt niet van voetbal ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn om te zien dat mijn progressieve mening niet wordt gedeeld.
Ik vind het vooral bij Malen moeilijk om hem in te passen. Ihattaren boven Doan is wel een optie. Doan had je sowieso niet moeten kopen denk ik. Maar ik ben helemaal niet zo’n fan van het spel van Ihattaren.
Dumfries zie ik trouwens wel vertrekken en Malen ook.
Jawel hoor. Alleen ik vind dat er meer is dan een mooi balletje links of een hakje rechts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bent geen fan van het spel van Ihattaren? Je houdt niet van voetbal ofzo?
wtfquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
. Ihattaren boven Doan is wel een optie.
Ja dat vind ik ook, maar als je al van mening bent dat Ihattaren dat niet kan dan blijft er weinig overquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen ik vind dat er meer is dan een mooi balletje links of een hakje rechts.
ik dacht dat Hendrix weg zou gaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Zoiets dus wat mij betreft:
Unnerstall
Dumfries-Baumgartl-Viergever-aankoop
Ihattaren-aankoop-Hendrix-Gakpo
Maken-Romero of Lammers
Hij is er toch nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat Hendrix weg zou gaan?
Een like voor jouquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Zoiets dus wat mij betreft:
Unnerstall
Dumfries-Baumgartl-Viergever-aankoop
Ihattaren-aankoop-Hendrix-Gakpo
Maken-Romero of Lammers
dat is ook weer waar, al vind ik het maar een pover geheel zo, alleen Unnerstall, Dumfries, Ihattaren en Malen zijn goed genoeg voor wat PSV na zou moeten streven en Gakpo kan misschien nog wel wat wordenquote:
Dat wordt weer met z’n allen op strijp-S gaan staan om ballen te vangen.quote:
Ja een bizarre aankoop inderdaad. Ihattaren heeft meer talent in zijn grote teen dan Doan in z'n hele lijf natuurlijk; leuke dribbelaar maar had gewoon lekker bij een club als Groningen moeten blijven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, het is ook wel weer zo dat je met een creativiteitsarm team niks kan. Dan maar Doan banken, wel kapitaalvernietiging natuurlijk, maar sowieso een vage aankoop
Echt 99% van PSV-fans en media zeiden: Koop die Bruma niet. Overal een hype waarna die het niet waarmaakt en weer faalt. Gekocht!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja een bizarre aankoop inderdaad. Ihattaren heeft meer talent in zijn grote teen dan Doan in z'n hele lijf natuurlijk; leuke dribbelaar maar had gewoon lekker bij een club als Groningen moeten blijven.
Zou je denken????quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:04 schreef PSVCL het volgende:
Alderweireld naar PSV.Gespot op de markt in Eindhoven
[ twitter ]
![]()
Lijkt me heel sterk
Poeh, ik ben niet een PSV hater maar heb niet vaak zo een hype rondom de komst van een trainer gezien hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:39 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij zijn het vooral de PSV haters die een Schmidt hype starten of zien.
Het zal echt wel een goede trainer zijn, maar de groep blijft met middelmaat gevuld.
Maar hij heeft twee keer van Ajax gewonnen!!1!quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet een PSV hater maar heb niet vaak zo een hype rondom de komst van een trainer gezien hoor.
Welke hype?quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet een PSV hater maar heb niet vaak zo een hype rondom de komst van een trainer gezien hoor.
Volgens mij valt dat reuze mee hoor. Ik vind juist dat er meer sceptici zijn dan positieve mensen. Ik denk dat het hoe dan ook een goede zet is, maar dat we dit seizoen zeker nog geen wonderen moeten verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alle stukjes die al zijn geschreven. Media-aandacht. Alle voetbal-notabelen spreken hun bewondering uit. Ik heb al een shitload aan tactische longreads ook gelezen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke hype?
Ik ben blij dat het geen oud-PSV’er is.
Maar daar blijft het dan ook bij.
Weinig sceptici tot nu.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee hoor. Ik vind juist dat er meer sceptici zijn dan positieve mensen. Ik denk dat het hoe dan ook een goede zet is, maar dat we dit seizoen zeker nog geen wonderen moeten verwachten.
70 Minuten als een blind paard afjagen en 1-0 voor komen. Vervolgens in de laatste 20 minuten tegentreffers incasseren omdat je verdediging gassed is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig sceptici tot nu.
Ben zelf ook wel benieuwd naar dan met name naar het vollgass voetbal.
Het "Peter Bosz-syndroom".quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
70 Minuten als een blind paard afjagen en 1-0 voor komen. Vervolgens in de laatste 20 minuten tegentreffers incasseren omdat je verdediging gassed is.
Weinig? Onlangs nog een column van van Hanegem en kijk voor de aardigheid eens in andere topics of op andere sites. Ik denk dat er weinig mensen nu ineens angst hebben voor dit PSV.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig sceptici tot nu.
Ben zelf ook wel benieuwd naar dan met name naar het vollgass voetbal.
Zouden ze wel moeten hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2020 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weinig? Onlangs nog een column van van Hanegem en kijk voor de aardigheid eens in andere topics of op andere sites. Ik denk dat er weinig mensen nu ineens angst hebben voor dit PSV.
Ik doel meer op de kenners. Mensen in andere topics of forums neem ik niet altijd serieus, evenals Van Hanegem.quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weinig? Onlangs nog een column van van Hanegem en kijk voor de aardigheid eens in andere topics of op andere sites. Ik denk dat er weinig mensen nu ineens angst hebben voor dit PSV.
Je mag maar 11 man opstellen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Goede filmpjes van de trainingen wel op YT. Benieuwd naar Malen, Marieke, Mauro en Romero straks.
Ik zou met Malen - Romero spelen en dan Ihattaren en Madueke op de flanken. Met Lammers, Doan, Gakpo en Bruma heb je ook prima alternatieven achter de hand. Romero is overigens een beetje wishfull thinking maar daar zou een bak potentie in moeten zitten.
Vraag me ook af of hij aan durft met Mauro of Guttierez voor de verdediging.
Ik zou het nu in ieder geval zo gaan doen:
Malen - Romero/Lammers
Ihattaren - Madueke
Sadilek - Thomas of Guttierrez - Rosario
Viergever - Boscagli - Timo - Dumfries
Unnerstal
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je mag maar 11 man opstellen hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je mag maar 11 man opstellen hoor
Rosario? zonnesteek opgelopen ..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Goede filmpjes van de trainingen wel op YT. Benieuwd naar Malen, Marieke, Mauro en Romero straks.
Ik zou met Malen - Romero spelen en dan Ihattaren en Madueke op de flanken. Met Lammers, Doan, Gakpo en Bruma heb je ook prima alternatieven achter de hand. Romero is overigens een beetje wishfull thinking maar daar zou een bak potentie in moeten zitten.
Malen - Romero/Lammers
Ihattaren - Madueke
Unnerstal
Ik heb gelezen dat Rosario de opa van Schmidt pijpt.quote:
Of hè, natnek.quote:
Die verdediging is zo walgelijk slecht héquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Malen - Romero/Lammers
Ihattaren - Madueke
Unnerstal
Waarom heb je Timo al afgeschreven ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die verdediging is zo walgelijk slecht héAlleen Dumfries heeft het niveau, rest is gewoon niveau FC Groningen. Er moet in ieder geval een linksback bij en Aad zei dat Obispo beter is dan de Ligt. De Ligt staat inmiddels basis bij Juventus dus we zijn wel gek als we zo'n topper niet gewoon in de basis zetten.
Marieke?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:44 schreef TehRocks het volgende:
Baumgartl had toen het nog oke ging onder van Bommel ook wekelijks een mega-fout.
Neuh, hij had echt altijd wel zo'n momentje hoor. Buiten die momenten was het best aardig in het begin. Toen de hele ploeg door het ijs zakte werd het ook met Timo een groot drama.quote:
? Een mindere wedstrijd kan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sparta - PSV
Ga die wedstrijd nog es terugkijken.
Een like voor jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, hij had echt altijd wel zo'n momentje hoor. Buiten die momenten was het best aardig in het begin. Toen de hele ploeg door het ijs zakte werd het ook met Timo een groot drama.
Zal dit seizoen wel weer genoeg kansen krijgen dus ben benieuwd.
De homofiele Duitser look. Ook populair in Baskenland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Om 16u tegen SC Verl, uit de Duitse 3e Liga. Op Youtube.
[ twitter ]
Goeie foto
Die verdiende 3 miljoen netto bij Milan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft Ricardo Rodriguez al een club voor komend seizoen? Die kun je prima kopen, liep allemaal een stukje beter sinds hij meespeelde.
Die reacties moet je altijd uitzettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Wat een niveau op de Live-stream via YOutube zeg![]()
![]()
![]()
Heb ik inmiddels ook gedaan..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die reacties moet je altijd uitzetten
Daarom vroeg ik of die al een club had voor komend seizoen, bij einde contract gaat die geen 3 miljoen netto meer vangen natuurlijk. Maar blijkt nog een 1-jarig contract te hebben bij Milan, kopen zal wel geen probleem zijn, maar zal wel geen 2 miljoen salaris in willen leveren om bij PSV te komen ballenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die verdiende 3 miljoen netto bij Milan.
Laten we niet te hard van stapel lopen, we spelen tegen een 3de klasser uit Duitslandquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ook alles wat een cv nodig heeft,goed gezien van Schmidt
Wel weer een uitwedstrijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen, we spelen tegen een 3de klasser uit Duitsland
linksback huren in oktober!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gaan WE nog iets halen eigenlijk? Want hier word je geen kampioen mee.
No munnie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gaan WE nog iets halen eigenlijk? Want hier word je geen kampioen mee.
Blijft toch raar! ajax speelt trouwens gewoon weer thuis.quote:
Zelfde als gister. Toen ging het niet slecht.quote:
Nee, ik denk dat zelfs Gerbrands het niet slecht zou doen als linksback tegen een Duitse derdeklasser.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde als gister. Toen ging het niet slecht.
Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgezonderd van Bruma heb ik niet veel tegen op deze 11.
Jeetje, ik vergat Rosario even.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgezonderd van Bruma heb ik niet veel tegen op deze 11.
Dat denk ik ook wel, toch hebben we wel genoeg gezien om te kunnen oordelen dat hij er toch zeker niet veel van kan. Maar ik word graag verrast.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.
Dat zeggen ze al 6 jaar bij elke club over hemquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.
Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al 6 jaar bij elke club over hem
Deed ie vorig jaar toch ook? Aan het begin van het seizoen uit en thuis goals maken tegen Basel en daarna geen knikker meer raken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?
Ja, dat zeg ik toch. Post #184quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zelfs Gerbrands het niet slecht zou doen als linksback tegen een Duitse derdeklasser.
[..]
Deed ie vorig jaar toch ook? Aan het begin van het seizoen uit en thuis goals maken tegen Basel en daarna geen knikker meer raken.
Van bommel..zag je met alle spelers.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?
Omdat ie er geen kut van kan en slechts in een minimaal aantal wedstrijden iets goeds doet waardoor iedereen weer hoop krijgt dat ie erg goed kan voetballen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Post #184
Maar hoe kan dat dan?
Lammers kan ook wel een kapper gebruiken..alles millimeteren en hij ziet er stuk dodelijker uit in de 16quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die kan er niks van. Zie je meteen.
Schone en Veltman..quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:01 schreef RipCity het volgende:
PSV zou eerder meewerken, mocht er in het geval van Zoet een mooie club komen die zijn nog een jaar doorlopende contract wil afkopen. Vanwege zijn verdiensten voor de club. De club verkocht Robbin Ruiter deze transferzomer al aan Willem II.
Dat lees je altijd bij psv waarna ze voor luttele miljoentjes weggaan. Bij Ajax hetzelfde maar dan gewoon voor de real value.
Denk dat ze miljoenen hebben geboden op het Koreaanse monsterquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]en er is dus geen geld voor aankopen
Die spelen alleen goed in uitwedstrijden en die heeft Ajax nauwelijks..quote:
Mo, Malen, Dumfries, Madueke en dat was het wel zo’n beetje. Het is te hopen dat er een spits is die wat doelpunten kan maken. En een leuke middenvelder en back huren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:53 schreef Longcat. het volgende:
PSV heeft wel veel diepte, alleen weinig kwaliteit
?quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]en er is dus geen geld voor aankopen
Tezequote:Op maandag 10 augustus 2020 02:59 schreef Lyrebird het volgende:
Toch wel aardig, die oefenpotjes. Wat me opviel.
Samba Sam - komt er wel. Het ziet er soms wat sloom uit, maar hij is een ballerina in de 16 die zn lichaam volledig onder controle heeft en weet waar iedereen staat voordat hij schiet. Ik ben een fan.
Madueke - pure klasse. Snel en explosief.
Doan - mist explosiviteit, doorzettingsvermogen, gif. Te vrijblijvend.
Ledzema - af en toe een leep balletje, steekpassje, maar ook onbesuisd.
Boskagli - viel mij positief op door het snel brengen van diepte.
Gutti - kan nog steeds niet overtuigen. Te slap. Timing is off.
Met een bepaald budget om 3 noodzakelijke posities te versterken en het aantal keepers dat je al hebt, kan ik me een huur voorstellen. Al ben ik verder sowieso geen fan van het huren van spelers, gezien het alleen een oplossing biedt voor korte termijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
er worden spelers gehuurd om het niveau omhoog te krijgen, normaliter zou je die toch kopen?
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is datquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hebben ze je twitter op forum2go gevonden maat?![]()
Hij was vast onder de indruk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is dat![]()
Ging helemaal los op Ihattaren na een mindere oefenwedstrijd ..dacht spreek hem effe aan via twitter omdat ik op dat vriendjes politiek forum een ban heb.
Jammer dat je hier nooit geband wordtquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja die Rikkleinentink ofzo iets ,wat een kneusje is dat![]()
Ging helemaal los op Ihattaren na een mindere oefenwedstrijd ..dacht spreek hem effe aan via twitter omdat ik op dat vriendjes politiek forum een ban heb.
Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jammer dat je hier nooit geband wordt
Wie de fuck is van Hecke? Maar inderdaad, met Viersteker achterin gaan we geen kampioen worden. Leuk dat volgaSSfuSSball maar je hebt toch ook een verdediging nodig lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:19 schreef nickhguitar het volgende:
van Hecke voor 2 miljoen naar Brighton en meteen weer verhuurd aan Utrecht. Was misschien ook wel een leuke optie voor PSV geweest aangezien we nog net geen amateurs achterin hebben staan..
Schmidt is fan van Boscagli volgens mij ,zie hem elke training met hem ouwehoeren en doet het voetballend ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Madueke - Rosario - Thomas- Gakpo
Lammers - Malen
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli - Mauro
Madueke - Rosario - Thomas- Gakpo
Lammers - Malen
Moeten nog 3 spelers bij die het elftal sterker maken .. anders wordt het niks nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.
Fox Sports 1quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:26 schreef nickhguitar het volgende:
Is de wedstrijd dadelijk nog ergens te zien?
Gewoon juichen bij een doelpuntquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:28 schreef Bos81 het volgende:
Nou in het stadion, ben benieuwd naar deze aparte belevenis
De 2e plaats lijkt me, zelfs als er nog spelers aangetrokken worden, een hele mooie prestatie voor PSV. Kampioen worden lijkt me een utopie als je ziet met welk spelersmateriaal en transferbudget Ajax op dit moment werkt. Zelfs hun reserves zouden bij PSV gewoon in de basis staan en er is misschien een enkele PSV'er die bij Ajax in de basis zou staan. Er moet gebouwd worden aan een elftal en wie weet dat het dan over twee à drie jaar zou lukken. Dat Ajax de komende jaren zo dominant wordt in Nederland als Bayern en Juventus dat in Duitsland en Italië zijn zou me ook niks verbazen, maar er gaat een moment komen waarop PSV weer kampioen wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier ga je geen kampioen mee worden maar daar zeg ik niks nieuws mee.
Als het zo doorgaat zoals nu, is dat niet eens haalbaar, maar we zijn nog in de oefenfase, dit zegt nog lang niet allesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:09 schreef Kikkerkaas het volgende:
Wat gaat het dit seizoen worden? Plek 4,5 of 6?
Lijkt op een oude turkse man met dat kapselquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:15 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht dat Hendrix naar de haararchitect in Turkije was?! Nog steeds net zo kaal!
Misschien ging t om z’n schaamhaar ofzo. Heeft ie er een snor van laten maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt op een oude turkse man met dat kapsel
Volgens mij kost het wat tijd ,moet opnieuw aangroeienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien ging t om z’n schaamhaar ofzo. Heeft ie er een snor van laten maken.
Rosario speelt wel aardig de laatste. 3 wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:17 schreef TehRocks het volgende:
Eigenlijk is het dieptriest dat Jorrit en Pablo nog steeds spelen.
Hand van Schmidtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:22 schreef tja77 het volgende:
Tot op heden is het je reinste oogaids.
Dus?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:24 schreef TehRocks het volgende:
Dan heb je als John de Jong het verschil gezien toen Rodriguez die 10 potjes speelde, en dan in je eerste serieuze oefenwedstrijd staat er een 10 op linksback
Maar we lezen wel geruchten over een meevoetballende keeper van 5 miljoen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus?
Die knakker was onhaalbaar, en er is geen poen voor een fatsoenlijke back.
Wel triest dat de nr16 van serie a meer mogelijkheden heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus?
Die knakker was onhaalbaar, en er is geen poen voor een fatsoenlijke back.
Geruchten....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Maar we lezen wel geruchten over een meevoetballende keeper van 5 miljoen?
Dat is gewoon de status van het Nederlandse voetbal. Welke zichzelf respecterende, ambitieuze speler ziet de Nederlandse competitie als ook maar iets meer dan een opstapje naar een leukere boeiendere competitie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel triest dat de nr16 van serie a meer mogelijkheden heeft.
Meer nog dan wie er wél moeten spelen zijn er vooral een stuk of 6 a 7 die absoluut niet moeten spelen.quote:
Soort Emanuelson dan blijkbaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
Die Mauro Junior was toch juist zo'n groot talent?
Waarom is hij opeens linksback dan?
De nieuwe Daviesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef GGMM het volgende:
Die Mauro Junior was toch juist zo'n groot talent?
Waarom is hij opeens linksback dan?
Teveel middelmaat idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Meer nog dan wie er wél moeten spelen zijn er vooral een stuk of 6 a 7 die absoluut niet moeten spelen.
Véél te veel middelmaat ja.quote:
Speelde niet slecht, maar kwam vandaag weer teveel in de positie waarin hij iets creatiefs moet bedenken en daarna ook nog uitvoeren. Dat is gewoon niet echt zijn ding.quote:
Zag er vrij zwaar uit ook. En laten we niet vergeten dat die gast net aan 5 goede potjes heeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Generationalpha het volgende:
Als ik Malen zo zag aankloten dan gaat het nog heel lang duren voor hij weer een beetje op niveau is.
Nouja hij had wel echt een zeer goede periode vorig jaar maar ik had toen vooral twijfels over zijn mentale kracht. Het te dik zijn past wat dat betreft wel in dat plaatje ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zag er vrij zwaar uit ook. En laten we niet vergeten dat die gast net aan 5 goede potjes heeft
gespeeld.. maar sommige doen alsof hij al de grote superster is.
de Turkse competitie is niet beter alleen betalen ze wel beter en daar begint het meequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de status van het Nederlandse voetbal. Welke zichzelf respecterende, ambitieuze speler ziet de Nederlandse competitie als ook maar iets meer dan een opstapje naar een leukere boeiendere competitie.
Wat begint daar precies mee? Het niveau daar is toch ook om te janken. Gasten als Donk en Lens zijn daar de beste spelersquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Turkse competitie is niet beter alleen betalen ze wel beter en daar begint het mee
Geld, het begint altijd bij geld. Als een voetballer (lees: mens) ergens netto het dubbele kan pakken gaat ‘ie daar gewoon heen in de regel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat begint daar precies mee? Het niveau daar is toch ook om te janken. Gasten als Donk en Lens zijn daar de beste spelersDie waren 10 jaar geleden ofzo hier nog enigszins van waarde.
Ja dat snap ik. Maar ondertussen zijn de salarissen in de Turkse competitie vele malen hoger (op Ajax na wellicht), maar is het niveau zeker niet beter. Terwijl de salarissen toch al een jaar of 10 aanzienlijk hoger zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld, het begint altijd bij geld. Als een voetballer (lees: mens) ergens netto het dubbele kan pakken gaat ‘ie daar gewoon heen in de regel.
Wat een volkquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
PSV maandag in gesprek met fans over spandoek met tekst ‘All Lives Matter’
https://www.ad.nl/nederla(...)ves-matter~afb71eb0/
Frits en zoon Bert Bovers incl. kleinzoon Christiano op archiefbeeld
[ afbeelding ]
Komt omdat ze er ook een beetje tussenin zitten, perfect voor spelers die afbouwen of toch nooit de top gaan halen dus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ondertussen zijn de salarissen in de Turkse competitie vele malen hoger (op Ajax na wellicht), maar is het niveau zeker niet beter. Terwijl de salarissen toch al een jaar of 10 aanzienlijk hoger zijn.
Heeft dat kind echt een tattoo!! Is toch dat irritante kind wat ze op de tribune telkens laten gillen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me balpeninkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft dat kind echt een tattoo!! Is toch dat irritante kind wat ze op de tribune telkens laten gillen?
En die dikke heeft een manutd broek?
Een slechte selectie helaas welquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:44 schreef Mansjester het volgende:
Geen paniek jongens. Nieuwe speelwijzie en trainer, een slecht oefenwedstrijdje zegt helemaal niks
inderdaad. Mauro achterin doe je niet uit luxequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Een slechte selectie helaas wel
Nee. Ja. Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heeft dat kind echt een tattoo!! Is toch dat irritante kind wat ze op de tribune telkens laten gillen?
En die dikke heeft een manutd broek?
Dat vooral. Eerst dat gezeik met die confederatievlag en nu weer dit spandoek. Vermoeiende mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je zou er maar mee in gesprek moeten...
check z’n kettinkjequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vooral. Eerst dat gezeik met die confederatievlag en nu weer dit spandoek. Vermoeiende mensen.
Inderdaad. Dit gaat 'm echt niet worden op deze manier.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop voor ons en voor Schmidtie echt dat er nog het eea mogelijk is op de transfermarkt. Anders gaat dat aantrekkelijke aanvallende voetbal iig niet lukken.
Die wonen zeker in Woenselquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
kamp inderdaad. Was volgens mij paar weken geleden nog op Opsporing Verzocht, in die zaak over liquidaties regio Eindje.quote:
......quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens veel BLM mensen is ALM alt-right, en dus racistisch. Ofzoiets.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:08 schreef fetX het volgende:
Waarom is dat spandoek precies zo erg? Inclusiever kan bijna niet.
Die mensen zijn echt niet lekker.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens veel BLM mensen is ALM alt-right, en dus racistisch. Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |