Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Dat aantal topics doe ik een maand over, Jochemdownie een week. Wanne loser zeg.
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Internetfitties zijn alleen voor de extreme ubernerdmaagden.
Jij valt daar dus onder.
KOEKOEKquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.
Mensen beschuldigingen van iets waar jij net zo hard aan mee doetwat een NSBer moet je dan zijn, zeg.
Met je 82.000 posts
Snap dat dat aantal posts moeilijk te bereiken is wanneer je niet interessant bent en vrijwel niemand je ooit quote.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.
Mensen beschuldigingen van iets waar jij net zo hard aan mee doetwat een NSBer moet je dan zijn, zeg.
Met je 82.000 posts
Tijd voor je middagdutje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Dan ben je uiteindelijk gewoon tegen jezelf aan het lullen net zoals KneusCaprice.
@ChevyCapricequote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Dan ben je uiteindelijk gewoon tegen jezelf aan het lullen net zoals KneusCaprice.
Kijk hem jel zijn op m’n F1 posts.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga dat inderdaad niet halen, want ik post niet om het posten, zoals jij dat blijkbaar wel doet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap dat dat aantal posts moeilijk te bereiken is wanneer je niet interessant bent en vrijwel niemand je ooit quote.
Eens.quote:
Vriend. Wanneer eens een potje iRacing?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens is mijn taak om jou vieswoedend ziedend te maken weer volbracht, dus succes met je dag verder.
Ik ben er nog, vriendquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:25 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal sneeuwvlokjes bij elkaar die niks (meer) gewend zijn, man man man.
Onderschat nooit de hypocrisie van witheetziedende personen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ironisch genoeg klinkt dit wel heel erg sneeuwvlokjesachtig.
Maar dan kom je mijn schrikbarend lage iRating te wetenquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Wanneer eens een potje iRacing?
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ironisch genoeg klinkt dit wel heel erg sneeuwvlokjesachtig.
Context?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doet altijd alsof ze alles op de rit heeft terwijl ze misschien nog wel de meest kansloze situatie heeft van iedereen. En dat wil wat zeggen daar
Ziedend... dat woordje gebruikt de huidige generatie FOK!kers veel zeg. Is dat tegenwoordig hip onder 16-jarige sToErE bOySz?quote:
TIMEEEEEEquote:
Ach gossie toch.quote:
Ja hoop het ook, nu moeten we het testosteron van @Catkiller hebben en dat is niet genoeg voor zo’n levendige scquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach gossie toch.
Hopelijk komt ie snel terug
Niet gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net @:catkiller een bericht zag zien plaatsen.
Dat zou natuurlijk bijzonder hypocriet zijn geweest, aangezien hij nog geen paar uur geleden wist te melden dat hij er mee stopte.
Hier de advocaatquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
Overigens was er niks mis met mijn duokliekje post dus als iemand die weer kan herstellen. Anders neem ik contact op met mijn advocaat.
Is er wel eens een moment in je levend dat je niet trillend van woede achter je toetsenbordje zit?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
Overigens was er niks mis met mijn duokliekje post dus als iemand die weer kan herstellen. Anders neem ik contact op met mijn advocaat.
De mensen die weten waar die uitspraak vandaan komt doen er toe, degene die dat niet weten niet. #DiscordKliekMet @Zoskquote:
Haha deze nerd Sjakie heeft een toetsenbord aan zijn telefoon hangenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is er wel eens een moment in je levend dat je niet trillend van woede achter je toetsenbordje zit?
Kliekjesvormingquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De mensen die weten waar die uitspraak vandaan komt doen er toe, degene die dat niet weten niet. #DiscordKliekMet @:Zosk
Hij lult ook hoor, hij hoort helemaal niet bij het kliekjequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kliekjesvormingtypisch angsthazengedrag.
Schelden is een teken van enorme zwakte.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha deze nerd Sjakie heeft een toetsenbord aan zijn telefoon hangen
Nou jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij lult ook hoor, hij hoort helemaal niet bij het kliekje
Als nerd al schelden is dan zal ik maar niet beginnen over je roze grafsteen voor de bitch die je bentquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Schelden is een teken van enorme zwakte.
Ben jij zo eentje die iedereen mad noemt maar ondertussen de enige is die mad isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers afquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kliekjesvormingtypisch angsthazengedrag.
Wat dacht je dan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jou.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers af
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als nerd al schelden is dan zal ik maar niet beginnen over je roze grafsteen voor de bitch die je bent
Wow @Le_Professeur pik je ditquote:
Haha kutnewbie!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.
voelt nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers af
Ja jij zegt dat ik baggerusers afzuig, die hebben het recht om zichzelf te verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
denken dat prof vrienden heeftquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
HPLCMS mist je.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.quote:
Hey steeds meer vrienden in dit topicquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
niet weten wie ck isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
Groetjes terug aan drquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:17 schreef Catkiller het volgende:
@:Erasmus je krijgt de groetjes van een wulpse dame die graag op je zou willen stuiteren.
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.quote:
o wist niet dat het opso wasquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.
Die post onder haar normale naam dus dit hits nergens on sukkelquote:
popcronquote:
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.quote:
Waarom noem je jezelf neanderthaler? Kom op man, een beetje zelfrespect hebben kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.
wel spannend 2 ecto'squote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Zou je denken jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
zal dat wel lukken in het bezoekuurtje bij ronniequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
ck verschoont z'n eigen luierquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:57 schreef Catkiller het volgende:
Heb net een poepluier verschoond waarvan de inhoud meer intelligentie heeft vergeleken met die user die maar aandacht blijft vragen.
Jeetje Ronny zit je wel echt mee in de maag zie ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ck verschoont z'n eigen luier
wat een baas
kom op discordquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:03 schreef bellahadid het volgende:
Wel jammer dat er steeds allerlei namen genoemd worden, waardoor je de show als outsider niet helemaal kunt volgen.
Ik heb geen honden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
om het te verbloemen ja
Alles goed met de honden?
Catkiller zal het je allemaal even per dm uitleggen, er is daar ook ene Hans die zo nu en dan wat aandacht moet krijgen.quote:
O jezusquote:
Sad. Wat is een leven zonder honden nog waard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O jezus
Rip
De labrador van mijn ouders is ook bijna op, zal daarna waarschijnlijk ook geen nieuwe komen.
Neeequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:21 schreef Superdonald het volgende:
Ik hoop niet dat dit mij een note opleverde @:mods
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjongquote:
echt hequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
Wing ping bootvluchtelingquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
ik kon nu lekker ongegeneerd met ziektes schelden, denk niet dat danny nog de avond haaltquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Superdonald het volgende:
Waarom is FOK! zo'n zootje, krijg de hele tijd foutmeldingen als ik iets wil posten.
KneusCaprice en DownieSjakiequote:
Ik vind KPD wel een beetje gedomineerd door hetero's, man. Tijd om meer lekkere boys te posten. Vinden jullie ook niet?quote:
Geen idee, ik mag daar niet meer komen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik vind KPD wel een beetje gedomineerd door hetero's, man. Tijd om meer lekkere boys te posten. Vinden jullie ook niet?
42.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? tegen de 40 ofzo toch dacht ik?
Jep. Maar ik ben wel vanilla.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat is je range qua leeftijden?
chevy is wel jong en nog onervaren, ben je graag dominant?
Nooit op.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:37 schreef DevFreak het volgende:
Guys wat vinden jullie van suikervrij ijs? Kun je dubbel zoveel eten he.
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seksquote:
fijn dat jij wel een goede jeugd hebt gehad godverdomme hoerenzoonquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seks
yeahquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
fijn dat jij wel een goede jeugd hebt gehad godverdomme hoerenzoon
Daar kijk ik dan met gemak overheen hahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
verkopen ze gewoon in de supermarkt
Wat saai.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
niet te verwarren met ijs: betekent dat je geen fetisjes of speciale behoeftes hebt, behalve gewone seks
Zie DM voor mijn inloggegevensquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag daar niet meer komen.
Een fles siroop bevat meer testosteron dan tien Kiids bij elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja hoop het ook, nu moeten we het testosteron van @:catkiller hebben en dat is niet genoeg voor zo’n levendige sc
Nice, virtueel hijgen en kwijlen is toch wat makkelijker mee weg te komen dan irl hijgen en kwijlenquote:
zo nu en dan tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey scruppie, tijdje niet gezien.
Ja niet dat ik je begon te missen of zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zo nu en dan tussen de bedrijven door
In 2007 misschien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zal een goeie business zijn, handelen in FOK!-accounts.
nee zorgen maken natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja niet dat ik je begon te missen of zo.
natuurlijk kan je het wel gevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik krijg het wel maar ik kan het niet geven.
lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf neanderthaler? Kom op man, een beetje zelfrespect hebben kan geen kwaad hoor.
Ja nou enquote:
Als jij aan het poepen bent zijn er ook ergens mensen aan het eten hoor.quote:
behalve vrouwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij aan het poepen bent zijn er ook ergens mensen aan het eten hoor.
Oh. Ja dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
fucking his brains out while kid is sleeping and we re watching neighbour maid fingering herself in the bathroom
En schenkstroop?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Een fles siroop bevat meer testosteron dan tien Kiids bij elkaar.
dat waren ze toch alquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]vraag maar aan alle vrouwen hier die ik heb beschadigd
Dat noem ik matig als het om poep gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet helemaal opgelucht, toch wel voldaan.
7.1
Check deze review @:ggmm
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Solotovski het volgende:
Als je poep wilt zien, haags heeft nog wel zo'n 955000 voorbeelden
ondergewaardeerde postquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
fucking his brains out while kid is sleeping and we re watching neighbour maid fingering herself in the bathroom
(lol)quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Solotovski het volgende:
Als je poep wilt zien, haags heeft nog wel zo'n 955000 voorbeelden
Een tosti eten om 17:09quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Mijn tosti smaakte ineens minder lekker.
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!quote:
Heb je hem al een keer in elkaar getrapt in het fietsenhok na werktijd ???quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
K heb een collega die al anderhalf jaar alleen maar tosti's eet op t werk.
Loopt ie weer met zn broodtrommeltje onder zn arm naar de kantine
Gewoon even die broodtrommel kapot stampenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je hem al een keer in elkaar getrapt in het fietsenhok na werktijd ???
Vragen om likesquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!
Aaah toequote:Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vragen om likes
Je bent toch geen insta sletje man.
Sorry maar ik maak mezelf niet graag onzichtbaar. Kan ik jullie ook niet aandoen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!
Niet laten zien wie de alpha is door het brood uit zijn trommel te trekken, de helft in je mond duwen en de rest verscheurenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
K heb een collega die al anderhalf jaar alleen maar tosti's eet op t werk.
Loopt ie weer met zn broodtrommeltje onder zn arm naar de kantine
Het is wel lekker maar niet iedere dag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tosti’s zijn toch genot? Wat zou je dat tegen kunnen hebben
Haha lekker voor je, zwartequote:
Dit durf ik te bestrijdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel lekker maar niet iedere dag.
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Go
[..]
Goed ouwe reus. Hoe is het met jou?
Zoo lekker man. Gaat u nog weg?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.
Ja truequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
I know you like me
Hoe is het met jou?
Bedankt 🙏🏻quote:
Lekker bezig maatquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.
kom samen de heersende klasse vernietigen dan broquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja true
Slaaf van het systeem dus natuurlijk gaat het niet goed
Met jou?
Matters*quote:
Sta je straks weer mooi in je hemdquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
scotch & soda heeft sale heb net mooi hemd gekocht voor -50%
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sta je straks weer mooi in je hemd
Nou enquote:
bij dezen*quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Hadden jullie de duimpjes rechts bovenaan een post al gezien? Nee hè?
Bij deze. Duimpje omhoog!
Likequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Hey hoi hallo. Vraagje ☝quote:
Black likes matters vriend.quote:
Haha klopt want er is toch niks van waarquote:
Ik werk niet met AI.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Hey hoi hallo. Vraagje ☝
Weet jij of je in AI in de effectengallerij dat witte in een effect transparant kunt krijgen? Ben visitekaartjes aan het maken en vind de effecten altijd meh maar de persoon voor wie het is vindt van wel.
Dat wordt prutswerk. Zo op het oog minimaal 3000 ienemiene witte stukjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik werk niet met AI.
Maar kan je niet gewoon al het wit selecteren en dan verwijderen?
Zit er geen optie op dat je op kleur kan selecteren of is dat racistisch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat wordt prutswerk. Zo op het oog minimaal 3000 ienemiene witte stukjes.
Ik ga wel een knipmasker maken anders en daarna alleen de paden een effect geven. Meer werk heujj.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zit er geen optie op dat je op kleur kan selecteren of is dat racistisch?
Ik heb er geen problemen mee dat jij baggerusers afzuigtquote:
Al kan je m altijd te diep in het huigje stekenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ck verschoont z'n eigen luier
wat een baas
Jawel maar vind deze post geen like waardquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Beide vormen zijn correct.quote:
Nee, alleen jij met je fake act.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Zijn er veel homoseksuelen in deze sc of lijkt dat maar zo?
zou jij een leuke vrouw doen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Leuke vrouwen zijn universeel aantrekkelijk vriendquote:
Zijn er ook real acts?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, alleen jij met je fake act.
Meloewa?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:13 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Hmm nee, vermoed van niet. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw. Why?
Haha jij hebt je afgetrokken op haarquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit aangetrokken geweest tot haar?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit aangetrokken geweest tot haar?
Ik schreeuw altijd tijdens het pijpen NO HOMMO!!! Dus dan telt dat nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Welke gezonde jongeman nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij hebt je afgetrokken op haar
Alleen op haar tweelingzus (Meloewa-zusje.mp4quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij hebt je afgetrokken op haar
Ja dan zoek ik even verder voor mijn volgende productiequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:13 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Hmm nee, vermoed van niet. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw. Why?
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.quote:
dima vriendquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Don en Ad pompen meer pit in een dikke schoonmoeder
Echt ongelofelijk waar al die lui voor zwichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.
The name is not a final renaming or rebranding for the team, but it will be used moving forward pending adoption of a new name in the future.![]()
Rofl rofl ook echt eerst een nieuwe tijdelijke naam
In Rednecks? HAHAHAHAquote:
Go Team!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.
The name is not a final renaming or rebranding for the team, but it will be used moving forward pending adoption of a new name in the future.![]()
Rofl rofl ook echt eerst een nieuwe tijdelijke naam
quote:
Fijne lunch allenquote:
Ik snap dat nooit van mensen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijne lunch allen
Ik lig nog in bed
Heerlijk man, een beetje liggenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit van mensen.
Of je moet een dwarslaesie hebben, dan snap ik dat je nog in bed ligt.
Tering luiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijne lunch allen
Ik lig nog in bed
Ik kijk er ook naar uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef Solotovski het volgende:
Kijk nu al uit naar mn dood. Lekker beetje liggen
Huh welke lui? (lol)quote:
Dat werd tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh welke lui? (lol)
Nou, goed nieuws: ik ben er ook weer uit.
Tijd om even productief aan de slag te gaanquote:
Als ik tot laat in bed lig, heb ik de hele dag het gevoel dat ik achter de feiten aanloop.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijne lunch allen
Ik lig nog in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |