Bedoel meer, ben benieuwd als dit zou gelden hoe krampachtig de baas toch gaat proberen je op kantoor te krijgen ook al zou je naast 1,5 meter dan opeens ook allemaal een mondkapje op moeten. Als je niet anders kan omdat je fysiek je werk daar hebt....maar anders lijkt het toch makkelijker lekker thuis te blijven werken (als je dat trekt, heb wel een paar collega's die qua thuiswerken er inmiddels wel doorheen zitten).quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:53 schreef RetepV het volgende:
[..]
Beter dan gezellig thuis liggen aan de beademingsapparatuur. Zelfs als je niet dood gaat an Corona, zul je het toch heel benauwd hebben en je longen uit je lijf hoesten, wanneer je het krijgt. Ook als je jong bent. Dit is wat ik tenminste begrijp van alle mensen hier op Fok! die Corona hebben gehad en er over vertelden.
Voetbalwedstrijden gaan (nog steeds) gewoon door en er zullen bepaalde evenementen ook gewoon via zoom gaan (bv. comic con deze week).quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelden voor alle grote evenementen.
Klopt. Maar nee, er is echt niks aan de hand hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bekijkt iemand hier vaak dat dashboard?
Want: Geschat aantal besmettelijke mensen in Nederland: 6.479
Dat stond een dag of 2 geleden nog op 2600 ofzo toch?
Meh. Laat ze zelf kiezen. En drink je biertje in je achtertuin. Er zal niet minder bier verkocht worden, dus dat aanbod is niet in gevaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:55 schreef galantis het volgende:
[..]
Dan wordt het een niet, vrees ik. Hoe wil je dan ooit aan je pilsje lurken? En hoe ga je dat ooit handhaven? Gooi ze dan gewoon meteen dicht.
Echt hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar, zat mensen die er nauwelijks iets van merken als ze het hebben.
Dat klopt in maart waren het er 300.000quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bekijkt iemand hier vaak dat dashboard?
Want: Geschat aantal besmettelijke mensen in Nederland: 6.479
Dat stond een dag of 2 geleden nog op 2600 ofzo toch?
Als je dat doet moet je ze als overheid natuurlijk gaan compenseren. Mondkapje invoeren is dan slimmer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:55 schreef galantis het volgende:
[..]
Dan wordt het een niet, vrees ik. Hoe wil je dan ooit aan je pilsje lurken? En hoe ga je dat ooit handhaven? Gooi ze dan gewoon meteen dicht.
Keiharde bias natuurlijk. De verhalen van de asymptomaten hoor je niet, want die weten niet eens dat ze het hadden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:53 schreef RetepV het volgende:
[..]
Beter dan gezellig thuis liggen aan de beademingsapparatuur. Zelfs als je niet dood gaat an Corona, zul je het toch heel benauwd hebben en je longen uit je lijf hoesten, wanneer je het krijgt. Ook als je jong bent. Dit is wat ik tenminste begrijp van alle mensen hier op Fok! die Corona hebben gehad en er over vertelden.
Gelukkig maar dat een café geen primaire levensbehoefte is, niet?quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:55 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat bagetalliseer ik dan. Het is gewoon een feit dat heel veel besmette mensen amper klachten hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een operatie aan je longen kán hele heftige gevolgen hebben, dat kan je toch niet bagetaliseren?
Nouja, of er iets aan de hand is, geen idee. Vind het wel opmerkelijk, zo'n stijging. Ik neem maar even aan dat dat getal niet dagelijks bijgewerkt is, en dat er daarom ineens zo'n hoge stijging is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Klopt. Maar nee, er is echt niks aan de hand hoor!
Maar ook keihard je kop in het zand steken. Want je weet pas of je asymptomaat bent wanneer je het krijgt. En dan is het al te laat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Keiharde bias natuurlijk. De verhalen van de asymptomaten hoor je niet, want die weten niet eens dat ze het hadden.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat klopt in maart waren het er 300.000
Oh ja want dat is natuurlijk nog het enige dat telt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat een café geen primaire levensbehoefte is, niet?
Als het je werk is wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat een café geen primaire levensbehoefte is, niet?
Daar hebben we steunregelingen voor.quote:
Is het nou echt nodig om in ieder bericht zo in hyperbolen te praten?quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef hooibaal het volgende:
Als half Nederland dood ligt te gaan aan corona verdien je ook niks met je kroeg hoor.
Denk niet dat er over 2 maanden al een vaccin zal zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Daar hebben we steunregelingen voor.
Als half Nederland dood ligt te gaan aan corona verdien je ook niks met je kroeg hoor.
Half Nederland? Jouw werk is overdrijven? Steunregelingen voorzien niet in alle kosten. Dat weet jij ook wel. Denk aan leveringscontracten, verzekeringen, huur, voorraad derving.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Berichtgeving van de laatste week suggereert dat er wellicht in september/oktober toch ietes mogelijk zou moeten zijn. Al zal dat nog geen 100 procent wondermiddel zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat er over 2 maanden al een vaccin zal zijn.
"Heel vervelend"quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat bagetalliseer ik dan. Het is gewoon een feit dat heel veel besmette mensen amper klachten hebben.
Als je wel de pech hebt dat je een zware variant hebt is dat inderdaad heel vervelend, dat ontken ik toch niet.
Iets van 97% ofzo heeft geen tot milde klachten dus dit is ook overdreven.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, al zijn er de laatste week natuurlijk wel positieve berichten. Als we begin 2021 iets in handen hebben om op enige schaal te starten met vaccineren dan mogen we denk ik niet ontevreden zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat er over 2 maanden al een vaccin zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |