SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Ik ben er nog wel maar dat is blijkbaar voor de anderen niet genoeg om ook te blijven.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Iedereen is meteen maar naar bed gegaan?
Oja het is morgen wel maandag.
Valt mee.quote:
Neequote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Saai. Dus.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb niet heel veel te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik me klaar voor aan het maken, en nu voel ik me weer wat wakkerder dan netquote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!Een lege spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh nee nu zie ik het. Dar ziet er niet zo best uit nee.Koel en donker bewaren
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!Mondriaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when you talk dirty to me.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee posts waarbij alles weg is. Ik denk dat het een CSS-kwestie is (webdesignprobleem)
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Syntax error.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou hou me tegen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Syntax error.
Undefined sprite in line 1230.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te doen joh
Hier werkt alles wel prima. Had eerder vanavond iets geks dat het beeld uit zichzelf naar boven ging scrollen, maar dat is nu niet meer zo.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, en nu is het weer even normaal. Heel raar.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Niet te doen joh
Hier werkt alles wel prima. Had eerder vanavond iets geks dat het beeld uit zichzelf naar boven ging scrollen, maar dat is nu niet meer zo.
Spaanse VPN...quote:Op maandag 20 juli 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
Meteen bewijs dat FOK! ook denkt dat ik in Spanje woon trouwens, gezien de advertentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |