Hey steeds meer vrienden in dit topicquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
niet weten wie ck isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gast, ik kom hier nu zo'n 10 jaar, en heb werkelijk geen idee wie jij bent.
En aangezien jij 80000+ posts hebt, zegt dat nog wel wat over jou.
Groetjes terug aan drquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:17 schreef Catkiller het volgende:
@:Erasmus je krijgt de groetjes van een wulpse dame die graag op je zou willen stuiteren.
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.quote:
o wist niet dat het opso wasquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.
Die post onder haar normale naam dus dit hits nergens on sukkelquote:
popcronquote:
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.quote:
Waarom noem je jezelf neanderthaler? Kom op man, een beetje zelfrespect hebben kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.
wel spannend 2 ecto'squote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Zou je denken jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
zal dat wel lukken in het bezoekuurtje bij ronniequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
ck verschoont z'n eigen luierquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:57 schreef Catkiller het volgende:
Heb net een poepluier verschoond waarvan de inhoud meer intelligentie heeft vergeleken met die user die maar aandacht blijft vragen.
Jeetje Ronny zit je wel echt mee in de maag zie ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ck verschoont z'n eigen luier
wat een baas
kom op discordquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:03 schreef bellahadid het volgende:
Wel jammer dat er steeds allerlei namen genoemd worden, waardoor je de show als outsider niet helemaal kunt volgen.
Ik heb geen honden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
om het te verbloemen ja
Alles goed met de honden?
Catkiller zal het je allemaal even per dm uitleggen, er is daar ook ene Hans die zo nu en dan wat aandacht moet krijgen.quote:
O jezusquote:
Sad. Wat is een leven zonder honden nog waard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O jezus
Rip
De labrador van mijn ouders is ook bijna op, zal daarna waarschijnlijk ook geen nieuwe komen.
Neeequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:21 schreef Superdonald het volgende:
Ik hoop niet dat dit mij een note opleverde @:mods
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjongquote:
echt hequote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
Wing ping bootvluchtelingquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat doe je nou tjing tjang tjong hoerenjong
ik kon nu lekker ongegeneerd met ziektes schelden, denk niet dat danny nog de avond haaltquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Superdonald het volgende:
Waarom is FOK! zo'n zootje, krijg de hele tijd foutmeldingen als ik iets wil posten.
KneusCaprice en DownieSjakiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |