Waarom meldt je dit niet even aan de onderzoekers. Had jij even de peer review gedaan i.p.v. duurbetaalde professionals. Dan kunnen ze stoppen met geld over de balk smijten. Volgens mij denkt de medische wetenschap (die de onderzoeken met de benodigde kennis bestudeerd heeft) dat de resultaten behoorlijk positief zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je allemaal nalezen hoor.
Het Oxford vaccin, waar we het hier over hebben bestaat oa uit een onschuldig gemaakt chimpanzeevirus.
Enjoy!
Maar we kunnen iig wel lekker op een terrasje zitten of naar de kroeg!quote:
Verwacht op korte termijn dan ook weer een toespraak eigenlijk om mensen er opnieuw op te attenderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:07 schreef Qarrad het volgende:
In Hillegom viel geloof ik op dat een hoop mensen ondanks hun klachten toch naar het werk waren gegaan. Dat moet er dus echt uit...
Telegraaf pushed het al. Paniekpietjes Incomingquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Pushmelding genot!
Als we nu al een 50% stijging zien mid Juli, vraag je je af wat er gaat gebeuren in het najaar..
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag een bedrijf helemaal zelf bepalen denk ik zo. Zelfde geldt voor het dragen van mondkapjes. Als je niet wilt meewerken daarin dan rot je maar op naar een andere zaak die het wel toestaat.
Geen zorgen. DeVerzamelaar is hier om ze te kalmeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Telegraaf pushed het al. Paniekpietjes Incoming
(Dit geldt enkel voor Engeland, niet voor de rest van de UK). Dat heeft tot nu toe niet tot een overschatting van het aantal doden geleid, het Office for National Statistics (ONS) telt ook covid-19 doden, maar op basis van het death certificate, en hun totaal voor Engeland ligt 8500 hoger:quote:“It seems that PHE regularly looks for people on the NHS database who have ever tested positive, and simply checks to see if they are still alive or not. PHE does not appear to consider how long ago the Covid test result was, nor whether the person has been successfully treated in hospital and discharged to the community.”
Meer testen is meer gevallen die bekend worden die anders nooit in de cijfers meegenomen warenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen zorgen. DeVerzamelaar is hier om ze te kalmeren.
Alleen testen we al weken lang meer dan in maart/aprilquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Meer testen is meer gevallen die bekend worden die anders nooit in de cijfers meegenomen waren
90.000 t.o.v. 12.000 tests van de week ervoor is een erg klein verschil ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Alleen testen we al weken lang meer dan in maart/april
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Meer testen is meer gevallen die bekend worden die anders nooit in de cijfers meegenomen waren
En waarom laten meer mensen zich testen? Omdat er meer mensen zijn met klachten. En waarom hebben mensen meer klachten? Omdat er meer mensen met covid-19 zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
90.000 t.o.v. 12.000 tests van de week ervoor is een erg klein verschil ja.
Ramen en deuren dicht en laat ze voor de zekerheid Guus maar vast in een put flikkerenquote:
Ik zou me als wetenschapper niet aangevallen voelen als ik lees dat iemand afwachtend is richting een vaccin wat veel sneller op de markt komt dan normaal. Logisch dat er vragen worden gesteld.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet niet wie hier allemaal meelezen.
Deels gok ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
En waarom laten meer mensen zich testen? Omdat er meer mensen zijn met klachten. En waarom hebben mensen meer klachten? Omdat er meer mensen met covid-19 zijn.
Dank je Donald..quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |