Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Dat aantal topics doe ik een maand over, Jochemdownie een week. Wanne loser zeg.
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Internetfitties zijn alleen voor de extreme ubernerdmaagden.
Jij valt daar dus onder.
KOEKOEKquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.
Mensen beschuldigingen van iets waar jij net zo hard aan mee doetwat een NSBer moet je dan zijn, zeg.
Met je 82.000 posts
Snap dat dat aantal posts moeilijk te bereiken is wanneer je niet interessant bent en vrijwel niemand je ooit quote.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan een neukfout zoals jou te zijn.
Mensen beschuldigingen van iets waar jij net zo hard aan mee doetwat een NSBer moet je dan zijn, zeg.
Met je 82.000 posts
Tijd voor je middagdutje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Dan ben je uiteindelijk gewoon tegen jezelf aan het lullen net zoals KneusCaprice.
@ChevyCapricequote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Dan ben je uiteindelijk gewoon tegen jezelf aan het lullen net zoals KneusCaprice.
Kijk hem jel zijn op m’n F1 posts.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga dat inderdaad niet halen, want ik post niet om het posten, zoals jij dat blijkbaar wel doet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap dat dat aantal posts moeilijk te bereiken is wanneer je niet interessant bent en vrijwel niemand je ooit quote.
Eens.quote:
Vriend. Wanneer eens een potje iRacing?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Overigens is mijn taak om jou vieswoedend ziedend te maken weer volbracht, dus succes met je dag verder.
Ik ben er nog, vriendquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:25 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal sneeuwvlokjes bij elkaar die niks (meer) gewend zijn, man man man.
Onderschat nooit de hypocrisie van witheetziedende personen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ironisch genoeg klinkt dit wel heel erg sneeuwvlokjesachtig.
Maar dan kom je mijn schrikbarend lage iRating te wetenquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Wanneer eens een potje iRacing?
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ironisch genoeg klinkt dit wel heel erg sneeuwvlokjesachtig.
Context?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Doet altijd alsof ze alles op de rit heeft terwijl ze misschien nog wel de meest kansloze situatie heeft van iedereen. En dat wil wat zeggen daar
Ziedend... dat woordje gebruikt de huidige generatie FOK!kers veel zeg. Is dat tegenwoordig hip onder 16-jarige sToErE bOySz?quote:
TIMEEEEEEquote:
Ach gossie toch.quote:
Ja hoop het ook, nu moeten we het testosteron van @Catkiller hebben en dat is niet genoeg voor zo’n levendige scquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach gossie toch.
Hopelijk komt ie snel terug
Niet gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net @:catkiller een bericht zag zien plaatsen.
Dat zou natuurlijk bijzonder hypocriet zijn geweest, aangezien hij nog geen paar uur geleden wist te melden dat hij er mee stopte.
Hier de advocaatquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
Overigens was er niks mis met mijn duokliekje post dus als iemand die weer kan herstellen. Anders neem ik contact op met mijn advocaat.
Is er wel eens een moment in je levend dat je niet trillend van woede achter je toetsenbordje zit?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
Overigens was er niks mis met mijn duokliekje post dus als iemand die weer kan herstellen. Anders neem ik contact op met mijn advocaat.
De mensen die weten waar die uitspraak vandaan komt doen er toe, degene die dat niet weten niet. #DiscordKliekMet @Zoskquote:
Haha deze nerd Sjakie heeft een toetsenbord aan zijn telefoon hangenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is er wel eens een moment in je levend dat je niet trillend van woede achter je toetsenbordje zit?
Kliekjesvormingquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De mensen die weten waar die uitspraak vandaan komt doen er toe, degene die dat niet weten niet. #DiscordKliekMet @:Zosk
Hij lult ook hoor, hij hoort helemaal niet bij het kliekjequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kliekjesvormingtypisch angsthazengedrag.
Schelden is een teken van enorme zwakte.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha deze nerd Sjakie heeft een toetsenbord aan zijn telefoon hangen
Nou jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij lult ook hoor, hij hoort helemaal niet bij het kliekje
Als nerd al schelden is dan zal ik maar niet beginnen over je roze grafsteen voor de bitch die je bentquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Schelden is een teken van enorme zwakte.
Ben jij zo eentje die iedereen mad noemt maar ondertussen de enige is die mad isquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers afquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kliekjesvormingtypisch angsthazengedrag.
Wat dacht je dan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jou.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers af
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als nerd al schelden is dan zal ik maar niet beginnen over je roze grafsteen voor de bitch die je bent
Wow @Le_Professeur pik je ditquote:
Haha kutnewbie!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik spreek dan ook geen Baviaans.
voelt nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar volgens mij zuig jij behoorlijk wat baggerusers af
Ja jij zegt dat ik baggerusers afzuig, die hebben het recht om zichzelf te verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
denken dat prof vrienden heeftquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Snel! Ga je vriendjes erbij halen!x1000
HPLCMS mist je.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
voelt nog als de dag van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |