Die verdiende 3 miljoen netto bij Milan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft Ricardo Rodriguez al een club voor komend seizoen? Die kun je prima kopen, liep allemaal een stukje beter sinds hij meespeelde.

Die reacties moet je altijd uitzettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Wat een niveau op de Live-stream via YOutube zeg![]()
![]()
![]()

Heb ik inmiddels ook gedaan..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die reacties moet je altijd uitzetten

Daarom vroeg ik of die al een club had voor komend seizoen, bij einde contract gaat die geen 3 miljoen netto meer vangen natuurlijk. Maar blijkt nog een 1-jarig contract te hebben bij Milan, kopen zal wel geen probleem zijn, maar zal wel geen 2 miljoen salaris in willen leveren om bij PSV te komen ballenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die verdiende 3 miljoen netto bij Milan.

Laten we niet te hard van stapel lopen, we spelen tegen een 3de klasser uit Duitslandquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ook alles wat een cv nodig heeft,goed gezien van Schmidt

Wel weer een uitwedstrijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen, we spelen tegen een 3de klasser uit Duitsland

linksback huren in oktober!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gaan WE nog iets halen eigenlijk? Want hier word je geen kampioen mee.

No munnie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gaan WE nog iets halen eigenlijk? Want hier word je geen kampioen mee.

Blijft toch raar! ajax speelt trouwens gewoon weer thuis.quote:

Zelfde als gister. Toen ging het niet slecht.quote:

Nee, ik denk dat zelfs Gerbrands het niet slecht zou doen als linksback tegen een Duitse derdeklasser.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde als gister. Toen ging het niet slecht.

Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgezonderd van Bruma heb ik niet veel tegen op deze 11.

Jeetje, ik vergat Rosario even.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgezonderd van Bruma heb ik niet veel tegen op deze 11.

Dat denk ik ook wel, toch hebben we wel genoeg gezien om te kunnen oordelen dat hij er toch zeker niet veel van kan. Maar ik word graag verrast.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.

Dat zeggen ze al 6 jaar bij elke club over hemquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma kan meer dan dat hij vorig seizoen heeft laten zien. Z’n eerste wedstrijden waren niet eens zo slecht. Hopelijk krijgt Schmidt hem weer aan de praat.

Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al 6 jaar bij elke club over hem

Deed ie vorig jaar toch ook? Aan het begin van het seizoen uit en thuis goals maken tegen Basel en daarna geen knikker meer raken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?

Ja, dat zeg ik toch. Post #184quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zelfs Gerbrands het niet slecht zou doen als linksback tegen een Duitse derdeklasser.
[..]
Deed ie vorig jaar toch ook? Aan het begin van het seizoen uit en thuis goals maken tegen Basel en daarna geen knikker meer raken.

Van bommel..zag je met alle spelers.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij eerst wel redelijk tot goed speelde, en er vervolgens geen kut meer van kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |