Zeker. Of er moet zeetong op de kaart staan. Dan neem ik zeetong.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vraag meestal eerst even wat het verrassingsmenu is.
Dan krijg je hetgeen ze aan niemand kunnen slijten en tegen de houdbaarheidsdatum zitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
9 van de 10 keer doe ik verrassingsmenu of wat de gastheer aanprijst. Verandering van spijs doet eten hè.
Het is een tweesterrenrestaurant dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan krijg je hetgeen ze aan niemand kunnen slijten en tegen de houdbaarheidsdatum zit
Dan is een dienst die jij levert niet gedetailleerd genoeg beschreven lijkt me. Bijv: 'de tuin doen' ipv de voortuinheg bijknippen, onkruid weghalen bij terras achter, de rozen bemesten. Hij wil weten wanneer hij jou in gebreke kan stellenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vandaag weer eens thuisgewerkt. Weinig van terecht gekomen eerlijk gezegd.
Beetje aan het dubben over de presentatie die ik morgen moet doen. Bestaande klant die duidelijkere afspraken wil, maar me niet precies kan uitleggen wat dat inhoudt. Dus ik hoop nu dat wat ik op papier heb staan ook daadwerkelijk voldoet of dat ik de plank enorm mis sla.
Hmm..geniet ervan!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een tweesterrenrestaurant dus ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:38 schreef Charrell het volgende:
![]()
He, ik zie nieuwe toepassingen in de balk hieronder. Werd tijd!
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.quote:
daar heb ik geen moeite meequote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.
Wat vind jij eigenlijk van dat soort figuren?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.
@Charlotte3quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar verbannenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Breng even verslag uit, ik mag daar niet kijken.
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.quote:
Ah, nog iemand die heel graag de piemel van vbl moderator @Drizzt_DoUrden wil zien (rawr)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.
Direct even aangevraagd.
Je opgegeven geboortedatum aldaar matched niet met degene in mijn Excelsheet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.
Direct even aangevraagd.
Oei, hier is duidelijk sprake van fraudequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je opgegeven geboortedatum aldaar matched niet met degene in mijn Excelsheet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |