abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194190676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is toch ook een richting die voorzichtig wordt ingeslagen met de andere vaccinaties, zoals van de mazelen. Dat de kinderopvang kinderen mag weigeren als ze niet gevaccineerd zijn.
Dat wetsvoorstel ligt nog bij de eerste kamer maar is eigenlijk vooral symbolisch want weigeren mogen ze kinderen die niet ingeënt zijn sowieso.
blablablabla
pi_194190693
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:08 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-begonnen~ad9834d0/

Vaccin is al in productie. Als de klinische fase goed verloopt komen er mogelijk in september al een miljoen beschikbaar voor de Europese markt .
Dit gaat het toch niet worden?

De proefdieren kregen gewoon corona, met een viral load die gelijk stond aan de niet gevaccineerde apen.

Het idee is dat jongeren zich gaan laten vaccineren om een veilige buffer te vormen (of die bereidheid er is met een uit de grond gestampt vaccin is de vraag), maar die werden er sowieso al niet ziek van, en met vaccin is hun viral load hetzelfde en kunnen ze ook gewoon ouderen besmetten.

Beschikbaar of niet, men kan er niets mee aanvangen maar blijft doen alsof dat wel zo is.
pi_194190694
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is normaal in zulke culturen. O wee als we daar aankomen, dan is het land te klein. Maar wel onze eigen cultuur en tradities in de ban doen omdat een minderheid zich niet thuis voelt. ^O^

Wel een zoekende vergelijking overigens. Je snapt mijn punt wel neem ik aan. Het is een enge gedachtegang en past niet thuis in Nederland.
Vaccinaties zijn ook niet verplicht alleen sommige kinderdagverblijven en scholen hebben hun regels veranderd waardoor de antivaxxers hun kinderen niet meer overal kwijt kunnen. ;)
pi_194190703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vaccinaties zijn ook niet verplicht alleen sommige kinderdagverblijven en scholen hebben hun regels veranderd waardoor de antivaxxers hun kinderen niet meer overal kwijt kunnen. ;)
Goede zaak.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194190709
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is toch ook een richting die voorzichtig wordt ingeslagen met de andere vaccinaties, zoals van de mazelen. Dat de kinderopvang kinderen mag weigeren als ze niet gevaccineerd zijn.
Ik vind dat ook echt niet kunnen. Ik denk dat het meerendeel van de kinderen wel gevaccineerd is op jongere leeftijd, die kunnen dus meeliften op de immuniteit. Ik snap wel dat sommigen vanwege een bepaalde overtuiging hun kinderen niet willen vaccineren.

Om mensen uit te sluiten van winkels etc. wanneer ze niet gevaccineerd zijn gaat nog een stap verder en past hier niet thuis vind ik.

En om alle twijfel weg te nemen, nee ik ben geen antivaccer. Ik ben voor een vaccin van corona maar ik ben er nog wat sceptisch over. Mag ik daarom straks niet meer winkelen of in een restaurant zitten? Vind ik wel wat ver gaan.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194190734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, hoor.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom veel mensen, en ik dacht jij ook, dan niet denken dat het doormaken van een covid-19 infectie ook langetermijn gevolgens kan hebben en dat dat ook iets is om rekening mee te houden. Want ook daarvan weten we nog niet zo heel veel, toch?
Een ontzettend grijs gebied. Een vaccin is toch wel anders en er zijn legio voorbeelden dat het kan zorgen voor complicaties op lange termijn.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:19:48 #157
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_194190735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat wetsvoorstel ligt nog bij de eerste kamer maar is eigenlijk vooral symbolisch want weigeren mogen ze kinderen die niet ingeënt zijn sowieso.
Weer zo'n opmerking die kant noch wal raakt. De kinderopvang weet zelf niet of het wettelijk is toegestaan en jij gilt weer betweterig dat het symbolisch is.

Plannen Tweede Kamer: kinderopvang mag niet-gevaccineerde kinderen weigeren
Momenteel is het voor kinderopvangcentra vaak niet duidelijk of ze kinderen die niet gevaccineerd zijn mogen weigeren. Daarom doen veel opvangcentra dat nu niet, terwijl ze dat misschien wel willen.

De Tweede Kamer wil vastleggen dat de kinderopvang niet-gevaccineerde kinderen mag weigeren. Dit staat in een wetsvoorstel. Om te controleren of een kind is gevaccineerd, mag de opvang een bewijs van vaccinatie opvragen bij de ouders. Kunnen of willen de ouders dat niet laten zien, dan mag de kinderopvang het kind weigeren.

Op 18 februari is het voorstel aangenomen door de Tweede Kamer. De Eerste Kamer moet nog akkoord gaan.

https://www.rijksoverheid(...)en%20niet%20weigeren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_194190739
Gewoon 50-plussers vaccineren als je zo bezorgd bent, heb je ook geen gezeur over toekomstige vruchtbaarheidsproblemen. :7
pi_194190740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Goede zaak.
Keerzijde is wel dat het risico op uitbraken groter als ouders hun kinderen die niet ingeënt zijn noodgedwongen massaal naar een opvang doen met een open deur beleid wat betreft vaccineren.
blablablabla
pi_194190812
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Weer zo'n opmerking die kant noch wal raakt. De kinderopvang weet zelf niet of het wettelijk is toegestaan en jij gilt weer betweterig dat het symbolisch is.

Plannen Tweede Kamer: kinderopvang mag niet-gevaccineerde kinderen weigeren
Momenteel is het voor kinderopvangcentra vaak niet duidelijk of ze kinderen die niet gevaccineerd zijn mogen weigeren. Daarom doen veel opvangcentra dat nu niet, terwijl ze dat misschien wel willen.

De Tweede Kamer wil vastleggen dat de kinderopvang niet-gevaccineerde kinderen mag weigeren. Dit staat in een wetsvoorstel. Om te controleren of een kind is gevaccineerd, mag de opvang een bewijs van vaccinatie opvragen bij de ouders. Kunnen of willen de ouders dat niet laten zien, dan mag de kinderopvang het kind weigeren.

Op 18 februari is het voorstel aangenomen door de Tweede Kamer. De Eerste Kamer moet nog akkoord gaan.

https://www.rijksoverheid(...)en%20niet%20weigeren.
Je post een link met informatie over wetgeving omtrent scholen terwijl de discussie ging over kinderdagverblijven die niets te maken hebben met de leerplicht. Over opmerkingen gesproken die kant noch wal raken :')
blablablabla
pi_194190818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:54 schreef Elan het volgende:

Je weet als leek niet eens waar dat vaccin uit bestaat
Dat kun je allemaal nalezen hoor.

Het Oxford vaccin, waar we het hier over hebben bestaat oa uit een onschuldig gemaakt chimpanzeevirus.

Enjoy!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:31:15 #162
38396 mazaru
pi_194190864
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Je post een link met informatie over wetgeving omtrent scholen terwijl de discussie ging over kinderdagverblijven die niets te maken hebben met de leerplicht. Over opmerkingen gesproken die kant noch wal raken :')
Lezen is lastig blijkbaar. Lukt het zo? :')

pi_194190919
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lezen is lastig blijkbaar. Lukt het zo? :')

[ afbeelding ]
Ik kan wel lezen maar kan jij ook begrijpend lezen?
Kinderopvang mogen gewoon kinderen weigeren omdat deze niet onder ze niet aan de leerplichtwet gebonden zijn, snuggere.

quote:
Het voorstel behelst precies wat ze bij Berend Botje, een kinderopvangorganisatie met 50 locaties in West-Friesland, al sinds vorige zomer doen. Op de kinderdagverblijven is alleen plek voor kinderen die meedoen aan het rijksvaccinatieprogramma. Ouders melden het als hun kind een prik heeft gehad. En als niet duidelijk is of dat is gebeurd, dan belt het kinderdagverblijf erachteraan.

blablablabla
pi_194190926
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik vind dat ook echt niet kunnen. Ik denk dat het meerendeel van de kinderen wel gevaccineerd is op jongere leeftijd, die kunnen dus meeliften op de immuniteit. Ik snap wel dat sommigen vanwege een bepaalde overtuiging hun kinderen niet willen vaccineren.

Om mensen uit te sluiten van winkels etc. wanneer ze niet gevaccineerd zijn gaat nog een stap verder en past hier niet thuis vind ik.

En om alle twijfel weg te nemen, nee ik ben geen antivaccer. Ik ben voor een vaccin van corona maar ik ben er nog wat sceptisch over. Mag ik daarom straks niet meer winkelen of in een restaurant zitten? Vind ik wel wat ver gaan.
Voor winkels lijkt het me inderdaad niet handig. Maar voor bijvoorbeeld nachtclubs zou het wel een oplossing kunnen zijn.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:37:24 #165
38396 mazaru
pi_194190929
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik kan wel lezen maar kan jij ook begrijpend lezen?
Kinderopvang mogen gewoon kinderen weigeren omdat deze niet onder ze niet aan de leerplichtwet gebonden zijn, snuggere.
[..]

Begrijpend lezen zou je vertellen dat het wettelijk niet duidelijk is of de kinderopvang het wel mag doen.
pi_194190938
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:27 schreef Za het volgende:

[..]

Het Oxford vaccin, waar we het hier over hebben bestaat oa uit een onschuldig gemaakt chimpanzeevirus.

Enjoy!
Adenovirus, maar je hebt geen idee wat het precies doet, hoe het werkt laat staan dat je kunt roepen dat het gevaarlijk is.
blablablabla
pi_194190978
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Begrijpend lezen zou je vertellen dat het wettelijk niet duidelijk is of de kinderopvang het wel mag doen.
Oh ja joh?!
Kinderopvangcentra zijn private ondernemingen, die hebben helemaal geen wettelijke bevoegdheid nodig om te bepalen aan welke ouders zij wel of geen diensten verlenen.
blablablabla
pi_194191009
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat mag een bedrijf helemaal zelf bepalen denk ik zo. Zelfde geldt voor het dragen van mondkapjes. Als je niet wilt meewerken daarin dan rot je maar op naar een andere zaak die het wel toestaat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:47:21 #169
38396 mazaru
pi_194191048
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh ja joh?!
Kinderopvangcentra zijn private ondernemingen, die hebben helemaal geen wettelijke bevoegdheid nodig om te bepalen aan welke ouders zij wel of geen diensten verlenen.
Nog 1 poging dan, hoewel ik eerder mijn goudvis een kunstje kan leren.

Mogen kinderdagverblijven kinderen nooit weigeren?
Volgens Geschillencommissie Kinderopvang, die moet oordelen als ouders een geschil hebben met een kinderopvang, is er "in beginsel geen juridische basis voor een algehele weigering van niet-ingeënte kinderen". Met andere woorden: weigeren mag nu niet. "In bijzondere gevallen, bijvoorbeeld in geval van een uitbraak van een besmettelijke ziekte, zoals mazelen, kan de kinderopvangorganisatie besluiten, niet-ingeënte kinderen (tijdelijk) de toegang te weigeren, wanneer de veiligheid en gezondheid van de opgevangen kinderen in het geding is."

Maar dat mag alleen in "een individueel geval, op basis van een adequate onderbouwing, waarbij alle betrokken belangen zijn afgewogen". Er moet volgens de geschillencommissie dan echt wel wat aan de hand zijn. Het is uiteindelijk aan de rechter of de Geschillencommissie Kinderopvang om te oordelen of er voldoende grond bestaat voor een weigering.

https://nos.nl/artikel/22(...)neerde-kinderen.html
pi_194191248
Update 15 juli t/m 21 juli 2020
Afgelopen week zijn er 987 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat is bijna 2 keer zoveel als vorige week. Er zijn 19 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat is een toename van 3 patiënten in vergelijking met de vorige week. Er zijn 7 personen als overleden gemeld, 1 minder dan in de week er voor.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194191249
Pushmelding genot!

Als we nu al een 50% stijging zien mid Juli, vraag je je af wat er gaat gebeuren in het najaar.. :{
pi_194191269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:01 schreef _serial_ het volgende:
Update 15 juli t/m 21 juli 2020
Afgelopen week zijn er 987 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat is bijna 2 keer zoveel als vorige week. Er zijn 19 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat is een toename van 3 patiënten in vergelijking met de vorige week. Er zijn 7 personen als overleden gemeld, 1 minder dan in de week er voor.
Jezus dat is over de hele week, schrok me wild _O-
Tap tap tap
pi_194191274
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nog 1 poging dan, hoewel ik eerder mijn goudvis een kunstje kan leren.

Mogen kinderdagverblijven kinderen nooit weigeren?
Volgens Geschillencommissie Kinderopvang, die moet oordelen als ouders een geschil hebben met een kinderopvang, is er "in beginsel geen juridische basis voor een algehele weigering van niet-ingeënte kinderen". Met andere woorden: weigeren mag nu niet. "In bijzondere gevallen, bijvoorbeeld in geval van een uitbraak van een besmettelijke ziekte, zoals mazelen, kan de kinderopvangorganisatie besluiten, niet-ingeënte kinderen (tijdelijk) de toegang te weigeren, wanneer de veiligheid en gezondheid van de opgevangen kinderen in het geding is."

Maar dat mag alleen in "een individueel geval, op basis van een adequate onderbouwing, waarbij alle betrokken belangen zijn afgewogen". Er moet volgens de geschillencommissie dan echt wel wat aan de hand zijn. Het is uiteindelijk aan de rechter of de Geschillencommissie Kinderopvang om te oordelen of er voldoende grond bestaat voor een weigering.

https://nos.nl/artikel/22(...)neerde-kinderen.html
Uit dat zelfde artikel, en dan hou ik er ook over op:

quote:
Meer dan honderd kinderdagverblijven, verspreid over heel Nederland, zeggen dat het hun beleid is om niet-gevaccineerde kinderen te weigeren. Dat blijkt uit een rondvraag van de NOS. Vijfentwintig van hen zeggen ook al daadwerkelijk kinderen geweigerd te hebben.

Fijn dat het straks wettelijk verankerd ligt maar in de praktijk is het dus al aan de orde van de dag. Want gezondheid weegt zwaarder dan onderscheid maken op basis van religie. Dus geen rechter die zo'n ouder gelijk zal geven. Vandaar mijn opmerking dat deze vooral een symbolisch of praktisch nut dient.
blablablabla
pi_194191287
Wat is de dagelijkse toename?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:04:57 #175
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_194191295
In de OP?

Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_194191297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:27 schreef Za het volgende:

[..]

Enjoy!
Waarom meldt je dit niet even aan de onderzoekers. Had jij even de peer review gedaan i.p.v. duurbetaalde professionals. Dan kunnen ze stoppen met geld over de balk smijten. Volgens mij denkt de medische wetenschap (die de onderzoeken met de benodigde kennis bestudeerd heeft) dat de resultaten behoorlijk positief zijn.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:05:18 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_194191299
Dit gaat niet goedkomen.
pi_194191304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Sunri5e het volgende:
Dit gaat niet goedkomen.
We zijn weer verloren
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:07:11 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194191320
In Hillegom viel geloof ik op dat een hoop mensen ondanks hun klachten toch naar het werk waren gegaan. Dat moet er dus echt uit...
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:07:29 #180
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_194191326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:

We zijn weer verloren
Maar we kunnen iig wel lekker op een terrasje zitten of naar de kroeg! *O*
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_194191327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

We zijn weer verloren
Snel wcpapier halen!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:08:31 #182
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194191339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:04 schreef Remco het volgende:
Wat is de dagelijkse toename?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194191340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:07 schreef Qarrad het volgende:
In Hillegom viel geloof ik op dat een hoop mensen ondanks hun klachten toch naar het werk waren gegaan. Dat moet er dus echt uit...
Verwacht op korte termijn dan ook weer een toespraak eigenlijk om mensen er opnieuw op te attenderen.
pi_194191352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Pushmelding genot!

Als we nu al een 50% stijging zien mid Juli, vraag je je af wat er gaat gebeuren in het najaar.. :{
Telegraaf pushed het al. Paniekpietjes Incoming
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194191359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat mag een bedrijf helemaal zelf bepalen denk ik zo. Zelfde geldt voor het dragen van mondkapjes. Als je niet wilt meewerken daarin dan rot je maar op naar een andere zaak die het wel toestaat.
:')
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:10:34 #186
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194191367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:09 schreef RipCity het volgende:

[..]

Telegraaf pushed het al. Paniekpietjes Incoming
Geen zorgen. DeVerzamelaar is hier om ze te kalmeren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 14:12:35 #187
5428 crew  miss_sly
pi_194191388
Artikel van NOS.nl met verklaringen over stijging aantal testen in relatie tot stijging aantal besmettingen en verdelingen over groepen, etc.

https://nos.nl/artikel/23(...)een-wake-upcall.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194191392
Dat hele reproductiegetal zegt ook niks binnen zo'n korte tijdsspanne. In Duitsland schommelt dat ook constant van extreem zorgwekkend naar niks aan de hand.
blablablabla
pi_194191394
De details zijn nog niet volledig in RIVM rapport te vinden maar dit is de breakdown van details die tot nu bekend is, goed voor de nuance:

81269 tests(+6350), waarvan 817 positief(1.0% van afgenomen testen, stijging 0.4%) en 13%(106) daarvan zijn gevonden via bron- en contactonderzoek

Van de positief getesten de afgelopen 2 weken:
57.1% thuissituatie (360, was 233)
19,7% familie (124, was 62)
11,1% werk (67, was 37)
11,4% overig (72, was 35)
3% verpleegtehuis (19, was 14)
1,6% Vrijetijdsbesteding (10, was 7)
0,5% school/kinderopvang (3, was 3)
0,5% medereiziger (3, was 3)
4% Horeca (26, was 0)

Intussen zijn er vanaf 1 juni 642 gevallen gevonden via BCO (14% van de uitgevoerde testen)

[ Bericht 7% gewijzigd door _serial_ op 21-07-2020 14:18:47 ]
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:14:02 #190
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194191400
In de UK gaat men herzien hoe "Public Health England" (PHE) het aantal covid-19 telt: momenteel tellen zij blijkbaar alle doden die ooit een positieve test hadden.
quote:
“It seems that PHE regularly looks for people on the NHS database who have ever tested positive, and simply checks to see if they are still alive or not. PHE does not appear to consider how long ago the Covid test result was, nor whether the person has been successfully treated in hospital and discharged to the community.”
(Dit geldt enkel voor Engeland, niet voor de rest van de UK). Dat heeft tot nu toe niet tot een overschatting van het aantal doden geleid, het Office for National Statistics (ONS) telt ook covid-19 doden, maar op basis van het death certificate, en hun totaal voor Engeland ligt 8500 hoger:

ONS: 48154 doden in Engeland
PHE: 39626 doden in Engeland

https://www.theguardian.c(...)rong-but-not-by-much
are we infinite or am I alone
pi_194191401
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Geen zorgen. DeVerzamelaar is hier om ze te kalmeren.
Meer testen is meer gevallen die bekend worden die anders nooit in de cijfers meegenomen waren ^O^
pi_194191408
Dit las ik op nu:

"Tussen 13 en 19 juli hebben bijna 90.000 personen zich laten testen. Dat is veel meer dan de 12.000 testen die de week ervoor werden afgenomen."

Wat een absurd groot verschil als deze getallen kloppen.
I'll give you something to do
pi_194191409
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Meer testen is meer gevallen die bekend worden die anders nooit in de cijfers meegenomen waren ^O^
Alleen testen we al weken lang meer dan in maart/april
pi_194191420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef Remco het volgende:

[..]

Alleen testen we al weken lang meer dan in maart/april
90.000 t.o.v. 12.000 tests van de week ervoor is een erg klein verschil ja.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 14:16:45 #195
5428 crew  miss_sly
pi_194191426
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Klopt.
En het aantal besmette personen dat uit de test komt is met meer toegenomen dan het aantal testen is toegenomen: aantal teste +0,4%, aantel besmettingen +1%.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:17:07 #196
12221 Tijn