Ze gaan heel de vleesindustrie kapot maken Geerd, dalijk is er alleen nog maar de auf wieder schnitzel en kekke kipstuckjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
Komen toch alleen maar stinkende linkse hippies mooi toch..heb je daar ook geen last meer van als je boodschappen doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we wel naar Duitslandquote:Op zondag 19 juli 2020 22:24 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ze gaan heel de vleesindustrie kapot maken Geerd, dalijk is er alleen nog maar de auf wieder schnitzel en kekke kipstuckjes.
En een zooi halve litersquote:Op zondag 19 juli 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een schnitzel Wiener Art, groter dan je bord, met zoute frieten en zure mayo![]()
Duitsers maken geen grappenquote:Op zondag 19 juli 2020 22:28 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dit gaat wereldwijd gebeuren. Vooral in Europa, veel succes in Deutschland.
Hihaho een lockdown zal hier nooit komen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:33 schreef BasEnAad het volgende:
Hihaho dan koop je het niet, vlees gaat echt niet verdwijnen uit de winkel.
Hihaho inderdaad weinig van gemerktquote:Op zondag 19 juli 2020 22:35 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Hihaho een lockdown zal hier nooit komen.
Wat hebben andere produkten te maken met dit? Als de eigen merk cola van de Aldi beweert even lekker te zijn als Coca Cola verwacht ik dat ook. De vega slager liegt dus.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
Alle andere artikelen die in de supermarkt te koop zijn, vind jij allemaal wel lekker?
Dat dacht ik al. Je bent gewoon jaloers omdat wij geen vlees eten nanananaaaa
En wel de volle prijs vragen he, nog duurder dan echt vlees. Helemaal van de pot gerukt.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:41 schreef Dementor het volgende:
Eerder een groenteboer in een dolle bui.
Halve doperwten in elkaar duwen, paneren en in de vorm van een filet lapje verkopen.
Het is best lekker maar echt vlees wint.
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:40 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat hebben andere produkten te maken met dit? Als de eigen merk cola van de Aldi beweert even lekker te zijn als Coca Cola verwacht ik dat ook. De vega slager liegt dus.
Ik weet niet waar jij je vlees haalt of haalde, maar het is de bedoeling dat er geen bloed meer in zit.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.
En ik begin over die andere producten, omdat dit zo'n wekelijks terugkerende topic over vegetarische ellende is. Voelen jullie (in dit geval jij) je aangevallen omdat er iets verkocht wordt zonder bloed er in? Je bent toch niet onzeker?
Bij een schnitzel hoort geen friet. Respect voor Oostenrijk bitte.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een schnitzel Wiener Art, groter dan je bord, met zoute frieten en zure mayo![]()
Ik heb nog nooit een slager gegeten maar je hebt vast gelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 22:18 schreef HansCojona het volgende:
Ze beweren even lekker te zijn als een echte slager.
Omdat ze ons allemaal aan deze ellende willen krijgen. Kijk hoe de boeren worden weggepest met hun stikstof onzin. En waarom die onzeker vraag? Hoezo persoonlijk worden om mijn mening? Dat soort uit de hoogte opmerkingen hebben vega's wel vaker, hou dat onder controle, arrogantie staat zo lelijk en gaat je zaak zeker niet helpen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd waar de vegetarische slager over zou liegen.
En ik begin over die andere producten, omdat dit zo'n wekelijks terugkerende topic over vegetarische ellende is. Voelen jullie (in dit geval jij) je aangevallen omdat er iets verkocht wordt zonder bloed er in? Je bent toch niet onzeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |