Ze gaan heel de vleesindustrie kapot maken Geerd, dalijk is er alleen nog maar de auf wieder schnitzel en kekke kipstuckjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
Komen toch alleen maar stinkende linkse hippies mooi toch..heb je daar ook geen last meer van als je boodschappen doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we wel naar Duitslandquote:Op zondag 19 juli 2020 22:24 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ze gaan heel de vleesindustrie kapot maken Geerd, dalijk is er alleen nog maar de auf wieder schnitzel en kekke kipstuckjes.
En een zooi halve litersquote:Op zondag 19 juli 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een schnitzel Wiener Art, groter dan je bord, met zoute frieten en zure mayo![]()
Duitsers maken geen grappenquote:Op zondag 19 juli 2020 22:28 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dit gaat wereldwijd gebeuren. Vooral in Europa, veel succes in Deutschland.
Hihaho een lockdown zal hier nooit komen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Hihaho dan koop je het niet, vlees gaat echt niet verdwijnen uit de winkel.
Hihaho inderdaad weinig van gemerktquote:Op zondag 19 juli 2020 22:35 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Hihaho een lockdown zal hier nooit komen.
Wat hebben andere produkten te maken met dit? Als de eigen merk cola van de Aldi beweert even lekker te zijn als Coca Cola verwacht ik dat ook. De vega slager liegt dus.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
Alle andere artikelen die in de supermarkt te koop zijn, vind jij allemaal wel lekker?
Dat dacht ik al. Je bent gewoon jaloers omdat wij geen vlees eten nanananaaaa
En wel de volle prijs vragen he, nog duurder dan echt vlees. Helemaal van de pot gerukt.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:41 schreef Dementor het volgende:
Eerder een groenteboer in een dolle bui.
Halve doperwten in elkaar duwen, paneren en in de vorm van een filet lapje verkopen.
Het is best lekker maar echt vlees wint.
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:40 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat hebben andere produkten te maken met dit? Als de eigen merk cola van de Aldi beweert even lekker te zijn als Coca Cola verwacht ik dat ook. De vega slager liegt dus.
Ik weet niet waar jij je vlees haalt of haalde, maar het is de bedoeling dat er geen bloed meer in zit.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.
En ik begin over die andere producten, omdat dit zo'n wekelijks terugkerende topic over vegetarische ellende is. Voelen jullie (in dit geval jij) je aangevallen omdat er iets verkocht wordt zonder bloed er in? Je bent toch niet onzeker?
Bij een schnitzel hoort geen friet. Respect voor Oostenrijk bitte.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een schnitzel Wiener Art, groter dan je bord, met zoute frieten en zure mayo![]()
Ik heb nog nooit een slager gegeten maar je hebt vast gelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 22:18 schreef HansCojona het volgende:
Ze beweren even lekker te zijn als een echte slager.
Omdat ze ons allemaal aan deze ellende willen krijgen. Kijk hoe de boeren worden weggepest met hun stikstof onzin. En waarom die onzeker vraag? Hoezo persoonlijk worden om mijn mening? Dat soort uit de hoogte opmerkingen hebben vega's wel vaker, hou dat onder controle, arrogantie staat zo lelijk en gaat je zaak zeker niet helpen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.
En ik begin over die andere producten, omdat dit zo'n wekelijks terugkerende topic over vegetarische ellende is. Voelen jullie (in dit geval jij) je aangevallen omdat er iets verkocht wordt zonder bloed er in? Je bent toch niet onzeker?
Respect voor Oostenrijkquote:Op zondag 19 juli 2020 22:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bij een schnitzel hoort geen friet. Respect voor Oostenrijk bitte.
quote:Op zondag 19 juli 2020 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Respect voor Oostenrijk![]()
Wel graag frietjes bij m'n schnitzel
Die klapjosti denkt dat Wien in Duitsland ligt, aangezien hij voor een Wiener Schnitzel naar Duitsland wil gaan... Ik denk dus niet dat je van hem hoeft te verwachten dat hij weet dat je er een Vogerlsalat of Erdäpfelsalat bij moet eten.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bij een schnitzel hoort geen friet. Respect voor Oostenrijk bitte.
ALTWIENER KARTOFFELSALATquote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die klapjosti denkt dat Wien in Duitsland ligt, aangezien hij voor een Wiener Schnitzel naar Duitsland wil gaan... Ik denk dus niet dat je van hem hoeft te verwachten dat hij weet dat je er een Vogerlsalat of Erdäpfelsalat bij moet eten.
quote:Op zondag 19 juli 2020 22:56 schreef Fernweh het volgende:
Onterechte klacht trouwens. Vlees is gewoon betaalbaar en voor de gene die eens geen vlees wil eten is er een vervanger. Niks mis mee. Ben blij, al dat varkensvlees en rundvlees is niet goed voor je. Eet eens linze, bonen of een vlees vervanger.
De VS doet toch hetzelfde als alle bedrijven? Dus legitieme producten of diensten verkopen. Ik mis nog steeds het probleem en dat van die boeren heb ik gemist (geloof er vrij weinig van)quote:Op zondag 19 juli 2020 22:59 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Omdat ze ons allemaal aan deze ellende willen krijgen. Kijk hoe de boeren worden weggepest met hun stikstof onzin. En waarom die onzeker vraag? Hoezo persoonlijk worden om mijn mening? Dat soort uit de hoogte opmerkingen hebben vega's wel vaker, hou dat onder controle, arrogantie staat zo lelijk en gaat je zaak zeker niet helpen.
Waarschijnlijk denken ze zelfs dat een schnitzel van varkensvlees hoort te zijnquote:Op zondag 19 juli 2020 23:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
ALTWIENER KARTOFFELSALAT
Maar leider denken die lui allemaal dat het Duits is.en gooien ze rare sausjes op hun schnitzels.
Das sieht gut aus. Ich werde das nächste Woche selbst versuchen!quote:
Goed oppassen bij de slager. Meestal proberen ze je een stuk varkensvlees mee te geven als je om vlees voor een schnitzel vraagt.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Das sieht gut aus. Ich werde das nächste Woche selbst versuchen!
Bedankt!quote:Op zondag 19 juli 2020 23:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Goed oppassen bij de slager. Meestal proberen ze je een stuk varkensvlees mee te geven als je om vlees voor een schnitzel vraagt.
Voor het meel echt een zogenaamd “griffiges” meel gebruiken. Gewone bloem is het net niet.
En paneer is niet paneer, maar die van Weltgold is goed. Link
En als je geen schnitzelhamer hebt, neem dan gewoon een deegroller. Dan wel de hele tijd je schnitzel draaien tijdens het hameren, want met een deegroller druk je het vlees maar in één richting uit. En als je dan niet zou draaien, dan krijg je een hele lange smalle schnitzel.quote:
Gewoon achter kant van een pan.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
En als je geen schnitzelhamer hebt, neem dan gewoon een deegroller. Dan wel de hele tijd je schnitzel draaien tijdens het hameren, want met een deegroller druk je het vlees maar in één richting uit. En als je dan niet zou draaien, dan krijg je een hele lange smalle schnitzel.
Pak gewoon een klein pannetje en doe je vlees tussen folie.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
En als je geen schnitzelhamer hebt, neem dan gewoon een deegroller. Dan wel de hele tijd je schnitzel draaien tijdens het hameren, want met een deegroller druk je het vlees maar in één richting uit. En als je dan niet zou draaien, dan krijg je een hele lange smalle schnitzel.
Ze kunnen zichzelf ook Bruna nemen, want de helft van hun producten smaakt naar karton.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:27 schreef Themonk5 het volgende:
Hoezo is de naam onzin?
Ze verkopen producten die je bij een traditionele slager kan kopen, maar dannnagebootst met plantaardige ingrediënten.
Taal is dynamisch.
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook Bruna nemen, want de helft van hun producten smaakt naar karton.
Was dat maar waar dat het nog echte hippies waren, kon je lekker ongestoord rondneuken!quote:Op zondag 19 juli 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
Komen toch alleen maar stinkende linkse hippies mooi toch..
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook Bruna nemen, want de helft van hun producten smaakt naar karton.
Dat doet de vega slager niet ik he. Mooi vooroordeel trouwens, laat ik nou net wel heel goed vlees kunnen bereiden 😆quote:Op maandag 20 juli 2020 11:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dan eet je het niet, problem solved.
Sneu gezeik over vleesvervangers terwijl je zelf ook niet verder komt dan matige kwaliteit vlees wat matig bereid is.
Een platgeslagen graatmager varken met paneermeel erop een schnitzel noemen🤐
Als je vlees echt perse nodig hebt bij elke maaltijd kan je niet koken.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:14 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat doet de vega slager niet ik he. Mooi vooroordeel trouwens, laat ik nou net wel heel goed vlees kunnen bereiden 😆
Euhm nee, vleesvervangers en vlees lagen nooit door elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben op zich wel blij dat de AH nu duidelijk een schap heeft voor de vega dingen.
In het verleden lag het allemaal nog weleens door elkaar. Vooral op de broodafdeling.
Dan zat er in hetzelfde schap zowel vega als vlees. Dacht je lekker te gaan genieten van een broodje kipsate, zat je ineens op een half boek te kauwen.
Geloof ook dat het font wat groter is gemaakt, zodat duidelijker is te lezen dat je vega hebt.
Komen wij bij dezelfde AH?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Euhm nee, vleesvervangers en vlees lagen nooit door elkaar.
En vega op de brood afdeling???? Je weet dat al het brood ook vegetarisch is (wat wat anders is als veganistisch of glutenvrij ed)?
Het punt is dat het gewoon geen vervanging is voor de vleeseter momenteel en dat willen ze toch. Als een vega dan zegt, dan eet je het toch niet, dat heeft dan toch een averechts effect. Als het net zo lekker word als echt vlees zal je de verkoop zien exploderen.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als je vlees echt perse nodig hebt bij elke maaltijd kan je niet koken.
Sorry, zo simpel is het.
En je hoeft dat niet te eten om zonder vlees te eten.
Dat de vega slager inspringt op degene die een platgeslagen graatmager varken een schnitzel vinden klopt.
Maar als je werkelijk zo goed met vlees was zou je beiden mwaw vinden.
Toch zie ik nooit een klaagbaak topic over de supermarkt schnitzel....
Ik ben geen vega...quote:Op maandag 20 juli 2020 11:52 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Het punt is dat het gewoon geen vervanging is voor de vleeseter momenteel en dat willen ze toch. Als een vega dan zegt, dan eet je het toch niet, dat heeft dan toch een averechts effect. Als het net zo lekker word als echt vlees zal je de verkoop zien exploderen.
Alsof dat kant en klare broodje saté zo goed is...quote:Op maandag 20 juli 2020 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen wij bij dezelfde AH?
Wat een rare opmerking.
Je beseft je hopelijk dat er op de broodafdeling ook broodje sate, broodje frikandel, kroket etc verkocht wordt?
En als je dan in hetzelfde rekje zowel vega broodjes legt als met echte saté, dat men weleens mis grijpt.
Gelukkig heeft de AH hier gewoon geluisterd naar dit soort klachten en de indeling aangepast,
Dat heeft toch niks er mee te maken?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Alsof dat kant en klare broodje saté zo goed is...
Is meer granen dan vlees (en dan heb ik het over het ‘vlees’ deel).
Boeiend, vegetarisch vlees beste vleesquote:Op maandag 20 juli 2020 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vegetarisch vlees is een contradictio in terminis
Vierkante cirkels beste cirkelsquote:Op maandag 20 juli 2020 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Boeiend, vegetarisch vlees beste vlees
Yes, de ruggengraatloze strijders zeg maar.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat namaken van vlees is zo treurig. Is dat om het toegankelijk te maken voor mensen die niet zonder vlees kunnen maar wel vegetarier willen worden?
Nee, willen marketeers graag spullen verkopen?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:59 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Omdat ze ons allemaal aan deze ellende willen krijgen. Kijk hoe de boeren worden weggepest met hun stikstof onzin. En waarom die onzeker vraag? Hoezo persoonlijk worden om mijn mening? Dat soort uit de hoogte opmerkingen hebben vega's wel vaker, hou dat onder controle, arrogantie staat zo lelijk en gaat je zaak zeker niet helpen.
Zegt de ectoquote:Op maandag 20 juli 2020 13:00 schreef Atak het volgende:
Eigenlijk moet je er geen aandacht aan besteden. Laat ze maar creperen door proteïne tekort.
Heb je weer zo'n helder licht.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, willen marketeers graag spullen verkopen?
Potdikkeme zeg
Ga lekker complotten zoeken achter de Vegetarische Slager die de boeren wegpest johquote:
Veel mensen beseffen niet eens dat ze (af en toe) prima zonder vlees kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat namaken van vlees is zo treurig. Is dat om het toegankelijk te maken voor mensen die niet zonder vlees kunnen maar wel vegetarier willen worden?
Zeker!quote:Op zondag 19 juli 2020 23:11 schreef Kopiko het volgende:
Zijn er ook vegetarische schlagers eigenlijk?
#dtv
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |