Groetjes terug aan drquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:17 schreef Catkiller het volgende:
@:Erasmus je krijgt de groetjes van een wulpse dame die graag op je zou willen stuiteren.
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.quote:
o wist niet dat het opso wasquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, alsof die al niet dik genoeg is.
Die post onder haar normale naam dus dit hits nergens on sukkelquote:
popcronquote:
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit als bijna niemand mij kent, kwaliteit over kwantiteit en jij behoort zeer zeker tot die laatste categorie.
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met 80000 posts tegenover mijn 8000 posts. Goed verhaal, man.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil graag aangesproken worden met zij/hen.
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.quote:
Waarom noem je jezelf neanderthaler? Kom op man, een beetje zelfrespect hebben kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat er geen respect voor medemensen kan worden getoond door sommige neanderthalers.
wel spannend 2 ecto'squote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:52 schreef Solotovski het volgende:
beter spreken jullie buiten ff af
is veel leuker
Zou je denken jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
zal dat wel lukken in het bezoekuurtje bij ronniequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Anders spreek jij ff af met Ronny zodat hij die kraterkop van je kan verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |