SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik denk dat het jouw broertjes zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor livelink de link naar de Vout expositie...
https://www.avrotros.nl/n(...)aign=social-trafficJ
Interessantquote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor livelink de link naar de Vout expositie...
https://www.avrotros.nl/n(...)n-kunsthal-rotterdam
Niet bepaald duf.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
Duffy heeft ook een lekker herkenbare stem.
Met gekleurde spikkeltjesquote:
Veel sociaal plezier gewenstquote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
B52, dank voor de muziekjes, maar ik ga nog even huiselijk sociaal doen...
Later all!
Fijne avond.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Later all!
Graag gedaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Later all!
Geen idee eigenlijk. Ik drink alleen maar thee wanneer ik ziek ben en dan smaakt alles hetzelfde.quote:
Ze verkopen in de supermarkten hier geen tv's.quote:
De Aldi en Lidl verkopen ze somsquote:Op maandag 20 juli 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze verkopen in de supermarkten hier geen tv's.
Je moet ook naar de Randstad verhuizen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze verkopen in de supermarkten hier geen tv's.
Jamais!quote:Op maandag 20 juli 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet ook naar de Randstad verhuizen.
Frankrijk is ook goed. Daar verkopen ze alles in de supermarkt.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Frankrijk is ook goed. Daar verkopen ze alles in de supermarkt.
Altijd handig om een extra brood in de vriezer te hebben.quote:
We missen de tandpasta nog.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Je badkamerkastje wordt ook nog bijgevuld, zie ik.
Daar kon ik geen liedje bij vinden.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kon ik geen liedje bij vinden.
Ja, die heb ik dus beide nietquote:
Ja, ik heb alles.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Zo, volgens mij ben je er nu zo langzamerhand wel, brother52
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Zo, volgens mij ben je er nu zo langzamerhand wel, brother52
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles.
Maar deze is nog voor de hond van de buren...
Ik wist niet dat Symph een hond had?quote:
Ik wist ook niet dat hij naast me woont...quote:
Ben jij die klusser waar DDM van wakker ligt?quote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat hij naast me woont...
Jij bent die klussende buurquote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat hij naast me woont...
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. chris ballew - Bread And Butter
03. Garbage - Milk
04. Pink Floyd - Apples And Oranges
05. Radiohead - Banana Co.
06. Grandmaster Chicken & DJ Duck - Check out the chicken
07. Dizzy Man's Band - Turkey Turkey
08. Mr. Bungle - Squeeze Me Macaroni
09. King Crimson - Potato Pie
10. Reel Big Fish - Beer
11. Therion - Wine Of Aluqah
12. Foals - White Onions
13. Nick Murphy / Chet Faker - Novacaine and Coca Cola
14. Snow Patrol - Chocolate
15. Crowded House - Chocolate Cake
16. Paolo Nutini - Candy
17. Strawberry Alarm Clock - Strawberries Mean Love
18. Millencolin - Pepper
19. Weezer - Pork and Beans
20. Wolfmother - Cosmic Egg
21. Rival Sons - Sugar On The Bone
22. Incubus - Oil And Water
23. Nothing but Thieves - Soda
24. Strapping Young Lad - Satan's Ice Cream Truck
25. Liz Phair - Flower
26. The Who - Heinz Baked Beans
27. Tori Amos - Martha's Foolish Ginger
28. Jack White - That Black Bat Licorice
29. Waltari - Nakki (Sausage)
30. Smashing Pumpkins - Mayonaise
31. Skik - Dreuge Worst
32. Drs P - Andijvie
33. Daryll-Ann - Safe Beef
34. Lit - Zip-lock
35. The Presidents Of The United States Of America - Peaches
36. Stone Temple Pilots - Cinnamon
37. Primus - Last Salmon Man
38. Karnivool - Roquefort
39. Blind Melon - Soup
40. Iggy Pop - Dog Food
41. Seether - Burrito
42. Teenage Fanclub - The Cabbage
43. Toad The Wet Sprocket - Jam
44. Duffy - Syrup & Honey
45. Rishloo - Disco Biscuit
46. Jonathan Wilson - Korean Tea
47. Blur - Coffee and TV
48. Against Me! - Rice And Bread
49. Foo Fighters - Razor
50. Elvis Costello - Pills and Soap
51. Sonic Youth - Bubblegum
52. The Kik - De hond van Henk
53. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij die klusser waar DDM van wakker ligt?
GMTA!quote:
Bedankt voor de muziekjes, Brother52.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:04 schreef brother52 het volgende:
Nu kijken hoe ik het allemaal thuis ga krijgen...
Bedankt voor het luisteren
[..]
Zijn voorraadkast ook.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel, brother52
Ik zit aardig vol nu.
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij die klusser waar DDM van wakker ligt?
Overkapping, nieuwe kozijnen... allesquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Overkapping, nieuwe kozijnen... alles
En dan straks de uitbouw en het nieuwe dak nog.
En daarna moet je de tuin nog even bestraten.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Overkapping, nieuwe kozijnen... alles
En dan straks de uitbouw en het nieuwe dak nog.
Die is al een hele tijd leeg. Weet niet eens meer waar ik dat ding heb...quote:
In vissengraat motief, dan hoef je maar weinig te zagen.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna moet je de tuin nog even bestraten.
Nu welquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna moet je de tuin nog even bestraten.
quote:
ondertussen is mevrouw wakker en we gaan straks naar de filmquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
ondertussen is mevrouw wakker en we gaan straks naar de film
Trio Helleniquequote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:01 schreef Rafeiro het volgende:
Soms kom je met shuffle wel wat bijzonders tegen. Ben daardoor nu gewoon een heel "album" aan het luisteren.
Als ik binnenkort weer eens ga draaien zal ik iets van dit trio langs laten komen![]()
Het is weer eens wat anders
Je vergeet Trio Hellquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Trio Hellenique
Borker Trio
Sneeuwbal Trio
Trio Varianto
Kingston Trio
Trio Pia Beck
Hotcha Trio
Harden Trio
Rosenberg Trio
Magical Trio
Limbo Trio
Trio Ongeplok
Hans Emmen Trio
Eilemann Trio
Hot Rod Trio
Johnny Burnette Trio
Charlie Bop Trio
Miller Trio
Kamiki Trio
Noorder Bar Trio
Globetrotter Trio
Costa Trio
Apollo Trio
Cocktail Trio
Paradise Trio
Sissi's Garden Trio
Alpentrio Tirol
Trio Life
Sean Ryan Trio
of toch gewoon One, Two Trio?
Geen van die allen, Simply Three.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Trio Hellenique
Borker Trio
Sneeuwbal Trio
Trio Varianto
Kingston Trio
Trio Pia Beck
Hotcha Trio
Harden Trio
Rosenberg Trio
Magical Trio
Limbo Trio
Trio Ongeplok
Hans Emmen Trio
Eilemann Trio
Hot Rod Trio
Johnny Burnette Trio
Charlie Bop Trio
Miller Trio
Kamiki Trio
Noorder Bar Trio
Globetrotter Trio
Costa Trio
Apollo Trio
Cocktail Trio
Paradise Trio
Sissi's Garden Trio
Alpentrio Tirol
Trio Life
Sean Ryan Trio
of toch gewoon One, Two Trio?
Ben Folds Five waren maar met z’n drietjes, maar met Five klonk het lekkerder ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:43 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee of het echt een trio is, maar met die naam bombardeerde ik het maar tot trio
Heerlijk weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef peaceman het volgende:
Vandaag ritje door de bergen. Heet hier.
Hoe is het in Nederland?
Ja, saai maar lekker weer. Niet te warm en niet te koud.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef peaceman het volgende:
Vandaag ritje door de bergen. Heet hier.
Hoe is het in Nederland?
Vrijdag gaan we helaas weer terug naar dat saaie weerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, saai maar lekker weer. Niet te warm en niet te koud.
Maar voorlopig nog wel vakantie, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we helaas weer terug naar dat saaie weer
Nee vanaf maandag weer (thuis) werkenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog wel vakantie, toch?
Helaas. Gewoon weer werken maandag.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog wel vakantie, toch?
Jij hebt er weer zin in, zo te zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee vanaf maandag weer (thuis) werken
Bij ons komen er steeds meer weer op kantoor werken, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas. Gewoon weer werken maandag.
En idd thuis. Zal voorlopig nog wel zo doorgaan.
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dat ritje was geen ritje maar een rot van zo'n 4,5 uur. We waren ook op de Pico de las Nieves, zo'n 1949 meter hoog met een prachtig uitzicht op de Teide (Tenerife)?.
Als de trend die zich nu Europees laat zien doorzet is dat slechts tijdelijk dat er steeds meer mensen komen helaas.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt er weer zin in, zo te zien.
[..]
Bij ons komen er steeds meer weer op kantoor werken, zo lijkt het.
Tja.... als.....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als de trend die zich nu Europees laat zien doorzet is dat slechts tijdelijk dat er steeds meer mensen komen helaas.
Ach, je moet toch weer een keer. En ik krijg het nog heel druk...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt er weer zin in, zo te zien.
[..]
Bij ons komen er steeds meer weer op kantoor werken, zo lijkt het.
Dat is afzien dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, je moet toch weer een keer. En ik krijg het nog heel druk...
Wij mogen sws niet tot 1 september naar kantoor. Ik vrees met de huidige getallen dat dat wel 1 januari wordt. Heel bizar.
Het daar zijn, is beter dan er naartoe rijden. Veel bochtjes en slingerwegen.quote:
4,5 uur in een auto zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het daar zijn, is beter dan er naartoe rijden. Veel bochtjes en slingerwegen.
Laten we hopen dat het niet doorzet idd, maar daar lijkt het niet op. Vandaag Kroatië terug naar oranje..quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... als.....
En als de trend niet doorzet, dan niet hè?
Wel met tussenstops hoor. En we hebben nog zo'n 2 a 3 km gewandeld bergop en bergaf. Dat was zweten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
4,5 uur in een auto zitten.
Daar zit ik niet op te wachten.
Ach.... ik kijk naar Nederland.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet doorzet idd, maar daar lijkt het niet op. Vandaag Kroatië terug naar oranje..
Flinke inspanning op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel met tussenstops hoor. En we hebben nog zo'n 2 a 3 km gewandeld bergop en bergaf. Dat was zweten.
Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo. Als de rest van de wereld het niet onder controle krijgt, houden we daar altijd last van. Is het niet economisch dan wel qua gezondheid.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... ik kijk naar Nederland.
De rest vind ik minder interessant. Je kan nergens invloed op uitoefenen.
In Amerika is het nog erger, en ook in Afrika loopt het storm.
Meeleven mag, maar daar houdt het ook mee op, wat mij betreft.
Klopt. Maar zoals gezegd.... je kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk niet helemaal zo. Als de rest van de wereld het niet onder controle krijgt, houden we daar altijd last van. Is het niet economisch dan wel qua gezondheid.
Wel in Nederland zelf door je niet als een idioot te gedragen zoals sommige lui doen die toch grote feesten plannen enzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals gezegd.... je kan er niets aan doen.
Ja, maar dat doen we meestal. Nu inderdaad een beetje relaxen en wat winkelen. Maar nu eerst douchen en eten!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Flinke inspanning op vakantie.
Gaan jullie de laatste paar dagen uitrusten?
Klopt, maar zoals ik al zei; ik denk dat de overheid het ook niet weet. En daar zit de crux.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel in Nederland zelf door je niet als een idioot te gedragen zoals sommige lui doen die toch grote feesten plannen enzo.
Dat is laat eten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen we meestal. Nu inderdaad een beetje relaxen en wat winkelen. Maar nu eerst douchen en eten!![]()
En laten we wel zijn, dat is ook niet eens gek dat ze het niet weten. Totaal nieuwe situatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals ik al zei; ik denk dat de overheid het ook niet weet. En daar zit de crux.
Het is hier pas half 7quote:
Even lekker deze muziek! Kabouter te logeren hebben is erg leuk maar ook vermoeiendquote:
Ik heb geen kabouter op bezoek, maar die moeheid herken ik wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Even lekker deze muziek! Kabouter te logeren hebben is erg leuk maar ook vermoeiend
Jep als ik op de bank was blijven hangen had ik me slechter gevoeld dan nuquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen kabouter op bezoek, maar die moeheid herken ik wel.
Daarom maar even wat anders doen dan op de bank hangen...
Was vandaag weer eens even op kantoor wegens wat besprekingen face to face.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jep als ik op de bank was blijven hangen had ik me slechter gevoeld dan nu
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was vandaag weer eens even op kantoor wegens wat besprekingen face to face.
Was nodig, maar het was soms een verhitte discussie.
Heb wel mijn zin gekregen, dus het eindresultaat is op zich goed.
Maar je merkt wel dat je dat niet meer elke dag zo doet...
Ik denk dat ik voorlopig ook nog wel het merendeel thuis zal zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ja, dat thuiswerken maakt een hele boel dingen anders...
Merel werkt alle 4 de dagen gewoon op haar werk en haar man blijft voorlopig thuiswerken, maar hij is toch al niet dé sociaalste dus voor hem maakt het niets uit
En sommige dingen face to face bespreken kan ook heel belangrijk zijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig ook nog wel het merendeel thuis zal zitten.
Af en toe zo'n dagje 'er op uit' is dan wel lekker...
Ja, maar het is bijna onmogelijk om iedereen bij elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
En sommige dingen face to face bespreken kan ook heel belangrijk zijn!
Daarom ben ik wel blij dat het honkbal weer is begonnen.quote:Ik merk dat ook met mijn kinderen, appje sturen even snel is leuk maar echt horen hoe het gaat is ook belangrijk.
Jakkie, zo'n wattenstaaf in je mond en keel.quote:Junior heeft een Corona test moeten "ondergaan" maar die was gelukkig negatief, was echt wel even spannend.
Precies, je hebt het toch nodig! Ik ga zondag met een golfwedstrijd meedoen. Junior had nog gevraagd of ik op kon passen maar ik heb nee gezegd, even tijd voor mezelf en mijn golfmaatjesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Daarom ben ik wel blij dat het honkbal weer is begonnen.
Het is af en toe wat schreeuwen op afstand, maar het gaat prima zo...
[..]
Gelijk heb je, afgelopen weekend greep je ook al mis qua deelname...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Precies, je hebt het toch nodig! Ik ga zondag met een golfwedstrijd meedoen. Junior had nog gevraagd of ik op kon passen maar ik heb nee gezegd, even tijd voor mezelf en mijn golfmaatjes
Even van genieten zolang het duurt..
Ja en daarom hebben ze me meteen ingeschreven voor komende zondagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelijk heb je, afgelopen weekend greep je ook al mis qua deelname...
Dan was jij nog superder goed...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en daarom hebben ze me meteen ingeschreven voor komende zondag
Gisterenmiddag met mijn ex-man een rondje golf gedaan, hij was super goed maar ik heb toch gewonnen
En ondertussen maar checken of er al nieuws van Junior wasquote:
In een noodgeval heb je die stokken nog bij je...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
En ondertussen maar checken of er al nieuws van Junior was![]()
was echt heel relaxed om met hem te golfen, was vroeger wel anders
En een hoop zand....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een noodgeval heb je die stokken nog bij je...
Dat flikken ze bij honkbal soms ook.quote:
Ik heb in ieder geval genoten en ik hoop dat Mw MM met haar vriendinnen ook genoten heeft !quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM komt net thuis van haar eerste 4-daagse dag, dus ik ga er zo een eind aan breien...
ik bedoelde dat ik het lijk (neergeslagen met een stok) had kunnen begravenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat flikken ze bij honkbal soms ook.
Komt de loper er aan, gooien ze een partij zand z'n kant op om 'm te verblinden...
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik het lijk (neergeslagen met een stok) had kunnen begraven
Ik hoop het ook, ga het zo horen...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval genoten en ik hoop dat Mw MM met haar vriendinnen ook genoten heeft !
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste!
Welterusten voor straks...
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 22 juli 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en Melting.
Op mijn tandvlees naar een weekje vakantie. En vanwege de boeren werk ik vandaag ook nog eens thuis.
Ja, eigenlijk wel. En niet alleen ik, maar ook mijn collega's zijn moe en gestressed. Misschien zitten we wel in een collectieve corona-depressie of zo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Is het zo erg?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En niet alleen ik, maar ook mijn collega's zijn moe en gestressed. Misschien zitten we wel in een collectieve corona-depressie of zo.
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet leuk.
Wel fijn dat je volgende week vakantie hebt.
Niet vergeten genoeg rust te nemen, en leuke dingen voor jezelf te gaan doen. Even echt ontspannen en ontsnappen aan de dagelijkse stres.
Waaeom heb je dan ook konijnen met vleugels?quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:46 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
succes met doorbikkelen livelink
Het is vandaag nationale hangmatdag! Geniet er van.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).
quote:
Vrijdagmiddag naar het vliegveld helaasquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:10 schreef just me het volgende:
[..]hier ook
![]()
hoe lang mogen jullie nog genieten daar ?
volgens mij hebben jullie het prima daar, dus nog even genieten van de laatste dagenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag naar het vliegveld helaas
Had van mij nog best langer mogen durenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie het prima daar, dus nog even genieten van de laatste dagen
Zeggen dat je corona hebt, dan mag je het land niet uit voorlopig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had van mij nog best langer mogen duren
En ook je kamer niet... klein maar toch wel belangrijk detail.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeggen dat je corona hebt, dan mag je het land niet uit voorlopig.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ook je kamer niet... klein maar toch wel belangrijk detail.
Helaas moet ik maandag gewoon weer werken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... maar je mag wel langer daar blijven.
Dat is wel balen dan, kost eem hoop geld die winkelsquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas moet ik maandag gewoon weer werken.
Overigens werden we gisteren nog getemperatuurd bij een supermarkt bij de ingang.
We mochten beide naar binnen.
We hebben All Inclusivequote:Op woensdag 22 juli 2020 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Alhoewel, Diaan lust bijna niks, dus zal wel meevallen dan
Weet nog wel van een paar jaar geleden, met 4 personen 3 gangen menu en drankjes nog geen ¤ 50 in Spanje (oké wel ergens achteraf, niet aan de boulevard). Was wel even knipperen met de ogen toen de rekening kwam.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:30 schreef peaceman het volgende:
Hier is ook bijna alles goedkoper dan bij ons.
Jij durftquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben All Inclusiveen het eten is hier erg goed en buffet uitgebreid. Zelfs al meerdere dingen geprobeerd.
Ja precies. Probeer in Nederland maar eens voor dat bedrag ergens een 3 gangen menu en drankjes en 4 personen ergens te gaan eten...quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet nog wel van een paar jaar geleden, met 4 personen 3 gangen menu en drankjes nog geen ¤ 50 in Spanje (oké wel ergens achteraf, niet aan de boulevard). Was wel even knipperen met de ogen toen de rekening kwam.
Bril is niet erg hoor. Draag er al jaaaaarrn 1quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, morgen naar het ziekenhuis (oogarts), geen zin in
Ben beetje bang dat ik de sjaak ga zijn en aan een brilletje moet.
Voordeel is dan wel dat ik er dan heel wijs uit ga zien
Zet je hem soms ook op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bril is niet erg hoor. Draag er al jaaaaarrn 1
Dat laatste dacht ik ook maar tot nu toe is er nog niemand ingetraptquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, morgen naar het ziekenhuis (oogarts), geen zin in
Ben beetje bang dat ik de sjaak ga zijn en aan een brilletje moet.
Voordeel is dan wel dat ik er dan heel wijs uit ga zien
Is ook wel zo, al is het in het begin heel erg wennen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bril is niet erg hoor. Draag er al jaaaaarrn 1
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, al is het in het begin heel erg wennen.
Oef, lekker dan!quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Met bril kon ik vroeger stukken minder goed zien dan met contactlenzen. Om het over mijn huidige bril maar niet te hebben, dat ding ligt al anderhalf jaar in de la
Klootschiet ze!quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga ouwelullen knikkeren. Petangue dus. Tot later.
Ben je niet verzekerd dan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, lekker dan!
Ja bij mij zijn de hoornvliezen hartstikke slecht. Met lenzen in zie ik echt beter. Met een bril zie ik wel vrij redelijk, maar het verschil is duidelijk te zien.Ik ben nu alleen wel aan een leesbril toe met lenzen in, en als ik een bril op heb moet ik die (vooral bij onvoldoende licht) echt af zetten om iets te kunnen lezen.
Vandaag ff naar een multifocale bril gekeken, maar mijn hemel wat is dat DUUR zeg!![]()
![]()
Ik heb mijn aanvullende verzekering er een paar jaar geleden uit gegooid. Het enige waar ik die ooit voor gebruikt heb is voor mijn bril en ik krijg maximaal ¤150 per 3 jaar vergoed... dat kan niet uit...quote:
Ik krijg 100 euro per 2 jaar vergoed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanvullende verzekering er een paar jaar geleden uit gegooid. Het enige waar ik die ooit voor gebruikt heb is voor mijn bril en ik krijg maximaal ¤150 per 3 jaar vergoed... dat kan niet uit...
dat is wel een verschil met de verzekering die brother52 heeftquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg 100 euro per 2 jaar vergoed.
Het lijkt hetzelfde, maar dat ligt eraan hoe vaak je een nieuwe bril wilt. Ik wil meestal na twee jaar wel een nieuwe.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wel een verschil met de verzekering die brother52 heeft
Je bent gewoon ijdelquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het lijkt hetzelfde, maar dat ligt eraan hoe vaak je een nieuwe bril wilt. Ik wil meestal na twee jaar wel een nieuwe.
Haha dat valt wel mee, maar na twee jaar een check op je sterkte/cilinder is wel goed.quote:
Diaan moet toch ook nog graag naar je kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee, maar na twee jaar een check op je sterkte/cilinder is wel goed.
Haha ik hoop niet dat dat afhangt van mijn brilquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Diaan moet toch ook nog graag naar je kijken
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha ik hoop niet dat dat afhangt van mijn bril
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:26 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Gefeliciteerd Spijkerbroek
![]()
een kadootje voor je verjaardag..
[ afbeelding ]
ik ben bang dat de kabouters dit niet weten..quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En ook goedemorgen.
En jij een fijne oma-dag!![]()
https://nationaldaycalendar.com/gorgeous-grandma-day-july-23/
Dan moet je die kinderen van je daar subtiel naar hinten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben bang dat de kabouters dit niet weten..
Ik zal ze straks en appje sturenquote:Op donderdag 23 juli 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je die kinderen van je daar subtiel naar hinten.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:26 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Gefeliciteerd Spijkerbroek
![]()
een kadootje voor je verjaardag..
[ afbeelding ]
Ja, ik voel me alweer iets minder moe.quote:Op donderdag 23 juli 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Red je het nog, de laatste 2 dagen?
Ik ruil mijn wandelstok in voor een golfclub eind van de middagquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
Dus just me mag vandaag zonder commentaar met wandelstok lopen?
* Rafeiro verstopt zich.
gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik voel me alweer iets minder moe.
Ja maar daar kan je hard mee meppen, dat doet auwquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ruil mijn wandelstok in voor een golfclub eind van de middag
Heel ergquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je hard mee meppen, dat doet auw
Gelukkig maar. Echt moe je vakantie in gaan is ook niet leuk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik voel me alweer iets minder moe.
Kijk dus maar uit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je hard mee meppen, dat doet auw
Rondje Just me bespaart je wel een bezoekje aan de kaakchirurg, tanden zijn je smoel dan uit geslagenquote:
Dan mag je alsnog naar de kaakchirurg, vanwege gebroken kaak.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Rondje Just me bespaart je wel een bezoekje aan de kaakchirurg, tanden zijn je smoel dan uit geslagen
Lastig mens is het ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan mag je alsnog naar de kaakchirurg, vanwege gebroken kaak.
Als de jarige Spijkerbroek zijn paardenhoofd niet komt ophalen mag jij hem hebbenquote:
Eek! en ik ben bijna jarig. Je paardje van de Efteling staat nog steeds in de vensterbankquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Als de jarige Spijkerbroek zijn paardenhoofd niet komt ophalen mag jij hem hebben
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eek! en ik ben bijna jarig. Je paardje van de Efteling staat nog steeds in de vensterbank
Zat jij die ene keer niet vast in Carnaval Festival?quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eek! en ik ben bijna jarig. Je paardje van de Efteling staat nog steeds in de vensterbank
Wel bijzonder om uiit te leggen waarom ik een paardje op de vensterbank heb staan. : "ja die heb ik gekregen van een vrouw die vaak paardenhoofden naar mensen stuurt" Dat is wat raar.quote:
Yup, maar ik heb ook shows van Vout overleefd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat jij die ene keer niet vast in Carnaval Festival?
Ik zou er zo getraumatiseerd van raken dat ik nooit meer iets van de Efteling zou willen zien!![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb ook shows van Vout overleefd.
Zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb ook shows van Vout overleefd.
Nee, maar dat is wel een idee!quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft uw eega al een keer een volle Voute show uitgezeten trouwens?
Liefhebbers van goede muziek daar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een idee!
Ze houdt wel van foute muziek; toen ik haar "Met Romana op de scooter" liet horen, zong de volgende dag iedereen bij haar op het werk dat lied!Iedereen was er gelijk dol op!
Dat zal met Voute muziek vast ook wel zo gaan!
Bijna allemaal Filipijnse, Thaise en Poolse mensen. De meesten met een goed gevoel voor humor op de werkvloer!quote:
Mensen die echt alleen naar popmuziek luisteren wat op dat moment in is, vind ik vaak vreselijk oppervlakkig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:46 schreef Rafeiro het volgende:
Het niet alleen van standaard pop muziek houden vind ik sowieso een enorme plus.
Luidter je zo divers als mij, dan is het een minpunt. Ik moet degene zijn met wansmaak
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die echt alleen naar popmuziek luisteren wat op dat moment in is, vind ik vaak vreselijk oppervlakkig.
"Dat nummer is al 3 maand oud! Je gaat toch niet naar oude muziek luisteren?"
"Dit nummer vind ik niks aan; ik ken hem niet!"
Jaren geleden trouwens een keer meegemaakt toen "Ode to the bouncer" hier veel gedraaid werd, maar het verder nog niet doorgebroken was. Ik draaide het een keer op een feessie en gelijk was de hele vloer leeg; men kende het nummer niet en vond het geen zak aan om op te dansen.
Een tijd later, toen het vaak op de radio kwam, waren ze er allemaal hartstikke dol op!
"Maar waarom reageerden jullie zo toen ik het op zette?"
- "Ja toen kenden we dat nummer nog niet, maar nu vinden we het leuk!"
Doet me ook denken aan Youp van 't Hek die het over zijn zoontje had die een tekenfilm niet wilde zien omdat hij die nog niet kende!quote:
Mooi zo. Hier ook. Bijna weekendquote:
Beter!quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mooi zo. Hier ook. Bijna weekend
Mini ToT en mevrouw ToT ook alles goed?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ja hoor, met mevrouw ToT gaat alles prima, en Mini-ToT is bijna toe aan zijn eerste nek!
[ afbeelding ]
Wel uit de buurt van kruisbeelden en knoflook houden vanaf nu!
Familietrekje, bij mij zijn ze ooit een keer flink bijgeslepen.quote:
Zweetvoeten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef Symphonic het volgende:
Dit helpt ook tegen vampieren:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan
Happy socks!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef Symphonic het volgende:
Dit helpt ook tegen vampieren:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:07 schreef DJ11 het volgende:
GoedenavondIJs en weder dienende zou ik morgenavond graag draaien (mits iemand anders die plek nog niet heeft geclaimd, uiteraard)
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Huuu mijn ogen doen het goed volgens de oogarts, al is lezen wel lastig na die druppels
Zat wel ergens wat vocht, dus over 3 maanden weer controle, APK aproved
Geen brilleke dus.
Er was toch iemand bij?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Was wel een gedoe bij de parkeerautomaat. Kon echt niks lezen op dat ding
Parkeerkaart in de pinpas-opening proppen enzo
Ja, maar pa zat in de auto te wachten. Kostte me verdorie weer 2 euroquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Huuu mijn ogen doen het goed volgens de oogarts, al is lezen wel lastig na die druppels
Zat wel ergens wat vocht, dus over 3 maanden weer controle, APK aproved
Geen brilleke dus.
Bleef hij anders niet in de auto zitten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, maar pa zat in de auto te wachten. Kostte me verdorie weer 2 euro
Welkom.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond.
Ik luister even mee
Dan in de wachtkamer denk ik, maar COVID-19 enzo is nog steeds een dingetje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Bleef hij anders niet in de auto zitten?
Hoe krijg je het zo snel op?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
Ik moet weer heel snel om boodschappen zie ik.
Had maandag nog een kar vol maar moet nu alweer...
WC papier op?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
Ik moet weer heel snel om boodschappen zie ik.
Had maandag nog een kar vol maar moet nu alweer...
Oefen ze dan maar goed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet helaas zo weg. Tijd voor een oefenavond.
Het wordt juist een gemakkelijk avondje. De drummer gaat oefenen met vooraf ingespeelde clicktracks. Mijn geluid zit dus al op de opnames, ik hoef feitelijk niks te doen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt juist een gemakkelijk avondje. De drummer gaat oefenen met vooraf ingespeelde clicktracks. Mijn geluid zit dus al op de opnames, ik hoef feitelijk niks te doen.
Daar kan ik echt niet naar kijken..... ooit 1 keer gezien..... maar niet mijn soort film.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die film blijft leuk, trouwens. Gisteren weer Dirty Dancing gekeken, daarvoor geldt hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |