Ik heb in ieder geval genoten en ik hoop dat Mw MM met haar vriendinnen ook genoten heeft !quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM komt net thuis van haar eerste 4-daagse dag, dus ik ga er zo een eind aan breien...
ik bedoelde dat ik het lijk (neergeslagen met een stok) had kunnen begravenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat flikken ze bij honkbal soms ook.
Komt de loper er aan, gooien ze een partij zand z'n kant op om 'm te verblinden...
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik het lijk (neergeslagen met een stok) had kunnen begraven
Ik hoop het ook, ga het zo horen...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval genoten en ik hoop dat Mw MM met haar vriendinnen ook genoten heeft !
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste!
Welterusten voor straks...
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 22 juli 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en Melting.
Op mijn tandvlees naar een weekje vakantie. En vanwege de boeren werk ik vandaag ook nog eens thuis.
Ja, eigenlijk wel. En niet alleen ik, maar ook mijn collega's zijn moe en gestressed. Misschien zitten we wel in een collectieve corona-depressie of zo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Is het zo erg?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En niet alleen ik, maar ook mijn collega's zijn moe en gestressed. Misschien zitten we wel in een collectieve corona-depressie of zo.
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet leuk.
Wel fijn dat je volgende week vakantie hebt.
Niet vergeten genoeg rust te nemen, en leuke dingen voor jezelf te gaan doen. Even echt ontspannen en ontsnappen aan de dagelijkse stres.
Waaeom heb je dan ook konijnen met vleugels?quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:46 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
succes met doorbikkelen livelink
Het is vandaag nationale hangmatdag! Geniet er van.quote:Op woensdag 22 juli 2020 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even helemaal uit staan lijkt me al meer dan voldoende. Niemand die iets van me moet (behalve de dieren dan).
quote:
Vrijdagmiddag naar het vliegveld helaasquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:10 schreef just me het volgende:
[..]hier ook
![]()
hoe lang mogen jullie nog genieten daar ?
volgens mij hebben jullie het prima daar, dus nog even genieten van de laatste dagenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag naar het vliegveld helaas
Had van mij nog best langer mogen durenquote:Op woensdag 22 juli 2020 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie het prima daar, dus nog even genieten van de laatste dagen
Zeggen dat je corona hebt, dan mag je het land niet uit voorlopig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had van mij nog best langer mogen duren
En ook je kamer niet... klein maar toch wel belangrijk detail.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeggen dat je corona hebt, dan mag je het land niet uit voorlopig.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 15:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ook je kamer niet... klein maar toch wel belangrijk detail.
Helaas moet ik maandag gewoon weer werken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... maar je mag wel langer daar blijven.
Dat is wel balen dan, kost eem hoop geld die winkelsquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas moet ik maandag gewoon weer werken.
Overigens werden we gisteren nog getemperatuurd bij een supermarkt bij de ingang.
We mochten beide naar binnen.
We hebben All Inclusivequote:Op woensdag 22 juli 2020 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Alhoewel, Diaan lust bijna niks, dus zal wel meevallen dan
Weet nog wel van een paar jaar geleden, met 4 personen 3 gangen menu en drankjes nog geen ¤ 50 in Spanje (oké wel ergens achteraf, niet aan de boulevard). Was wel even knipperen met de ogen toen de rekening kwam.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:30 schreef peaceman het volgende:
Hier is ook bijna alles goedkoper dan bij ons.
Jij durftquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben All Inclusiveen het eten is hier erg goed en buffet uitgebreid. Zelfs al meerdere dingen geprobeerd.
Ja precies. Probeer in Nederland maar eens voor dat bedrag ergens een 3 gangen menu en drankjes en 4 personen ergens te gaan eten...quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet nog wel van een paar jaar geleden, met 4 personen 3 gangen menu en drankjes nog geen ¤ 50 in Spanje (oké wel ergens achteraf, niet aan de boulevard). Was wel even knipperen met de ogen toen de rekening kwam.
Bril is niet erg hoor. Draag er al jaaaaarrn 1quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, morgen naar het ziekenhuis (oogarts), geen zin in
Ben beetje bang dat ik de sjaak ga zijn en aan een brilletje moet.
Voordeel is dan wel dat ik er dan heel wijs uit ga zien
Zet je hem soms ook op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bril is niet erg hoor. Draag er al jaaaaarrn 1
Dat laatste dacht ik ook maar tot nu toe is er nog niemand ingetraptquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, morgen naar het ziekenhuis (oogarts), geen zin in
Ben beetje bang dat ik de sjaak ga zijn en aan een brilletje moet.
Voordeel is dan wel dat ik er dan heel wijs uit ga zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |