abonnement Unibet Coolblue
pi_194194553
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:12 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

5 minuten voor aanvang van de race moet de coureur in de auto zijn met 4 wielen op de grond en de bandenwarmers eraf. De auto was dus 5m25s voor de start klaar.
aha okay, dan klopt het inderdaad 8-)
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:16:34 #227
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_194195298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.
Ja maar dat extra momentum zou iedereen kunnen proberen te genereren. Volgens mij is dit het meest eerlijk, ook omdat je wanneer je compleet stil zou moeten staan, andere factoren dan de courreur ervoor zouden kunnen zorgen dat het niet precies stil is. Tenzij het compleet stil met marge is maar wanneer je die marge dan met het blote oog zou kunnen zien krijg je juist daarover dan weer onduidelijkheid (bij het publiek).
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 juli 2020 @ 21:52:15 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194197847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het probleem is dat je al wat extra momentum kunt genereren bij de start door te vroeg te starten, maar nog niet voorbij de sensor te gaan en dus niet strafbaar te zijn. Uiteraard zit daar wel een risico aan vast, maar dat is een ander verhaal.
Nee, je moet stil staan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 21:58:44 #229
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194197952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, je moet stil staan.
Technisch gezien moet je tussen groene vlag en lichten uit in de box blijven.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194198896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef daNpy het volgende:

[..]

Technisch gezien moet je tussen groene vlag en lichten uit in de box blijven.
En dat wordt door een electronisch systeem gemeten.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 22:46:37 #231
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194198902

7:06

Verstappen ging er voor de crash nog af, en vlak voor hij de crash schakelde hij twee keer op, ook ietwat vreemd, misschien om te versnellingen te testen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 22:47:34 #232
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194198926
Maar daar moest je gewoon bij 100m remmen en dat lukte hem daarom dus niet.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194199878
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

7:06

Verstappen ging er voor de crash nog af, en vlak voor hij de crash schakelde hij twee keer op, ook ietwat vreemd, misschien om te versnellingen te testen.
Daarom was het ook zo stom. Na dit momentje had hij er nog 1 en toch niet rustiger aan doen.
pi_194200431
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:24 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je snapt het principe van rijden in verkeer niet? Hij moest van P13 komen.

Natuurlijk ben je dan langzamer. En Hongarije is een lastig circuit om in te halen, dus ja, daar blijf je wel enkele ronden achter iemand hangen die niet veel langzamer is, zoals de Ferrari's.

Dus daar komt die gemiddeld 1s per ronde vandaan. In de vrije lucht waren zijn tijden een stuk beter.

Het probleem met jou is dat je een langspeelplaat bent die blijft hangen. Je komt steeds met dezelfde argumenten die al weerlegd zijn. Dat gaat vervelen. Kom eens met wat nieuws of hou erover op.
Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.
Dus wie is hier nou een langspeelplaat? Dat verdedigen van Albon wat een enkeling nog aandurft is nutteloos.

En ook al is het in verkeer dan is een seconde per ronde alsnog teveel als gemiddelde. Dat is echt belachelijk veel. Want vaak genoeg had hij nergens last van.
Vergelijk het ook met andere coureurs, nooit zie je zulke verschillen.
pi_194201242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 12:59 schreef bianconeri het volgende:


En dan zeg jij dat Horner argumenten heeft? Nou niet bepaald. Ik snap dat Horner zijn 2e coureur niet zo maar kan aanvallen. Maar dit wordt gewoon sneu.
Is een beetje wanneer een voetbalclub zegt dat de trainer heel zeker nog is van zijn plek en een dag later ontslagen is.
Het is eerder dat een voetbalclub de beschikking heeft over Messi en iedereen om hem heen er helemaal niks van kan.

Puur cijfermatig gezien is een seconde per rondje teveel.....


.....als je alle variabelen buiten beschouwing laat.
pi_194201348
Perez verloor de controle over zijn auto in de opwarmronde :o

https://streamable.com/7g2864
  Moderator woensdag 22 juli 2020 @ 04:10:57 #237
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194201584
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 03:06 schreef opgebaarde het volgende:
Perez verloor de controle over zijn auto in de opwarmronde :o

https://streamable.com/7g2864
Dat was lap 5.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 22 juli 2020 @ 04:13:50 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_194201596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.
Dus wie is hier nou een langspeelplaat? Dat verdedigen van Albon wat een enkeling nog aandurft is nutteloos.

En ook al is het in verkeer dan is een seconde per ronde alsnog teveel als gemiddelde. Dat is echt belachelijk veel. Want vaak genoeg had hij nergens last van.
Vergelijk het ook met andere coureurs, nooit zie je zulke verschillen.
Gasly heeft de helft van het vorige seizoen gekregen om zichzelf te bewijzen. ondanks de uitspraken van de teamleiding, dat er geen discussie was of hij zijn zitje zou kunnen verliezen(om de druk bij hem weg te nemen) heeft RB toch anders beslist. (RIC flikte hun dat)
ik zou even niet weten wie ze dan naast Max willen zetten?
RB heeft zelf dat opleidingsprogramma opgezet. Wat Kvyat daar nog doet, weet ik niet, hij is al oud en gaat nooit meer in de RB mogen kruipen vanuit STR.
pi_194201895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 04:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gasly heeft de helft van het vorige seizoen gekregen om zichzelf te bewijzen. ondanks de uitspraken van de teamleiding, dat er geen discussie was of hij zijn zitje zou kunnen verliezen(om de druk bij hem weg te nemen) heeft RB toch anders beslist. (RIC flikte hun dat)
ik zou even niet weten wie ze dan naast Max willen zetten?
RB heeft zelf dat opleidingsprogramma opgezet. Wat Kvyat daar nog doet, weet ik niet, hij is al oud en gaat nooit meer in de RB mogen kruipen vanuit STR.
Jammer dat hij de snelheid niet meer heeft. Hij haalde wel het podium bij RBR.

Was meer dat hij "roekeloos" zou zijn en dat Max wellicht weggekaapt zou worden.
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:06:26 #240
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194202529
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels al aantal keer aangehaald dat Albon ook in vrije lucht een seconde per ronde trager is en de snelheid van Max niet heeft.
Dus wie is hier nou een langspeelplaat? Dat verdedigen van Albon wat een enkeling nog aandurft is nutteloos.

En ook al is het in verkeer dan is een seconde per ronde alsnog teveel als gemiddelde. Dat is echt belachelijk veel. Want vaak genoeg had hij nergens last van.
Vergelijk het ook met andere coureurs, nooit zie je zulke verschillen.
Ik heb de rondetijden inmiddels gezien en weet dat het verschil veel minder is. 0,2 - 0,5 seconde per ronde in de vrije lucht. Zelfs hun snelste ronde zit maar 0,3 seconde tussen, dus wie houdt wie nu voor de gek?

Zal ze straks wel even hier naast elkaar leggen.

Edit: De rondetijden staan hier en hier.

Als je de lapchart van de tweede link ernaast legt, zie je dat Albon elke keer als hij iemand ingehaald heeft en even vrije lucht heeft, ronden lang binnen de 0,5s van Verstappen zit, totdat hij weer vastzit achter iemand en de tijden weer oplopen totdat hij die ook ingehaald heeft.

Afgezien van de eerste 30 ronden waar hij zich door het veld een weg naar voren moest banen (langs Vettel, Leclerc en Grosjean, zie je na het inhalen van Grosjean dat hij even in de vrije lucht zit tot hij vastzit achter Perez en vervolgens zijn tweede stop maakt. Daarna heeft hij rondenlang de vrije lucht waarbij hij binnen die 0,5 seconde blijft totdat hij weer ronden lang vastzit achter Vettel. Nadat hij die weer heeft ingehaald liggen zijn rondetijden weer binnen de 0,5 sec van Verstappen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Starflyer op 22-07-2020 10:42:51 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:08:25 #241
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194202546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 05:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jammer dat hij de snelheid niet meer heeft. Hij haalde wel het podium bij RBR.

Was meer dat hij "roekeloos" zou zijn en dat Max wellicht weggekaapt zou worden.
En dat hij te langzaam was ten opzichte van Riccardo.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 22 juli 2020 @ 08:44:02 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194202887
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:08 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En dat hij te langzaam was ten opzichte van Riccardo.
Is dat laatste zo? Zou best kunnen hoor, maar dat staat me niet meer zo bij. Wel dat hij eruit gegooid werd na een paar "torpedo-acties" in 2016, al waren die wellicht slechts een goed excuus (stok om de hond te slaan). En RIC was toen natuurlijk min of meer de kopman, dus of het noodzakelijk was dat hij even snel was weet ik niet. Min of meer bijbenen is uiteraard wél noodzakelijk.

Wat me bijstaat dat hij 1 vd seizoenen dat hij bij RBR reed hoger klasseerde dan RIC. Al had dat wellicht meer met pech van RIC in dat seizoen te maken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:17:44 #243
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194203226
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is dat laatste zo? Zou best kunnen hoor, maar dat staat me niet meer zo bij. Wel dat hij eruit gegooid werd na een paar "torpedo-acties" in 2016, al waren die wellicht slechts een goed excuus (stok om de hond te slaan). En RIC was toen natuurlijk min of meer de kopman, dus of het noodzakelijk was dat hij even snel was weet ik niet. Min of meer bijbenen is uiteraard wél noodzakelijk.

Wat me bijstaat dat hij 1 vd seizoenen dat hij bij RBR reed hoger klasseerde dan RIC. Al had dat wellicht meer met pech van RIC in dat seizoen te maken.
In zijn eerste jaar duurde het een half seizoen voordat hij in de buurt van de snelheid van Ricciardo zat en ook in 2016 begon hij het seizoen met ca 0,5 sec/ronde achterstand. Dat, in combinatie met de torpedo acties en het gedoe bij Toro Rosso, was de aanleiding voor de degradatie.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:23:40 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194203279
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]

In zijn eerste jaar duurde het een half seizoen voordat hij in de buurt van de snelheid van Ricciardo zat en ook in 2016 begon hij het seizoen met ca 0,5 sec/ronde achterstand. Dat, in combinatie met de torpedo acties en het gedoe bij Toro Rosso, was de aanleiding voor de degradatie.
Ah, helder. Thanks ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:39:37 #245
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_194204173
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:06 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik heb de rondetijden inmiddels gezien en weet dat het verschil veel minder is. 0,2 - 0,5 seconde per ronde in de vrije lucht. Zelfs hun snelste ronde zit maar 0,3 seconde tussen, dus wie houdt wie nu voor de gek?

Zal ze straks wel even hier naast elkaar leggen.
Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.

Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:55:25 #246
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_194204373
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.

Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
Danny Ric op zich wel.
Albon was vorig seizoen behoorlijk consistent in de RB.
Op dit moment is de auto gewoon het probleem voor Albon. Verstappen kan hier iets beter mee omgaan.
Als RB de auto weer onder controle heeft komt Albon er ook wel.

Dat is ook precies wat Horner zegt. De auto is het probleem op het moment, niet Albon.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_194205154
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 02:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het is eerder dat een voetbalclub de beschikking heeft over Messi en iedereen om hem heen er helemaal niks van kan.

Puur cijfermatig gezien is een seconde per rondje teveel.....

.....als je alle variabelen buiten beschouwing laat.
Zelfs met variabelen is een seconde per rondje teveel. Tenzij elke race je auto kapot zou zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 04:13 schreef THEFXR het volgende:

ik zou even niet weten wie ze dan naast Max willen zetten?
RB heeft zelf dat opleidingsprogramma opgezet. Wat Kvyat daar nog doet, weet ik niet, hij is al oud en gaat nooit meer in de RB mogen kruipen vanuit STR.
Ligt er aan of RB aan de eigen academy wil vasthouden. Daar zit niet heel veel nee.
Kvyat, tja die kan niet al te veel nee. Maar Vettel zou je kunnen halen nu. Hulkenberg of Vandoorne.
En in de F2 zit nog genoeg. Of vanuit de Formule E.
pi_194205194
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:39 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zie het ook als trollen. De meningen om Max zijn directe omgeving zijn hier altijd wat subjectief. Vooralsnog is Albon twee keer door Hamilton van de baan gebeukt door Hamilton fouten. Andere teamgenoten van Max kwamen nooit bij HAM in de buurt.

Albon is wel nog niet consistent. Maar zeker snel genoeg.
Albon komt absoluut niet in de buurt van Hamilton.
Hij is al een seconde per ronde langzamer dan Max, Max is op zijn beurt nog weer ruim langzamer dan Hamilton (en ook Bottas). Laat staan hoeveel langzamer Albon is.
En op Oostenrijk was het gewoon de fout van Albon, Brazilie was wel Hamilton.

Meer dan rond een P6 rijden heeft Albon nog niet gekund.
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:46:01 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194205287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:41 schreef bianconeri het volgende:
Meer dan rond een P6 rijden heeft Albon nog niet gekund.
dat klopt toch gewoon niet, wat een onzin weer, natuurlijk is het geen Max maar kom met feiten ipv die eeuwige onderbuik onzin
pi_194205311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat klopt toch gewoon niet, wat een onzin weer, natuurlijk is het geen Max maar kom met feiten ipv die eeuwige onderbuik onzin
Alleen in sc situaties komt hij verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')