Niet iedereen over één kam scheren.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:48 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Och, je hebt hier genoeg weirdo's zitten.
Mag dat niet? Klote ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren.
Nou ja, de forumbrede volkssport op FOK! uitbannen is ook weer zoiets.quote:
Ik heb dat mokkeltje laatst nog gecomplimenteerd met haar hoge truitje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Heerlijk ja, net nog gefapt op dit smatje van 15![]()
Sowieso, net doen alsof ze aandacht trekt door haar zang.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik heb dat mokkeltje laatst nog gecomplimenteerd met haar hoge truitje.
Dat stemmetje met "overslaand hees effectje" is trouwens heel irritant.
Wat een graf hoerenstemquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Heerlijk ja, net nog gefapt op dit smatje van 15![]()
Ja zo klinkt een vrouwenstem nou eenmaal. Boeien! Ik zou haar raken.quote:
En sommigen zien er ongeacht leeftijd gewoon helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:19 schreef Atak het volgende:
Sommigen zien er al 30 uit als je 20 zijn en andere weer 15 wanneer ze 20 zijn. Het hangt er maar vanaf.
Het is juist nice als ze een beetje hangenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor de 15- 25 jarige is een grote tiet een voordeel doordat boel in strak staat. Maar hoe ouder je wordt, gaat het hangen. Dat kan een vervelend zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is juist nice als ze een beetje hangen
Moest lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja zo klinkt een vrouwenstem nou eenmaal. Boeien! Ik zou haar raken.
Hou je meer van een zwaardere transgenderstem?
Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja zo klinkt een vrouwenstem nou eenmaal. Boeien! Ik zou haar raken.
Hou je meer van een zwaardere transgenderstem?
Nee niet voorhanden, mijn interesse ligt niet bij transgenders dus verzamel daar geen materiaal van.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee niet voorhanden, mijn interesse ligt niet bij transgenders dus verzamel daar geen materiaal van.
Is toch lekker man van die saggy tits.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor de 15- 25 jarige is een grote tiet een voordeel doordat boel in strak staat. Maar hoe ouder je wordt, gaat het hangen. Dat kan een vervelend zijn.
Hey Epstein jij hier?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |