Stuurstang == Spoorstang. Het is 1 en hetzelfde staafje.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:14 schreef Lionheaad het volgende:
Het was de stuurstang en spoorstang.
En ze hadden ongeveer 20 minuten.
In alle rust doen ze daar volgens Horner ongeveer 1,5 uur over.
Als het een wishbone was geweest had Max volgens mij sowieso uit de pitstraat moeten starten. Vanwege de parc-ferme regels.
Ok, klopt. Jij legde het uit. Ik zei het alleen.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij had het over een procedure. Ik legde even uit waarom
Horner had het over 2 stangen dacht ik. Push en rod? Of heet dat ding "push and rod"? Engelse termen uiteraardquote:Op zondag 19 juli 2020 23:28 schreef TagForce het volgende:
[..]
Stuurstang == Spoorstang. Het is 1 en hetzelfde staafje.
25 dacht ik, maar maakt niet echt uitquote:Op zondag 19 juli 2020 23:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
de monteurs hadden nog 20 seconde over.
twintig seconde.
GP Japan 2016 tegen een actie van Max. (omdat Hamilton anders niet kon winnen) Alhoewel Hamilton het team heeft terug gefloten.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef THEFXR het volgende: [..] dan doen alleen teams die niet winnen, wanneer heeft Merc een klacht ingediend over een ander team?
Push rod is een stuurstang.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner had het over 2 stangen. Push en rod? Engelse termen uiteraard
Zie editquote:
Denk toch dat hij deze nog wel even onthoudtquote:Op zondag 19 juli 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel mooi dat we hier nog druk zijn met de discussie en Max alweer thuis op de bank zit met een biertje en er niet meer aan denkt.
Lando Norris helpt nog met de monteurs om de auto te demonterenquote:Op zondag 19 juli 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel mooi dat we hier nog druk zijn met de discussie en Max alweer thuis op de bank zit met een biertje en er niet meer aan denkt.
Dat welquote:Op zondag 19 juli 2020 23:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk toch dat hij deze nog wel even onthoudt
Ah, toch 2 stangen? Meende me dat al te herinneren. Maar zonder de juiste termen dusquote:Op zondag 19 juli 2020 23:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
op 0:38 zegt Christian Horner dat het team op tv zag dat het (mainly) ging om de push-rod en track-rod. oftewel hoofdzakelijk de spoorstang en stuurstang.
inderdaad, ze hadden nog 25 seconde totdat het wiel er op moest.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
25 dacht ik, maar maakt niet echt uit
Die remde ook gewoon te vroeg verdomme!quote:Op zondag 19 juli 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat wel
Maar hij is er vast niet meer zo mee bezig als wij nu.
Maar dat geldt ook voor de klap tussen hem en Grosjean op Monaco in 2015.
Zelfs dat onderwerp is hier nog niet afgehandeld
Jij niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:36 schreef mikieu het volgende:
Toch even 2e worden met die knakenbak. Geprobeerd lekker vroeg naar huis te kunnen door hem voor het starten al kapot te maken, maar toch maar even zn best gedaan.
Die heeft wel een sticker verdient vandaag.
Of de crash vóór de start vd race? En de reparatie na die crash?quote:
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 23:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Die remde ook gewoon te vroeg verdomme!
Push rod en track rod.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner had het over 2 stangen dacht ik. Push en rod? Of heet dat ding "push and rod"? Engelse termen uiteraard
Nope, track rod is een stuurstang. Push rod is een duwstang (dat ding wat van de onderkant van het wiel naar de bovenkant van de auto gaat).quote:
Dat zou kunnen... Push rod vervangen is 5 minuten werk. Push rod is alleen geen spoorstang. Spoorstang is de stuurstang, omdat je de sporing aan kan passen door daar een andere lengte stuurstang tussen te zetten. De push rod is de stang die van onder het wiel naar bovenin de auto loopt, waar de dempers en veren aan vast zitten (die de dempers en veren indrukken als de auto rijdt, vandaar push rod). Als die stuk is flikkert de auto op de grond, dus die zal wel alleen verbogen zijn geweest.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
op 0:38 zegt Christian Horner dat het team op tv zag dat het (mainly) ging om de push-rod en track-rod. oftewel hoofdzakelijk de spoorstang en stuurstang.
Dank voor de toelichtingquote:Op zondag 19 juli 2020 23:45 schreef TagForce het volgende:
[..]
Push rod en track rod.
Dat zijn idd wel twee stangen.
[..]
Nope, track rod is een stuurstang. Push rod is een duwstang (dat ding wat van de onderkant van het wiel naar de bovenkant van de auto gaat).
[..]
Dat zou kunnen... Push rod vervangen is 5 minuten werk. Push rod is alleen geen spoorstang. Spoorstang is de stuurstang, omdat je de sporing aan kan passen door daar een andere lengte stuurstang tussen te zetten. De push rod is de stang die van onder het wiel naar bovenin de auto loopt, waar de dempers en veren aan vast zitten (die de dempers en veren indrukken als de auto rijdt, vandaar push rod). Als die stuk is flikkert de auto op de grond, dus die zal wel alleen verbogen zijn geweest.
Neequote:
Nee, ik kijk NASCAR opaquote:
Ach Mercedes is altijd heel goed in het downgraden van henzelf. Toto en Lewis zouden beiden met een hele lange neus moeten rondlopen. Lewis die altijd problemen meldt en vervolgens achter elkaar de snelste rondes neerzet. En Toto zegt altijd dat ze er nog lang niet zijn maar er stiekem toch al zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toto Wolff over Red Bull: "Geen slechte auto", tegen Speekweek.com (Duits)
https://www.speedweek.com(...)schlechtes-Auto.html
En toch nog even zeggenquote:Op zondag 19 juli 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
25 dacht ik, maar maakt niet echt uit
Hij kan best voor zichzelf opkomen als het hem stoort dat ik accuraat wil zijn. Daar heeft hij jou niet voor nodigquote:
Ik neem het voor niemand op, maar maakt niet echt uitquote:Op maandag 20 juli 2020 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan best voor zichzelf opkomen als het hem stoort dat ik accuraat wil zijn. Daar heeft hij jou niet voor nodig
Maar toch ff zeggen he?quote:Op maandag 20 juli 2020 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem het voor niemand op, maar maakt niet echt uit
Met de nr2. Wat gek.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boardradio HAM:
Toch best veel bezig met VER
kan ook een demper zijn, push or pull-rodquote:Op zondag 19 juli 2020 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie edit
Maar ik voel me wel wat dom nu ja![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan ook een demper zijn, push or pull-rod
https://en.wikipedia.org/wiki/Pull-rod_suspension
Dat is z'n enige tegenstanderquote:Op maandag 20 juli 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boardradio HAM:
Toch best veel bezig met VER
Wel vreemd dat hij dus met de start nog gewoon dacht dat hij OUT was.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boardradio HAM:
Toch best veel bezig met VER
Maakt ook eigenlijk niet uit natuurlijk na 1 ronde lig je al op 2 seconden voorsprongquote:Op maandag 20 juli 2020 09:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij dus met de start nog gewoon dacht dat hij OUT was.
Dat krijg je toch mee? Blijkbaar niet.
Inderdaad ja, de andere starts tot dusver waren nooit echt scherp.quote:Op maandag 20 juli 2020 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was misschien wel de beste start van Max tot dusver.
Het resultaat was goed. Buitenom wel altijd veel risico. Als die Ferrari geen plek laat of de controle verliest crash je 1x voor de start en 1x een paar honderd meter erna.quote:Op maandag 20 juli 2020 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was misschien wel de beste start van Max tot dusver.
https://streamable.com/m55y0qquote:Op zondag 19 juli 2020 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd waar Bottas dat dan zag, op geen enkele van de beelden is daar iets van te zien..
Onzin, genoeg goede starts. Canada 2017 was ook mooiquote:Op maandag 20 juli 2020 09:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad ja, de andere starts tot dusver waren nooit echt scherp.
Uitzondering, regelquote:Op maandag 20 juli 2020 09:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Onzin, genoeg goede starts. Canada 2017 was ook mooi
Mooi dat je het met een start van bijna 3 jaar geleden aan komt.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Onzin, genoeg goede starts. Canada 2017 was ook mooi
Nee,quote:
Jankiequote:Op maandag 20 juli 2020 09:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mooi dat je het met een start van bijna 3 jaar geleden aan komt.
Ja, vreemd. Waren ze nou wel of niet het asfalt aan het drogen, Jo Bauer stond er toch bij?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:02 schreef MaxMark het volgende:
Albon krijgt overigens geen penalty:
https://www.formula1.com/(...)Da68z46MSjfQa7D.html
ze waren de motor aan het koelen, gaf Christian Horner aan.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Waren ze nou wel of niet het asfalt aan het drogen, Jo Bauer stond er toch bij?
Wat ik uit het artikel opmaak, is dat ze de "leafblowers" op de grond hadden neergezet toen ze deze niet meer gebruikten, maar daarbij nog aan lieten staan waardoor deze op het asfalt aan het blazen waren. In de video in het artikel zie je Red Bull zelf nog demonstreren (op een ander soort asfalt), dat die dingen het wegdek niet kunnen drogen.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Waren ze nou wel of niet het asfalt aan het drogen, Jo Bauer stond er toch bij?
Ze stonden (ook) bij de voorwielen te blazen. En zover ik kon zien, was er zeker kleurverschil op de plekken van de 2 voorbanden na het terug rollen? Moet het filmpje nog eens kijken wellicht, maar het leek er wel op. Zoals iemand eerder al zei; heel veel nut heeft het waarschijnlijk niet als je maar 40 cm droog asfalt hebt.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze waren de motor aan het koelen, gaf Christian Horner aan.
nadat de auto was teruggeduwd was te zien dat het asfalt bij de auto nog niet droog was.
Ah okquote:Op maandag 20 juli 2020 10:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat ik uit het artikel opmaak, is dat ze de "leafblowers" op de grond hadden neergezet toen ze deze niet meer gebruikten, maar daarbij nog aan lieten staan waardoor deze op het asfalt aan het blazen waren. In de video in het artikel zie je Red Bull zelf nog demonstreren (op een ander soort asfalt), dat die dingen het wegdek niet kunnen drogen.
De start zelf was niet zo bijzonder toch? Vooral de 1e bocht en vlak daarna (waar Vettel slechter wegkwam en Max veel meer snelheid mee kon nemen), was enorm sterk. Denk dat z’n start vorig jaar minstens even goed was.quote:Op maandag 20 juli 2020 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
Dit was misschien wel de beste start van Max tot dusver.
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze stonden (ook) bij de voorwielen te blazen. En zover ik kon zien, was er zeker kleurverschil op de plekken van de 2 voorbanden na het terug rollen? Moet het filmpje nog eens kijken wellicht, maar het leek er wel op. Zoals iemand eerder al zei; heel veel nut heeft het waarschijnlijk niet als je maar 40 cm droog asfalt hebt.
Dank u kijk hem straks even.quote:
Dit is echt onzettend gaaf om te zien!quote:Op maandag 20 juli 2020 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
https://twitter.com/carkiddo_nl/status/1285110568744038400?s=19
Time lapse van crash naar start
mooi inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2020 11:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit is echt onzettend gaaf om te zien!
Hier een YT versiequote:Op maandag 20 juli 2020 10:03 schreef Rianne84 het volgende:
https://twitter.com/carkiddo_nl/status/1285110568744038400?s=19
Time lapse van crash naar start
Uhm nee....quote:Op maandag 20 juli 2020 09:37 schreef XL het volgende:
Nu was het een heldenstart, omdat hij schijnbaar als enige van tevoren had gekeken hoeveel grip daar was.
Ja goh Horner gaat vast zeggen dat ze aan het valsspelen zijn -.-quote:Op maandag 20 juli 2020 10:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze waren de motor aan het koelen, gaf Christian Horner aan.
nadat de auto was teruggeduwd was te zien dat het asfalt bij de auto nog niet droog was.
Je warmt het wel op en blaast als het ware water weg.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat ik uit het artikel opmaak, is dat ze de "leafblowers" op de grond hadden neergezet toen ze deze niet meer gebruikten, maar daarbij nog aan lieten staan waardoor deze op het asfalt aan het blazen waren. In de video in het artikel zie je Red Bull zelf nog demonstreren (op een ander soort asfalt), dat die dingen het wegdek niet kunnen drogen.
Ja natuurlijk heeft dat wel nut want het gaat om het wegkomen bij de start. Als je net even die extra grip daardoor hebt.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze stonden (ook) bij de voorwielen te blazen. En zover ik kon zien, was er zeker kleurverschil op de plekken van de 2 voorbanden na het terug rollen? Moet het filmpje nog eens kijken wellicht, maar het leek er wel op. Zoals iemand eerder al zei; heel veel nut heeft het waarschijnlijk niet als je maar 40 cm droog asfalt hebt.
Dat van Coulthard herinner ik me nog wel.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
eraf gaan in de formation lap kan de beste overkomen touwens:
Prost 1991
Coulthard 1995
maar heb je de video wel bekeken?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft dat wel nut want het gaat om het wegkomen bij de start. Als je net even die extra grip daardoor hebt.
Bauer betrapte ze er zelfs op heterdaad op en stuurde ze weg, was duidelijk te zien. Dus slaat nergens op.
Dan kan Horner wel een hoop roepen ja maar dat was voor de motor, onzin.
En even op de grond leggen omdat je al klaar was? Ja en? Moet je dat maar niet doen.
Don't feed the troll.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
maar heb je de video wel bekeken?
https://www.formula1.com/(...)Da68z46MSjfQa7D.html
ze (stewards) hebben wel degelijk beantwoord dat er geen poging is ondernomen om de grip van het wegdek te verbeteren.
je ziet de mensen van de fia zelfs testen wat zo'n bladblazer doet als je 'm op de grond zet.
ik zie niet in hoe een stuk asfalt droog raakt op die manier.
Ze naaien Bottas gewoon, eerst bij de Q er teveel benzine in, nu bij de start even met het lampje spelenquote:
Was het ook niet zijn debuut?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat van Coulthard herinner ik me nog wel.
Werd na de start ook een chaos in die bocht omdat het halve achterveld daar spinde op het grind dat er nog lag ofzo.
Ja, en hij kan ook meer snelheid meenemen door z'n goede lijn door die bocht.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:21 schreef MaxMark het volgende:
Hij is veel beter weg dan de anderen, maar toch lijkt het optrekken niet zo vloeiend te gaan, vooral als je naar de motor luistert.
https://www.facebook.com/Formula1/videos/613620602909699
Gewoon veel wielspin, is logisch op nat asfalt.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:21 schreef MaxMark het volgende:
Hij is veel beter weg dan de anderen, maar toch lijkt het optrekken niet zo vloeiend te gaan, vooral als je naar de motor luistert.
https://www.facebook.com/Formula1/videos/613620602909699
Waarom ben je altijd zo boos?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft dat wel nut want het gaat om het wegkomen bij de start. Als je net even die extra grip daardoor hebt.
Bauer betrapte ze er zelfs op heterdaad op en stuurde ze weg, was duidelijk te zien. Dus slaat nergens op.
Dan kan Horner wel een hoop roepen ja maar dat was voor de motor, onzin.
En even op de grond leggen omdat je al klaar was? Ja en? Moet je dat maar niet doen.
Als iemand hier aan het trollen is dan ben jij het. Dus hou ajb even op met dit soort onzin.quote:
Hoezo boos? Ik ben toch nergens boos?quote:
Dat was na de eerste kwalificatie van dit seizoen ook wel duidelijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef Ericr het volgende:
Tweede plek is heel mooi maar doel was om gelijk competitief te zijn. Gat naar Hamilton is groter dan vorig seizoen, je hebt te weinig races om dat nog goed te maken.
"I don't have a clue what those words mean. I only know the word Lekker"quote:Op maandag 20 juli 2020 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen voor de race:
"Ja, het regent, het is nat, en uhm ja, we zien wel waar het schip strandt."
Als je zo vaak moet zeggen "ik ben geen trol", ligt het misschien toch niet aan de anderen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als iemand hier aan het trollen is dan ben jij het. Dus hou ajb even op met dit soort onzin.
Begin maar eens met inhoudelijk reageren, zoals ik dat doe.
Ben jij ooit een keer in je poepertje genomen door Horner, Marko en Mateschitz ofzo. Dit is zo ongeveer de 638ste keer dat je RBR afkraakt. En dat afgewisseld met die continue ophemeling van Lewis. Je lijkt wel een langspeelplaat die voortdurend hetzelfde deuntje afspeelt. En dan je ook nog afvragen waarom sommigen je een troll noemen.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh Horner gaat vast zeggen dat ze aan het valsspelen zijn -.-
[..]
Je warmt het wel op en blaast als het ware water weg.
Dat is het hele punt. Gewoon belachelijk dat ze hier mee weg komen terwijl Bauer er gewoon bij stond en ze weg stuurde. Gewoon op heterdaad betrapt en niet eens straf? Waar slaat dat op.
Ach, dat was ook best mogelijk geweest als Bottas in de laatste ronde nog een kamikaze actie op Verstappen had uitgevoerd en ze er allebei af waren gevlogen.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:47 schreef opreis het volgende:
Stroll, P4 op 50 seconde van P3, denkt dat het podium mogelijk was.
klopt ook wel, dit weekend had het gekund maar racen is net wat anders dan hard rijden.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:47 schreef opreis het volgende:
Stroll, P4 op 50 seconde van P3, denkt dat het podium mogelijk was.
Hij gaf aan dat hij te vroeg naar binnen was gegaan. Hij moest hierdoor veel plaatsen goedmaken.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:47 schreef opreis het volgende:
Stroll, P4 op 50 seconde van P3, denkt dat het podium mogelijk was.
(lol)quote:Op maandag 20 juli 2020 16:47 schreef opreis het volgende:
Stroll, P4 op 50 seconde van P3, denkt dat het podium mogelijk was.
De a-kant van de langspeelplaat hemelt Juventus(cheaters) en Ferrari(cheaters) op.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:32 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ben jij ooit een keer in je poepertje genomen door Horner, Marko en Mateschitz ofzo. Dit is zo ongeveer de 638ste keer dat je RBR afkraakt. En dat afgewisseld met die continue ophemeling van Lewis. Je lijkt wel een langspeelplaat die voortdurend hetzelfde deuntje afspeelt. En dan je ook nog afvragen waarom sommigen je een troll noemen.
Ik reageer niet controversieel. Ik hou mij in principe gewoon bij de feiten. Alhoewel het bij racen en bij voorkeuren natuurlijk altijd deels meningen isquote:Op maandag 20 juli 2020 14:23 schreef daNpy het volgende:
Je reageert altijd controversieel, feitelijk incorrect of met dingen die in de racesport nergens op slaan. Oftewel, je hebt geen zak verstand van racen
Dus hou op met die act en doe normaal, misschien wordt je dan wel serieus genomen en kunnen we inhoudelijk verder praten. Want tot nu toe slaat het nergens op.
Nogmaals wanneer iemand inhoudelijk reageert is dat geen trollen. Zeg ik iets inhoudelijk niet correct? Weerleg dat dan en ga er inhoudelijk op in. Ik reageer gewoon inhoudelijk op dingen die gebeuren.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De a-kant van de langspeelplaat hemelt Juventus(cheaters) en Ferrari(cheaters) op.
Dit seizoen negeert hij Ferrari (obvious reasons) en is Lewis ineens de man, b-kant.
Nogmaals, don't feed the trolls.
Niet alleen RBR, maar RBR is raar bezig. Dan mag dat toch genoemd worden? Ik heb ook gezegd dat Ferrari een rare tactiek had. Vorige week ook dat Ferrari achterlijk bezig was. Dus wat zeur je?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:32 schreef RealistAtheist het volgende:
dat je RBR afkraakt.
En dat afgewisseld met die continue ophemeling van Lewis. Je lijkt wel een langspeelplaat die voortdurend hetzelfde deuntje afspeelt.
Volgens de trollen hier wel iddquote:Op maandag 20 juli 2020 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
Albon een seconde per ronde langzamer? Nee joh echt niet, nee integendeel, hij is sneller. Ja man echt waar
Serieus? Ik zie vooral Albon haat in dit topic. Net zoals bij Gasly. Ik kan het serieus gemist hebben hoor, ik lees hier steeds minderquote:
Ferrari geen cheaters? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals wanneer iemand inhoudelijk reageert is dat geen trollen. Zeg ik iets inhoudelijk niet correct? Weerleg dat dan en ga er inhoudelijk op in. Ik reageer gewoon inhoudelijk op dingen die gebeuren.
Zowel Juve en al helemaal Ferrari zijn geen cheaters. Juve was gewoon een voorzitter helaas.
Ferrari is geen gecheat, moet je maar even nazoeken.
Ik negeer Ferrari helemaal niet? Ik heb meermaals gesproken over Ferrari. Alleen niet dat ze top zijn, want dat zijn ze dit seizoen niet. Maar wat heeft dat er mee te maken?
Lewis is altijd al de man geweest? Die is minstens de afgelopen 10 jaar de beste coureur geweest die er geweest is op de grid. En voorlopig ook wel zal blijven.
Ik ben geen fan van Lewis, en de meesten hier haten hem en vinden het maar niets wat hij doet omdat het maar in een Mercedes is. Dat mag. Maar het blijft geweldig goed wat hij doet.
[..]
Niet alleen RBR, maar RBR is raar bezig. Dan mag dat toch genoemd worden? Ik heb ook gezegd dat Ferrari een rare tactiek had. Vorige week ook dat Ferrari achterlijk bezig was. Dus wat zeur je?
En omdat ik begon over DOTD dat Lewis dat verdiende, ondanks dat die in een Mercedes zit, is het direct constant ophemelen? Lol.
De enige echte troll is Lance. Hij heeft jarenlang het hele veld voor de gek gehoudenquote:
Hij heet ook eigenlijk Lance Troll.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De enige echte troll is Lance. Hij heeft jarenlang het hele veld voor de gek gehouden
I see what you did herequote:Op maandag 20 juli 2020 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De enige echte troll is Lance. Hij heeft jarenlang het hele veld voor de gek gehouden
Albon haat? Mensen vragen zich af of hij net zo "goed"is als Gasly. Als het antwoord ja is, dient hij vervangen te worden.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie vooral Albon haat in dit topic. Net zoals bij Gasly. Ik kan het serieus gemist hebben hoor, ik lees hier steeds minder
Vervangen door wie? Wie is er in het blik Red Bull-coureurs zowel beter als prima coureurs Albon en vooral Gasly én beschikbaar wat superlicentie betreft?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Albon haat? Mensen vragen zich af of hij net zo "goed"is als Gasly. Als het antwoord ja is, dient hij vervangen te worden.
Dat wordt dan een keer van buiten aantrekken.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vervangen door wie? Wie is er in het blik Red Bull-coureurs zowel beter als prima coureurs Albon en vooral Gasly én beschikbaar wat superlicentie betreft?
Geen idee wie daar realistisch gezien beschikbaar zou zijn, ik neem aan dat een Zhou, Lundgaard, Ilott of Shwartzman niet zomaar even naar Red Bull/Alpha Tauri gaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat wordt dan een keer van buiten aantrekken.
Dit seizoen gaat hem niet worden. Maar volgend jaar Vettel?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee wie daar realistisch gezien beschikbaar zou zijn, ik neem aan dat een Zhou, Lundgaard, Ilott of Shwartzman niet zomaar even naar Red Bull/Alpha Tauri gaan.
Wel.quote:
Ja dat bedoel ik, de enorme drang om in alles iets slechts te zien. Zoals zaterdag dat Albon Q3 niet haalde, dat vinden veel mensen fantastisch. Waarom hij Q3 niet haalde, dat deed er niet toe en dat noem ik nu even gemakshalve 'haat'.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Albon haat? Mensen vragen zich af of hij net zo "goed"is als Gasly. Als het antwoord ja is, dient hij vervangen te worden.
Klopt.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik reageer niet controversieel. Ik hou mij in principe gewoon bij de feiten. Alhoewel het bij racen en bij voorkeuren natuurlijk altijd deels meningen is
Jawel, maar jij snapt het niet. Dat is niet erg, maar wil niet zeggen dat het nergens op slaat.quote:En dingen die in racesport nergens op slaan dat je dat zegt slaat sowieso nergens op.
Ligt eraan wat je onder serieus verstaat. Een kapotte of kromme stuurstang is dermate serieus dat je er niet mee kan rijden. Je kan hem wel in 15 minuten vervangen, als je als team samenwerkt.quote:Iemand die zegt dat een serieus probleem met een F1 auto binnen 15 minuten opgelost kan worden, dat zijn dingen die nergens op slaan. En ik was niet de enige die dat zei. En dan zeg ik je dat ik niet feitelijk ben?
Nee, ik reageer niet op jou omdat je aan het trollen, ranten en onzin posten bent. Dat is wat anders.quote:Jij bent degene die nooit inhoudelijk een reactie geeft. Als ik mij zo slecht aan feiten hou en zogenaamd controversieel dan zou iemand er wel wat tegen in kunnen brengen of niet dan?
Ja Albon is een seconde langzamer, dat is een feit. Maar wat je hier -gemakshalve- even vergeet omdat je anders zo kneuzig overkomt, is dat je die jongen al 2 weken virtueel "afmaakt". Hij is te slecht, kan niet rijden, niks voor red bull, heeft niks in F1 te zoeken etc etc. Waar is die rant nu? Nergens, want je weet dat je op feiten eigenlijk achterstaat.quote:Maar dat kan niet want wat ik zeg klopt gewoon (bv dat Albon een seconde per ronde gemiddeld langzamer is).
Dan kan je wel een RBR fanboy zijn, maar dat zijn de feiten.
Denk dat de punten alleen al voor zich spreken.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Albon haat? Mensen vragen zich af of hij net zo "goed"is als Gasly. Als het antwoord ja is, dient hij vervangen te worden.
Dat kan maar RBR is geen filantropische instelling. Hoe hoger als team hoe meer geld. Ben het wel met je eens dat coureurs bij het nemen van risico's snel belachelijk worden gemaakt.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, de enorme drang om in alles iets slechts te zien. Zoals zaterdag dat Albon Q3 niet haalde, dat vinden veel mensen fantastisch. Waarom hij Q3 niet haalde, dat deed er niet toe en dat noem ik nu even gemakshalve 'haat'.
Bij Gasly zag je dit ook veel en bij Ricciardo en sainz in mindere mate.
Een teamgenoot die structureel een tiende langzamer is, is geweldig. Maar een teamgenoot die de rol als tweede man top vindt, is ook wat waard, zolang hij of zij het team van feedback voorziet. En wellicht ligt de nieuwe auto beter en rijdt Albon beter, net zoals Vettel die volledig afgezhreven was ineens ook weer blijkt te kunnen sturen
Nee, ik bedoel niet coureurs die ooit beter waren.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit seizoen gaat hem niet worden. Maar volgend jaar Vettel?
Alleen feedback is niet voldoende. Als een team met een coureur voor het kampioenschap wil gaan, heb je een tweede rijder nodig die de tegenstanders kan 'tegenhouden'. Of ze het in ieder geval heel moeilijk kan maken. Albon slaagt daar vooralsnog niet in.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
Een teamgenoot die structureel een tiende langzamer is, is geweldig. Maar een teamgenoot die de rol als tweede man top vindt, is ook wat waard, zolang hij of zij het team van feedback voorziet.
Zijn dat ook niet wat hoge verwachtingen van een rookie?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen feedback is niet voldoende. Als een team met een coureur voor het kampioenschap wil gaan, heb je een tweede rijder nodig die de tegenstanders kan 'tegenhouden'. Of ze het in ieder geval heel moeilijk kan maken. Albon slaagt daar vooralsnog niet in.
Gasly was op een gegeven moment gegijzeld door de druk om het goed te doen. Als, als, als...Als hij bij de wintertests niet was gecrashed, was het wellicht anders gelopen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn dat ook niet wat hoge verwachtingen van een rookie?
Die auto rijdt als een draak en dan moet ie ook nog sneller zijn dan ervaren mensen in snellere auto's
RBR heeft niemand beter, vooralsnog doet ie het beter als zijn voorganger. Meer punten, toont meer lef, haalt meer in. Gasly had nog geen puntje gescoord vermoed ik, zeker nu RP en McL zo snel zijn.
Die auto ligt hem beter, zeggen ze.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gasly was op een gegeven moment gegijzeld door de druk om het goed te doen. Als, als, als...Als hij bij de wintertests niet was gecrashed, was het wellicht anders gelopen.
In het zusterteam laat hij zien wel te kunnen racen.
De auto van vorig jaar niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef daNpy het volgende:
Zijn dat ook niet wat hoge verwachtingen van een rookie?
Die auto rijdt als een draak en dan moet ie ook nog sneller zijn dan ervaren mensen in snellere auto's
Dit komt ook omdat de RB gewoon geen goede auto is. Enige reden dat de RB soms met de Mercedes mee kan komen is Max, niks anders.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen feedback is niet voldoende. Als een team met een coureur voor het kampioenschap wil gaan, heb je een tweede rijder nodig die de tegenstanders kan 'tegenhouden'. Of ze het in ieder geval heel moeilijk kan maken. Albon slaagt daar vooralsnog niet in.
Zeker waar en wat dat betreft heeft elke criticaster gewoon een valide argument.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen feedback is niet voldoende. Als een team met een coureur voor het kampioenschap wil gaan, heb je een tweede rijder nodig die de tegenstanders kan 'tegenhouden'. Of ze het in ieder geval heel moeilijk kan maken. Albon slaagt daar vooralsnog niet in.
Maar ze zitten niet in een Mercedes. En Ricciardo was wel in staat om het Max bij te houden.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:16 schreef Kyran het volgende:
Als je Max en Albon in de Mercedes stopt dan kan Albon waarschijnlijk prima de rol van Bottas overnemen bijvoorbeeld.
Klopt en deze RB is niet de RB van drie jaar geleden. Je kan Albon die net in zijn tweede jaar zit niet vergelijken met een ervaren coureur als Ricciardo. Die RB was toen ook veel beter dan nu (qua niet zo labiel/onstabiel zijn). Dit is misschien wel de slechste auto van RB in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar ze zitten niet in een Mercedes. En Ricciardo was wel in staat om het Max bij te houden.
Horner zei dat het met name een gebrek aan ervaring is, waardoor Albon het slechter doet met deze auto, dat hij de tijd moet krijgen om (net als Max de afgelopen jaren al heeft kunnen doen) de nodige race-ervaring op te doen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker waar en wat dat betreft heeft elke criticaster gewoon een valide argument.
Alleen stel de RBR auto is echt labiel, dan is het wel zonde om Albon nu voor een bus te flikkeren en daarna 'oeps' te zeggen want er is geen enkel alternatief voor zijn stoeltje. En wellicht is het een prima coureur alleen ontbreekt het bij hem aan het zeldzame talent dat die ook een kutauto meteen onder controle heeft.
'Niet zo gek' is te zwak, als RBR een titel wil. En helemaal als ze twee titels willen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt en deze RB is niet de RB van drie jaar geleden. Je kan Albon die net in zijn tweede jaar zit niet vergelijken met een ervaren coureur als Ricciardo. Die RB was toen ook veel beter dan nu (qua niet zo labiel/onstabiel zijn). Dit is misschien wel de slechste auto van RB in de afgelopen jaren.
Vorig jaar deed Albon het helemaal niet zo gek.
Als ze een titel winnen moeten ze ten eerste een fatsoenlijke auto maken. Ben het in principe wel met je eens, maar Albon is op dit moment niet het probleem. Verder zeg ik ook al tijden dat Max een goede 2e man achter zich nodig heeft om af en toe wat buffer te kunnen creëren. Nu is het altijd Max vs Mercedes, terwijl Hamilton altijd nog een Bottas heeft die punten kan afpakken van de rest.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'Niet zo gek' is te zwak, als RBR een titel wil. En helemaal als ze twee titels willen.
Ook dat is waar, maar wie is dan wel de juiste tweede man? En wie wil er naast Max zitten?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De auto van vorig jaar niet.
Ik heb niks tegen Albon, maar als RBR serieus een greep naar de titel wil doen, hebben ze m.i. met Albon niet de juiste 2de man in huis. Maar misschien gaat hij dit seizoen nog groeien.
Een Alonso kan dat ook nog wel. Of die in je team wil hebben is vraag 2, vooral met gedoe met Honda.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze een titel winnen moeten ze ten eerste een fatsoenlijke auto maken. Ben het in principe wel met je eens, maar Albon is op dit moment niet het probleem. Verder zeg ik ook al tijden dat Max een goede 2e man achter zich nodig heeft om af en toe wat buffer te kunnen creëren. Nu is het altijd Max vs Mercedes, terwijl Hamilton altijd nog een Bottas heeft die punten kan afpakken van de rest.
Alleen zie ik niemand in de F1 op dit moment die dat met deze RB zou kunnen doen. Wat Max er uit weet te halen is niet normaal.
5 augustus beginnen ze aan de laatste 6 races van het seizoen. Die worden binnen 9 dagen afgewerkt.quote:
En is niet meer beschikbaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:08 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een Alonso kan dat ook nog wel. Of die in je team wil hebben is vraag 2, vooral met gedoe met Honda.
Alleen Shwartzman heeft genoeg superlicentie punten. En die verwacht ik volgend jaar wel in de Alfa als hij zo door gaat.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee wie daar realistisch gezien beschikbaar zou zijn, ik neem aan dat een Zhou, Lundgaard, Ilott of Shwartzman niet zomaar even naar Red Bull/Alpha Tauri gaan.
Maar ja, Sette Camara is in principe wel een niveautje minder dan Albon en Gasly.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen Shwartzman heeft genoeg superlicentie punten. En die verwacht ik volgend jaar wel in de Alfa als hij zo door gaat.
Sergio Sette Camara, die nu reserverijder voor RBR is, heeft genoeg punten.
De verwachtingen van wen rookie moeten toch niet opeens enorm laag liggen? Ze hebben hem in de auto gezet omdat ze van hem verachtten dat hij het aan kan, dan moet je hem ook daarop beoordelen. Natuurlijk is het niet realistisch dat hij direct in de buurt komt van Max, maar het verschil was regelmatig wel enorm groot.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn dat ook niet wat hoge verwachtingen van een rookie?
Die auto rijdt als een draak en dan moet ie ook nog sneller zijn dan ervaren mensen in snellere auto's
RBR heeft niemand beter, vooralsnog doet ie het beter als zijn voorganger. Meer punten, toont meer lef, haalt meer in. Gasly had nog geen puntje gescoord vermoed ik, zeker nu RP en McL zo snel zijn.
Een klapband kun je ook geen race mee rijden.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:42 schreef daNpy het volgende:
Ligt eraan wat je onder serieus verstaat. Een kapotte of kromme stuurstang is dermate serieus dat je er niet mee kan rijden. Je kan hem wel in 15 minuten vervangen, als je als team samenwerkt.
Ik heb langs een Mini gestaan waarvan de kapotte versnellingsbak in 1,5 uur vervangen werd. Volgens de fabriek kost het 4 uur, en in de garage hebben ze een brug, in een pitbox niet. Als je wil, kan het.
Ik maak niemand af. En daarbij is er praktisch niemand die Albon nog durft te verdedigen. Die vent bakt er al sinds zijn komst niets van.quote:Ja Albon is een seconde langzamer, dat is een feit. Maar wat je hier -gemakshalve- even vergeet omdat je anders zo kneuzig overkomt, is dat je die jongen al 2 weken virtueel "afmaakt". Hij is te slecht, kan niet rijden, niks voor red bull, heeft niks in F1 te zoeken etc etc. Waar is die rant nu? Nergens, want je weet dat je op feiten eigenlijk achterstaat.
Hij is na Latifi idd gewoon de slechtste coureur op dit moment. Laat hij elke week zien.quote:Wat vind je dan van die andere 15 losers achter hem? Want Albon is volgens jou de slechtste rijder aller tijden en geen F1 stoeltje waard. Maar dit is pas zijn 2e seizoen in de F1 en hij zet hem gewoon voor Ferrari, tenzij die Hamilton weer eens dom doet.
Iemand die gewoon inhoudelijk reageert en gewoon serieus dat doet is geen trol.quote:En dat is dus waarom je een trol bent.
Hij is geen rookie.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn dat ook niet wat hoge verwachtingen van een rookie?
Die auto rijdt als een draak en dan moet ie ook nog sneller zijn dan ervaren mensen in snellere auto's
RBR heeft niemand beter, vooralsnog doet ie het beter als zijn voorganger. Meer punten, toont meer lef, haalt meer in. Gasly had nog geen puntje gescoord vermoed ik, zeker nu RP en McL zo snel zijn.
Altijd blunders maken? Even kijken... Hij heeft nu evenveel races in de RBR gereden als Gasly toen die werd vervangen...quote:Op maandag 20 juli 2020 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij is geen rookie.
En RBR kan genoeg andere mensen halen. Ze hoeven geen eigen academy mensen te halen he....
Een seconde per ronde langzamer zijn elke race weer. Altijd blunders maken op belangrijke momenten.
Dat kan en mag gewoon niet. Russel en Norris doen dat allang niet meer en zijn gewoon net zo goed of beter dan hun teamgenoten.
Gasly had het sowieso wel zo goed gedaan. Die kon alleen niet omgaan met de druk die hem gegeven werd.
Ik durf te stellen dat die hele auto dat isquote:Op maandag 20 juli 2020 23:40 schreef TagForce het volgende:
Als we het hebben over wat RBR nodig heeft om wereldkampioen te worden, dan is Albon simpelweg te licht.
Is een beetje appels met peren vergelijken. Al hoewel ik het eens ben dat Albon beter is dan Gasly, doet hij dat vooral op lef/racecraft. Qua snelheid zit hij volgens mij ongeveer hetzelfde achter Max als Gasly.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Altijd blunders maken? Even kijken... Hij heeft nu evenveel races in de RBR gereden als Gasly toen die werd vervangen...
Gasly in de 12 races:
Top 5: 3
Top 10: 9
Gemiddelde finishpositie: 8.5
Gemiddelde positie in top 10 finishes: 6,66
Albon:
Top 5: 7
Top 10: 10
Gemiddelde finishpositie: 6.5
Gemiddelde positie in top 10 finishes: 5,1
2 keer werd hij er in kansrijke positie afgereden door Hamilton, want dan waren de cijfers nog weer anders geweest (een 2e plek in Brazilie, en een overwinning in Oostenrijk)... Nee, qua cijfers is Albon een heel stuk beter in de Bull dan Gasly was.
Als we het hebben over wat RBR nodig heeft om wereldkampioen te worden, dan is Albon simpelweg te licht. Hij kan punten binnenharken, en over een paar races ook echt wel helpen de concurrentie af te stoppen. Maar hij kan niet helpen die auto te verbeteren. Dus RBR zal Vettel moeten halen om dat voor elkaar te gaan krijgen.
Klopt maar hij haalt wel meer punten binnen dan Gasly, die lekker achter de top 10 aan bleef suffen, ronde na ronde.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Is een beetje appels met peren vergelijken. Al hoewel ik het eens ben dat Albon beter is dan Gasly, doet hij dat vooral op lef/racecraft. Qua snelheid zit hij volgens mij ongeveer hetzelfde achter Max als Gasly.
Precies dat, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt maar hij haalt wel meer punten binnen dan Gasly, die lekker achter de top 10 aan bleef suffen, ronde na ronde.
Daar zat ook weinig verbetering in. Als je sneller wil worden, moet je dus ook dingen durven, en Albon heeft dat wel. Zoals hierboven ergens staat, hij moet zich wel verbeteren gedurende dit jaar om aansluiting te vinden en tegen Mercedessen te kunnen vechten. Hoewel ik dat wel een rare (geschreven) maatstaf vind; als Mercedes bedreigt wordt zetten ze de schuif een tikje verder open.
Wat een rustige stress daar.. geen paniek.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
nou ja in hoeverre kun je die vergelijking maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
Dus?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nou ja in hoeverre kun je die vergelijking maken.
in de autocross was het even met de moker uitdeuken en je kan weer een rondje.
in de Formule1 gebruiken ze geen moker
Ik snap wel dat er een verschil is, maar het deed mee beetje terugdenken aan die tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nou ja in hoeverre kun je die vergelijking maken.
in de autocross was het even met de moker uitdeuken en je kan weer een rondje.
in de Formule1 gebruiken ze geen moker
Ik vind het mooi hoe goed ze op elkaar zijn ingespeeld. Geen geschreeuw of paniek. Iedereen weet exact wat te doen en dat in razend tempoquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
Uit de cijfers die jij noemde blijkt niet dat hij een heel stuk beter is.quote:Op maandag 20 juli 2020 23:40 schreef TagForce het volgende:
2 keer werd hij er in kansrijke positie afgereden door Hamilton, want dan waren de cijfers nog weer anders geweest (een 2e plek in Brazilie, en een overwinning in Oostenrijk)... Nee, qua cijfers is Albon een heel stuk beter in de Bull dan Gasly was.
Albon zal idd nooit extra punten halen. Hooguit de positie waar hij hoort en soms ook gewoon geen punten of minder dan zou moeten. Maar Albon zal nooit er boven uit stijgen.quote:Als we het hebben over wat RBR nodig heeft om wereldkampioen te worden, dan is Albon simpelweg te licht. Hij kan punten binnenharken, en over een paar races ook echt wel helpen de concurrentie af te stoppen. Maar hij kan niet helpen die auto te verbeteren. Dus RBR zal Vettel moeten halen om dat voor elkaar te gaan krijgen.
Dit ja. Wij moesten onze auto 4x repareren in de race, en nog een bandenwissel naast de baan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus?
Het gaat toch om het gestress en gehaast om je bolide op tijd te prepareren voor de race/cross?
Gasly zat er volgens mij altijd ongeveer 0,7 achter. Albon dus meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Is een beetje appels met peren vergelijken. Al hoewel ik het eens ben dat Albon beter is dan Gasly, doet hij dat vooral op lef/racecraft. Qua snelheid zit hij volgens mij ongeveer hetzelfde achter Max als Gasly.
Idd, de kalmte waarmee het gebeurd is het meest opvallend. Indrukwekkend. Bij ons was het altijd een boel gescheld en geschreeuw.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe goed ze op elkaar zijn ingespeeld. Geen geschreeuw of paniek. Iedereen weet exact wat te doen en dat in razend tempo
Dit betekend dat die 1,5 uur gewoon overbodig is als het in 20 minuten kan.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik blijf het zeer knap vinden. vooral omdat het eigenlijk helemaal niet zo makkelijk te vervangen is. er moeten wel meer dingen los en een deel zit op plekken waar je niet fijn bij komt.
iets doen in 20 minuten waar normaal gesproken 1,5 uur voor staat. dan mag je wel heel wat red bull naar binnen gewerkt hebben.
Onder normale omstandigheden zullen er dan ook geen 8 monteurs aan 2 stangetjes bezig zijn met die adrenaline zo vlak voor de race.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit betekend dat die 1,5 uur gewoon overbodig is als het in 20 minuten kan.
Nog zo eenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit betekend dat die 1,5 uur gewoon overbodig is als het in 20 minuten kan.
Horner denkt er anders over en begrijpt de kritiek op Albon niet: https://www.autosport.com(...)d-criticism-of-albonquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uit de cijfers die jij noemde blijkt niet dat hij een heel stuk beter is.
Daarnaast laat Gasly in de Toro Rosso/Alpha Tauri zien dat hij het absoluut wel kan. Albon laat dat nergens zien.
En elke keer weer een seconde achter Max aanhobbelen, elke ronde weer. Dat is toch wel heel sneu om te zien.
Met exact dezelfde auto is dat toch wel heel sneu. Natuurlijk kun je niet verwachten dat hij gelijk kan zijn aan Max, maar dat is teveel.
Brazilie was een fout van Hamilton. Maar in Oostenrijk was dat gewoon een achterlijke actie van Albon. Dat was gewoon een newbie fout.
[..]
Albon zal idd nooit extra punten halen. Hooguit de positie waar hij hoort en soms ook gewoon geen punten of minder dan zou moeten. Maar Albon zal nooit er boven uit stijgen.
Er zijn sowieso niet veel die dat kunnen natuurlijk, maar hij is en niet stabiel genoeg om net even wat beter te kunnen zijn en heeft al helemaal geen uitschieters.
Nee, dat betekent het niet. Iedereen in de paddock is dan ook vol lof dat ze het geflikt hebben. Waaronder Brawn en Mercedes. Google maar eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit betekend dat die 1,5 uur gewoon overbodig is als het in 20 minuten kan.
Valt mee hoor. De Honda motor staat er juist om bekend dat hij wat pruttelt en stottert. ( terugslag heeft, als enige van de hybrides) Schijnt zo te horen.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:21 schreef MaxMark het volgende:
Hij is veel beter weg dan de anderen, maar toch lijkt het optrekken niet zo vloeiend te gaan, vooral als je naar de motor luistert.
https://www.facebook.com/Formula1/videos/613620602909699
Ik neem aan dat jij ook wel eens met spoed iets heel snel hebt moeten maken. Is dat meteen de nieuwe norm geworden?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit betekend dat die 1,5 uur gewoon overbodig is als het in 20 minuten kan.
Ik zeg ook niet dat Gasly het niet kan, alleen dat hij in de RBR minder was dan Albon nu is. Dat kwam doordat hij in een neerwaartse spiraal zat, en daar maar niet uit kwam.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uit de cijfers die jij noemde blijkt niet dat hij een heel stuk beter is.
Daarnaast laat Gasly in de Toro Rosso/Alpha Tauri zien dat hij het absoluut wel kan. Albon laat dat nergens zien.
En elke keer weer een seconde achter Max aanhobbelen, elke ronde weer. Dat is toch wel heel sneu om te zien.
Met exact dezelfde auto is dat toch wel heel sneu. Natuurlijk kun je niet verwachten dat hij gelijk kan zijn aan Max, maar dat is teveel.
Dat blijven mensen maar zeggen, maar er waren die dag 6 inhaalacties op TV buitenom in die bocht. Waaronder 1 van Hamilton bij Albon in de eerste ronde. Dat Hamilton die liet lopen was omdat Hamilton nooit voor lag, en hij dus nooit recht had op die plek op die baan. Leclerc lukte, en er waren er nog meer die lukten omdat de coureur aan de binnenkant er geen voordeel bij had de ander van de baan te rammen. Hamilton daarentegen had wel voordeel om Albon in de rondte te tikken, aangezien Mercedes dan zeker de winst zou pakken, en het risico voor Hamilton vrij klein was. Ik blijf dus zeggen dat het volledig en 100% bewust was dat Hamilton Albon van de baan tikte. Je hoort hem zelfs de auto zo positioneren dat hij precies tegen het achterwiel van Albon aan rijdt. Die tijdstraf was nog mild.quote:Brazilie was een fout van Hamilton. Maar in Oostenrijk was dat gewoon een achterlijke actie van Albon. Dat was gewoon een newbie fout.
[..]
Daar zit ie dan ook niet voor bij Red Bull. Hij zit daar om de scherven op te rapen als Max het verkloot, en anders om Max te ondersteunen bij gevaar van achteren. Dat dat er nu nog niet uit komt ligt aan de auto. Dat weet RBR ook wel. Albon gaat RBR alleen niet goed kunnen helpen om die auto te verbeteren. Daar zullen ze een Vettel voor moeten halen, of het met alleen Max proberen. Een Norris kan daar ook nog weleens van toegevoegde waarde voor zijn. Die kan, mede dankzij zijn sim ervaring, heel goed overbrengen welk onderdeel van de auto zorgt voor de slechte wegligging.quote:Albon zal idd nooit extra punten halen. Hooguit de positie waar hij hoort en soms ook gewoon geen punten of minder dan zou moeten. Maar Albon zal nooit er boven uit stijgen.
Er zijn sowieso niet veel die dat kunnen natuurlijk, maar hij is en niet stabiel genoeg om net even wat beter te kunnen zijn en heeft al helemaal geen uitschieters.
Eerder een palletsorteerder.quote:
Nee want Horner moet je serieus nemen xD.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner denkt er anders over en begrijpt de kritiek op Albon niet: https://www.autosport.com(...)d-criticism-of-albon
De man heeft argumenten. Ik dacht dat jij zo vd inhoud was? Weerleg die argumenten dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee want Horner moet je serieus nemen xD.
Die neemt het nog op voor Albon als die 10 seconden per ronde langzamer is.
In Oostenrijk had Albon ook lang vrije lucht, reed toen ook gewoon een seconde per ronde langzamer. Dus het heeft niet zo maar met verkeer te maken. Zijn race pace is gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:40 schreef TagForce het volgende:
En dat Albon een seconde langzamer is komt ook omdat hij die quali nog niet onder de knie heeft. Dus hij zit de hele race in verkeer. Max rijdt in zijn uppie rond achter de 2 Mercs. Dus die heeft vrij baan. Dat vertekent ook.
Hij zit er inmiddels al een jaar. Ook al lijkt de RBR er absoluut niet beter op zijn te worden, dat is net zo voor je teamgenoot. Dus zo gigantisch achter je teamgenoot zitten en die fouten blijven maken is geen excuus meer.quote:Daarnaast moet je niet vergeten dat de RBR van vorig jaar al bekend was bij Gasly. Die heeft er gewoon dagen mee getest in Barcelona. Albon werd in Belgie in die auto gezet zonder een meter gereden te hebben. Die knakenbak van dit jaar is zelf in de handen van Max ongeveer 3 tienden langzamer dan vorig jaar. Dan is die auto echt wel lastig om te rijden. Max is gewoon zo goed dat hij dat op 3 tienden kan houden, Albon kan dat niet, en Gasly zou dat ook niet kunnen.
Voor de bocht en ingaan bocht lag Hamilton nog gewoon voor. Albon moet ook kunnen inschatten dat Hamilton oudere en slechtere banden heeft en dus wijd zal uitkomen. Hamilton stuurde gewoon naar rechts en kwam alsnog wijd uit.quote:Dat blijven mensen maar zeggen, maar er waren die dag 6 inhaalacties op TV buitenom in die bocht. Waaronder 1 van Hamilton bij Albon in de eerste ronde. Dat Hamilton die liet lopen was omdat Hamilton nooit voor lag
Zit hij daar niet voor?quote:Daar zit ie dan ook niet voor bij Red Bull. Hij zit daar om de scherven op te rapen als Max het verkloot, en anders om Max te ondersteunen bij gevaar van achteren. Dat dat er nu nog niet uit komt ligt aan de auto. Dat weet RBR ook wel. Albon gaat RBR alleen niet goed kunnen helpen om die auto te verbeteren. Daar zullen ze een Vettel voor moeten halen, of het met alleen Max proberen. Een Norris kan daar ook nog weleens van toegevoegde waarde voor zijn. Die kan, mede dankzij zijn sim ervaring, heel goed overbrengen welk onderdeel van de auto zorgt voor de slechte wegligging.
Horner noemt geen enkele argument?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De man heeft argumenten. Ik dacht dat jij zo vd inhoud was? Weerleg die argumenten dan.
Reageer eens op een fatsoenlijke manier, het is echt ongelofelijk dat anderen zo veel geduld met je hebben, en het enige wat je kan doen is je blind staren op een hele reeks drogredeneringen en het in de grond trappen van Jan en alleman. Reageer normaal of deze discussie is afgelopen.quote:
Waarbij wel heel duidelijk is dat de verwachtingen bij Red Bull veel lager liggen bij Albon dan bij Max.. Op zich logisch gezien het verschil in jaren dat ze er rijden (en ook het pure talent), maar dan heb je hem dus eigenlijk te vroeg in de auto gezet..quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De man heeft argumenten. Ik dacht dat jij zo vd inhoud was? Weerleg die argumenten dan.
Ze hebben niemand anders, en hij is beter dan Gasly. Sja, dan moet je gewoon genoegen nemen met wat je hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij wel heel duidelijk is dat de verwachtingen bij Red Bull veel lager liggen bij Albon dan bij Max.. Op zich logisch gezien het verschil in jaren dat ze er rijden (en ook het pure talent), maar dan heb je hem dus eigenlijk te vroeg in de auto gezet..
Een "pretty decent race" lijkt me niet goed genoeg eigenlijk..
Dus kritiek is niet toegestaan? Ook een makkelijke positie trouwensquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze hebben niemand anders, en hij is beter dan Gasly. Sja, dan moet je gewoon genoegen nemen met wat je hebt.
Eerst wordt RBR afgemaakt omdat ze te snel coureurs wisselen die niet presteren en nu moeten ze Albon wisselen voor iemand die er helemaal niet (beschikbaar) is. Het is nooit goed als je azijn zeikt, wel een makkelijke positie trouwens.
https://www.nu.nl/formule(...)-met-verstappen.htmlquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij wel heel duidelijk is dat de verwachtingen bij Red Bull veel lager liggen bij Albon dan bij Max.. Op zich logisch gezien het verschil in jaren dat ze er rijden (en ook het pure talent), maar dan heb je hem dus eigenlijk te vroeg in de auto gezet..
Een "pretty decent race" lijkt me niet goed genoeg eigenlijk..
Helaas bestaat die positie nietquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus kritiek is niet toegestaan? Ook een makkelijke positie trouwens
Dat zijn toch dezelfde teksten, maar dan in het Nederlands? Alleen wordt daar 1 bijzinnetje tot kop van het artikel gepromoveerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)-met-verstappen.html
Ik vraag me wel af waar hij die gelijke snelheid op baseert eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)-met-verstappen.html
Vet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
We hebben het dan ook over volgend seizoen. Niks mis met vooruit denken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Helaas bestaat die positie niet![]()
Natuurlijk is kritiek wel toegestaan, maar affakkelen heeft weinig nut als je ook niemand anders aan kan wijzen.
Misschien dat Vettel nog iets kan betekenen. Inside information toont aan dat hij structureel zijn teamgenoot op 3 tiende zet dus is ie zeker een match voor de Mercedessen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We hebben het dan ook over volgend seizoen. Niks mis met vooruit denken.
Verstappen had een goede start en lag snel 2e waardoor hij ook vrij eenzaam en zonder verkeer reed. Albon had nogal wat verkeer voor zijn neus.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar hij die gelijke snelheid op baseert eigenlijk.
Genot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
Eerste 15 ronden na de tweede pitstop waren wel redelijk gelijke tijden, voor de rest was Max ongeveer seconde sneller.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar hij die gelijke snelheid op baseert eigenlijk.
Da's nog geen 1/5e van de race.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste 15 ronden na de tweede pitstop waren wel redelijk gelijke tijden, voor de rest was Max ongeveer seconde sneller.
Mee eens, maar ze werken met een bepaalde box waarin je in moet blijven, je hebt dus wat speling.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Even over de start. Is bewegen voor de lampen uit zijn niet gewoon een straf? Wat ik bedoel is zouden ze niet van het elektronische systeem af moeten? Is dat niet duidelijker ook voor de coureurs en de kijkers?
Je kan ook bewegen zonder dat je 'start'. Ze hebben nu een marge op hoeveel dat mag zijn. Helemaal niet bewegen lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Even over de start. Is bewegen voor de lampen uit zijn niet gewoon een straf? Wat ik bedoel is zouden ze niet van het elektronische systeem af moeten? Is dat niet duidelijker ook voor de coureurs en de kijkers?
Dat is net iets meer dan een vijfde. (70 ronden) (lol).quote:
Als hij de rest vd race in verkeer zat...quote:
Dat mag je vinden ja, maar het is nou eenmaal bepaald dat het niet om bewegen zelf gaat, maar om bewegen binnen of buiten die box en de marge daarvan. Is misschien ook wel een objectiever systeem dan het zien van een beweging.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Even over de start. Is bewegen voor de lampen uit zijn niet gewoon een straf? Wat ik bedoel is zouden ze niet van het elektronische systeem af moeten? Is dat niet duidelijker ook voor de coureurs en de kijkers?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij de rest vd race in verkeer zat...
Kan zijn, maar kan ook zijn dat hij bijv met een lege tank wél de snelheden kan matchen maar met volle tank niet. Dan moet er alsnog aan gewerkt worden ipv beweren dat ie even snel is (-> dit moet zijn: kan zijn). Max zat ook enige tijd achter Stroll en kwam op een gegeven moment ook achterblijvers tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is net iets meer dan een vijfde. (70 ronden) (lol).
Verschil is zeker dat Max vaker vrije lucht had dan Albon ondanks het vele verkeer.
Wat is er mis met de huidige situatie? Wanneer je voor het doven van de lichten een sensor passeert krijg je een straf, dat is voor iedereen het zelfde.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Even over de start. Is bewegen voor de lampen uit zijn niet gewoon een straf? Wat ik bedoel is zouden ze niet van het elektronische systeem af moeten? Is dat niet duidelijker ook voor de coureurs en de kijkers?
Waar in die post reageer ik niet fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reageer eens op een fatsoenlijke manier
Wat er mis is, is hetgeen dat bij het publiek verwarring ontstaat als iemand beweegt terwijl de lampen nog aan staan, maar geen straf krijgt. En bijvoorbeeld Raikkonen in Rusland 2019 wel, en Vettel in Japan 2019 niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige situatie? Wanneer je voor het doven van de lichten een sensor passeert krijg je een straf, dat is voor iedereen het zelfde.
Hoe ga je meten of de wielen bewogen hebben? En wat zijn de tolleraties?
Hmmm, je hoeft niet heel vaak te kijken om als publiek te weten dat je een sensor voorbij moet om wel een valse start te krijgen. Ik vind dit namelijk wel een goede methode en iedereen start vanachter zijn eigen streep.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er mis is, is hetgeen dat bij het publiek verwarring ontstaat als iemand beweegt terwijl de lampen nog aan staan, maar geen straf krijgt. En bijvoorbeeld Raikkonen in Rusland 2019 wel, en Vettel in Japan 2019 niet.
Een goede commentator kan het verschil wel uitleggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat er mis is, is hetgeen dat bij het publiek verwarring ontstaat als iemand beweegt terwijl de lampen nog aan staan, maar geen straf krijgt. En bijvoorbeeld Raikkonen in Rusland 2019 wel, en Vettel in Japan 2019 niet.
Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige situatie? Wanneer je voor het doven van de lichten een sensor passeert krijg je een straf, dat is voor iedereen het zelfde.
Hoe ga je meten of de wielen bewogen hebben? En wat zijn de tolleraties?
Ja, het risico dat je een valse start maakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef potjecreme het volgende:
Even over de start. Is bewegen voor de lampen uit zijn niet gewoon een straf? Wat ik bedoel is zouden ze niet van het elektronische systeem af moeten? Is dat niet duidelijker ook voor de coureurs en de kijkers?
Bewegen is het probleem. Dat doe je ook (enkele cm) als je de koppeling inschakelt en de auto in de versnelling zet. Om die beweging uit te sluiten van een valse start hebben ze een kleine marge ingebouwd, zodat dat niet als valse start gezien wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al zou je dmv telemetrie ook kunnen bepalen of er wel of niet wordt bewogen voordat de lampen zijn uitgegaan.
Je snapt het principe van rijden in verkeer niet? Hij moest van P13 komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Horner noemt geen enkele argument?
Hij zegt dat Albon het heel goed deed tegen de Ferrari's?
Onzin, kijk naar wat Albon deed tegenover Leclerc. Echt heel slecht. En na een paar ronden kwam hij er uiteindelijk langs omdat Leclerc heel wijd bleef en de deur open liet staan.
En langs Vettel kwam Albon ook totaal niet, pas toen Vettel een fout maakte kon Albon er langs.
Volgens Horner was de pace van Albon pretty decent in vrije lucht. Haha ja idd pretty decent. Politieke term voor bagger. Gemiddeld een seconde per ronde achter Max eindigen zegt genoeg over dat statement.
En dan zegt hij nog een keer: ''pace was very, very good and comparable with Max.''
Een seconde per ronde langzamer zijn dan Max, ja HEEL HEEL GOED en vergelijkbaar met Max. Nee Horner, nee.....
En dan zeg jij dat Horner argumenten heeft? Nou niet bepaald. Ik snap dat Horner zijn 2e coureur niet zo maar kan aanvallen. Maar dit wordt gewoon sneu.
Is een beetje wanneer een voetbalclub zegt dat de trainer heel zeker nog is van zijn plek en een dag later ontslagen is.
Ja dat kwam wel lullig uitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt ook gewoon zoals Raikkonen starten, gewoon ver voor je startpositie gaan staan
Al was het dit keer wel wat begrijpelijker omdat de Haas-coureurs opeens wegvielen op de grid.
'with 25 seconds to spare' zei Horner. Het lijkt alsof ze met 4,5 minuut te gaan al klaar zijn en de start van de formationlap afwachten, of is dit verder iets qua instellingen checken?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formula1.com/(...)63dfvc405zX6AcG.html
Prachtig, deze beelden van hoe het team de auto op de grid repareert.
Doet me denken aan m'n autocross tijd, waarin iedereen elkaar hielp om tussen de manches door om je auto weer terecht te maken.![]()
Het was een super gevoel om met nog paar seconden voor het doven van de lichten de startgrid op te rijden, vol adrenaline.
Klopt. En hij kon daarover blijkbaar ook niet worden geïnformeerd via de teamradioquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt ook gewoon zoals Raikkonen starten, gewoon ver voor je startpositie gaan staan
Al was het dit keer wel wat begrijpelijker omdat de Haas-coureurs opeens wegvielen op de grid.
5 minuten voor aanvang van de race moet de coureur in de auto zijn met 4 wielen op de grond en de bandenwarmers eraf. De auto was dus 5m25s voor de start klaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'with 25 seconds to spare' zei Horner. Het lijkt alsof ze met 4,5 minuut te gaan al klaar zijn en de start van de formationlap afwachten, of is dit verder iets qua instellingen checken?
Kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 minuten voor aanvang van de race moet de coureur in de auto zijn met 4 wielen op de grond en de bandenwarmers eraf. De auto was dus 5m25s voor de start klaar.
aha okay, dan klopt het inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
5 minuten voor aanvang van de race moet de coureur in de auto zijn met 4 wielen op de grond en de bandenwarmers eraf. De auto was dus 5m25s voor de start klaar.
Ja maar dat extra momentum zou iedereen kunnen proberen te genereren. Volgens mij is dit het meest eerlijk, ook omdat je wanneer je compleet stil zou moeten staan, andere factoren dan de courreur ervoor zouden kunnen zorgen dat het niet precies stil is. Tenzij het compleet stil met marge is maar wanneer je die marge dan met het blote oog zou kunnen zien krijg je juist daarover dan weer onduidelijkheid (bij het publiek).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.
Nee, je moet stil staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.
Technisch gezien moet je tussen groene vlag en lichten uit in de box blijven.quote:
En dat wordt door een electronisch systeem gemeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Technisch gezien moet je tussen groene vlag en lichten uit in de box blijven.
Daarom was het ook zo stom. Na dit momentje had hij er nog 1 en toch niet rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
7:06
Verstappen ging er voor de crash nog af, en vlak voor hij de crash schakelde hij twee keer op, ook ietwat vreemd, misschien om te versnellingen te testen.
Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je snapt het principe van rijden in verkeer niet? Hij moest van P13 komen.
Natuurlijk ben je dan langzamer. En Hongarije is een lastig circuit om in te halen, dus ja, daar blijf je wel enkele ronden achter iemand hangen die niet veel langzamer is, zoals de Ferrari's.
Dus daar komt die gemiddeld 1s per ronde vandaan. In de vrije lucht waren zijn tijden een stuk beter.
Het probleem met jou is dat je een langspeelplaat bent die blijft hangen. Je komt steeds met dezelfde argumenten die al weerlegd zijn. Dat gaat vervelen. Kom eens met wat nieuws of hou erover op.
Het is eerder dat een voetbalclub de beschikking heeft over Messi en iedereen om hem heen er helemaal niks van kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:59 schreef bianconeri het volgende:
En dan zeg jij dat Horner argumenten heeft? Nou niet bepaald. Ik snap dat Horner zijn 2e coureur niet zo maar kan aanvallen. Maar dit wordt gewoon sneu.
Is een beetje wanneer een voetbalclub zegt dat de trainer heel zeker nog is van zijn plek en een dag later ontslagen is.
Dat was lap 5.quote:Op woensdag 22 juli 2020 03:06 schreef opgebaarde het volgende:
Perez verloor de controle over zijn auto in de opwarmronde![]()
https://streamable.com/7g2864
Gasly heeft de helft van het vorige seizoen gekregen om zichzelf te bewijzen. ondanks de uitspraken van de teamleiding, dat er geen discussie was of hij zijn zitje zou kunnen verliezen(om de druk bij hem weg te nemen) heeft RB toch anders beslist. (RIC flikte hun dat)quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.
Dus wie is hier nou een langspeelplaat? Dat verdedigen van Albon wat een enkeling nog aandurft is nutteloos.
En ook al is het in verkeer dan is een seconde per ronde alsnog teveel als gemiddelde. Dat is echt belachelijk veel. Want vaak genoeg had hij nergens last van.
Vergelijk het ook met andere coureurs, nooit zie je zulke verschillen.
Jammer dat hij de snelheid niet meer heeft. Hij haalde wel het podium bij RBR.quote:Op woensdag 22 juli 2020 04:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gasly heeft de helft van het vorige seizoen gekregen om zichzelf te bewijzen. ondanks de uitspraken van de teamleiding, dat er geen discussie was of hij zijn zitje zou kunnen verliezen(om de druk bij hem weg te nemen) heeft RB toch anders beslist. (RIC flikte hun dat)
ik zou even niet weten wie ze dan naast Max willen zetten?
RB heeft zelf dat opleidingsprogramma opgezet. Wat Kvyat daar nog doet, weet ik niet, hij is al oud en gaat nooit meer in de RB mogen kruipen vanuit STR.
Ik heb de rondetijden inmiddels gezien en weet dat het verschil veel minder is. 0,2 - 0,5 seconde per ronde in de vrije lucht. Zelfs hun snelste ronde zit maar 0,3 seconde tussen, dus wie houdt wie nu voor de gek?quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.
Dus wie is hier nou een langspeelplaat? Dat verdedigen van Albon wat een enkeling nog aandurft is nutteloos.
En ook al is het in verkeer dan is een seconde per ronde alsnog teveel als gemiddelde. Dat is echt belachelijk veel. Want vaak genoeg had hij nergens last van.
Vergelijk het ook met andere coureurs, nooit zie je zulke verschillen.
En dat hij te langzaam was ten opzichte van Riccardo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 05:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jammer dat hij de snelheid niet meer heeft. Hij haalde wel het podium bij RBR.
Was meer dat hij "roekeloos" zou zijn en dat Max wellicht weggekaapt zou worden.
Is dat laatste zo? Zou best kunnen hoor, maar dat staat me niet meer zo bij. Wel dat hij eruit gegooid werd na een paar "torpedo-acties" in 2016, al waren die wellicht slechts een goed excuus (stok om de hond te slaan). En RIC was toen natuurlijk min of meer de kopman, dus of het noodzakelijk was dat hij even snel was weet ik niet. Min of meer bijbenen is uiteraard wél noodzakelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat hij te langzaam was ten opzichte van Riccardo.
In zijn eerste jaar duurde het een half seizoen voordat hij in de buurt van de snelheid van Ricciardo zat en ook in 2016 begon hij het seizoen met ca 0,5 sec/ronde achterstand. Dat, in combinatie met de torpedo acties en het gedoe bij Toro Rosso, was de aanleiding voor de degradatie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat laatste zo? Zou best kunnen hoor, maar dat staat me niet meer zo bij. Wel dat hij eruit gegooid werd na een paar "torpedo-acties" in 2016, al waren die wellicht slechts een goed excuus (stok om de hond te slaan). En RIC was toen natuurlijk min of meer de kopman, dus of het noodzakelijk was dat hij even snel was weet ik niet. Min of meer bijbenen is uiteraard wél noodzakelijk.
Wat me bijstaat dat hij 1 vd seizoenen dat hij bij RBR reed hoger klasseerde dan RIC. Al had dat wellicht meer met pech van RIC in dat seizoen te maken.
Ah, helder. Thanksquote:Op woensdag 22 juli 2020 09:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar duurde het een half seizoen voordat hij in de buurt van de snelheid van Ricciardo zat en ook in 2016 begon hij het seizoen met ca 0,5 sec/ronde achterstand. Dat, in combinatie met de torpedo acties en het gedoe bij Toro Rosso, was de aanleiding voor de degradatie.
Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb de rondetijden inmiddels gezien en weet dat het verschil veel minder is. 0,2 - 0,5 seconde per ronde in de vrije lucht. Zelfs hun snelste ronde zit maar 0,3 seconde tussen, dus wie houdt wie nu voor de gek?
Zal ze straks wel even hier naast elkaar leggen.
Danny Ric op zich wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.
Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
Zelfs met variabelen is een seconde per rondje teveel. Tenzij elke race je auto kapot zou zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 02:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is eerder dat een voetbalclub de beschikking heeft over Messi en iedereen om hem heen er helemaal niks van kan.
Puur cijfermatig gezien is een seconde per rondje teveel.....
.....als je alle variabelen buiten beschouwing laat.
Ligt er aan of RB aan de eigen academy wil vasthouden. Daar zit niet heel veel nee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 04:13 schreef THEFXR het volgende:
ik zou even niet weten wie ze dan naast Max willen zetten?
RB heeft zelf dat opleidingsprogramma opgezet. Wat Kvyat daar nog doet, weet ik niet, hij is al oud en gaat nooit meer in de RB mogen kruipen vanuit STR.
Albon komt absoluut niet in de buurt van Hamilton.quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.
Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
dat klopt toch gewoon niet, wat een onzin weer, natuurlijk is het geen Max maar kom met feiten ipv die eeuwige onderbuik onzinquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:41 schreef bianconeri het volgende:
Meer dan rond een P6 rijden heeft Albon nog niet gekund.
Alleen in sc situaties komt hij verder.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt toch gewoon niet, wat een onzin weer, natuurlijk is het geen Max maar kom met feiten ipv die eeuwige onderbuik onzin
Heb zondag geen SC gezienquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen in sc situaties komt hij verder.
hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen in sc situaties komt hij verder.
Oostenrijk was niet heel slim van Albon om het daar te doen. Maar hij was er wel voorbij.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:41 schreef bianconeri het volgende:
En op Oostenrijk was het gewoon de fout van Albon, Brazilie was wel Hamilton.
nou ja....5e dan.quote:Meer dan rond een P6 rijden heeft Albon nog niet gekund.
Ricciardo kwam wel gewoon in de buurt natuurlijk, meerdere races klopte hij Hamilton ook gewoon...quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.
Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
De twee podium die Hamilton heeft afgepakt niet vergeten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:52 schreef Lionheaad het volgende:
uitslagen in RB: 5, 6, 6, 5, 4, 5, 5, 14, 6, 13, 4, 5
Ik wil deze (inmiddels gewijzigde) post nog even aanhalen. Hier staat een analyse vd afgelopen race van Albon.quote:Op woensdag 22 juli 2020 08:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb de rondetijden inmiddels gezien en weet dat het verschil veel minder is. 0,2 - 0,5 seconde per ronde in de vrije lucht. Zelfs hun snelste ronde zit maar 0,3 seconde tussen, dus wie houdt wie nu voor de gek?
Zal ze straks wel even hier naast elkaar leggen.
Edit: De rondetijden staan hier en hier.
Als je de lapchart van de tweede link ernaast legt, zie je dat Albon elke keer als hij iemand ingehaald heeft en even vrije lucht heeft, ronden lang binnen de 0,5s van Verstappen zit, totdat hij weer vastzit achter iemand en de tijden weer oplopen totdat hij die ook ingehaald heeft.
Afgezien van de eerste 30 ronden waar hij zich door het veld een weg naar voren moest banen (langs Vettel, Leclerc en Grosjean, zie je na het inhalen van Grosjean dat hij even in de vrije lucht zit tot hij vastzit achter Perez en vervolgens zijn tweede stop maakt. Daarna heeft hij rondenlang de vrije lucht waarbij hij binnen die 0,5 seconde blijft totdat hij weer ronden lang vastzit achter Vettel. Nadat hij die weer heeft ingehaald liggen zijn rondetijden weer binnen de 0,5 sec van Verstappen.
Hij reed voordurend in verkeer. Tuurlijk verlies je dan tijd tov iemand in vrije lucht.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:25 schreef Lionheaad het volgende:
Het geeft wel hetzelfde beeld als in oostenrijk. Albon voelt zich na de pitstop lekkerder in de auto dan daarvoor.
Precies zoals Red-Bull zelf ook al heeft aangegeven.
Albon verliest gewoon heel veel tijd in zijn eerste stint.
Als je naar de cijfers van race 2 kijkt, krijg je een ander beeld.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat het als enorm positief wordt gezien als iemand niet structureel 1 seconde, maar structureel een halve seconde achterstand heeft
Achterblijvers is een ander soort verkeer dan als het om positie gaat natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:33 schreef MaxMark het volgende:
Verstappen reed tegen het eind toch ook redelijk veel in verkeer?
Hoe oud waren de banden van Albon en hoe oud de banden van Verstappen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je naar de cijfers van race 2 kijkt, krijg je een ander beeld.
Daar was hij op het einde juist rondes lang sneller dan Verstappen.
[..]
Achterblijvers is een ander soort verkeer dan als het om positie gaat natuurlijk
Je hebt gelijk. Om de een of andere reden denk ik bij het woord "verkeer" per definitie aan de achterblijvers.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als je naar de cijfers van race 2 kijkt, krijg je een ander beeld.
Daar was hij op het einde juist rondes lang sneller dan Verstappen.
[..]
Achterblijvers is een ander soort verkeer dan als het om positie gaat natuurlijk
verschil van 9 rondes.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe oud waren de banden van Albon en hoe oud de banden van Verstappen?
Oke, okequote:Op woensdag 22 juli 2020 12:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
verschil van 9 rondes.
Desalnietemin verliest Albon sinds de stop van Verstappen (Verstappen ging eerder naar binnen) gemiddeld "maar" 2-3 tienden.
En maar gewoon de feiten blijven negeren. Ik heb al aangetoond dat die seconde niet klopt, maar ergens tussen de 0,2 en 0,5 seconde ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Albon komt absoluut niet in de buurt van Hamilton.
Hij is al een seconde per ronde langzamer dan Max, Max is op zijn beurt nog weer ruim langzamer dan Hamilton (en ook Bottas). Laat staan hoeveel langzamer Albon is.
En op Oostenrijk was het gewoon de fout van Albon, Brazilie was wel Hamilton.
Meer dan rond een P6 rijden heeft Albon nog niet gekund.
Dat maakt het ook zo moeilijk om een goede tweede rijder te vinden bij Red Bull. Niemand wil de teamgenoot van Verstappen zijn, want je doet het nooit beter. Zelfs Ricciardo brak dat op.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat het als enorm positief wordt gezien als iemand niet structureel 1 seconde, maar structureel een halve seconde achterstand heeft
Arguing on the internet is like competing at the Paralympics, either you win or lose, you're still a retard.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:35 schreef shiz het volgende:
~ "Entertain a clown and you become part of the circus"
~ "Wise men speak because they have something to say; fools, because they have to say something"
~ "Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
~ "A wise man told me don't argue with fools, because people from a distance can't tell who is who"
~ "Arguing with a fool only proves that there are two"
~ "You can give a person knowledge, but you can't make them think. Some people want to remain fools, only because the truth requires change"
~ "You can't reason with a fool because fools are unreasonable"
~ "Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon... no matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway"
Enz etc.
Brazilië had een P3 geweest. Hij had veel betere pace dan Albon. Echter wilde Lewis voor P1 gaan en wilde daarom Albon op een onlogische plek inhalen. Als hij het op de logische plek had gedaan, was het waarschijnlijk gewoon gelukt en had Lewis weer z'n P2 terug, echter maakte hij een extra stop omdat hij voor Max wilde finishen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De twee podium die Hamilton heeft afgepakt niet vergeten natuurlijk.
Sowieso een tweede plek in Brazilië, een mogelijke overwinning in Oostenrijk.
~"Ultimately all things are known because you want to believe you know."quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:35 schreef shiz het volgende:
~ "Entertain a clown and you become part of the circus"
~ "Wise men speak because they have something to say; fools, because they have to say something"
~ "Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
~ "A wise man told me don't argue with fools, because people from a distance can't tell who is who"
~ "Arguing with a fool only proves that there are two"
~ "You can give a person knowledge, but you can't make them think. Some people want to remain fools, only because the truth requires change"
~ "You can't reason with a fool because fools are unreasonable"
~ "Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon... no matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway"
Enz etc.
Ja dat is heel jammer, maar anders is en blijft hij in gevecht voor P2. En dat is al hoopvol, want als Bottas sneller kwalificeert rijdt ie ook gewoon weg.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:08 schreef shiz het volgende:
Dat sfeertje!
Daarom zou het jammer zijn als 'ie naar Mercedes zou moeten om een kampioenschapwinnende auto te hebben.
Jammer dat het zo'n toneelstukje isquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/282105/(...)urs.html?jwsource=cl
En dat is dus aangetoond niet waar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:31 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is
Het laatste gedeelte over het natte mondkapjequote:Op woensdag 22 juli 2020 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
DE NIEUWE DEBRIEF VAN MERCEDES IS UIT!
Is blijkbaar nodig voor gearsync volgens J Palmer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
7:06
Verstappen ging er voor de crash nog af, en vlak voor hij de crash schakelde hij twee keer op, ook ietwat vreemd, misschien om te versnellingen te testen.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:35 schreef shiz het volgende:
~ "Entertain a clown and you become part of the circus"
~ "Wise men speak because they have something to say; fools, because they have to say something"
~ "Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
~ "A wise man told me don't argue with fools, because people from a distance can't tell who is who"
~ "Arguing with a fool only proves that there are two"
~ "You can give a person knowledge, but you can't make them think. Some people want to remain fools, only because the truth requires change"
~ "You can't reason with a fool because fools are unreasonable"
~ "Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon... no matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway"
Enz etc.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit dus.
Al die figuren die als maar Albon blijven verdedigen die over een hele wedstrijd, ongeacht vrije lucht, een seconde langzamer is dan zijn teamgenoot.
Alsof mensen aandelen hebben in Albon. Maar dat Albon ze heftig verdedigd moet worden met onzin laat wel zien hoe zwak hij nog staat. Gasly deed het qua race pace beter en die lag er al uit.
Jup topic kan wel weer dichtquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:09 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ben wel klaar met Hongarije.
Let's agree to disagree.
Op naar Groot-Brittannië...
Die analyse is erg interessant. Blijkbaar kalibreren ze de synchronisatie van de versnellingsbak in de ronde waarin ze naar de grid toe rijden? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig voor gearsync volgens J Palmer.
Ik denk dat een betere vraag is, wat voor 2e rijder wil Red Bull hebben. Willen ze iemand die met Max concurreert of iemand die Max alleen steunt, kortom, willen ze een Ricciardo of een Bottas.quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo moeilijk om een goede tweede rijder te vinden bij Red Bull. Niemand wil de teamgenoot van Verstappen zijn, want je doet het nooit beter. Zelfs Ricciardo brak dat op.
Bottas wil ook geen Bottas zijn en Ricciardo heeft vast spijt van z'n beslissing te vertrekken al zal hij dat nooit toegevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat een betere vraag is, wat voor 2e rijder wil Red Bull hebben. Willen ze iemand die met Max concurreert of iemand die Max alleen steunt, kortom, willen ze een Ricciardo of een Bottas.
enorm veel spijtquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ricciardo heeft vast spijt van z'n beslissing te vertrekken al zal hij dat nooit toegeven
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jup topic kan wel weer dicht
@:nattekat of @:zoem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |