abonnement Unibet Coolblue
pi_194196236
Zilveren foto van onze strandwandeling vanmiddag.




[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 21-07-2020 20:26:03 ]
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:23:33 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194196304
De zich onaantasbare voelende groep twintigers die denken dat ze zich niet zo aan de regels hoeven te houden:

quote:
Mensen tussen 20 en 29 jaar vormen inmiddels de grootste groep besmette Nederlanders. In maart waren zij nog de groep die juist het minst door het coronavirus werd getroffen.

Toen waren uitsluitend 90-plussers en kinderen van 19 jaar en jonger minder vaak besmet en was maar 6,9 procent van alle coronapatiënten een twintiger. Nu is dat bijna 23 procent. De twintigers worden op de voet gevolgd door dertigers en veertigers.
50-plussers maken inmiddels nog maar 29 procent van alle coronagevallen uit, terwijl dat in maart maar liefst 73 procent was.
bron:
https://nos.nl/artikel/23(...)al-besmettingen.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194196419
Ik weet niet of je die conclusie echt kunt trekken. In maart werden mensen pas getest wanneer daar vanwege een eventuele behandeling reden toe was. Die reden was er bij gezonde jongeren vaak niet, zij konden gewoon uitzieken.

Nu testen ze iedereen (die wil) met symptomen. Dus is het logisch dat de groep waarbij de risico's kleiner zijn ineens wel groter lijkt.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:33:49 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of je die conclusie echt kunt trekken. In maart werden mensen pas getest wanneer daar vanwege een eventuele behandeling reden toe was. Die reden was er bij gezonde jongeren vaak niet, zij konden gewoon uitzieken.

Nu testen ze iedereen (die wil) met symptomen. Dus is het logisch dat de groep waarbij de risico's kleiner zijn ineens wel groter lijkt.
Hmm ja deels mee eens. Maar denk ook dat dat de groep is die naar illegale feesten gaat, uit gaat en die je in grotere groepen bijeen ziet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:33:51 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194196463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of je die conclusie echt kunt trekken. In maart werden mensen pas getest wanneer daar vanwege een eventuele behandeling reden toe was. Die reden was er bij gezonde jongeren vaak niet, zij konden gewoon uitzieken.

Nu testen ze iedereen (die wil) met symptomen. Dus is het logisch dat de groep waarbij de risico's kleiner zijn ineens wel groter lijkt.
Is inderdaad ook het geval, maar ik zou mij als twintiger toch wel achter de oren krabben:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:41:18 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194196601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Is inderdaad ook het geval, maar ik zou mij als twintiger toch wel achter de oren krabben:
[ afbeelding ]
Op een of andere manier ben ik dat soort grafieken gewend met 'man vs vrouw' maar dat snapte ik niet in dit verband :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194196696
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ja deels mee eens. Maar denk ook dat dat de groep is die naar illegale feesten gaat, uit gaat en die je in grotere groepen bijeen ziet.
Zou kunnen. Het zou ook kunnen dat het een leeftijdscategorie is met juist meer baantjes met hogere risico's. Zoals de horeca, winkels of andere contactberoepen. Of misschien gaan ze gewon sneller naar de teststraat. Dat is een beetje het nadeel van zulke aantallen. Je kunt er heel veel conclusies uit trekken, terwijl je eigenlijk gewoon onvoldoende informatie hebt.

Ik had gelezen dat familiebijeenkomsten juist een belangrijke bron van besmetting zijn.
pi_194196877
Het duurt nog veel te lang, maar ik ben nu vast restaurants aan het zoeken voor Berlijn. Geen standaardkeukens, dat zoek ik wel uit wanneer ik er ben. Maar gewoon de originele dingen die ik echt niet wil missen. Bovenaan mijn lijstje staat nu Häppies. Die hebben een kleine menukaart met alleen maar verschillende stoombroodjes. Zowel hartig als zoet. Lijkt me echt supertof. :D

pi_194196898
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Myraela het volgende:
Het duurt nog veel te lang, maar ik ben nu vast restaurants aan het zoeken voor Berlijn. Geen standaardkeukens, dat zoek ik wel uit wanneer ik er ben. Maar gewoon de originele dingen die ik echt niet wil missen. Bovenaan mijn lijstje staat nu Häppies. Die hebben een kleine menukaart met alleen maar verschillende bao's. Zowel hartig als zoet. Lijkt me echt supertof. :D

[ afbeelding ]
Dr. To's. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194196949
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:58 schreef Lonaa het volgende:
Dr. To's. :Y
Ziet er op het eerste oog uit als iets wat je overal wel kan vinden. Wat maakt het bijzonder?
pi_194197013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ziet er op het eerste oog uit als iets wat je overal wel kan vinden. Wat maakt het bijzonder?
Het zijn Aziatische tapas en het is echt heel erg goed. Ook verrassend en niet je ge-ijkte Aziatische hapjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194197016
Vanaf morgen ons jaarlijkse halfweekje met logees. Zin an!
Eerst morgenochtend even vlot naar Duitsland, pils en eten halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194197090
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het zijn Aziatische tapas en het is echt heel erg goed. Ook verrassend en niet je ge-ijkte Aziatische hapjes.
Thanks! Ik ga hem opschrijven, maar ben nog niet enthousiast genoeg voor een must-try.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 21:09:58 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_194197101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Is inderdaad ook het geval, maar ik zou mij als twintiger toch wel achter de oren krabben:
[ afbeelding ]
Omdat nu iedereen getest wordt met verschijnselen. Terwijl die groep eerst weg gestuurd werd.
Dat er nu wel personeel bij zowel de witte als blauwe hulpverlening getest wordt.
Zonder enige verdere info over de cijfers weet je nog niets. En dit zijn besmettingen. Kan dus zeer milde klachten zijn.

Er werd en wordt nog steeds met info gestrooid zonder verder toelichting.
Wetenschappers en virologen zijn het nog steeds niet met elkaar eens.
Elk doet dat wat het denkt dat goed is. Enkel de 1.5 meter is men het over eens.

Daarbij is er vanaf het begin aan geroepen dat voornamelijk ouderen en zieken tot de risico groepen behoren.
Verwacht je dan ander gedrag van de "niet" risico groep na een paar maanden netjes gedrag, en nu los gelaten worden?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194197537
Maar de niet-risico groep, de onsterfelijken (want wij worden maar een beetje ziek) die kunnen wel hun ouders/grootouders besmetten. En als die groep, de niet-risico groep groter en groter gaat worden, kun je makkelijk bedenken hoe het gaat met hun ouders/grootouders/docenten etc.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194197600
Maar als dat virus blijft rondwaren - en dat blijft het voorlopig wel, dan zullen we toch met z'n allen een normaal leefbare openbare ruimte nodig hebben. En het is onrealistisch om te denken dat we met z'n allen kunnen blijven leven alsof we alle anderen een dodelijke besmetting onder de leden hebben. Misschien is dat stom, of dom, maar dat is wel de realiteit: "we" gaan dat niet langdurig volhouden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194197615
Het is toch een beetje zoals met aids in de jaren '90 - tuurlijk was dat een enge ziekte die zomaar iedereen zóu kunnen hebben, maar je denkt toch niet dat vervolgens iedereen enkel netjes met condoom neukte?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194197667
Nou, dat straatfeestje op afstand...wij waren ongeveer de enigen op afstand: zonder knuffel en zoenen en polonaise, want een feestbus blèrde muziek met zanger en confettikanon en rook en discolichten. Dat duurde wel een half uurtje.
De jarige was verbluft. Surprais.

Daarna in alle rust een rondje gefietst door de polder.

Waar vind je dat leuke bankje, sigme! 👍🏼
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 21:45:49 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194197709
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
Het is toch een beetje zoals met aids in de jaren '90 - tuurlijk was dat een enge ziekte die zomaar iedereen zóu kunnen hebben, maar je denkt toch niet dat vervolgens iedereen enkel netjes met condoom neukte?
Mwoah, HIV is makkelijker te voorkomen. En minder verspreiding. Waar een HIV besmette op een festival misschien 10 mensen besmet, kan dat op in het geval van Corona veel hoger liggen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 21:46:40 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194197731
https://www.volkskrant.nl(...)t-zij-niet~b642843c/

'Wij creëren onze identiteit door hoe we zijn. Zij hebben daar kleding voor nodig.'
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 juli 2020 @ 21:48:31 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_194197764
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:38 schreef sigme het volgende:
Maar als dat virus blijft rondwaren - en dat blijft het voorlopig wel, dan zullen we toch met z'n allen een normaal leefbare openbare ruimte nodig hebben. En het is onrealistisch om te denken dat we met z'n allen kunnen blijven leven alsof we alle anderen een dodelijke besmetting onder de leden hebben. Misschien is dat stom, of dom, maar dat is wel de realiteit: "we" gaan dat niet langdurig volhouden.
Het is een vervelend virus. Je kunt er goed last van hebben. Maar hoeveel procent krijgt de ernstige klachten? En hoe dodelijk is het virus? De laatste 10 dagen is er in Nederland slechts 1 officiële corona doden geregistreerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194197788
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:40 schreef sigme het volgende:
Het is toch een beetje zoals met aids in de jaren '90 - tuurlijk was dat een enge ziekte die zomaar iedereen zóu kunnen hebben, maar je denkt toch niet dat vervolgens iedereen enkel netjes met condoom neukte?
Dat was een risico dat je voor jezelf nam, geen condoom (laten) gebruiken.
Maar je zal toch je ouders aansteken omdat je zelf er op los knuffelt
We have far more in common than that which devides us..
pi_194197836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat was een risico dat je voor jezelf nam, geen condoom (laten) gebruiken.
Maar je zal toch je ouders aansteken omdat je zelf er op los knuffelt
Och, als je besmet raakte was je toch wel degelijk ook zonder sex een risico voor je omgeving hoor. In elk geval ging men destijds gillend op de loop als er iemand HIV had.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194197908
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Och, als je besmet raakte was je toch wel degelijk ook zonder sex een risico voor je omgeving hoor. In elk geval ging men destijds gillend op de loop als er iemand HIV had.
terwijl toch al snel bekend was dat je van hoesten niet besmet raakte. Kan me niet herinneren dat wij ons gedrag aangepast hebben toen een vriend HIV bleek te hebben. Alleen dat wij hem er steeds op moesten attenderen dat hij op tijd z'n medicijnen in nam. Thuis ging er een wekker, maar bij anderen thuis niet :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_194197927
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:43 schreef AnneX het volgende:
Waar vind je dat leuke bankje, sigme!
Het is een strandkorf, een traditioneel ding op de noordzee-stranden in Duitsland (en dus op Borkum, zoals @Lienekien al scherp opmerkte ;)). Ik wens mij er al 20 jaar een, en ze op Borkum in het echt zien hielp de wens wat vooruit.

Dure krengen, en momenteel kan je ze bijna niet kopen want corona heeft een run op strandkorven -voor-in-eigen-tuin veroorzaakt. Als je er een wil vinden, googelen op strandkorf dus!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194197968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is een vervelend virus. Je kunt er goed last van hebben. Maar hoeveel procent krijgt de ernstige klachten? En hoe dodelijk is het virus? De laatste 10 dagen is er in Nederland slechts 1 officiële corona doden geregistreerd.
Dat is nog niet duidelijk.
Juist de mensen die geen zorg nodig hadden, hebben nu er nog lang last van.
Dit gaat veel verder dan de doden en IC gevallen.
pi_194198125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:59 schreef Sarabi het volgende:

Dat is nog niet duidelijk.
Juist de mensen die geen zorg nodig hadden, hebben nu er nog lang last van.
Dit gaat veel verder dan de doden en IC gevallen.
Nee hoor, het is maar een griepje.

Snap nog steeds niet dat mensen dit denken 8)7
pi_194198136
Ik vind het in de openbare ruimte echt prima toeven op dit moment. Er zijn geen dingen die ik enorm mis of waar ik me ontzettend beperkt voel. Voor mij persoonlijk is het prima vol te houden op deze manier.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194198177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het in de openbare ruimte echt prima toeven op dit moment. Er zijn geen dingen die ik enorm mis of waar ik me ontzettend beperkt voel. Voor mij persoonlijk is het prima vol te houden op deze manier.
Ik heb dat ook niet zo, maar ik kan gelukkig ook goed alleen zijn.

Maar vandaag een huilende collega op teams. Zij mist mensen, concerten, feesten etc. Zij heeft echt die prikkels nodig. Zo moeilijk lijkt me dat
We have far more in common than that which devides us..
pi_194198306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het in de openbare ruimte echt prima toeven op dit moment. Er zijn geen dingen die ik enorm mis of waar ik me ontzettend beperkt voel. Voor mij persoonlijk is het prima vol te houden op deze manier.
Heerlijk juist. Ik hoef geen reden meer te bedenken waarom ik niet naar een feest of de stad in wil. :’)

Ik mis alleen de sociale contacten met collega’s. Dat is nu toch eerder functioneel contact. En soms is het jammer dat je meer moet plannen qua uitjes, maar ach, dat valt ook nog wel mee.
pi_194198405
Precies :+ ik ben redelijk vaak op locatie aan het werk, dus wel sociale contacten. Maar met een collega met dezelfde skillset zeg maar wissel ik af dus die zie ik nooit, en dat is best onhandig en onzellig. Meer nadenken of wat je wel en niet doet en hoe vind ik ergens ook wel prettig. Ik kies bewuster merk ik en dat geeft rust.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194198429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heerlijk juist. Ik hoef geen reden meer te bedenken waarom ik niet naar een feest of de stad in wil. :’)

Ik mis alleen de sociale contacten met collega’s. Dat is nu toch eerder functioneel contact. En soms is het jammer dat je meer moet plannen qua uitjes, maar ach, dat valt ook nog wel mee.
Ik heb nu juist meer contact met collega's. Omdat mijn werk vrij solistisch is heb ik niet heel veel contact met anderen, en ik zit een eind van iedereen af, in een rustig hoekje (da's m'n eigen keus, te veel herrie in het andere deel), maar nu iedere dag contact met een aantal collega's en dan niet functioneel maar sociaal.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2020 @ 23:18:40 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194199672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Myraela het volgende:
Het duurt nog veel te lang, maar ik ben nu vast restaurants aan het zoeken voor Berlijn. Geen standaardkeukens, dat zoek ik wel uit wanneer ik er ben. Maar gewoon de originele dingen die ik echt niet wil missen. Bovenaan mijn lijstje staat nu Häppies. Die hebben een kleine menukaart met alleen maar verschillende stoombroodjes. Zowel hartig als zoet. Lijkt me echt supertof. :D

[ afbeelding ]
Kopps. Beste vegetarische eten dat ik ooit heb gehad. In een leuke wijk, leuk restaurant.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 23:48:18 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194200046
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lokquote
Heeft die dame die boeren aan het 'corrigeren' was over die drijftonnetjes nog gereageerd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 juli 2020 @ 23:49:12 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194200061
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kopps. Beste vegetarische eten dat ik ooit heb gehad. In een leuke wijk, leuk restaurant.
Veganistisch zelfs zie ik. Ziet er lekker uit

Ik heb over tijdje een fokmeet in Berlijn, ik kan hier terecht voor de eetadressen begrijp ik?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 juli 2020 @ 23:50:57 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194200089
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het in de openbare ruimte echt prima toeven op dit moment. Er zijn geen dingen die ik enorm mis of waar ik me ontzettend beperkt voel. Voor mij persoonlijk is het prima vol te houden op deze manier.
Dit; ik zie niet in waarom dit niet vol te houden is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194200110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Is inderdaad ook het geval, maar ik zou mij als twintiger toch wel achter de oren krabben:
[ afbeelding ]
Willekeurig of er toen meer werd getest... doen blijkbaar die 20ers iets waar ze regelmatig besmet door raken.
Dan zou je bij jezelf moeten gaan nadenken... of jij ook dingen doet waarbij je in theorie relatief snel besmet raakt... En daar dus zsm mee stoppen.

Of dat nou wilde illegale feesten of knuffelen met al je vrienden is. Dat doet er dan niet zo toe.
Als je maar voor jezelf vaststelt wat je doet dat wellicht risicovol is.
pi_194200124
Even leuk spelletje gedaan hier trouwens.
Stiekem toch best wel even bezig.
  woensdag 22 juli 2020 @ 00:00:01 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194200183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Willekeurig of er toen meer werd getest... doen blijkbaar die 20ers iets waar ze regelmatig besmet door raken.
Dan zou je bij jezelf moeten gaan nadenken... of jij ook dingen doet waarbij je in theorie relatief snel besmet raakt... En daar dus zsm mee stoppen.

Of dat nou wilde illegale feesten of knuffelen met al je vrienden is. Dat doet er dan niet zo toe.
Als je maar voor jezelf vaststelt wat je doet dat wellicht risicovol is.
Je kunt die cijfers niet zo vergelijken en zulke conclusies trekken verder wat Sigme zegt, en op wat aparte fokkers na die prima in afzondering kunnen leven is aanraking en sociale omgang bijzonder goed voor de psyche
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194201243
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt die cijfers niet zo vergelijken en zulke conclusies trekken verder wat Sigme zegt, en op wat aparte fokkers na die prima in afzondering kunnen leven is aanraking en sociale omgang bijzonder goed voor de psyche
Het doet er niet toe of je die cijfers kunt vergelijken zei ik dus.
Maar over de realiteit op dit moment.
En gezond voor je psyche of niet... nadenken over risico’s en je daar naar gedragen zegt niet dat je nooit meer iemand kunt zien of spreken lijkt me.
  woensdag 22 juli 2020 @ 03:18:43 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194201412
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 02:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het doet er niet toe of je die cijfers kunt vergelijken zei ik dus.
Maar over de realiteit op dit moment.
En gezond voor je psyche of niet... nadenken over risico’s en je daar naar gedragen zegt niet dat je nooit meer iemand kunt zien of spreken lijkt me.
Dan klopt je stelling 'doen blijkbaar die 20ers iets waar ze regelmatig besmet door raken' ook niet.
Iig niet zeker, is een enorme aanname en zeker niet te onderbouwen met die cijfers

Laatste ben ik met je eens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juli 2020 @ 06:57:03 #42
370431 drakin
vurig typje
pi_194202161
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Even leuk spelletje gedaan hier trouwens.
Stiekem toch best wel even bezig.
[ afbeelding ]
Nadeel van die escape spellen is dat je ze maar 1 keer kunt doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194202221
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt die cijfers niet zo vergelijken en zulke conclusies trekken verder wat Sigme zegt, en op wat aparte fokkers na die prima in afzondering kunnen leven is aanraking en sociale omgang bijzonder goed voor de psyche
:') Ik knuffel me suf en heb genoeg sociaal contact (met sommige mensen, zoals de buren, juist veel meer dan voorheen), want beide hoef ik nou net niet uit eindeloos handen schudden met vrijwel onbekenden, uit propvolle treinen of uit de Ikea op zaterdagmiddag te halen. Het ging namelijk over 'de openbare ruimte', niet over lichamelijk en/of sociaal contact met naasten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194202286
Mogge!

Zo maar even auto volladen met lege kratten, mondkapje opzoeken en dan naar Duitsland. Voor mij is het allemaal prima te doen, de sociale isolatie. Het is niet anders dan normaal, afgezien van dat mondkapje bij de Duitslandboodschappen. En het vele thuiswerken is wat anders, maar prima te doen.

Mijn opmerking dat "we" dat niet vol gaan houden gaat dan ook niet over mijzelf, of over mensen zoals ik. Maar er zijn veel mensen die of stukken socialer zijn dan ik en/of beduidend minder luxe gehuisvest en/of minder luxe werk hebben. En die mensen, en die omstandigheden, zijn wel ook realiteit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194202357
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kopps. Beste vegetarische eten dat ik ooit heb gehad. In een leuke wijk, leuk restaurant.
Oh dat ziet er wel tof uit! Ik ben nog nooit naar zo'n verfijnd helemaal vega restaurant geweest.
pi_194202383
Oh, we kunnen een ^O^ geven aan een post. Een likie. Een duimpie omhoog :D
Alleen niet bij je eigen post :(
pi_194202449
Ik kan zelf prima zonder alle verjaardagsfeestjes, voel me verder ook niet eenzaam, maar toch ook: nog een jaar enkel digitaal les en ik hou de studie voor gezien ben ik bang. Dat ga ik vermoed simpelweg niet redden, ik ben niet goed in eindeloze dagen alleen zijn en geen/ amper interactie met docenten en medestudenten. En geen praktijklessen e.d.

(Kenuzelve....)

Zover is het nog niet, maar de kans op weer een lock down is zeker in België best reëel. Dus dat stemt me wel wat zorgelijk.

En verder eens met sigme. Ik denk dat je niet kunt zeggen dat het voor iedereen even gemakkelijk vol te houden is. Heel afhankelijk van waar je woont, werkt en hoe graag je je met andere mensen omringt.
pi_194202530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:49 schreef Blues het volgende:
Oh, we kunnen een ^O^ geven aan een post. Een likie. Een duimpie omhoog :D
Alleen niet bij je eigen post :(
Grappig, kunnen we tijdens relletjes lekker popcorn erbij pakken en anoniem de grootste relnichten liken.
pi_194202533
Goedemorgen :W

De afgelopen 2 weken voor ons doen best veel sociaal contact gehad. Ik zou het niet erg vinden als het weer wat minder werd zoals 2 maanden geleden.
Maar goed ik ben ook raar :+
pi_194202540
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan zelf prima zonder alle verjaardagsfeestjes, voel me verder ook niet eenzaam, maar toch ook: nog een jaar enkel digitaal les en ik hou de studie voor gezien ben ik bang. Dat ga ik vermoed simpelweg niet redden, ik ben niet goed in eindeloze dagen alleen zijn en geen/ amper interactie met docenten en medestudenten. En geen praktijklessen e.d.

(Kenuzelve....)

Zover is het nog niet, maar de kans op weer een lock down is zeker in België best reëel. Dus dat stemt me wel wat zorgelijk.


Oh dat zou echt heel jammer zijn!
pi_194202666
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh dat zou echt heel jammer zijn!
Ja, zeker, en het voelt ook wel een beetje laf... want als je er écht voor wil gaan moet het ook digitaal wel kunnen..... eigenlijk...... maar ik ga niet ontkennen dat ik het heel lastig vind om de motivatie te vinden op deze manier.

Het helpt echt wel om er niet enkel in theorie mee bezig te zijn, maar ook meer in praktijk. Dus ik ben blij dat ik nu kan helpen met de verzorging van de lama's, hoe eenvoudig het ook is. :)

Oh en, mijn vriend begroette me gisteravond met een jonge merel. Onderburen hadden die uit de klauwen van een kat gered (broertjes/zusjes waren al dood), maar hebben zelf een huis vol honden en katten.
Ik moet alleen morgenavond terug naar België (en dan voor weer een aantal dagen), dus ik ga denk ik toch maar even een opvang bellen. Die hebben ook een volière waarin ie kan leren vliegen enzo.

Maar hij.zij eet goed en poept goed, (en zit compleet onder de mijt :X ik moet nu even oppassen met de konijnen, want mijt is overdraagbaar.) O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194202689
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 23:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kopps. Beste vegetarische eten dat ik ooit heb gehad. In een leuke wijk, leuk restaurant.
Wanneer deden we hier een CULmeet? :9~
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:29:35 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wanneer deden we hier een CULmeet? :9~
Niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202730
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 06:57 schreef drakin het volgende:

[..]

Nadeel van die escape spellen is dat je ze maar 1 keer kunt doen
Jup.. voordeel is dat ik deze heb gekregen :)
En net als mijn voorganger hebben we niet op dit spel geschreven.. dus wellicht is ruilen met iemand een optie.
En anders geef ik hem gewoon weer door denk ik.
Anders blijft het maar stofhappen in de kast.

(En op zich... avondje cafe is duurder... deze kost 10¤ zo’n beetje)
pi_194202738
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niet :P
Ik had het tegen de leuke mensen :{w
pi_194202772
Môgge

Ach die vogel, helemaal "van de leg"

Culmeet bij Konijnenvoer is ook wel een idee. Binnenkort daar maar weer eens heen, ze hebben een mooie tuin daar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194202784
Ik deed een like op Kaatje 8-)
pi_194202802
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194202830
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
HAHA IK LIKE DEZE POST
pi_194202831
Krijg je ook een melding wie jouw bericht liked?
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:40:40 #61
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194202834
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
Wees blij dat het geen Ad is van 32x32 pixels.
pi_194202835
Waarom kun je niet disliken? Zo'n boze smiley? Nu is het wel heel eenzijdig...
pi_194202837
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

HAHA IK LIKE DEZE POST
Oh god, en hij zit op de plek van de quoteknop. Dat worden heel veel likes.

Tevens kan je jezelf niet liken. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194202839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Krijg je ook een melding wie jouw bericht liked?
Ik kreeg niks. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:41:08 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202840
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
Vind ik niet leuk :P

Wees blij dat er met de beperkte middelen tenminste iets aan ontwikkeling/vernieuwing wordt gedaan :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202843
quote:
8s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wees blij dat het geen Ad is van 32x32 pixels.
Tweets embedden hier nog steeds niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:41:25 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_194202844
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
Alleen een beetje stuk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194202847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Candaasje het volgende:
Waarom kun je niet disliken? Zo'n boze smiley? Nu is het wel heel eenzijdig...
Fok! gaat positief jeweetz.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:42:09 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202854
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Candaasje het volgende:
Waarom kun je niet disliken? Zo'n boze smiley? Nu is het wel heel eenzijdig...
Staat wel ergens in FB uitgelegd geloof ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202856
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Krijg je ook een melding wie jouw bericht liked?
Ik wilde het voor je uitproberen door je bericht te liken...maar ik denk dat je maar 1 likeje per dag mag geven? ;(
pi_194202859
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, zeker, en het voelt ook wel een beetje laf... want als je er écht voor wil gaan moet het ook digitaal wel kunnen..... eigenlijk...... maar ik ga niet ontkennen dat ik het heel lastig vind om de motivatie te vinden op deze manier.

Het helpt echt wel om er niet enkel in theorie mee bezig te zijn, maar ook meer in praktijk. Dus ik ben blij dat ik nu kan helpen met de verzorging van de lama's, hoe eenvoudig het ook is. :)

Oh en, mijn vriend begroette me gisteravond met een jonge merel. Onderburen hadden die uit de klauwen van een kat gered (broertjes/zusjes waren al dood), maar hebben zelf een huis vol honden en katten.
Ik moet alleen morgenavond terug naar België (en dan voor weer een aantal dagen), dus ik ga denk ik toch maar even een opvang bellen. Die hebben ook een volière waarin ie kan leren vliegen enzo.

Maar hij.zij eet goed en poept goed, (en zit compleet onder de mijt :X ik moet nu even oppassen met de konijnen, want mijt is overdraagbaar.) O+
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve foto O+ jammer van de mijt
pi_194202861
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tweets embedden hier nog steeds niet.
Ál je cookies weggooien, niet alleen de afgelopen week, deed hier de trick.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:42:39 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_194202863
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh god, en hij zit op de plek van de quoteknop. Dat worden heel veel likes.

Tevens kan je jezelf niet liken. ;(
Waarom zou je jezelf een duim geven?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194202864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:42 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde het voor je uitproberen door je bericht te liken...maar ik denk dat je maar 1 likeje per dag mag geven? ;(
Ik zit al op m'n derde like. :7
pi_194202872
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Staat wel ergens in FB uitgelegd geloof ik.
Oh zal eens lezen.

Ik mis ook de "medeleven' smiley *; :{w en de "GEWELDIG! O+ ' en de verdrietig ;(
pi_194202874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ál je cookies weggooien, niet alleen de afgelopen week, deed hier de trick.
Volgens mij had ik ze allemaal weggegooid. Lemme check.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194202877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:42 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf een duim geven?
Because I am awesome?
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:43:33 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Krijg je ook een melding wie jouw bericht liked?
Gelukkig niet. Nog meer mention terreur.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202879
Overigens, deze immer pessimistische zeiksnor als het gaat om FOK!ontwikkelingen, vindt deze verandering niet storend.
pi_194202886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:43 schreef derLudolf het volgende:

Gelukkig niet. Nog meer mention terreur.
Zoveel likes ga je toch niet krijgen.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:44:11 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202888
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Because I am awesome?
Dat is net zoiets als jezelf een kerstkaart sturen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202891
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als jezelf een kerstkaart sturen.
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194202894
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoveel likes ga je toch niet krijgen.
Hey, hij doet het weer, de Like-functie. I like 8-)
pi_194202899
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als jezelf een kerstkaart sturen.
Ik heb een kaartenmuur. Maar omdat ik nooit kaartjes krijg, koop ik gewoon zelf kaartjes die ik mooi vind. :7
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:46:03 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202907
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoveel likes ga je toch niet krijgen.
Ach ja, gelukkig hoef ik geen gevoel van zelfverzekerdheid uit likes te halen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202922
Over virus en leven; sinds het virus dans ik niet meer en zwemmen ga ik vanavond voor het eerst weer proberen. M'n moeder is al geweest en vond het prettig. Goede instructies en routes en voldoende afstand (beperkte reserveringen per activiteit).
Wat nieuw is is dat ik veel loop en fiets dus in zoverre heb ik mij aangepast. Daardoor kom ik veel buiten. Heel goed voor m'n vitamine d en humeur.
Het is niet moeilijk om een kleine aanpassing doen. Het enige wat moet is 1,5m maar kom op; erg is dat zeker niet. Je kunt nog steeds met iemand praten hoor op 1,5m afstand...

Maar ik werk wel op kantoor. Zoals het hele bedrijf, want het wordt hier niet gewaardeerd als je thuis werkt dus zeker niet ondersteund. Je moet je eigen spullen gebruiken dan en dan zijn ze nog chagrijnig dat je thuis zit :')
Maar goed; ik duim hard dat er hier niets uitbreekt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:48:15 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_194202926
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194202934
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, gelukkig hoef ik geen gevoel van zelfverzekerdheid uit likes te halen...
Wat een onnozel iets hier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194202945
Oh mensen, ik moet nog even een recent trauma met jullie bespreken. Ik ben gewend dat ik altijd de jongste ben. Want vaak oudere vrienden, oudere vriend, jongste in de familie, alles.

Maar het zusje van de verloofde van mijn stiefbroer is 18. En die zei laatst tegen me 'ja, dat is ook niet van jullie generatie'. Dus nu ben ik officieel al een oude generatie. Janken.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:51:33 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194202965
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:
Oh mensen, ik moet nog even een recent trauma met jullie bespreken. Ik ben gewend dat ik altijd de jongste ben. Want vaak oudere vrienden, oudere vriend, jongste in de familie, alles.

Maar het zusje van de verloofde van mijn stiefbroer is 18. En die zei laatst tegen me 'ja, dat is ook niet van jullie generatie'. Dus nu ben ik officieel al een oude generatie. Janken.
In de lengterichting snijden ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194202975
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:
Oh mensen, ik moet nog even een recent trauma met jullie bespreken. Ik ben gewend dat ik altijd de jongste ben. Want vaak oudere vrienden, oudere vriend, jongste in de familie, alles.

Maar het zusje van de verloofde van mijn stiefbroer is 18. En die zei laatst tegen me 'ja, dat is ook niet van jullie generatie'. Dus nu ben ik officieel al een oude generatie. Janken.
Volgende stap is, dat ze in het OV voor je opstaan..."gaat u hier maar zitten mevrouw" :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_194202976
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:51 schreef derLudolf het volgende:
In de lengterichting snijden ^O^
Banaanvraag.
pi_194202980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgende stap is, dat ze in het OV voor je opstaan..."gaat u hier maar zitten mevrouw" :P
Doen ze al omdat ik zo'n vetzak ben dat ze denken dat ik zwanger ben. Heb het nooit tegengesproken. Win.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 08:57:02 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194203013
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doen ze al omdat ik zo'n vetzak ben dat ze denken dat ik zwanger ben. Heb het nooit tegengesproken. Win.
Van die stoelen waarbij staat "65+"

65 wat? Maanden, weken, kilogram? Ik kan alles met ja beantwoorden dus mag er gewoon zitten :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:57:07 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194203014
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 07:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:') Ik knuffel me suf en heb genoeg sociaal contact (met sommige mensen, zoals de buren, juist veel meer dan voorheen), want beide hoef ik nou net niet uit eindeloos handen schudden met vrijwel onbekenden, uit propvolle treinen of uit de Ikea op zaterdagmiddag te halen. Het ging namelijk over 'de openbare ruimte', niet over lichamelijk en/of sociaal contact met naasten.
Daar was mijn reactie niet op gericht :?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194203050
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doen ze al omdat ik zo'n vetzak ben dat ze denken dat ik zwanger ben. Heb het nooit tegengesproken. Win.
Nou nou niet zo denken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194203057
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:57 schreef derLudolf het volgende:
Van die stoelen waarbij staat "65+"

65 wat? Maanden, weken, kilogram? Ik kan alles met ja beantwoorden dus mag er gewoon zitten :+
En als er toch een oudje komt, mogen ze best op schoot. Zolang ze niet incontinent zijn, natuurlijk. Hoeven ze meteen ook minder kracht op de knietjes te zetten bij het opstaan.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:01:46 #98
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194203061
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vind ik niet leuk :P

Wees blij dat er met de beperkte middelen tenminste iets aan ontwikkeling/vernieuwing wordt gedaan :@
Als je "zoveel mogelijk Ads op de meest irritante plekken neerzetten" ontwikkeling noemt... :+
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:02:22 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194203069
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

En als er toch een oudje komt, mogen ze best op schoot. Zolang ze niet incontinent zijn, natuurlijk. Hoeven ze meteen ook minder kracht op de knietjes te zetten bij het opstaan.
Tricky wel, straks krijg je van die mannetjes die zeggen dat je ook wel bij hun op schoot mag plaatsnemen ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:02:29 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194203070
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

En als er toch een oudje komt, mogen ze best op schoot. Zolang ze niet incontinent zijn, natuurlijk. Hoeven ze meteen ook minder kracht op de knietjes te zetten bij het opstaan.
Die 76 jarige man heeft wel dan de tijd van zijn leven.
pi_194203077
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doen ze al omdat ik zo'n vetzak ben dat ze denken dat ik zwanger ben. Heb het nooit tegengesproken. Win.
Dat excuus heb je tegenwoordig niet meer ;)

Ik ben benieuwd of ik mij vandaag weer moet legitimeren als AH langs komt _O-
pi_194203081
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:02 schreef Molo het volgende:
Tricky wel, straks krijg je van die mannetjes die zeggen dat je ook wel bij hun op schoot mag plaatsnemen ;(
Zo heb ik mijn vriend leren kennen.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:04:00 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194203087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als je "zoveel mogelijk Ads op de meest irritante plekken neerzetten" ontwikkeling noemt... :+
En knoppen precies op zulke plaatsen zet dat je er om de haverklap op misklikt

Usability, nooit van gehoord en vooral je bek houden _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:04:15 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194203088
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn vriend leren kennen.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194203106
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn vriend leren kennen.
:D

Jonge merels zijn wel fas-ci-ne-rend trouwens. Je stopt er aan de ene kant eten in, en binnen 5 seconden komt het er aan de andere kant weer uit :') Ik snap nu wel waardoor het soms lijkt alsof er een groep reigers over onze auto is gevlogen.
pi_194203175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:06 schreef Candaasje het volgende:
Jonge merels zijn wel fas-ci-ne-rend trouwens. Je stopt er aan de ene kant eten in, en binnen 5 seconden komt het er aan de andere kant weer uit :') Ik snap nu wel waardoor het soms lijkt alsof er een groep reigers over onze auto is gevlogen.
Hoe doe je dat dan in huis? Zit dan niet alles de hele tijd onder?
pi_194203177
Oeh, ik heb de eerste mondkapjesweigeraar in de trein *O* :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194203181
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar was mijn reactie niet op gericht :?
My bad ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194203185
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, gelukkig hoef ik geen gevoel van zelfverzekerdheid uit likes te halen...
Gelukkig kun je dingen ook gewoon leuk vinden zonder dat je er direct je complete ego aan op hoeft te hangen.

Althans ik wel :D

En jij ook volgens mij.
pi_194203205
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan in huis? Zit dan niet alles de hele tijd onder?
Hij/zij zit in een reismandje voor katten. Kan nog helemaal niet vliegen (deed gisteren een soort poging op de bank, dat was nog niet veel soeps :P ) . Dus ik moet straks wel even de handdoekjes in het mandje vervangen, maar dat is alles :)
pi_194203225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Jonge merels zijn wel fas-ci-ne-rend trouwens. Je stopt er aan de ene kant eten in, en binnen 5 seconden komt het er aan de andere kant weer uit :') Ik snap nu wel waardoor het soms lijkt alsof er een groep reigers over onze auto is gevlogen.
Ik heb tijdje bij de vogelopvang gewerkt als vrijwilliger. En dan in de tijd van de jonge vogeltjes.. was mijn shirt 1 grote plakkaat vogelpoep eind van de dag.
Altijd schone kleren mee...
zeker met jonge duiven is het zo veel als je er boven instopt... zoveel komt er gelijk aan de onderkant weer uit.

Blegh... en jonge duiven zijn nou ook niet direct de meest schattige vogeltjes ook.
Eerste keer was ik slecht voorbereid.. moest ik zo met de bus naar huis _O-
Had me niks verbaasd als de buschauffeur me niet had toegelaten in zn bus. Gelukkig wel maar het was echt heel goor.
pi_194203252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb tijdje bij de vogelopvang gewerkt als vrijwilliger. En dan in de tijd van de jonge vogeltjes.. was mijn shirt 1 grote plakkaat vogelpoep eind van de dag.
Altijd schone kleren mee...
zeker met jonge duiven is het zo veel als je er boven instopt... zoveel komt er gelijk aan de onderkant weer uit.

Blegh... en jonge duiven zijn nou ook niet direct de meest schattige vogeltjes ook.
Eerste keer was ik slecht voorbereid.. moest ik zo met de bus naar huis _O-
Had me niks verbaasd als de buschauffeur me niet had toegelaten in zn bus. Gelukkig wel maar het was echt heel goor.
Ai :D

Ik heb wel eens naar huis moeten fietsen toen ik ondergeplast was door een mastiff. Een dode mastiff trouwens. (Ze ging op de operatietafel, was wel heel sneu. Arme dier werd echt stikbenauwd binnengebracht) Tot aan mijn sokken doorweekt. :')

Wat zijn jouw ervaring met een vogelopvang in deze tijd; hebben ze een beetje tijd voor een jonge merel denk je? :) (Ik zie nu op de uni dat ik het principe van vakantiekrachten niet helemaal ideaal vind, zeg maar..... )
pi_194203294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ai :D

Ik heb wel eens naar huis moeten fietsen toen ik ondergeplast was door een mastiff. Een dode mastiff trouwens. (Ze ging op de operatietafel, was wel heel sneu. Arme dier werd echt stikbenauwd binnengebracht) Tot aan mijn sokken doorweekt. :')

Wat zijn jouw ervaring met een vogelopvang in deze tijd; hebben ze een beetje tijd voor een jonge merel denk je? :) (Ik zie nu op de uni dat ik het principe van vakantiekrachten niet helemaal ideaal vind, zeg maar..... )
Nu meer dan 1-2 maanden geleden denk ik...
dan brengen mensen massaal nestvallers binnen die eigenlijk hard bezig waren met oefenen om uit te vliegen en dus hulpeloos in het gras zitten.
En moeten ze eigenlijk nog elk uur zo’n beetje eten... dan loop je je rot om alles gevoederd te krijgen.
pi_194203421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu meer dan 1-2 maanden geleden denk ik...
dan brengen mensen massaal nestvallers binnen die eigenlijk hard bezig waren met oefenen om uit te vliegen en dus hulpeloos in het gras zitten.
En moeten ze eigenlijk nog elk uur zo’n beetje eten... dan loop je je rot om alles gevoederd te krijgen.
Ja daar was ik al een beetje bang voor ja. Deze is dus echt aangevallen door katten (of althans, het nest, wat ik begreep van de onderburen) dus in de bosjes zetten is niet echt een optie meer. (We hebben ook nergens echt goede plekken, laat staan dat ik weet waar de ouders zijn).

Ik voer nu overdag inderdaad elk uur, en ik vind het echt geen punt om te doen (het is vrij simpel), maar ik weet even niet zo goed waar ik hem op den duur ga leren vliegen :') En of mijn vriend zin/tijd heeft het hele weekend te moeten voeren omdat ik weg ben :P
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:41:36 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194203470
Mensen, wat zal ik eens doen vandaag? Ik heb gisteren besloten dat ik per direct vakantie heb. Maar ik heb geen plannen of wensen eigenlijk.
Spoilers!
pi_194203474
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zal ik eens doen vandaag? Ik heb gisteren besloten dat ik per direct vakantie heb. Maar ik heb geen plannen of wensen eigenlijk.
Vertel mij wat de beste quiche is. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194203495
Lief dat je voor het mereltje zorgt Candaas O+ zo heeft mijn moeder al heel veel musjes groot gebracht :D die leerden we vliegen in de gang :')
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:49:29 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194203558
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vertel mij wat de beste quiche is. :Y
Elke zelfgemaakte quiche is de beste quiche. Elke quiche uit de supermarkt is de slechtste quiche.
Spoilers!
pi_194203577
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Elke zelfgemaakte quiche is de beste quiche. Elke quiche uit de supermarkt is de slechtste quiche.
Ik overweeg prei en geitenkaas.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:51:19 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194203583
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik overweeg prei en geitenkaas.
Dat keur ik goed.
Spoilers!
pi_194203628
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat keur ik goed.
Mooi. Ik denk dat het goede keuze is (ik onderbouw m'n keuze toch, al goedgekeurd of niet) omdat zwangere vrouwen alles ervan mogen eten, omdat het vega is en ik niet weet of er vegamensen zijn en omdat ik denk dat het koud prima te nassen is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194203722
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zal ik eens doen vandaag? Ik heb gisteren besloten dat ik per direct vakantie heb. Maar ik heb geen plannen of wensen eigenlijk.
Schoonmaken. _O_ Niets zo fijn als vakantie beginnen in het allerschoonste huis.
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:10:18 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194203817
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Schoonmaken. _O_ Niets zo fijn als vakantie beginnen in het allerschoonste huis.
Dat soort dingen staan wel op het lijstje dat ik net gemaakt heb :Y
Spoilers!
pi_194203824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja daar was ik al een beetje bang voor ja. Deze is dus echt aangevallen door katten (of althans, het nest, wat ik begreep van de onderburen) dus in de bosjes zetten is niet echt een optie meer. (We hebben ook nergens echt goede plekken, laat staan dat ik weet waar de ouders zijn).

Ik voer nu overdag inderdaad elk uur, en ik vind het echt geen punt om te doen (het is vrij simpel), maar ik weet even niet zo goed waar ik hem op den duur ga leren vliegen :') En of mijn vriend zin/tijd heeft het hele weekend te moeten voeren omdat ik weg ben :P
Vooral het vliegen is wat lastig denk ik.
Voeren is gewoon leuk toch? :D
pi_194203852
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik overweeg prei en geitenkaas.
Lekker :9 Misschien nog optionele walnoten erbij :9
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:28:45 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194204031
Ik heb ook het probleem van : " wat ga ik doen met mn tijd" .. wat staat er op jouw lijstje Lucky?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:40:42 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194204190
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:28 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ook het probleem van : " wat ga ik doen met mn tijd" .. wat staat er op jouw lijstje Lucky?
Matrassen draaien, moltons wassen
OneNote opschonen
Favorieten opschonen
Receptenapp opschonen
Bank- en stoelkussentjes wassen
Tuingereedschap kopen
Badkamer ontkalken
Uitzoeken waar we zijn gebleven in het kijken van alles Marvel
Bedenken wat ik met alle hier groeiende pepers moet doen
2 Keukenkastjes reorganiseren
Dingen zaaien
En nog hier en daar wat mailtjes sturen enzo.

Ik vind geen bal aan mijn lijst. Lekkere vakantie zo.
Spoilers!
pi_194204310
Zijn er niet nog recepten die je wil uitproberen maar waar wat meer tijd in gaat zitten?
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:51:20 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204326
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
_O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:57:03 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204393
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, wat zal ik eens doen vandaag? Ik heb gisteren besloten dat ik per direct vakantie heb. Maar ik heb geen plannen of wensen eigenlijk.
^O^

Wat dacht je van gewoon met een grote kan limo -met rietje- in een luie stoel in de zon, paar tijdschriften, voeten omhoog..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:57:32 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204401
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Matrassen draaien, moltons wassen
OneNote opschonen
Favorieten opschonen
Receptenapp opschonen
Bank- en stoelkussentjes wassen
Tuingereedschap kopen
Badkamer ontkalken
Uitzoeken waar we zijn gebleven in het kijken van alles Marvel
Bedenken wat ik met alle hier groeiende pepers moet doen
2 Keukenkastjes reorganiseren
Dingen zaaien
En nog hier en daar wat mailtjes sturen enzo.

Ik vind geen bal aan mijn lijst. Lekkere vakantie zo.
...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:

^O^

Wat dacht je van gewoon met een grote kan limo -met rietje- in een luie stoel in de zon, paar tijdschriften, voeten omhoog..
Ik zou dat vreselijk vinden! Dat is 10 minuten leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:00:21 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204450
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat vreselijk vinden! Dat is 10 minuten leuk.
Dat is dan toch ook prima? Want na die 10 minuten heb je vast een plan. Een ander plan dan een reinigingslijstje :P

Ik zit hier ook nul minuten stil... had 32 punten op mn wat-doe-ik-in-de-vakantie-lijst, er zijn er nog 8 over waarvan 2 die nu echt niet kunnnen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:03:17 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204506
Ik deed in de voorzomer een project he... met een topic enzo.
Een bank maken.

De bank was -bijna- af en toen begon de grote regenmoesson, en kon ik dus niets meer doen.
Helaas ontdekten de houtschimmels dat ook, en was de bank na de regenperiode overal zwart van de schimmelvlekken en schimmelgroei.... 2 lagen tuinhoutbeits, beschadigd door schuiven en schuren en stoten tijdens het bouwen, was blijkbaar niet voldoende...

Afgelopen dagen dus hard gewerkt: een mm hout erafgeschuurd, schimmels chemisch aangepakt, en een andere soort beits:



Straks nog even het topic updaten.

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 22-07-2020 11:08:59 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:03 schreef fietsie het volgende:
Ik deed in de voorzomer een project he... met een topic enzo.
Een bank maken.

De bank was -bijna- af en toen begon de grote regenmoesson, en kon ik dus niets meer doen.
Helaas ontdekten de houtschimmels dat ook, en was de bank na de regenperiode overal zwart van de schimmelvlekken en schimmelgroei.... 2 lagen tuinhoutbeits, beschadigd door schuiven en schuren en stoten tijdens het bouwen, was blijkbaar niet voldoende...

Afgelopen dagen dus hard gewerkt: een mm hout erafgeschuurd, schimmels chemisch aangepakt, en een andere soort beits:

[ afbeelding ]

Straks nog even het topic updaten.
_O_ nu had ik ook een voor-foto gewild! Want zoals je het beschrijft een enorm verschil. Wat een werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194204536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:03 schreef fietsie het volgende:
Ik deed in de voorzomer een project he... met een topic enzo.
Een bank maken.

De bank was -bijna- af en toen begon de grote regenmoesson, en kon ik dus niets meer doen.
Helaas ontdekten de houtschimmels dat ook, en was de bank na de regenperiode overal zwart van de schimmelvlekken en schimmelgroei.... 2 lagen tuinhoutbeits, beschadigd door schuiven en schuren en stoten tijdens het bouwen, was blijkbaar niet voldoende...

Afgelopen dagen dus hard gewerkt: een mm hout erafgeschuurd, schimmels chemisch aangepakt, en een andere soort beits:

[ afbeelding ]

Straks nog even het topic updaten.
Echt mooi geworden ^O^
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:09:24 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ nu had ik ook een voor-foto gewild! Want zoals je het beschrijft een enorm verschil. Wat een werk.
Even pagina reloaden en op het dan blauw geworden "topic" linkje klikken :)

Thnx :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:09:43 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt mooi geworden ^O^
Thnx :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:09 schreef fietsie het volgende:

Even pagina reloaden en op het dan blauw geworden "topic" linkje klikken :)

Thnx :)
^O^ nasty, al dat zwarte
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:14:42 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^O^ nasty, al dat zwarte
Ja ik werd er beetje verdrietig van. Heb m nu in twee lagen andersoortige beits die zelf schimmel en algen werend is, nu eerst het terras hogedrukreinigeren en dan zet ik de bank terug en krijgt ie z'n laatste, derde laag.

De leuningen krijgen nog een paar keer extra want daar komen kopjes op te staan enzo :P
En een grote kan verdunlimonade met een rietje :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204709
Mooi, ik vind het vooral zo gaaf dat al die planken zo perfect doorlopen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194204730
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:14 schreef fietsie het volgende:

Ja ik werd er beetje verdrietig van. Heb m nu in twee lagen andersoortige beits die zelf schimmel en algen werend is, nu eerst het terras hogedrukreinigeren en dan zet ik de bank terug en krijgt ie z'n laatste, derde laag.

De leuningen krijgen nog een paar keer extra want daar komen kopjes op te staan enzo :P
En een grote kan verdunlimonade met een rietje :P
Die heb je dan wel verdiend :Y

Citeer-knop zat ter hoogte van waar nu het duimpje zit. 20 jaar aan gewoonte moet er nu uitslijten...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:17:12 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194204734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:00 schreef fietsie het volgende:
Dat is dan toch ook prima? Want na die 10 minuten heb je vast een plan. Een ander plan dan een reinigingslijstje
Ja, goed idee wel eigenlijk. Ik heb ook nog veel tijdschriften die ik moet lezen.

Wat erg dat je bankproject bijna mis liep :o
Spoilers!
pi_194204760
Op naar de grootste waterval van nederland :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:18:57 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die heb je dan wel verdiend :Y

Citeer-knop zat ter hoogte van waar nu het duimpje zit. 20 jaar aan gewoonte moet er nu uitslijten...
Ik snap ook niet waarom het duimpje blinde-mongolen-groot moet zijn (alhoewel: de doelgroep is natuurlijk KLB en ONZ posters en die hebben lomp grote bedieningselementen nodig) terwijl de rest van de commando's in dat balkje mooie verfijnde prima werkende icoontjes heeft, 1/5 van dit formaat..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204778
Mooie bank!
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:20:11 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204791
Thnx @ all

Mocht ik gaan overwegen serieproductie op te starten dan maak ik de folder het eerst hier beschikbaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Op naar de grootste waterval van nederland :)
In de buurt van Loenen?
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:20:50 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194204807
Ga ik nu ff hogedrukspelen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194204814
Ik zoek alleen nog maar Papasan stoelen, dus mocht je ooit een nieuw hobbyproject zoeken.
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:25:35 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_194204925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jup.. voordeel is dat ik deze heb gekregen :)
En net als mijn voorganger hebben we niet op dit spel geschreven.. dus wellicht is ruilen met iemand een optie.
En anders geef ik hem gewoon weer door denk ik.
Anders blijft het maar stofhappen in de kast.

(En op zich... avondje cafe is duurder... deze kost 10¤ zo’n beetje)
Je bent welkom om door te geven hoor ;)

Met mijn spellenclub mochten we eens een escapekist doen, in ruil voor een leuke recensie/vrijwillige bijdrage. Die kist was normaal te huur voor feesten, soms aangepast aan leeftijd/niveau. Die mocht van ons op somige punten wel wat uitdagender.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194205050
Sjonge...misschien kan Danny ook met vakantie en met een kan limonade in een tuinbank gaan zitten met de voeten en duimpjes omhoog?
Wordt weer even wennen met de goede knopjes vinden.
Was net gewend na 2 dagen aan c/p van twitterberichten.

Een vakantie met spelletjes - sowieso spelletjes - lijkt mij wel leuk.

@Clubsoda: hoe liep dat af met de mondkapjes weigeraar?

@LS: eerste vakantiedag: alle lijstjes aan de kant! w/
Huis loopt niet weg, todo helemaal niet.
pi_194205470
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, weer zo'n Danny-feature :')
:’) _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:02:32 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194205583
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:32 schreef AnneX het volgende:
@LS: eerste vakantiedag: alle lijstjes aan de kant!
Huis loopt niet weg, todo helemaal niet.
Ik moet toch iets doen? Het is niet zo dat er nou zo enorm veel leuke dingen te doen zijn voor 1 persoon in deze tijd.
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 12:14:18 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194205782
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is gedaan, die herkenden ze en zouden ze aanspreken.
Poeh, daar waren ze van onder de indruk...

Zie ze nu op bewakingsbeelden met twee fietsen die niet van hun zijn :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194205836
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194205870
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
Gelukkig maar! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194205888
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:14 schreef derLudolf het volgende:

Poeh, daar waren ze van onder de indruk...

Zie ze nu op bewakingsbeelden met twee fietsen die niet van hun zijn :{
Die komen dan vanzelf in Hoogeveen en kunnen van daaruit "verdwijnen".
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194205979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet toch iets doen? Het is niet zo dat er nou zo enorm veel leuke dingen te doen zijn voor 1 persoon in deze tijd.
Ha, dat is nou vakantie: niks doen en ook niet achterstallig werk inhalen.
Na een week vakantie wilde ik ‘altijd’ naar huis.
Mn.X ‘dwong’ om door te gaan met vakantie en geleidelijk ben ik er wel aan gewend.
Hoe lang heb je jezelf vrijgepland?

Straks naar de jongedame van het naaiatelier, ben erop gekleed: dan kan zij een jurk/hobbezak op maat spelden. De laatste x zag ik geen kleedhokje daar.
pi_194205993
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
Fijn om te weten voor Pa en ma en jou.

Na het straatfeestje gister, vraag ik de hh om een weekje over te slaan.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 12:32:36 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194206033
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
*O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194206043
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:28 schreef AnneX het volgende:
Ha, dat is nou vakantie: niks doen en ook niet achterstallig werk inhalen.

Oneens. Niets doen is echt geen vakantie. Gewoon doen waar je zin in hebt of wat je een goed gevoel geeft, ook als dat nuttig is.
pi_194206050
Fijn cat!

Ik vind het wachten wel lang duren... Zou graag op pad willen een dingen willen doen... Heb hoop dat ze vandaag al bellen...
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 12:39:20 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194206147
Oja het aso AZC zat daar toch? @Idabeau
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194206192
Nou na 1,5week is het buiten schilderwerk klaar. Over een paar jaar maar eens door professionals laten doen.
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:47:36 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194206282
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ha, dat is nou vakantie: niks doen en ook niet achterstallig werk inhalen.
Na een week vakantie wilde ik ‘altijd’ naar huis.
Mn.X ‘dwong’ om door te gaan met vakantie en geleidelijk ben ik er wel aan gewend.
Hoe lang heb je jezelf vrijgepland?

Straks naar de jongedame van het naaiatelier, ben erop gekleed: dan kan zij een jurk/hobbezak op maat spelden. De laatste x zag ik geen kleedhokje daar.
Je hebt de smaak te pakken met het naaiatelier!

Ik weet nog niet hoe lang ik vrij ben. Tot ik weer zin heb om te werken denk ik. Het is ook nog niet duidelijk of J nog vrij neemt en of we samen nog vrij hebben. Hij is het wel van plan maar daar komt meestal weinig van terecht. Daarom heb ik ook maar besloten om vakantie te hebben, ik ga niet op hem wachten.
Spoilers!
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:48:36 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194206304
Deel 1 van het hogedrukreinigeren is klaar.

Nu lunch, dan deel 2 :)

@Lucky_Strike het voelde inderdaad even of het hele project zinloos geweest was, met die schimmel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194206351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn cat!

Ik vind het wachten wel lang duren... Zou graag op pad willen een dingen willen doen... Heb hoop dat ze vandaag al bellen...
Zou fijn zijn! Hij heeft zich maandagmiddag laten testen en vanmorgen dus de uitslag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194206368
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je hebt de smaak te pakken met het naaiatelier!

Ik weet nog niet hoe lang ik vrij ben. Tot ik weer zin heb om te werken denk ik. Het is ook nog niet duidelijk of J nog vrij neemt en of we samen nog vrij hebben. Hij is het wel van plan maar daar komt meestal weinig van terecht. Daarom heb ik ook maar besloten om vakantie te hebben, ik ga niet op hem wachten.
Good for you ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:53:54 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194206409
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
Goed nieuws!
Spoilers!
pi_194206474
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zit al op m'n derde like. :7
Je hebt zelfs al gekregen O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_194206545
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa heeft negatief getest voor Corona. Verwachtten we al, maar fijn om het nu bevestigd te zien. Kunnen ze ook weer de deur uit.
Fijn :)
pi_194206570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat vreselijk vinden! Dat is 10 minuten leuk.
Ja eens.


Wie drinkt er nou limo. Neem een gin tonic :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:06:37 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_194206625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:48 schreef fietsie het volgende:
Deel 1 van het hogedrukreinigeren is klaar.

Nu lunch, dan deel 2 :)

@:Lucky_Strike het voelde inderdaad even of het hele project zinloos geweest was, met die schimmel
Hangt er vanaf waar je van hout/houd. Ik vind oud verweerd hout mooier. De schuttingen hier in de tuin zijn van geïmpregneerd hout zonder verdere bescherming. Van ligt bruin tot grijs.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:11:38 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194206716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:06 schreef z80 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar je van hout/houd. Ik vind oud verweerd hout mooier. De schuttingen hier in de tuin zijn van geïmpregneerd hout zonder verdere bescherming. Van ligt bruin tot grijs.
Daar vind ik het ook wel mooi, maar de bank wilde ik toch wel graag wat glad houden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194207019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet toch iets doen? Het is niet zo dat er nou zo enorm veel leuke dingen te doen zijn voor 1 persoon in deze tijd.
Ook niet voor meerdere mensen. Loop nu in Blijdorp. Wat een hel is het geworden met al die, soms erg onduidelijke, Corona-maatregelen. Misschien leuk voor kinderen, maar als fotograaf heb je hier nu eigenlijk niets meer te zoeken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:42:25 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194207151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook niet voor meerdere mensen. Loop nu in Blijdorp. Wat een hel is het geworden met al die, soms erg onduidelijke, Corona-maatregelen. Misschien leuk voor kinderen, maar als fotograaf heb je hier nu eigenlijk niets meer te zoeken.
Zonde zeg.
Spoilers!
pi_194207227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oneens. Niets doen is echt geen vakantie. Gewoon doen waar je zin in hebt of wat je een goed gevoel geeft, ook als dat nuttig is.
Ook waar. Voor Lucky even wennen dus... :*
pi_194207239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zonde zeg.
Nogal.

En dan zie je ook allemaal mensen met mondkapjes. Wel over de mond, niet over de neus :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194207419
Fijn voor je vader (en jullie allemaal).

Lees net dat volgens complotwappie je niet besmettelijk bent voordat je klachten hebt, beademing weinig zin heeft, kinderen niet ziek worden en het niet door kunnen geven.
Positief, hydroxychloroquine en zink hoeven nu blijkbaar niet meer
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 22 juli 2020 @ 14:11:09 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_194207507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn voor je vader (en jullie allemaal).

Lees net dat volgens complotwappie je niet besmettelijk bent voordat je klachten hebt, beademing weinig zin heeft, kinderen niet ziek worden en het niet door kunnen geven.
Positief, hydroxychloroquine en zink hoeven nu blijkbaar niet meer
Dat is toch exact wat in het begin officieel medegedeeld werd door het rivm. En stellig werd verdedigd.
Het is inmiddels achterhaalt maar de fantastische communicatie zorgt er voor dat het oude verhaal blijft rondzingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194207562
Volgens mij is dat nog steeds wat het RIVM zegt. Niet dat je helemaal niet besmettelijk bent, maar wel dat de kans dat je iemand anders besmet terwijl je geen symptomen hebt erg klein is. Omdat de symptomen hoesten en niezen juist helpen bij de verspreiding. Zelfde voor kinderen, niet dat ze niet ziek kunnen worden, maar wel dat ze maar een kleine rol spelen bij de verspreiding van het virus. En dat is volgens mij wat ze aan het begin ook al zeiden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2020 @ 14:16:57 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194207578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wanneer deden we hier een CULmeet? :9~
Een paar jaar geleden was ik er wel met een fokster. 8-).
pi_194207741
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden was ik er wel met een fokster. 8-).
Ik vind dat je toch even moet controleren of het eten nog steeds zo goed is dan :Y met een fokster, anders is het geen betrouwbare herhaling van het onderzoek.
pi_194207761
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In de buurt van Loenen?
Check.
Uur gelopen over de weg naar de kleine waterval.
Wel heel veel paddenstoelen gespot O+

Merendeel dus van boom naar boom ipv netjes over het pad :)
pi_194207784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook niet voor meerdere mensen. Loop nu in Blijdorp. Wat een hel is het geworden met al die, soms erg onduidelijke, Corona-maatregelen. Misschien leuk voor kinderen, maar als fotograaf heb je hier nu eigenlijk niets meer te zoeken.
Hmm vriendin was er laatst en die was nog steeds onwijs enthousiast eigenlijk

Maar goed... die is altijd onwijs enthousiast dus misschien lag het daar aan :)
pi_194207785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Check.
Uur gelopen over de weg naar de kleine waterval.
Wel heel veel paddenstoelen gespot O+

Merendeel dus van boom naar boom ipv netjes over het pad :)
Mooi is het daar O+
pi_194207790
Kennen jullie die grap van die dierenwinkel die enkel dode meelwormen had?

Haha....

Het krioelt in dat zakje...... en drie keer raden wie nu die meelwormen hun kop mag afhakken omdat ze anders door de maagwand van het jonge vogeltje kunnen eten... :{

(Ik zit nu oprecht in dubio :') . Maar voor het kattenvoer dat ik bij mijn ouders gehaald heb zijn natuurlijk ook kippen en weetikveelnietmeer gedood. Dus het is sowieso allemaal al niet erg vegan te noemen. En ik kan die merel moeilijk laten verhongeren. Maar het was makkelijker toen die katten het nest nog niet ontdekt hadden. Natoer is Natoer }:|
pi_194207799
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm vriendin was er laatst en die was nog steeds onwijs enthousiast eigenlijk

Maar goed... die is altijd onwijs enthousiast dus misschien lag het daar aan :)
Vrienden van mij waren er ook nog enthousiast over.
Misschien is het nu anders in de vakantie?

Wij gaan dit weekend naar een kleine dierentuin, benieuwd hoe het daar nu is.
pi_194207836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:37 schreef Candaasje het volgende:
Kennen jullie die grap van die dierenwinkel die enkel dode meelwormen had?

Haha....

Het krioelt in dat zakje...... en drie keer raden wie nu die meelwormen hun kop mag afhakken omdat ze anders door de maagwand van het jonge vogeltje kunnen eten... :{

(Ik zit nu oprecht in dubio :') . Maar voor het kattenvoer dat ik bij mijn ouders gehaald heb zijn natuurlijk ook kippen en weetikveelnietmeer gedood. Dus het is sowieso allemaal al niet erg vegan te noemen. En ik kan die merel moeilijk laten verhongeren. Maar het was makkelijker toen die katten het nest nog niet ontdekt hadden. Natoer is Natoer }:|
Kun je ze niet doodvriezen of iets dergelijks?
Dat lijkt me makkelijker :)
pi_194207851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kun je ze niet doodvriezen of iets dergelijks?
Dat lijkt me makkelijker :)
Ja ik denk dat ik dat probeer ja. Ik heb er net eentje uitgezocht die wel echt dood leek :')
Ze zijn ook nog best taai om snel door te hakken.

Maar merel wordt vooralsnog wilder van het kattenvoer.
pi_194207903
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:39 schreef derLudolf het volgende:
Oja het aso AZC zat daar toch? @:Idabeau
Ja en deze week stond in de krant dat de helft van de bewoners met onbekende bestemming verdwijnt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194207919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooi is het daar O+
Ja schitterend.. ruim een uur gelopen over denk 1km. Veel ook ruim naast het pad of langs het water.

En waar het bij de grootste waterval eigenlijk “heel gezellig druk” was.
Zijn we daarna naar de kleine waterval gelopen en daar was het echt superstil. Heerlijk O+



Verder staan bijna alle foto’s op de camera..
Dus daar moet ik straks even iemand zn ipad voor ontfutselen. Veel paddestoelen ook.
Hoop boleten en tondelzwammen.. rest zal ik moeten opzoeken vrees ik
pi_194207978
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dat probeer ja. Ik heb er net eentje uitgezocht die wel echt dood leek :')
Ze zijn ook nog best taai om snel door te hakken.

Maar merel wordt vooralsnog wilder van het kattenvoer.
Hmm mja dan zou ik toch zwichten voor kattenvoer denk ik.
Je kunt ook van dat kant en klare versvoer uit de vriezer halen de supermarkt trouwens.
En klein beetje brood erdoor kan ook nog.

Maar vegetarier zal ie wel niet worden vrees ik :)
pi_194208027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm mja dan zou ik toch zwichten voor kattenvoer denk ik.
Je kunt ook van dat kant en klare versvoer uit de vriezer halen de supermarkt trouwens.
En klein beetje brood erdoor kan ook nog.

Maar vegetarier zal ie wel niet worden vrees ik :)
Ja geeft ook wat makkelijker. Het is van die mousse, dus makkelijk in een spuitje te proppen :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:16:17 #196
370431 drakin
vurig typje
pi_194208149
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja eens.

Wie drinkt er nou limo. Neem een gin tonic :D
Ik heb geen tonic in huis, is puur gin ook lekker?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:25:18 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_194208255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:16 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb geen tonic in huis, is puur gin ook lekker?
Hangt van de tonic af. En je smaak.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194208322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja schitterend.. ruim een uur gelopen over denk 1km. Veel ook ruim naast het pad of langs het water.

En waar het bij de grootste waterval eigenlijk “heel gezellig druk” was.
Zijn we daarna naar de kleine waterval gelopen en daar was het echt superstil. Heerlijk O+

[ afbeelding ]

Verder staan bijna alle foto’s op de camera..
Dus daar moet ik straks even iemand zn ipad voor ontfutselen. Veel paddestoelen ook.
Hoop boleten en tondelzwammen.. rest zal ik moeten opzoeken vrees ik
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad :)

En deze paddestoelen ken ik zelfs al niet :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2020 @ 15:31:59 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194208330
Overbuurvrouw zit altijd voor het raam te thuiswerken. Vandaag heeft ze een wit hemd aan. O+.

*kopje suiker leent.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 15:34:16 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194208353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja en deze week stond in de krant dat de helft van de bewoners met onbekende bestemming verdwijnt.
Als dat buiten Europa is, zal me dat ook een zorg zijn. Maar dat is vast niet zo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194208362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad :)

En deze paddestoelen ken ik zelfs al niet :D
Nou we deden afgelopen herfst een wandeling onder begeleiding van een paddenstoelengids. Erg tof en veel geleerd.
En met name de tondelzwam en de biefstukzwam zijn goed blijven hangen :)
En de satijnzwam en rucola-paddestoel ook trouwens. Maar die hebben we niet gezien :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:37:22 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_194208378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Hangt van de tonic af. En je smaak.
Hangt van de tonic af die er niet is?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 15:39:00 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194208395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]


Ze zijn ook nog best taai om snel door te hakken.

Wil een schaar niet dan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194208425
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wil een schaar niet dan?
Ik kon de knutselschaar even niet vinden. Maar zal eens zoeken, gaat misschien wel beter ja.

Ik heb nu op youtube zingende/tjilpende merels aangezet. Er wordt af en toe terug getjilpt/gepiept vanuit het mandje. Misschien leert ie dan nog praten als een merel, je weet het niet :P
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 15:41:26 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194208428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook niet voor meerdere mensen. Loop nu in Blijdorp. Wat een hel is het geworden met al die, soms erg onduidelijke, Corona-maatregelen. Misschien leuk voor kinderen, maar als fotograaf heb je hier nu eigenlijk niets meer te zoeken.
Welke maatregelen zijn er dan dat fotograferen niks aan doe is? Heeft Bokito ook een mondkapje op? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194208435

We zijn er klaar voor! O+
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:42:23 #207
370431 drakin
vurig typje
pi_194208444
Misschien maar even tonic kopen :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194208540
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er klaar voor! O+
Mogen ze vannacht in de tent slapen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194208578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mogen ze vannacht in de tent slapen?
Samen daar is de kleinste nog wat te klein voor... Oudste gaat daar met de Duitser slapen!
pi_194208624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou we deden afgelopen herfst een wandeling onder begeleiding van een paddenstoelengids. Erg tof en veel geleerd.
En met name de tondelzwam en de biefstukzwam zijn goed blijven hangen :)
En de satijnzwam en rucola-paddestoel ook trouwens. Maar die hebben we niet gezien :)
Dat lijkt me gaaf om te doen :) hee leerzaam

@JT leuk, kamperen in 'eigen' tuin :D
pi_194208638
Ik wil ook een kind zodat ik kan kamperen in de tuin. _O_
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:00:25 #212
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194208649
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een kind zodat ik kan kamperen in de tuin. _O_
Dat kan ook zonder kind. Dat is nog goedkoper ook.

Je kan ook iemand anders zijn kind lenen. Maar meestal vind de omgeving dat niet heel aardig.
pi_194208676
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder kind. Dat is nog goedkoper ook.

Je kan ook iemand anders zijn kind lenen. Maar meestal vind de omgeving dat niet heel aardig.
In goed overleg moet 1 nachtje wel kunnen toch :D
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:03:26 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_194208689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Hangt van de tonic af die er niet is?
Sorry moest gin zijn. Zat met mijn kop ook nog in wat firewall regels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194208692
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder kind. Dat is nog goedkoper ook.

Je kan ook iemand anders zijn kind lenen. Maar meestal vind de omgeving dat niet heel aardig.
Ze mag die van mij wel lenen hoor! Ik geef er ook nog oordopjes bij...
pi_194208723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Samen daar is de kleinste nog wat te klein voor... Oudste gaat daar met de Duitser slapen!
Leuk voor de oudste en vooral spannend
We have far more in common than that which devides us..
pi_194208914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:16 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb geen tonic in huis, is puur gin ook lekker?
Vind ik wel :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:27:20 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194208960
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kon de knutselschaar even niet vinden. Maar zal eens zoeken, gaat misschien wel beter ja.

Ik heb nu op youtube zingende/tjilpende merels aangezet. Er wordt af en toe terug getjilpt/gepiept vanuit het mandje. Misschien leert ie dan nog praten als een merel, je weet het niet :P
Slim! Denk ik.
Spoilers!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:30:10 #219
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194208979
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er klaar voor! O+
O+

Ik vond dat vroeger ook altijd zó leuk en spannend! Slapen in de tuin en later op een grasveldje verderop :o
Mijn neefje heeft een paar weken geleden voor het eerst met zijn vader (mijn broer) bij mijn ouders in de tuin gekampeerd, dus we zetten de traditie gewoon door :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:30:33 #220
370431 drakin
vurig typje
pi_194208983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Sorry moest gin zijn. Zat met mijn kop ook nog in wat firewall regels.
Ik denk dat je gewoon wat nodig hebt, wil je een glaasje?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:31:29 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_194208993
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vind ik wel :Y
Net tonic gehaald, te laat -O-

Nog nooit gehad trouwens gin tonic, wat is de verhouding? gin 9 delen en tonic 1 of andersom?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194209048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:31 schreef drakin het volgende:

[..]

gin 9 delen en tonic 1
Dat klinkt best goed :D
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:38:02 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_194209062
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:30 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon wat nodig hebt, wil je een glaasje?
ipv gin had ik nog een bak koffie. Zo eerst nog sporten. Dus voorlopig geen alcohol.
En mengverhouding scheut gin en glas vullen met tonic.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:39:14 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_194209077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt best goed :D
Toch niet voor niks die tonic gehaald
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:40:15 #225
370431 drakin
vurig typje
pi_194209085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:38 schreef z80 het volgende:

[..]

ipv gin had ik nog een bak koffie. Zo eerst nog sporten. Dus voorlopig geen alcohol.
En mengverhouding scheut gin en glas vullen met tonic.
O ja ik moet nog werken, dus daarna pas!

Gesport heb ik vanmorgen gedaan en alles deed zeer -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:49:30 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_194209179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:40 schreef drakin het volgende:

[..]

O ja ik moet nog werken, dus daarna pas!

Gesport heb ik vanmorgen gedaan en alles deed zeer -O-
Weer ziet er goed uit. Dat wil zeggen het blijft droog. Dus het wordt buitenspelen met de HIIT. Cirkel training is helaas wel binnen. Het benodigde toestel (soort klimrek met 4 zijden) kan niet naar buiten verplaatst worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194209212
Wat een fijne tuin, Jagar! En dat snoetje van je oudste O+

Ik heb een tuin waar anderen in komen kamperen. A.s. vrijdag mijn broer met gezin. Als ze een paar dagen weg zijn komen mijn schoonzus met gezin.

Over het virus: ik ben ook onvoorzichtiger. Heb veel meer contact met anderen en echt niet altijd 1,5 m afstand. Maar in de publieke ruimte houd ik me er wel aan en ik ga nog weinig op stap.
Afgelopen weekend met schoonzussen doorgebracht. Twee dagen zoveel bij elkaar dan slinkt die 1,5 meter al rap. Heb bij het afscheid (op haar initiatief) met mijn zieke schoonzus geknuffeld - zij heeft uitbehandelde en uitgezaaide longkanker dus valt in de risicogroep der risicogroepen. Ik heb daar gemengde gevoelens over maar als je weet dat je waarschijnlijk nog slechts maanden te leven hebt, snap ik de keuze wel.
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:57:34 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_194209254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Weer ziet er goed uit. Dat wil zeggen het blijft droog. Dus het wordt buitenspelen met de HIIT. Cirkel training is helaas wel binnen. Het benodigde toestel (soort klimrek met 4 zijden) kan niet naar buiten verplaatst worden.
Ik doe iets wat op hit lijkt, dacht dat het met 1 i was?
Maar dan binnen in een cirkeltje toestellen, tijdelijk buiten geweest en weer maakte me niet uit.
maar nu er steps tussen de toestellen weer staan krijgen de knietjes het wat meer te verduren.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194209258
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Slim! Denk ik.
Ja ik heb geen idee, doe maar wat :D Ik weet ook niet wat al die merels verkondigen, misschien leer ik hem wel schunnige straattaal nu 8-) (Wat op zich geen kwaad kan in deze buurt)

Maar moment, het kind roept. Veelvraatje!
pi_194209305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:53 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een fijne tuin, Jagar! En dat snoetje van je oudste O+

Ik heb een tuin waar anderen in komen kamperen. A.s. vrijdag mijn broer met gezin. Als ze een paar dagen weg zijn komen mijn schoonzus met gezin.

Over het virus: ik ben ook onvoorzichtiger. Heb veel meer contact met anderen en echt niet altijd 1,5 m afstand. Maar in de publieke ruimte houd ik me er wel aan en ik ga nog weinig op stap.
Afgelopen weekend met schoonzussen doorgebracht. Twee dagen zoveel bij elkaar dan slinkt die 1,5 meter al rap. Heb bij het afscheid (op haar initiatief) met mijn zieke schoonzus geknuffeld - zij heeft uitbehandelde en uitgezaaide longkanker dus valt in de risicogroep der risicogroepen. Ik heb daar gemengde gevoelens over maar als je weet dat je waarschijnlijk nog slechts maanden te leven hebt, snap ik de keuze wel.
Ik snap die keuze ook wel dan ja :*

In de directe familiekring worden wij ook wel lakser hoor. Met mijn ouders hou ik geen 1,5m afstand. En met vriend zijn ouders ook niet meer. Hoewel we elkaar niet wekelijks zien verder.

In de supermarkt en buiten op straat hou ik wel afstand.
pi_194209318
Gister een korte Barista-cursus cq uitleg over het maken van espresso’s gehad trouwens O+ Van G’s collega. Echt superleuk om te zien hoe makkelijk je een espresso volledig kunt verprutsen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 juli 2020 @ 17:07:14 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194209368
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik heb geen idee, doe maar wat :D Ik weet ook niet wat al die merels verkondigen, misschien leer ik hem wel schunnige straattaal nu 8-) (Wat op zich geen kwaad kan in deze buurt)

Maar moment, het kind roept. Veelvraatje!
_O-

Misschien leer je hem wel in een verkeerd accent twieten.
Spoilers!
pi_194209377
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O-

Misschien leer je hem wel in een verkeerd accent twieten.
Tjilpt ie straks Vlaams ofzo :o
pi_194209518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tjilpt ie straks Vlaams ofzo :o
:D

As. Weekend gaan bevriende ouderstellen met samen 16 kinderen kamperen in de uiterwaarden, op eigen terrein. Wat een feest!
In de verschillende achtertuinen gebeurde het ook regelmatig toen er meer kleine kinderen woonden. Leuk zeg! *O*
  woensdag 22 juli 2020 @ 17:25:03 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194209561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
Gister een korte Barista-cursus cq uitleg over het maken van espresso’s gehad trouwens O+ Van G’s collega. Echt superleuk om te zien hoe makkelijk je een espresso volledig kunt verprutsen _O-
Dat kan ik ook zonder cursus. (een espresso verpesten). ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194209680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat kan ik ook zonder cursus. (een espresso verpesten). ;)
:P

De kunst is natuurlijk om dat niet te doen he :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 juli 2020 @ 17:37:45 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194209708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:35 schreef PdeHoog het volgende:

:P

De kunst is natuurlijk om dat niet te doen he :P
Tegenwoordig, met de Nespressomachine, kan ik het ook prima laten lukken. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194209714
Wanneer is een espresso verknald dan? (nog nooit geprobeerd er een te maken hoor)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 17:39:34 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194209734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is een espresso verknald dan? (nog nooit geprobeerd er een te maken hoor)
Als je het anders als nonna doet, tenminste als je een Italiaan om een mening vraagt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 17:40:29 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194209744
Maar wordt koffie niet bitter met bepaalde temperatuur of heeft dat met branden van de bonen te maken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 17:44:03 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194209784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is een espresso verknald dan? (nog nooit geprobeerd er een te maken hoor)
verkeerde bonen, te slap, te sterk etc.
Er zijn hele topics vol over de wetenschap van het espresso maken: CUL / Koffie voor de fijnproever: Barista spelen is niet altijd makkelijk #9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juli 2020 @ 17:44:05 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194209785
Gezocht... Beste recept voor hete kip :P. Over een maandje ben ik jarig. En omdat iedereen taart doet doe ik wat anders. Dit jaar dus een broodje hete kip. :+.
In het verleden heb ik al eens getrakteerd op oa saucijzenbroodjes, hotdogs en kroketten :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194209932
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:44 schreef golfer het volgende:

[..]

verkeerde bonen, te slap, te sterk etc.
Er zijn hele topics vol over de wetenschap van het espresso maken: CUL / Koffie voor de fijnproever: Barista spelen is niet altijd makkelijk #9
Ah. *plempt theezakje in beker*

Het vogelkind had honger (zoals de hele dag) O+
https://imgur.com/a/WNoLAnu
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 18:01:47 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194210013
Ik mis Piet, die had vast een recept voor merel gehad :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:07:56 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194210086
@fietsie je werk was op het Journaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194210185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:44 schreef borisz het volgende:
Gezocht... Beste recept voor hete kip :P. Over een maandje ben ik jarig. En omdat iedereen taart doet doe ik wat anders. Dit jaar dus een broodje hete kip. :+.
In het verleden heb ik al eens getrakteerd op oa saucijzenbroodjes, hotdogs en kroketten :P
:9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_194210201
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:44 schreef golfer het volgende:

[..]

verkeerde bonen, te slap, te sterk etc.
Er zijn hele topics vol over de wetenschap van het espresso maken: CUL / Koffie voor de fijnproever: Barista spelen is niet altijd makkelijk #9
Dat dus :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194210234
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis Piet, die had vast een recept voor merel gehad :D
:') Je hoeft niet alles in je mond te proppen wat ademt en een hartslag heeft hè.
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 18:18:56 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194210245


Pruimen lijken dit jaar niet aangetast door ziekte :)

Nog een paar weken wachten :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 18:20:06 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194210270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:') Je hoeft niet alles in je mond te proppen wat ademt en een hartslag heeft hè.
Schubdieren en vleermuizen hoef ik voorlopig ook niet meer :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:30:03 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194210404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:18 schreef Candaasje het volgende:

:') Je hoeft niet alles in je mond te proppen wat ademt en een hartslag heeft hè.
:X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194210413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah. *plempt theezakje in beker*

Het vogelkind had honger (zoals de hele dag) O+
https://imgur.com/a/WNoLAnu
oO< *;
pi_194210439
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Schubdieren en vleermuizen hoef ik voorlopig ook niet meer :P
Watje :P

quote:
11s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:30 schreef golfer het volgende:

[..]

:X
Jij wel? :D
pi_194210447
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er klaar voor! O+
O+
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:38:19 #255
370431 drakin
vurig typje
pi_194210494
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]

Pruimen lijken dit jaar niet aangetast door ziekte :)

Nog een paar weken wachten :D
Heb je ook van die heerlijke grote gele?

Die zijn zoo lekker :Y)

Dit jaar bijna niks bij mij, 1 voordeel is dat het een hoop wespen scheelt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194210524
@Molo: jij vroeg laatst geloof ik of Esther Ouwehand nog had gereageerd over die drijftonnetjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:41:48 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_194210535
uitgewerkt trouwens voor vandaag *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:44:13 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194210564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:40 schreef Candaasje het volgende:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes van haar. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194210674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat lijkt me gaaf om te doen :) hee leerzaam

@:JT leuk, kamperen in 'eigen' tuin :D
Aanrader echt.
Niet voor de km’s.. maar het is echt leuk O+
pi_194210695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:40 schreef Candaasje het volgende:
@:Molo: jij vroeg laatst geloof ik of Esther Ouwehand nog had gereageerd over die drijftonnetjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes..daar kunnen veel politici een voorbeeld aan nemen.

Terug van fysiofitness, 2 weken geleden was ik wat te enthousiast En had nog dagen last, dus nu rustig aan en het gaat nu al beter. Verder een rood kruis op m’n knie met medical tape. Er “knapt” steeds iets in mijn knie en dit ontlast wat en zorgt voor een stuk minder “knappen” en pijn.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 18:53:14 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194210737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:38 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb je ook van die heerlijke grote gele?

Mirabel bedoel je?

Dit is Victoria

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 18:53:33 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194210744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:40 schreef Candaasje het volgende:
@:Molo: jij vroeg laatst geloof ik of Esther Ouwehand nog had gereageerd over die drijftonnetjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me niks niet tegen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:03:00 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194210943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah. *plempt theezakje in beker*

Het vogelkind had honger (zoals de hele dag) O+
https://imgur.com/a/WNoLAnu
Gaat dat echt de hele dag door? Onze kauw had wel een ritme. Eens in de 2 uur begon hij te miepen. Dan vlogen de ouders drie keer langs met voedsel. Niet meer, niet minder. Dan werd er geslapen, wat gefladderd, geslapen en weer miepen.
Spoilers!
pi_194211095
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gaat dat echt de hele dag door? Onze kauw had wel een ritme. Eens in de 2 uur begon hij te miepen. Dan vlogen de ouders drie keer langs met voedsel. Niet meer, niet minder. Dan werd er geslapen, wat gefladderd, geslapen en weer miepen.
Nee, valt mee. Hij reageert wel 1-2 keer per uur even. Maar tussendoor slaapt 'ie veel, en net begon ie zowaar een klimtocht over de kruik/dekentjes en probeerde uit te breken. Hij fladderde/sprong ook mooi van mijn schoot zo op het toetsenbord. Dat ging wat onbeholpen, maar er zit al behoorlijk wat kracht in die pootjes :D

Morgen even in de gang laten rennen denk ik :)

Ik vind hem wel een beetje ... 'aanwezig' ademhalen. Geen geluid, maar heel dat lijfje beweegt enorm op en neer. Geen idee of dat iets typisch normaal is voor jonge vogels. Verder dus alert genoeg, eet/drinkt, poept....
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:26:18 #265
370431 drakin
vurig typje
pi_194211392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mirabel bedoel je?

Dit is Victoria

[ afbeelding ]
O niet dus -O-

Deze heeft beetje zuur in de schil.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:26:35 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194211401
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 18:07 schreef golfer het volgende:
@:fietsie je werk was op het Journaal.
I know; Bloes kan zien hoe / waarom op Feestboek volgens mij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:28:46 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194211446
Wij kregen tijdens verhuizen van schoonouders een antieke tent zak waarvan zij de herkomst ook niet kenden, hoe ie ooit in hun grote schuur was beland wisten ze niet meer.

Vandaag gekeken of ie compleet was; dat was ie.
Nu dus camping in de achtertuin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194211799
Nooit eerder gehoord dat meelwormen door de maagwand kunnen knagen trouwens, Candaasje! Kan me niet herinneren dat wij de meelwormen doormaakten toen we in mijn jeugd eens een nest hebben gevoerd.

Oudervogels waren toentertijd geschrokken van iets en hadden hun jongen een tijdje niet gevoerd waardoor zo verzwakt waren en minder piepten. Toen heeft mijn moeder het hele nest in een doos binnen gezet en flink gevoerd. De oudervogels bleven maar in de tuin rondhangen dus zodra de vogeltjes weer levendig waren het nest terug gezet. Ouders pakten de draad weer op ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_194211857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:28 schreef fietsie het volgende:
Wij kregen tijdens verhuizen van schoonouders een antieke tent zak waarvan zij de herkomst ook niet kenden, hoe ie ooit in hun grote schuur was beland wisten ze niet meer.

Vandaag gekeken of ie compleet was; dat was ie.
Nu dus camping in de achtertuin
😂
Samen met Uk in de tent? Of gaat zij wel alleen.

De kersen zijn nog steeds groot, wel wat wateriger.
Aardbeien zijn nog steeds smakelijk zoet.

Hoe ging uiteindelijk de eerste dag van je vakantie, Lucky.
Uhmmpie vermaakt zich ook, las ik.
Bij Lot ook al een gezellig campingadres met de hele grote achtertuin!
Oh en ik ook hoor, als jullie dat wel wilden weten. w/
pi_194211928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah. *plempt theezakje in beker*

Het vogelkind had honger (zoals de hele dag) O+
https://imgur.com/a/WNoLAnu
Die heeft er zin in O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194211976
*zucht*

Mensen... :|W

Zwem vrijwilligerswerk wil in september weer opstarten. Binnen de regels, we hebben een mooi document gekregen erover. Begint iemand in de app te piepen dat ‘hij onze doelgroep gewoon lekker wil laten zwemmen en als er een handhaver langs de kant staat mietert hij hem er eigenhandig wel in’.

Ja joh, die regels zijn er om onze kwetsbare doelgroep te pesten :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194212082
Er staat of iets in bloei sinds begin deze wee of ik heb kerona *O*
#verstopteloopneus
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194212121
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Er staat of iets in bloei sinds begin deze wee of ik heb kerona *O*
#verstopteloopneus
Stokje erin laten rondpoeren, gaat hij vast weer open ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:13:25 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194212245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:26 schreef fietsie het volgende:

I know; Bloes kan zien hoe / waarom op Feestboek volgens mij
Was het item op het Journaal voor ons niet duidelijk genoeg dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194212339
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:32 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...misschien kan Danny ook met vakantie en met een kan limonade in een tuinbank gaan zitten met de voeten en duimpjes omhoog?
Wordt weer even wennen met de goede knopjes vinden.
Was net gewend na 2 dagen aan c/p van twitterberichten.

Een vakantie met spelletjes - sowieso spelletjes - lijkt mij wel leuk.

@:ClubSoda: hoe liep dat af met de mondkapjes weigeraar?

@:LS: eerste vakantiedag: alle lijstjes aan de kant! w/
Huis loopt niet weg, todo helemaal niet.
Ik moet even haar karma herstellen want kort na mijn bericht kwam er een conducteur langs die haar wees op het afwezige mondkapje, waarop ze oprecht geschrokken reageerde dat ze 'het helemaal vergeten was'. Dat vond ik niet heel snugger want ik had haar al zeker drie keer indringend aangekeken met wél een zwarte lap die mijn halve gezicht bedekte, maar soit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194212474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik moet even haar karma herstellen want kort na mijn bericht kwam er een conducteur langs die haar wees op het afwezige mondkapje, waarop ze oprecht geschrokken reageerde dat ze 'het helemaal vergeten was'. Dat vond ik niet heel snugger want ik had haar al zeker drie keer indringend aangekeken met wél een zwarte lap die mijn halve gezicht bedekte, maar soit.
Hamvraag: had ze er eentje bij zich en deed ze hem op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194212485
Oh gelukkig: karma hersteld.

De mondkapjes die ik gebruik zijn met vrolijke Afrikaanse motieven.
In het naaiatelier lagen ook kapjes met leuke motieven.
Nancy Pelosi, Speaker of the House, is altijd zeer modieus met bijpassende mondkapjes bij haar kleurige kleding.
Zwart vind ik altijd wel wat somber overkomen... -O- fwiw
pi_194212596
Hier liggen wat van die blauwe kapjes, die ademen beter door dan het poezenkopje
We have far more in common than that which devides us..
pi_194212640
Ik heb er nog steeds geen :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194212755
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hamvraag: had ze er eentje bij zich en deed ze hem op?
Ja en ja.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194212772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
Oh gelukkig: karma hersteld.

De mondkapjes die ik gebruik zijn met vrolijke Afrikaanse motieven.
In het naaiatelier lagen ook kapjes met leuke motieven.
Nancy Pelosi, Speaker of the House, is altijd zeer modieus met bijpassende mondkapjes bij haar kleurige kleding.
Zwart vind ik altijd wel wat somber overkomen... -O- fwiw
Ik ook, maar die kwamen in een goedkope verpakking van 10 en ik verbruik er nogal wat in een week. De mooiere zijn ook duurder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194213157
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja en ja.
^O^

Volgende keer gaat ze het vast niet... vergeten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194213331
Ik heb ook leuke printjes, maar ik vind ze nog steeds warm. Ik had laatst een wegwerpmondkapje en dat is inderdaad een heel verschil! Maar goed, ik blijf toch bij wasbaar :P
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:22:27 #284
63722 z80
I fink you freaky
pi_194213536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:57 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik doe iets wat op hit lijkt, dacht dat het met 1 i was?
Maar dan binnen in een cirkeltje toestellen, tijdelijk buiten geweest en weer maakte me niet uit.
maar nu er steps tussen de toestellen weer staan krijgen de knietjes het wat meer te verduren.
High Intensity Interval Training. Met dubbele i.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2020 @ 21:25:33 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194213592
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Er staat of iets in bloei sinds begin deze wee of ik heb kerona *O*
#verstopteloopneus
Ik had vier of vijf dagen lang behoorlijk keelpijn. #hypochonder.

Vandaag was het weer OK. Ik ga nog nirt dood.
pi_194213624
Zeg...voor de moestuinierders...gisteren of zo deed ik een foto van een huge witte hortensia.
Daarop stond een plantje in pot met donkerpaarse/zwarte vruchten.
Vandaag gevraagd: buurvrouw had zwartpaarse paprika - vergelijk de kleur van aubergines - en van binnen waren ze groenig en smaakten als groene.
Zij was ook verbaasd, dacht groene te hebben gekocht.

Affijn, hebben de moestuin mensen ook dit soort gekleurde verrassingen?
L.S, jij kreeg vorig jaar bijv. een berg zakjes met zaad van oa. exoten.
  woensdag 22 juli 2020 @ 22:50:54 #287
221912 minilot
Nancy boy
pi_194215036
Net drie uur avondwandeling in avondzonnetje gehad. Jammer wel, want obscure muziek en vervallen, verlaten scheepswerfbouwsels maar toen ging zo'n oranjegouden zonsondergang een beetje idyllisch lopen doen. :{w

Verder loop ik een miljard topics achter. ;(
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 22 juli 2020 @ 23:09:17 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194215418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:50 schreef minilot het volgende:
Net drie uur avondwandeling in avondzonnetje gehad. Jammer wel, want obscure muziek en vervallen, verlaten scheepswerfbouwsels maar toen ging zo'n oranjegouden zonsondergang een beetje idyllisch lopen doen. :{w

Verder loop ik een miljard topics achter. ;(
Heerlijk toch :)

Veel bijleesplezier :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 juli 2020 @ 23:09:46 #289
221912 minilot
Nancy boy
pi_194215428
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb er nog steeds geen :o
Vorige week moest ik met de trein dus voor het eerst eentje opgehad! :Y Wergwerpunit.

Beetje benauwd wel, maar véél vervelender bleek het niet zomaar kunnen zoenen te wezen! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_194215672
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg...voor de moestuinierders...gisteren of zo deed ik een foto van een huge witte hortensia.
Daarop stond een plantje in pot met donkerpaarse/zwarte vruchten.
Vandaag gevraagd: buurvrouw had zwartpaarse paprika - vergelijk de kleur van aubergines - en van binnen waren ze groenig en smaakten als groene.
Zij was ook verbaasd, dacht groene te hebben gekocht.

Affijn, hebben de moestuin mensen ook dit soort gekleurde verrassingen?
L.S, jij kreeg vorig jaar bijv. een berg zakjes met zaad van oa. exoten.
Ik kocht wel royal black pepers..
wat er aan komt is niet ovaal en zwart... en ook de blaadjes zijn niet donkergroen/zwart... maar de pepers zijn rood en gewoon puntig; blaadjes groener dan groen. Witte bloemetjes ipv paars... en gewoonweg een heel andere vorm qua struikje.

Ze zijn wel goed pittig en geslaagd maar geen idee wat het is dus.
pi_194215733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kocht wel royal black pepers..
wat er aan komt is niet ovaal en zwart... en ook de blaadjes zijn niet donkergroen/zwart... maar de pepers zijn rood en gewoon puntig; blaadjes groener dan groen. Witte bloemetjes ipv paars... en gewoonweg een heel andere vorm qua struikje.

Ze zijn wel goed pittig en geslaagd maar geen idee wat het is dus.
Wat vreemd...je koopt het een en het blijkt wat anders.
In ieder geval smakelijk!

Hé mini...is de zolder al opgeruimd?
  woensdag 22 juli 2020 @ 23:31:12 #292
370431 drakin
vurig typje
pi_194215780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef z80 het volgende:

[..]

High Intensity Interval Training. Met dubbele i.
Gezocht, nou weet ik helemaal niet meer welke ik eigenlijk doe, 45 sec intensief op een toestel met daartussenin 45 sec op een step oefeningen waar je hartslag omhoog gaat, geen pauze ertussenin.

Hoe heet dat, want hit is het niet, dat zijn alleen krachtoefeningen zonder door te gaan op de step en hiit is het ook niet want die heeft steeds zoveel seconden pauze.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194215788
Sigme...dankzij een fb herinnering weet ik welk restaurant ik bedoelde. :7
https://www.herbergonderdelinden.com/
Maar weer opgeslagen.
  woensdag 22 juli 2020 @ 23:33:33 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194215814
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kocht wel royal black pepers..
wat er aan komt is niet ovaal en zwart... en ook de blaadjes zijn niet donkergroen/zwart... maar de pepers zijn rood en gewoon puntig; blaadjes groener dan groen. Witte bloemetjes ipv paars... en gewoonweg een heel andere vorm qua struikje.

Ze zijn wel goed pittig en geslaagd maar geen idee wat het is dus.
Ik heb ook een peper die niet is wat hij moet zijn. Die is een stuk pittiger dan de bedoeling is :X
En de courgette blijkt geel. Vorig jaar waren mijn witte aubergines het formaat van een vinger, dat wist ik niet. Daar heb ik aardig wat trossen van kunnen oogsten.

In principe doe ik onderzoek naar raseigenschappen voor ik zaad koop. Maar er sluipt wel eens een foutje in een zakje zaad.
Spoilers!
pi_194215959
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:31 schreef AnneX het volgende:
Sigme...dankzij een fb herinnering weet ik welk restaurant ik bedoelde. :7
https://www.herbergonderdelinden.com/
Maar weer opgeslagen.
Ha dank, dat is in de buurt ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 22 juli 2020 @ 23:50:19 #296
370431 drakin
vurig typje
pi_194215994
Ik heb nu die gin tonic en ik vind het echt een waardeloos drankje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194217289
Mogge. Gister vier biertjes gehad, en rond 1u naar bed. Vandaag om 7u weer fris en fruitig op "kantoor". Thuiswerken heeft voordelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194217307
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb ook een peper die niet is wat hij moet zijn. Die is een stuk pittiger dan de bedoeling is :X
En de courgette blijkt geel. Vorig jaar waren mijn witte aubergines het formaat van een vinger, dat wist ik niet. Daar heb ik aardig wat trossen van kunnen oogsten.

In principe doe ik onderzoek naar raseigenschappen voor ik zaad koop. Maar er sluipt wel eens een foutje in een zakje zaad.
Mja hier was het ook gewoon eem foutje denk ik. Wel vaker bij die webshop gekocht en normaal gaat het altijd goed eigenlijk.
pi_194217320
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:31 schreef AnneX het volgende:
Sigme...dankzij een fb herinnering weet ik welk restaurant ik bedoelde. :7
https://www.herbergonderdelinden.com/
Maar weer opgeslagen.
Ha, ik heb met de dochter van de vorige eigenaren op school gezeten :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 23 juli 2020 @ 07:39:42 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_194217359
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:31 schreef drakin het volgende:

[..]

Gezocht, nou weet ik helemaal niet meer welke ik eigenlijk doe, 45 sec intensief op een toestel met daartussenin 45 sec op een step oefeningen waar je hartslag omhoog gaat, geen pauze ertussenin.

Hoe heet dat, want hit is het niet, dat zijn alleen krachtoefeningen zonder door te gaan op de step en hiit is het ook niet want die heeft steeds zoveel seconden pauze.
Dat is een variant van een HIIT. Het is geen concept of vast gesteld format. Er kunnen een heleboel verschillende trainingen onder vallen. Het geeft enkel aan dat het een interval training is.
Tabata is een vast staande trainingsinterval 20/10. Maar is ook een HIIT. Crosfit is ook een HIIT.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194217466
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg...voor de moestuinierders...gisteren of zo deed ik een foto van een huge witte hortensia.
Daarop stond een plantje in pot met donkerpaarse/zwarte vruchten.
Vandaag gevraagd: buurvrouw had zwartpaarse paprika - vergelijk de kleur van aubergines - en van binnen waren ze groenig en smaakten als groene.
Zij was ook verbaasd, dacht groene te hebben gekocht.

Affijn, hebben de moestuin mensen ook dit soort gekleurde verrassingen?
L.S, jij kreeg vorig jaar bijv. een berg zakjes met zaad van oa. exoten.
Klinkt als gewoon nog niet rijp.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')