Ik ga vandaag maar beter 40-45 papieren mondkapjes kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:41 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
VVD ook om, @:maxi-mus
Jij weet vast waar ik goedkoop wegwerpmondkapjes kan kopen.quote:
Bij Turk op Zuidplein hoog 50 voor een tientje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij weet vast waar ik goedkoop wegwerpmondkapjes kan kopen.
In Rotterdam-Rijnmond (het liefst in de stad) of online bij een Nederlandse shop.
Je kan beter iemand anders vragen voor goedkope mondkapjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Rotterdam-Rijnmond (het liefst in de stad) of online bij een Nederlandse shop.
Wow, Zuidplein dat ergens goed voor is, dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Turk op Zuidplein hoog 50 voor een tientje.
Ik zag gisteren nog een buitenlandse reactie op dit stuk dat Nico retweette, alleen kan ik het niet meer vinden (lol).quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Iedere redding van Cillessen, daar kleeft de eventuele mislukking al aan vast' " op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ied(...)st-/share/04ee9ae1d7
Gelachen
@:el-stinho
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een buitenlandse reactie op dit stuk dat Nico retweette, alleen kan ik het niet meer vinden (lol).
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @:Drizzt_DoUrden
[..]
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @:Drizzt_DoUrden
[..]
ome aliquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
WOWquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook zien wie hem geliked heeft (o.a. ik)!
Ja 1 of andere vent probeerde een kind in zijn busje te duwen oid.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:10 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)heveningen~a07888d8/
@:haags_kwartiertje
@:GGMM
@:BENNO
Dan snap ik de titel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 1 of andere vent probeerde een kind in zijn busje te duwen oid.
het gaat opzich maatquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het op jezelf wonen eigenlijk?
Jij bent tegen racismequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
boys
ik ben racistisch genoemd
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #749
ik ben geen racist
Lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik de titel.
Dat is niet echt lokken namelijk.
Snap ik. Al housewarming gehad?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
het gaat opzich maat
maar moest wel wennen ff
Ja ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:25 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
ik kreeg dit net bij invoeren de hele tijd @:danny
Door een mede-Ajacied nota bene. Like gegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Tjacka het volgende:
boys
ik ben racistisch genoemd
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #749
ik ben geen racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |