quote:Kaninchendashond
Van alle dashonden (misschien beter bekend als teckel) is de Kaninchendashond de kleinste. Vroeger werd de dashond gebruikt om te jagen op dassen, vandaar de naam. Tegenwoordig worden ze vooral gehouden als huishond, maar dat betekent niet dat ze hun jachtdrift volledig zijn verloren! Ze hebben nog steeds een grote passie voor werken en moeten dan ook goed getraind en bezig gehouden worden. Anders kan het weleens gebeuren dat de dashond buiten zelf op pad gaat.
aangezet ouwe pikkebaasquote:
Meestal heb je dan de broek niet aan. Dat verklaart wel het gedeeld ouderschap over een hond, maar dit geheel terzijde en tevens ter info.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je zo'n swiffer willen als huisdier?
godverdomme dat wil ik ook godverdomme eikelquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
Hoeveel gram?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:14 schreef JanCees het volgende:
ik verwacht vandaag overigens 2 pakketjes
dit volledig ter informatie
slappe hapquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
GENOT
Dit ter info
Ik weet niet zeker of we wel hetzelfde artikel hebben gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:41 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
VVD ook om, @:maxi-mus
Doe niet zo paniekerig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
In de buitenruimte ook echthad beter meteen 1000 van die coronadingen kunnen bestellen pff
Ik ga vandaag maar beter 40-45 papieren mondkapjes kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:41 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
VVD ook om, @:maxi-mus
Jij weet vast waar ik goedkoop wegwerpmondkapjes kan kopen.quote:
Bij Turk op Zuidplein hoog 50 voor een tientje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij weet vast waar ik goedkoop wegwerpmondkapjes kan kopen.
In Rotterdam-Rijnmond (het liefst in de stad) of online bij een Nederlandse shop.
Je kan beter iemand anders vragen voor goedkope mondkapjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Rotterdam-Rijnmond (het liefst in de stad) of online bij een Nederlandse shop.
Wow, Zuidplein dat ergens goed voor is, dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Turk op Zuidplein hoog 50 voor een tientje.
Ik zag gisteren nog een buitenlandse reactie op dit stuk dat Nico retweette, alleen kan ik het niet meer vinden (lol).quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Iedere redding van Cillessen, daar kleeft de eventuele mislukking al aan vast' " op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ied(...)st-/share/04ee9ae1d7
Gelachen
@:el-stinho
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een buitenlandse reactie op dit stuk dat Nico retweette, alleen kan ik het niet meer vinden (lol).
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @:Drizzt_DoUrden
[..]
ik hoop toch niet dat hij naar Amsterdam komt al zal hij dan nog steeds de beste van de eredivisie zijn maar uitstraling van een dood vogeltje, sorry @:Drizzt_DoUrden
[..]
ome aliquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |