abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194223805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Jij snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Punt is vooral dat offerfeest vaak in hele intieme sfeer wordt gevierd, rustig met 30 man in 1 woonkamer.
En de andere zaken zich afspelen in de buitenlucht.

Ik ben het helemaal met je eens, dat niet heel erg handig is, maar wie gaat dat die mensen vertellen, en wie gaat ze zeggen dat het niet handig is om met zoveel mensen een dergelijk feest te gaat vieren.

Ik heb het gevoel bij deze groep mensen, hoe mooi het feest voor die mensen wellicht ook is, de boodschap niet zo snel aankomt als je hun offerfeest ter sprake brengt om dit in iets uitgeklede vorm te vieren, bijvoorbeeld alleen met je eigen gezin, om zichzelf en andere beter te beschermen.

Maar wellicht denk ik verkeerd, dat kan natuurlijk ook.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194223818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Mwa, als dat offerfeest nu ineens door de vingers gezien wordt moeten we ook niet piepen als mensen straks met kerstmis of oudjaar hetzelfde gaan doen. Of wil je dan ineens wel een legertje BOA's de straat op sturen om bij mensen aan te bellen?
Wil je dat nu wel doen dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194223843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wil je dat nu wel doen dan?
Zou mij eigenlijk weinig uit maken, maar wees dan ook wel consequent. Nu niet in huiselijke kring handhaven betekent ook tijdens kerstmis, oudjaar, pasen, enzovoort niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:02:21 #54
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194223861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:01 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Zou mij eigenlijk weinig uit maken, maar wees dan ook wel consequent. Nu niet in huiselijke kring handhaven betekent ook tijdens kerstmis, oudjaar, pasen, enzovoort niet.
Sowieso niet in huiselijke kring handhaven idd. Dat wordt ook niet als mogelijkheid opgenomen in de coronawet voor zover ik begreep ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194223868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Carnaval wordt afgeschaft, de Sinterklaas-intocht is zonder publiek, de Olypmpische spelen gaan waarschijnlijk niet door, en dat offerfeest wel..
Wat lul je nou ontzettend slap populist. Eerste drie dingen die je noemt zijn allemaal evenementen dat duizenden mensen aan publiek tegelijk trekt. Je pakjesavond met familie en vrienden kan gewoon vrolijk doorgaan, net als dat moslims het offerfeest met familie en vrienden kunnen vieren.
pi_194223869
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Want aan dit virus gaat niemand dood?
''Dat veel Moslims's straks dood gaan omdat ze allemaal hutje op mutje gaan zitten, en dat niemand daar wat van zegt'' is wat anders dan ''Want aan dit virus gaat niemand dood''?

Overdrijven is ook een vak.
pi_194223909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:01 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

"Want hullie mochten het ook".
Ik kan me niet voorstellen dat er in december als dit nog aan de gang is wel een controle op huizen komt maar als de situatie op dat moment er om vraagt zie ik de vingertjes inderdaad alweer naar het offerfeest gaan.
In Southern Sun
pi_194223917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Punt is vooral dat offerfeest vaak in hele intieme sfeer wordt gevierd, rustig met 30 man in 1 woonkamer.
En de andere zaken zich afspelen in de buitenlucht.

Ik ben het helemaal met je eens, dat niet heel erg handig is, maar wie gaat dat die mensen vertellen, en wie gaat ze zeggen dat het niet handig is om met zoveel mensen een dergelijk feest te gaat vieren.

Ik heb het gevoel bij deze groep mensen, hoe mooi het feest voor die mensen wellicht ook is, de boodschap niet zo snel aankomt als je hun offerfeest ter sprake brengt om dit in iets uitgeklede vorm te vieren, bijvoorbeeld alleen met je eigen gezin, om zichzelf en andere beter te beschermen.

Maar wellicht denk ik verkeerd, dat kan natuurlijk ook.
Nee, die boodschap komt ook niet aan maar dat voorkomt niet dat er heel veel mensen komen te overlijden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194223939
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Wat lul je nou ontzettend slap populist. Eerste drie dingen die je noemt zijn allemaal evenementen dat duizenden mensen aan publiek tegelijk trekt. Je pakjesavond met familie en vrienden kan gewoon vrolijk doorgaan, net als dat moslims het offerfeest met familie en vrienden kunnen vieren.
Ik bedoel:.

Al de feesten van de oorspronkelijke inwoners van Nederland worden gecanceled om die mensen te beschermen, maar die van Moslim's niet.
pi_194223948
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

''Dat veel Moslims's straks dood gaan omdat ze allemaal hutje op mutje gaan zitten, en dat niemand daar wat van zegt'' is wat anders dan ''Want aan dit virus gaat niemand dood''?

Overdrijven is ook een vak.
Weet je hoeveel moslims er zijn in de wereld?
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:09:44 #61
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194223950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Al de feesten van de oorspronkelijke inwoners van Nederland worden gecanceled om die mensen te beschermen, maar die van Moslim's niet.
Het wordt je niet verboden om thuis Sinterklaas of carnaval te vieren.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194223953
Gia al gespot?
Go hard or go home
pi_194223992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:09 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Het wordt je niet verboden om thuis Sinterklaas of carnaval te vieren.
Nee.

Dat is het punt ook niet echt.

Nou ik wens iedereen in iedereen geval een fijne dag toe.
pi_194223996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Weet je wat ook sneu is? Dat veel Moslims's straks dood gaan omdat ze allemaal hutje op mutje gaan zitten, en dat niemand daar wat van zegt.

Dat is pas echt sneu.
Wat een vreemde post van je schat.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:13:46 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194224011
quote:

[..]

Que?
pi_194224015
quote:
19s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat een vreemde post van je schat.
ja, moet je dan gewoon zeggen " aaaaahhh dat zijn familie-mensen, laat ze maar gewoon dicht op elkaar feest vieren, we zien over twee weken wel wat er gebeurd?"
pi_194224021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

ja, moet je dan gewoon zeggen " aaaaahhh dat zijn familie-mensen, laat ze maar gewoon dicht op elkaar feest vieren, we zien over twee weken wel wat er gebeurd?"
heb geen idee welk feest er is voor de moslims
Groot fan van User Wotte
pi_194224034
Neem me niet kwalijk, vergissing.
pi_194224037
en de meeste die ik hier zie staan ook op andere dagen hutje mutje op elkaar

dat hoort een beetje bij de cultuur

jij noemt het zielig

ik noem het achterlijk
Groot fan van User Wotte
pi_194224040
quote:
19s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Offerfeest.
pi_194224042
quote:
19s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ken je Google?
In Southern Sun
pi_194224076
quote:

[..]

Er wordt helemaal geen feest afgelast. Wanneer het offerfeest een evenement had gehad waarbij Mohammed over de grachten was gaan varen met duizenden mensen aan publiek was dat ook gewoon afgelast.

"feesten van oorspronkelijke inwoners van Nederland" :') zal het even doorgeven aan mijn Turkse collega die vrolijk sinterklaas viert met haar kinderen elk jaar.

Ik blijf mij af en toe verbazen hoor wat ik lees onder de "oorspronkelijke inwoners" van Nederland.
pi_194224083
quote:

[..]

En, hoe wil je dat verbieden?
pi_194224114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hij noemt het achterlijk omdat er een pandemie heerst en omdat je dan dus niet dicht op elkaar moet gaan staan.
Want dat is namelijk hun cultuur, dicht op elkaar staan :').
In Southern Sun
pi_194224131
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Want dat is namelijk hun cultuur, dicht op elkaar staan :').
met zijn twintigen in een 30m2 flatje is inderdaad niet op elkaar staan

maar ze staan meestal buiten inderdaad

alleen met slecht weer is dat lastig
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')