Zolang het enkel bij kwijlen (Op afstand, zoals de ts beschrijft) bleef is het nooit echt een probleem geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, helder!
Ohjee, hopelijk was het je gelukt om je niks van dat gekwijl aan te trekken (ook al kan dat lastig zijn).
De heks heeft ook grote borsten en het kwam weleens voor dat mensen bij haar aanbelden om er naar te kijken of dat ze haar opbelden en gingen hijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zolang het enkel bij kwijlen (Op afstand, zoals de ts beschrijft) bleef is het nooit echt een probleem geweest.
Vreemd fenomeen. Vinden die mannen een vrouw van 20-21 dan ineens niet meer aantrekkelijk?quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Efebofilie is de seksuele voorkeur voor adolescenten, grofweg van 15 tot 19 jaar oud. De term verwijst uitsluitend naar een seksuele voorkeur voor post-puberale adolescenten, niet naar eender welk niveau van seksuele aantrekking voor deze groep.
Dat is gewoon biologisch ingeprogrammeerd. Zodra m/v geslachtsrijp is zijn ze interessant. De hele natuur werkt zo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:58 schreef matigeuser het volgende:
Vreemd fenomeen. Vinden die mannen een vrouw van 20-21 dan ineens niet meer aantrekkelijk?
Ik denk dat vrijwel alle mannen gewoon vrouwen het seksueel aantrekkelijkst vinden vanaf het moment dat de puberteit 'voltooid' is tot het moment dat ze zichtbaar beginnen af te takelen.
Dat zal een 'window' zijn van een jaar of 10-12 denk ik, zo rond de 16-26 of of 15-27 bv. Dat wil niet zeggen dat vrouwen op hun 31e niet meer mooi kunnen zijn overigens, maar iedereen snapt wel wat ik bedoel. Mannen vallen op tekenen van vruchtbaarheid en jongheid en dat is in die periode gewoon het sterkst.
Vandaar ook dat de meeste modellen op hun 24e / 25e wel weer worden 'afgeschreven'.
Ja, dat zeg ik dus ook. Vandaar dat ik vraag hoe het zit m.b.t. efebofilie. Zijn die mannen die dat hebben dan ineens niet meer aangetrokken als het meisje 21 is? Dan is ze namelijk nog steeds 'jong' en op en top vruchtbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is gewoon biologisch ingeprogrammeerd. Zodra m/v geslachtsrijp is zijn ze interessant. De hele natuur werkt zo.
is ook we logisch dat de natuur haast maakt. vanaf de eerste rooie klats is er elke maand een eitje minder, dus je moet snel zijn voordat de eitjes op zijnquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is gewoon biologisch ingeprogrammeerd. Zodra m/v geslachtsrijp is zijn ze interessant. De hele natuur werkt zo.
Leuk geprobeerd oom agent.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Er worden nog steeds te weinig foto's gepost!
Ze zal vast met 18 beter in balans zijn... Het ene groeit nou eenmaal harder dan het andere... (Lengte, breedte)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Klacht: Meisjes van 14 met te grote borsten voor hun leeftijd....
Eens. Dan is het gewoon MEGA.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
Mijn ervaring is dat als mensen 'enorm' zeggen het vaak helemaal niet waar blijkt te zijn.
Niks mis mee!quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:53 schreef Maanvis het volgende:
@:Nine. sorry dat mijn topique dicht ging.
De borsten zijn overgeheveld naar dit topique.
[ afbeelding ]
Zij is wel geen 14 maar dat was ze vast ooit
Mooie jetsers!quote:
Zo dan, wat een noppen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:53 schreef Maanvis het volgende:
@:Nine. sorry dat mijn topique dicht ging.
De borsten zijn overgeheveld naar dit topique.
[ afbeelding ]
Zij is wel geen 14 maar dat was ze vast ooit
Je moet het wel goed benoemen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Dan is het gewoon MEGA.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Dan is het gewoon MEGA.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:01 schreef Maanvis het volgende:
ik kwam vandaag weer buiten, en kwam alleen maar meisjes van 14 met kleine borsten tegen. Zouden ze gewaarschuwd zijn voor mij?
zodat jij ze binnen kunt neuken zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |