Ik ben blij dat je zo goed tegen kritiek kunt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je dat onlogisch dik is zeker?
hahaha!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed tegen kritiek kunt.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dit was omdat je m'n kip niet grappig vond.
Ohquote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:17 schreef Tarado het volgende:
en ik kan m'n linkerarm weer helemaal strekken, daar ben ik wel blij mee al is dat nog niet pijnvrij
mooi vriendquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:17 schreef Tarado het volgende:
en ik kan m'n linkerarm weer helemaal strekken, daar ben ik wel blij mee al is dat nog niet pijnvrij
Last van een blessure?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:17 schreef Tarado het volgende:
tennisarm wat verergerde door het niet trainen, nu wordt het allemaal weer wat soepeler gelukkigquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-muziek-te-luisteren
Muskgod
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi.
Eindelijk dat vervelende probleem met koptelefoons opgelost door een simpele hersenoperatie
Ja, geniaal ben ik hè.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-muziek-te-luisteren
Muskgod
Ohquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dit is een longkanker zonder te roken gevalletje
geestig weer ditquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit aanvoelt. Tot later makker
Pics?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel 2 gekookte eitjes
Dit ter info
Maakt niet uit hoor, volgende keer post ik weer gewoon een plaatje zodat jij het ook kan volgen!quote:
Dit was ook een plaatjequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, volgende keer post ik weer gewoon een plaatje zodat jij het ook kan volgen!
Wow gelijk een accutol besteld via fok!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha. (Is eigenlijk Black & Decker)
https://shoutout.vip/vips/raymondvanbarneveldquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast vanwege die advertentietweet. Erg jammer.
Raymond van Barneveldquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://shoutout.vip/vips/raymondvanbarneveld
Hoe ziet Rebekka eruit zonder make-up?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze lijkt op die make-up tranny.
Au naturel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet Rebekka eruit zonder make-up?
mooie blobquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[ [url=blob:https://pasteboard.co/77a(...)3fbca3561]afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaaa
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[ [url=blob:https://pasteboard.co/77a(...)3fbca3561]afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaaa
imgur.com/uploadquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
Sinds imgur haar uploadfunctie eraf heeft gegooid ben ik helemaal in de war
R1,29quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
@:Scrummie2.1
Eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Wat opvalt is dat het virus vooral in het westen van het land circuleert. De hoogste aantallen zijn te vinden in achtereenvolgens Zuid-Holland (16,9 per 100.000 inwoners),
Just a flu
Oktober alles weer dicht.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
@:Scrummie2.1
Elan is al weken druk in het COR forum. Misschien moet je er eens kijken?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:59 schreef Caland het volgende:
PUSHMELDINGEN
Zijn de Kyrannetjes van deze wereld alweer bierviltjesberekeningen aan het maken? Is er al COMPLETE PANIEK onder de users Scrummie en Elan?
ZOVEEL VRAGEN
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elan is al weken druk in het COR forum. Misschien moet je er eens kijken?
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
@:Caland mag in COR als hij een maand geen notes krijgt.
Jij bent er vaker te vinden dus ik denk dat jij het beter kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kun jij hem dat uitleggen.
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent er vaker te vinden dus ik denk dat jij het beter kan.
Nee ben er wel veel. Helemaal nu het weer wat minder gaat met de cijfers en alle autisten paniekaanvallen krijgen en er mogelijk een doorbraak is met een vaccin is het topvermaak.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je toevallig net actief als ik er eens een keer kijk, dat kan ook.
Ik snap als leek niet waarom iedereen zo paniekerig doet, het was toch meteen al duidelijk dat de cijfers weer omhoog gingen schieten als iedereen opeens weer de regels laten varen en de massa weer op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ben er wel veel. Helemaal nu het weer wat minder gaat met de cijfers en alle autisten paniekaanvallen krijgen en er mogelijk een doorbraak is met een vaccin is het topvermaak.
Ja en het zit ook vooral in de interpretatie van de cijfers, dus dat is wel interessant. Eigenlijk is er nog helemaal niks aan de hand maar je kan bijna wachten op nieuwe maatregelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap als leek niet waarom iedereen zo paniekerig doet, het was toch meteen al duidelijk dat de cijfers weer omhoog gingen schieten als iedereen opeens weer de regels laten varen en de massa weer op vakantie gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Wat een gedoe voor een telefoonabonnementjequote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Welkom bij Ben! Wat leuk dat je voor mij hebt gekozen. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten.
Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:ggmm @:caland @:zipportal (rip) @:lenny_leonard
We moeten terug naar het beltegoed!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een telefoonabonnementje
Ziggo biedt jou niks aantrekkelijks aan bij Vodafone?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Welkom bij Ben! Wat leuk dat je voor mij hebt gekozen. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten.
Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.
Ik hou jullie op de hoogte.
@:ggmm @:caland @:zipportal (rip) @:lenny_leonard
Het gaat om de telefoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een gedoe voor een telefoonabonnementje
Nee, dit was (veel) goedkoper.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo biedt jou niks aantrekkelijks aan bij Vodafone?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en het zit ook vooral in de interpretatie van de cijfers, dus dat is wel interessant. Eigenlijk is er nog helemaal niks aan de hand maar je kan bijna wachten op nieuwe maatregelen.Ik weiger zo'n mondkapje op te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weiger zo'n mondkapje op te doen.
Egoïstquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weiger zo'n mondkapje op te doen.
Complot van BLM, straks weer een lockdown en dan kunnen we niet meer het terras op voor een pizza en een wijntje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap als leek niet waarom iedereen zo paniekerig doet, het was toch meteen al duidelijk dat de cijfers weer omhoog gingen schieten als iedereen opeens weer de regels laten varen en de massa weer op vakantie gaat?
Dan ik ook niet.quote:
Ik weet niet waar het over gaat. (ik lees in de sc niet terug.)quote:
Waar ga je heen? En wat doe je met Adolf?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ga ik dadelijk uit eten met mijn betere helft.
Naar een restaurant. Adolf mag daar niet binnen dus is, samen met mijn zoon, bij opa en oma.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En wat doe je met Adolf?
Bedankt voor de toelichting. Ik noteer dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naar een restaurant. Adolf mag daar niet binnen dus is, samen met mijn zoon, bij opa en oma.
wat een gedoe he, kinderenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting. Ik noteer dit.
Je dochter gaat niet naar opa en oma?
Waarom wil jij dit weten? Viezerik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting. Ik noteer dit.
Je dochter gaat niet naar opa en oma?
Het zou vervelend zijn als je haar vergeet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom wil jij dit weten? Viezerik.
IK HEB GOFFETOMME NET GEZEGD DAT IK GA UIT ETEN!!!!1!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oh ja, dat is een goed antwoord op de vraag WAT je gaat eten. Teringdebiel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IK HEB GOFFETOMME NET GEZEGD DAT IK GA UIT ETEN!!!!1!!!
Taco's met een fles Cola Zero als sidedishquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja want dat weet je ook echt van tevoren als je naar een restaurant gaat hè. Man man man. Faalhaas.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een goed antwoord op de vraag WAT je gaat eten. Teringdebiel.
Gewoon menukaart online bekijken en nu beslissen ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja want dat weet je ook echt van tevoren als je naar een restaurant gaat hè. Man man man. Faalhaas.
Prozac.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien gaat Lenny vooral uit eten naar de MC en de Febo?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja want dat weet je ook echt van tevoren als je naar een restaurant gaat hè. Man man man. Faalhaas.
9 van de 10 keer doe ik verrassingsmenu of wat de gastheer aanprijst. Verandering van spijs doet eten hè.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon menukaart online bekijken en nu beslissen ja!
Ik vraag meestal eerst even wat het verrassingsmenu is.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
9 van de 10 keer doe ik verrassingsmenu of wat de gastheer aanprijst. Verandering van spijs doet eten hè.
Zeker. Of er moet zeetong op de kaart staan. Dan neem ik zeetong.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vraag meestal eerst even wat het verrassingsmenu is.
Dan krijg je hetgeen ze aan niemand kunnen slijten en tegen de houdbaarheidsdatum zitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
9 van de 10 keer doe ik verrassingsmenu of wat de gastheer aanprijst. Verandering van spijs doet eten hè.
Het is een tweesterrenrestaurant dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan krijg je hetgeen ze aan niemand kunnen slijten en tegen de houdbaarheidsdatum zit
Dan is een dienst die jij levert niet gedetailleerd genoeg beschreven lijkt me. Bijv: 'de tuin doen' ipv de voortuinheg bijknippen, onkruid weghalen bij terras achter, de rozen bemesten. Hij wil weten wanneer hij jou in gebreke kan stellenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vandaag weer eens thuisgewerkt. Weinig van terecht gekomen eerlijk gezegd.
Beetje aan het dubben over de presentatie die ik morgen moet doen. Bestaande klant die duidelijkere afspraken wil, maar me niet precies kan uitleggen wat dat inhoudt. Dus ik hoop nu dat wat ik op papier heb staan ook daadwerkelijk voldoet of dat ik de plank enorm mis sla.
Hmm..geniet ervan!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een tweesterrenrestaurant dus ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:38 schreef Charrell het volgende:
![]()
He, ik zie nieuwe toepassingen in de balk hieronder. Werd tijd!
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.quote:
daar heb ik geen moeite meequote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.
Wat vind jij eigenlijk van dat soort figuren?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n zielig forumusertje die zijn of haar username door de shredder gooide maar toch de verleiding niet kon weerstaan weer te posten.
@Charlotte3quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar verbannenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Breng even verslag uit, ik mag daar niet kijken.
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.quote:
Ah, nog iemand die heel graag de piemel van vbl moderator @Drizzt_DoUrden wil zien (rawr)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.
Direct even aangevraagd.
Je opgegeven geboortedatum aldaar matched niet met degene in mijn Excelsheet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet verbannen, nog nooit toegang gehad.
Direct even aangevraagd.
Oei, hier is duidelijk sprake van fraudequote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je opgegeven geboortedatum aldaar matched niet met degene in mijn Excelsheet.
Klootzakquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je opgegeven geboortedatum aldaar matched niet met degene in mijn Excelsheet.
Die zitten in 't Keldertje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat in KPD Ted zijn verzameling Thaise kinderhoeren deelde maar dat viel uiteindelijk vies tegen
Ted 🐐
low energy verdedigen..stonden zeker al flink achterquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme wat een geil kooltje
Is ze nou nog steeds bezig joh?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
#DagjesMensen #ZIEDEND #50cm
veel mensen doen inderdaad alsof alles voorbij isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Like gegeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme wat een geil kooltje
Soms roddelen we wel. Toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Er wordt hier trouwens niet geroddeld
@:injetta
Begonnen met lezen, maar gestopt na 2 regels.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ga die kar in ieder geval niet schoonmaken met zo’n spuitbus. Ben toch niet achterlijkquote:
je moet als je het doet in ieder geval na het spuiten nog spul nemen om je handen te reinigen, zie mensen die spuit vasthouden en daarna met corona via de spuitbus direct de winkel ingaanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga die kar in ieder geval niet schoonmaken met zo’n spuitbus. Ben toch niet achterlijk
Ik vind dat zo'n gelul dat karretje wassen. Beter gewoon je handen vies maken en in de auto of thuis je handen wassen. Ja toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je moet als je het doet in ieder geval na het spuiten nog spul nemen om je handen te reinigen, zie mensen die spuit vasthouden en daarna met corona via de spuitbus direct de winkel ingaan
Er zijn mensen die vaak aan hun neus of ogen zitten, dus dat tijdens het winkelen waarschijnlijk ook doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n gelul dat karretje wassen. Beter gewoon je handen vies maken en in de auto of thuis je handen wassen. Ja toch?
Ja, dus? Ik niet, en ik was mijn handen naderhand. Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vaak aan hun neus of ogen zitten, dus dat tijdens het winkelen waarschijnlijk ook doen.
Ja als je die goede gewoonte al bezit dan is wassen nadien genoeg. Ik lette sowieso al altijd erop om niet aan mijn neus of ogen te zitten in bijv. de gym. Zoveel mensen die geen handen wassen na toiletbezoek. Je wrijft anders de stront gewoon in je ogen na zelfde dumbbell gebruikquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik niet, en ik was mijn handen naderhand. Wat is dan het probleem?
Beter dan naïef de handvaten schoonmaken, vervolgens de fles weer vasthouden en de kar aan de zijkant opzij duwen in de winkel als iemand er langs moet.
Het ging over het al dan niet wel of geen commentaar mogen geven op foto's in het naakttopic, vervolgens vlogen woorden als 2k en mongool in het rond.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Breng even verslag uit, ik mag daar niet kijken.
Amen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
Beter gewoon je niet zo aanstellen
Boomergriepje
Die kans acht ik ook wel groot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Amen.
Grote kans dat wij het al gehad hebben ouwe reus.
Oh, mooi. Vroeger wel eens gelezen. Je mocht daar alleen positief zijn, ook al was het walgelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het ging over het al dan niet wel of geen commentaar mogen geven op foto's in het naakttopic, vervolgens vlogen woorden als 2k en mongool in het rond.
Eensquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
Boomergriepje
Eens. Nog een paar maanden #survivalofthefittest en dan een boomerprikje. Kunnen we er weer tegenaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
Boomergriepje
moeten zij weten.quote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-problemen~aa684877/
Denk dat user @:Caland zich wel kan vinden in deze uitspraak.
Pfff whahaha, is goed natnek.. zal het onthouden he!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken Char.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Pfff whahaha, is goed natnek.. zal het onthouden he!
Ik gebruikte je slechts als lijdend voorwerpquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Pfff whahaha, is goed natnek.. zal het onthouden he!
Prachtig.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:22 schreef aTypisch het volgende:
https://twitter.com/PPathole/status/1285240202038923264
@:knutdeijsbeer
Wat maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, die op de achterkant van je brievenbus.
[ afbeelding ]
Gruwelijk droog.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:22 schreef aTypisch het volgende:
https://twitter.com/PPathole/status/1285240202038923264
@:knutdeijsbeer
Eerste aflevering. Daarna kon het me allemaal niet zo boeien.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Hebben jullie toevallig al de docu van Epstein ‘Filthy Rich’ gezien op Netflix?
Gister laatste aflevering gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
De twee middelste afleveringen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Wat een beerput gaat er open met die docu!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerste aflevering. Daarna kon het me allemaal niet zo boeien.
die conspiracy theorieën kent iedereen alquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wat een beerput gaat er open met die docu!
Ook interessant... als er iemand klikt.. waarschijnlijk niet.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als user @Muskusboktor57 zijn zwans weer in de schacht van Rebekka schuift, dan gaat er ook een beerput openquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:58 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik noteer ditquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb nog een boek liggen over blockchain
er werd niet geneukt?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerste aflevering. Daarna kon het me allemaal niet zo boeien.
Disneycruise ging naar Little St James eiland,quote:
oh ik had geen idee wie epstein wasquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Disneycruise ging naar Little St James eiland,
dit eiland was van 1998 tot zijn dood in 2019 eigendom van de Amerikaanse financier en veroordeelde kindermisdadiger Jeffrey Epstein.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Check Netflix.. ik ga slapen, truste!
trustequote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Check Netflix.. ik ga slapen, truste!
https://www.mediacourant.(...)go-en-man-bijt-hond/quote:
Televisie eigenlijk al bijna weken niet aan gehad.quote:
quote:
Eikels.quote:
Ik ben geen groot eter.quote:
Jaloers wel.quote:
heb je niks aanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb nog een boek liggen over blockchain
Prullenbak maatquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Heb vier boeken over blockchain aangeschaft.
Vier keer niks blijft niks.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Heb vier boeken over blockchain aangeschaft.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gooi jezelf in de prullenbak, homo.
Watquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Old Guard gekeken vanavond.
7/10
@:ggmm
@:caland
@:skysherrif
Als z'n review iets uitgebreider was geweest had je het misschien begrepenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat
Dat is echt een van de slechtere films die ik recent heb gezien
De tering. Zelfs man bijt hond.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)go-en-man-bijt-hond/
Erg vreemd dat mods niet meer posten inderdaad. Gelukkig hebben wij daar nooit last van.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:50 schreef fetX het volgende:
FB / Mod al anderhalve maand niet meer online geweest
Werreke voor hun coronageldquote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg vreemd dat mods niet meer posten inderdaad. Gelukkig hebben wij daar nooit last van.
Ben jij echt maten met hemquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heb ff klein borreltje gehaald met @:picommp in de pijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |