quote:Op maandag 20 juli 2020 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is eens een onderzoek geweest, waar uitkwam dat mensen die meer smileys gebruiken meer seks hebben.
Oh dat zal best. Krijg er altijd het gevoel bij dat het mensen niet lukt normale zinnen te formuleren. Misschien omdat het niet zelden gepaard gaat met de nodige spelfoutenquote:Op maandag 20 juli 2020 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is eens een onderzoek geweest, waar uitkwam dat mensen die meer smileys gebruiken meer seks hebben.
Ik denk dat bedoelt wordt dat ze gewoon meer smileys gebruiken, en niet alleen maar smileys.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Krijg er altijd het gevoel bij dat het mensen niet lukt normale zinnen te formuleren. Misschien omdat het niet zelden gepaard gaat met de nodige spelfouten
Haha ja dat hoop ik wel anders wordt het idd echt een rebusgesprekquote:Op maandag 20 juli 2020 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat bedoelt wordt dat ze gewoon meer smileys gebruiken, en niet alleen maar smileys.
"Hey, hoe is het?"quote:Op maandag 20 juli 2020 11:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja dat hoop ik wel anders wordt het idd echt een rebusgesprek
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent, maar mij valt op dat het gebruik van emoji's vaak toeneemt met de leeftijd. Net zoals je van die puntjes achteraan de zin vaak alleen aantreft bij mensen vanaf een bepaalde leeftijd...
Helemaal mee eens. 1 emoticon zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
ik doe dat heel veel! En hoor waarschijnlijk in een bepaalde leeftijd
..
Maar die dingen zeggen toch wat? Die puntjes wijzen op een pauze, op even iets bedenkelijks te zeggen.
En de emoji's duiden dan weer de toon van een gesprek!
Pak nu deze zin:
-wat een shitdag vandaag![]()
5 dezelfde zinnen maar bij elke zin weet iemand anders nu perfect hoe ik die dag ervaren heb door die emoji erbij.
Dat is toch handig?
Misschien hebben oudere mensen () teveel ruzies gehad door misverstanden in berichten omdat er gewoon geen intonatie mogelijk is. En omdat we niet groot zijn geworden met berichten, apps enz..
Ik ben ook op de apps toch meer van de woorden. Een emoticon kan een extra toevoeging zijn om een bepaalde toon kracht bij te zetten maar als het meer emoticons is dan woorden vind ik het een ontzettend leeg gesprek zonder inhoud. En ik wil nou juist de persoon achter de foto's leren kennen (als eventuele voorbereiding op een date). Dus weer niet mee eens dat 1 emoticon meer zegt dan 1000 worden. Ik krijg juist vaak het compliment dat ik als man over gevoel durf te praten en dit goed kan omschrijven en dat gaat toch echt niet lukken met enkel of veel emoticons.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
@:Groepfunder ik heb dus mijn hele leven maagd &single blijven geaccepteerd. Ik ben zo iemand.
[..]
Helemaal mee eens. 1 emoticon zegt meer dan 1000 woorden.
Wat is daar het nut van, vraag ik me af.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik wist dus echt niet dat ouderen meer smileys gebruiken.
Ik heb juist het idee van niet.
Wel vaker die drie puntjes idd...
quote:Op maandag 20 juli 2020 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hey, hoe is het?"
""
"Heb je een leuk weekend?"
""
"Zullen we een keertje afspreken?"
""
Jij bent toch geen maagd meer? Dus je hebt nooit echt seks gehad, maar hebt wel je oordeel erover klaar?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
@:Groepfunder ik heb dus mijn hele leven maagd &single blijven geaccepteerd. Ik ben zo iemand.
[..]
Helemaal mee eens. 1 emoticon zegt meer dan 1000 woorden.
Die puntjes staan 9 van de 10 keer achter iets waar men geirriteerd over is dus als ik het zie dan weet ik wel weer hoe laat het is.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van, vraag ik me af.
Dat zou dan al een misverstand geven tussen een appcontact bij ons. Want dat staat voor mij dus niet als irritatiequote:Op maandag 20 juli 2020 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die puntjes staan 9 van de 10 keer achter iets waar men geirriteerd over is dus als ik het zie dan weet ik wel weer hoe laat het is.
Er gaan maanden voorbij dat ik het prima vind om single te zijn. Maar er zijn ook (kortere) periodes waarin ik wel een (sterke) behoefte voel aan een partner (voor steun, troost, intimiteit). Er zijn ook dingen waarvan ik denk dat ze veel leuker zouden zijn om die met z'n tweeën te doen, omdat je dan je ervaring of gevoel kunt delen. Voor dat laatste is uiteraard gemakkelijker een quick fix gevonden: vraag een vriend(in) mee. Hoe ga jij hier mee om? Was er een directe aanleiding die jou tot jouw besluit bracht, of is het geleidelijk gegroeid? Oftewel: hoe accepteer je dat?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oh op die manier vind ik het ook niet storend hoor. Doelde op die screenshot die hier werd gepost met in elke zin zo’n 4 emoji. Alsof je 2 tienermeiden elkaar ziet appenquote:Op maandag 20 juli 2020 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]ik doe dat heel veel! En hoor waarschijnlijk in een bepaalde leeftijd
..
Maar die dingen zeggen toch wat? Die puntjes wijzen op een pauze, op even iets bedenkelijks te zeggen.
En de emoji's duiden dan weer de toon van een gesprek!
Pak nu deze zin:
5 dezelfde zinnen maar bij elke zin weet iemand anders nu perfect hoe ik die dag ervaren heb door die emoji erbij.
Dat is toch handig?
Misschien hebben oudere mensen () teveel ruzies gehad door misverstanden in berichten omdat er gewoon geen intonatie mogelijk is. En omdat we niet groot zijn geworden met berichten, apps enz..
Beetje vaag onderzoek. Wie heeft de vrouwen uitgezocht ook en besloten dat de een lelijk is en de ander nietquote:Op maandag 20 juli 2020 13:38 schreef Generationalpha het volgende:
Een fok-nieuwsbericht uit de oude doos dat misschien wel verklaart waarom mannen (ook hier) hun standaarden sneller verlagen voor seks.![]()
Hoop voor lelijke vrouwen
Appen?quote:Op maandag 20 juli 2020 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zou dan al een misverstand geven tussen een appcontact bij ons. Want dat staat voor mij dus niet als irritatie
Ik denk dat er zelden vrouwelijk incels zijn, of ze zijn zwaar sociaal beperkt.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:38 schreef Generationalpha het volgende:
Een fok-nieuwsbericht uit de oude doos dat misschien wel verklaart waarom mannen (ook hier) hun standaarden sneller verlagen voor seks.![]()
Hoop voor lelijke vrouwen
Precies. Andersom geldt dit onderzoek dus niet. Mannen doen alles voor seks, zoals je weet.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:05 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelden vrouwelijk incels zijn, of ze zijn zwaar sociaal beperkt.
quote:
Als je dan toch puur evolutionair wil gaan kijken: mannen horen zoveel mogelijk te zaaien, maakt niet uit waar, dus het lichaam maakt zich klaar. Zaad is ook massaproductie dus laat maar lopen!quote:Op maandag 20 juli 2020 14:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies. Andersom geldt dit onderzoek dus niet.
Waarvoor zou je het dan gebruiken?quote:Op maandag 20 juli 2020 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zou dan al een misverstand geven tussen een appcontact bij ons. Want dat staat voor mij dus niet als irritatie
Helemaal eens bij dit biologische verhaal, maar het is ook wel weer fascinerend dat culturele patronen soms toch sterker kunnen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je dan toch puur evolutionair wil gaan kijken: mannen horen zoveel mogelijk te zaaien, maakt niet uit waar, dus het lichaam maakt zich klaar. Zaad is ook massaproductie dus laat maar lopen!
Vrouwen hebben beperkte eitjes die er al zitten van voor haar geboorte (en zijn dus veel 'kostbaarder') plus zij moet effectief een kind dragen en groot krijgen daarna. Zij heeft de luxe niet om zomaar elke kerel er op te laten want dan zit ze dus wel met een genetisch zwakker kind.
Haalt wel alle romantiek weg natuurlijk. Maar als je het biologisch/evolutionair wil, dan moet je ook de rest begrijpen.
Ik gebruik dat meer om een pauze aan te geven ofzo. Of om aan te geven dat je aan het nadenken bent over iets.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarvoor zou je het dan gebruiken?
Buiten dat heb ik een schurft hekel aan appen, omdat je dus compleet langs elkaar heen kan praten of iets compleet anders bedoeld kan worden of kan overkomen.
Geef mij maar bellen of gewoon afspreken, scheelt uiteindelijk gewoon gedoe.
Nature vs nurture.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Helemaal eens bij dit biologische verhaal, maar het is ook wel weer fascinerend dat culturele patronen soms toch sterker kunnen zijn.![]()
Zo zal een gezellige studentikoos Vindicat-meisje toch sneller geneigd te zijn om met veel mensen seks te hebben dan een conservatieve christelijke man van dezelfde leeftijd.Puur en alleen door de context en culturele normen en waarden die ze beiden hebben.
Denk jij dat die biologische factor steeds meer afneemt? Ik neem als voorbeeld onderstaand artikel, waarbij klassieke (ook biologische) patronen radicaal doorbroken worden:quote:Op maandag 20 juli 2020 14:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nature vs nurture.
Onderschat de kracht van de geest niet!
Ik denk dat we onszelf alleszins flink wat kunnen wijsmaken en daardoor onze natuur wel tegenwerken. En dat wijsmaken gebeurt al eeuwen!quote:Op maandag 20 juli 2020 15:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk jij dat die biologische factor steeds meer afneemt? Ik neem als voorbeeld onderstaand artikel, waarbij klassieke (ook biologische) patronen radicaal doorbroken worden:
https://www.volkskrant.nl(...)mogen-zijn~bc0dac75/
Mooi ja.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat we onszelf alleszins flink wat kunnen wijsmaken en daardoor onze natuur wel tegenwerken. En dat wijsmaken gebeurt al eeuwen!
Probleem is dat je niet alles zomaar kan terugdraaien want dan krijg je natuurlijk chaos. Het was niet allemaal beter vroeger..
Maar ik denk wel simpeler!
Yup..quote:Op maandag 20 juli 2020 17:51 schreef xFriendx het volgende:
Paiq klinkt voor jou wel succesvol. Kan je elkaar daar contacten zonder te betalen en heeft het een app ook?
Kost helemaal niks idd. Alleen met credits kan je meer. Elke week een match meen ik als je man bent, en tegenwoordig zijn er ook quizzen die je kan opstellen voor je match.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:51 schreef xFriendx het volgende:
Paiq klinkt voor jou wel succesvol. Kan je elkaar daar contacten zonder te betalen en heeft het een app ook?
Succes manquote:Op maandag 20 juli 2020 18:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik probeer het gewoon. Al wat quizjes gedaan. Dat is wel leuk. Die matches snap ik nog niet helemaal. Stonden er 2 en dan met een duimpje kan je contact zoeken of zo. We zien wel. Leer het vanzelf.
Er is een Fokker, die is inmiddels al 128 ofzo, die gebruikt er een stuk of 25 per post, in groepen van 3 per alinea.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben het niet helemaal met El_Thijs eens. Vind Paiq zelf verreweg de minst effectieve app als het om matches gaat.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik probeer het gewoon. Al wat quizjes gedaan. Dat is wel leuk. Die matches snap ik nog niet helemaal. Stonden er 2 en dan met een duimpje kan je contact zoeken of zo. We zien wel. Leer het vanzelf.
Mwah, anderen zweren bij Tinder, en dat was voor mij het minst effectiefquote:Op maandag 20 juli 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met El_Thijs eens. Vind Paiq zelf verreweg de minst effectieve app als het om matches gaat.
Iedereen zo zijn ding. Bij Tinder blijft het inderdaad lachwekkend hoe weinig mensen reageren maar als je 100 matches hebt, haal je er altijd nog wel 5 tot 10 leuke matches uit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, anderen zweren bij Tinder, en dat was voor mij het minst effectief
Leesfoknl?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is een Fokker, die is inmiddels al 128 ofzo, die gebruikt er een stuk of 25 per post, in groepen van 3 per alinea.
![]()
![]()
Weet je al welke...?
Zelfs 100 matches op Tinder of Bumble hebben is niet weggelegd voor iedereen. Als je er dan ook nog eens voor moet zorgen dat die schamele matches reageren, ben je totaal kansloos.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn ding. Bij Tinder blijft het inderdaad lachwekkend hoe weinig mensen reageren maar als je 100 matches hebt, haal je er altijd nog wel 5 tot 10 leuke matches uit.
Bij andere apps reageren vrouwen meer maar heb je vaak maar 5 openstaande matches ofzo.
Kutstreek van haar, ga dan niet daten.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
Wel eens een date gehad via Paiq, gingen we karten. Was toen erg leuk.
Toen ging ze terug naar haar ex. Dat was minder leuk.
Pauze in tekst?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat meer om een pauze aan te geven ofzo. Of om aan te geven dat je aan het nadenken bent over iets.
De stiltes die je in een echt gesprek ook laat vallen zeg maar. Wat ik niet prettig vind zijn berichten met 1 zin in en dan zo 7 berichten achter elkaar binnenkrijgen met 1 zin. Ik gooi zoveel mogelijk, of als nodig, in 1 bericht en die puntjes geven pauze aan.
Maar als ik er nu zo over nadenk dan zie ik wel dat zelfs die puntjes verwarring kunnen geven.
Heeft ze nu ook een kind van inmiddelsquote:Op maandag 20 juli 2020 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kutstreek van haar, ga dan niet daten.
Het is ook niet voor niets je ex, maargoed.
128quote:Modus
Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is een Fokker, die is inmiddels al 128 ofzo, die gebruikt er een stuk of 25 per post, in groepen van 3 per alinea.
Weet je al welke...?
Kun je onbedoelde swipes ongedaan maken/mensen ontmatchen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:16 schreef osodevo het volgende:
Elke keer als ik een notificatie krijg dat ik op Tinder een match heb, open dan de app staat ze niet meer in de berichtenlijst. Ik snap er niks meer van.
Is ze niet voor niks terug ookquote:Op maandag 20 juli 2020 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook een kind van inmiddels
Herkenbaar. Jij en ik denken dat wij een match hebben, maar volgens mij bedoelt Tinder: "Er is iemand die op jouw profiel op 'like' heeft geklikt. 'Like' zelf ook anderen en wie weet vind je hem of haar wel." Oftewel: gewoon een push-berichtje om je weer naar die app te lokken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:16 schreef osodevo het volgende:
Elke keer als ik een notificatie krijg dat ik op Tinder een match heb, open dan de app staat ze niet meer in de berichtenlijst. Ik snap er niks meer van.
Ik dacht altijd dat ik dan matches had die me meteen weer ontmatcht hadden, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:13 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat laatste inderdaad. Maar als iemand een beetje een opvallende foto heeft (rood shirt tegen een groene achtergrond bijv) dan helpt die censuur niet echt en herken ik vaak de persoon wel tijdens het swipen. Vaak is het meteen de eerste ook. Badoo heeft dat ook. Is het een foto met veel kleuren en dingen in beeld dan is het wel lastiger. Maar bij zeg zeker 50 pct pik ik ze er wel uit die likes die gecensureerd zijn.
El Thijs ontmatch je nietquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik dan matches had die me meteen weer ontmatcht hadden, weer wat geleerd
Ach ja, maakte me er vroeger druk om, nu zou ik denken "hun verlies"quote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
El Thijs ontmatch je niet![]()
Paiq nu dus dag 2 in gebruik, 4 soort van matches, soms via wat zij aanbieden zeg maar, de ander via die momenten (van een zelfgemaakte taart bijvoorbeeld) of via dat fototoernooi en quiz. Nu komt er niet snel wat bij maar ergens heeft het wel weer wat dat ik bij 2...geloof ik, niet weet hoe ze er uit zien. Bij die van het fototoernooi uiteraard wel. To be continued.
Een beetje wel idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:55 schreef osodevo het volgende:
Ook op Happn en Bumble. Denk je een match te hebben, moet je ervoor betalen om de likes zichtbaar te maken om vervolgens alsnog een lege lijst tegen te komen.
Dat noem ik misleiding.
Mee eens, is ook veel aantrekkelijker. Wat ik bedoelde was wat Lenny77 schreef een smiley als toelichting voor de intonatie omdat je geen gezichtsuitdrukking weet en het tekstbericht anders op de verkeerde manier over kan komen. Of om het bericht op te leuken.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben ook op de apps toch meer van de woorden. Een emoticon kan een extra toevoeging zijn om een bepaalde toon kracht bij te zetten maar als het meer emoticons is dan woorden vind ik het een ontzettend leeg gesprek zonder inhoud. En ik wil nou juist de persoon achter de foto's leren kennen (als eventuele voorbereiding op een date). Dus weer niet mee eens dat 1 emoticon meer zegt dan 1000 worden. Ik krijg juist vaak het compliment dat ik als man over gevoel durf te praten en dit goed kan omschrijven en dat gaat toch echt niet lukken met enkel of veel emoticons.
Ik hoef het niet daadwerkelijk te hebben beleefd om er een voorstelling van te kunnen maken hoe het voelt. Genoeg iig om te weten of ik het ook daadwerkelijk wil beleven of niet. Hoe ga jij om met het leven dan, zonder voorstellingsvermogen? Denk je bij alles: “geen idee of ik dit wil maar whatever doe het gewoon”?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:51 schreef Cockwhale het volgende:
Jij bent toch geen maagd meer? Dus je hebt nooit echt seks gehad, maar hebt wel je oordeel erover klaar?
Wat geeft dan aanleiding tot die sterkere behoefte? Ik heb dat als ik ruzie heb met familie/vrienden, maar ik zie het als een aanwijzing dat ik ervoor moet zorgen dat dit weinig gebeurt.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:04 schreef Groepfunder het volgende:
Er gaan maanden voorbij dat ik het prima vind om single te zijn. Maar er zijn ook (kortere) periodes waarin ik wel een (sterke) behoefte voel aan een partner (voor steun, troost, intimiteit). Er zijn ook dingen waarvan ik denk dat ze veel leuker zouden zijn om die met z'n tweeën te doen, omdat je dan je ervaring of gevoel kunt delen. Voor dat laatste is uiteraard gemakkelijker een quick fix gevonden: vraag een vriend(in) mee. Hoe ga jij hier mee om? Was er een directe aanleiding die jou tot jouw besluit bracht, of is het geleidelijk gegroeid? Oftewel: hoe accepteer je dat?
unmatchen is heel normaal op Tinder.. Had er vd week ook 2, allebei netjes een berichtje gestuurd, in de middag check ik weer; allebei zonder een kik weer weg..quote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:16 schreef osodevo het volgende:
Ah, dan lag het dus niet aan mijquote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
unmatchen is heel normaal op Tinder.. Had er vd week ook 2, allebei netjes een berichtje gestuurd, in de middag check ik weer; allebei zonder een kik weer weg..
Eén van de redenenen dat ik mijn abo daar heb gecancelled, kansloos gedrag 👎🏽
Voorstellen is toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik hoef het niet daadwerkelijk te hebben beleefd om er een voorstelling van te kunnen maken hoe het voelt. Genoeg iig om te weten of ik het ook daadwerkelijk wil beleven of niet. Hoe ga jij om met het leven dan, zonder voorstellingsvermogen? Denk je bij alles: “geen idee of ik dit wil maar whatever doe het gewoon”?
Bijzonder is dat he. Soms ook midden in een heel leuk gesprek, ineens poef. Misschien dat hun vriend de kamer binnen kwamquote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
unmatchen is heel normaal op Tinder.. Had er vd week ook 2, allebei netjes een berichtje gestuurd, in de middag check ik weer; allebei zonder een kik weer weg..
Eén van de redenenen dat ik mijn abo daar heb gecancelled, kansloos gedrag 👎🏽
Heb ik ook wel vaker gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bijzonder is dat he. Soms ook midden in een heel leuk gesprek, ineens poef. Misschien dat hun vriend de kamer binnen kwam
Voordat je het gesprek ingaat, kijk je toch eerst wat iemands profiel zegt? Meestal deed ik dat sowieso al voordat ik iemand überhaupt ging liken (ja, zelfs op Tinder).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaker gehad.
Misschien gingen ze je profiel nog eens goed bekijken en stond er iets wat niet beviel.
Of in het appen ging er toch iets niet goed.
Sommige mensen unmatchen dan meteen.
Maar jij kunt ook niet bewijzen dat het niet overeenkomt met de werkelijkheid want je kunt niet in mijn hoofd kijken dussss....quote:Cockwhale
Voorstellen is toch niet hetzelfde
Daar ga je al keihard de fout in, denken dat alles wat je je voorstelt overeenkomt met de werkelijkheid.
Sja, ze willen allemaal met respect behandeld worden.. Daarom doen ze dat ook bij anderenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bijzonder is dat he. Soms ook midden in een heel leuk gesprek, ineens poef. Misschien dat hun vriend de kamer binnen kwam
M: "Dus je werkt als directiesecretaresse? Veel afwisseling?"quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, ze willen allemaal met respect behandeld worden.. Daarom doen ze dat ook bij anderen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt... En maar zeiken over de lompheid van het manvolk![]()
![]()
Stay ignorant then.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar jij kunt ook niet bewijzen dat het niet overeenkomt met de werkelijkheid want je kunt niet in mijn hoofd kijken dussss....
Sja, hokjes hokjes.. Speciaal voor mensen met een beperkt empathisch vermogen.. Hokjes en stickertjesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
M: "Dus je werkt als directiesecretaresse? Veel afwisseling?"
V: "Ja, leuk dat je zo geïnteresseerd bent. Wat doe jij?"
M: "Ik werk bij Rijkswaterstaat als..."
V: "Oh, weer zo'n ambtenaar. Daar ga ik niet op in. Daaag."
*Block*
M: "..."
Zijn er veel te veel. Getuige mijn gesprek op Paiq wat ik al eerder had geplaatst hier, over dat ik thuis woonde en zij dat zag als 'teren op mijn ouders', ook al droeg ik kostgeld af e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, hokjes hokjes.. Speciaal voor mensen met een beperkt empathisch vermogen.. Hokjes en stickertjes
Jij zet er wel vaart achter tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Vrijdag een date met een Engelse... exciting!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zet er wel vaart achter tegenwoordig.
Dit kan toch niet echt gebeurd zijn hequote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
M: "Dus je werkt als directiesecretaresse? Veel afwisseling?"
V: "Ja, leuk dat je zo geïnteresseerd bent. Wat doe jij?"
M: "Ik werk bij Rijkswaterstaat als..."
V: "Oh, weer zo'n ambtenaar. Daar ga ik niet op in. Daaag."
*Block*
M: "..."
Nee, gelukkig niet. Maar komt wel in de buurt als ik vertelde dat ik in de ICT werk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt gebeurd zijn he
Ik zeg daarom ook niet meer dat ik in de IT werk. Ik ben Data & Analytics consultant. Weten ze toch niet wat het isquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar komt wel in de buurt als ik vertelde dat ik in de ICT werk.
Mocht het ooit weer zover komen dat ik op datingapps kom, dan zeg ik dat ik dingen probeer stuk te maken (ben testerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:57 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook niet meer dat ik in de IT werk. Ik ben Data & Analytics consultant. Weten ze toch niet wat het is
Vrouwen houden niet van mannen met hersens, die zijn moeilijker te manipulerenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:59 schreef Lenny77 het volgende:
Er is toch helemaal niets mis met ICT/IT?
Sinds wanneer gaan we ook al op jobs selecteren... Ik besef wel dat de éne baan iets moeilijker is dan de andere, stel je bent militair en zit 6 maanden per jaar in het buitenland. Maar als je al gaat afwijzen op een normale baan.. Sad
Dit kan toch ook niet echt zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van mannen met hersens, die zijn moeilijker te manipuleren
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit kan toch ook niet echt zijn![]()
Hoe slimmer hoe liever!!!
Mannen met hersens worden vaak gezien als saai.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit kan toch ook niet echt zijn![]()
Hoe slimmer hoe liever!!!
Oh dat is best ergquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Heb wel eens van een vriend zijn relaas gehoord toen hij op date ging met een studente in de psychologie. Aan het einde kreeg hij een heel rapport over hoe zij vond hoe hij deedVoor de context, ze gingen bowlen:
"Je hebt wel vaak je armen over elkaar, dat duidt op geslotenheid." -> Hij stond te wachten op de bal.
"Je zegt ook weinig, ben je toch wat introvert of verlegen?" -> Hij was zich aan het concentreren op de worp.
"Je hebt weinig gegeten, volgens mij ben je nerveus of heb je ooit een eetstoornis gehad?" -> Het was een kleine maaltijd.
"Je bent wel fanatiek zeg, probeer je iets te bewijzen?" -> Gooide een strike.
Je hebt niet meer verteld hoe het afgelopen was met de dame die je graag wilde zoenen. Is dat dezelfde?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]![]()
Gaat een stuk beter sinds een tijdje
Jezusquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Heb wel eens van een vriend zijn relaas gehoord toen hij op date ging met een studente in de psychologie. Aan het einde kreeg hij een heel rapport over hoe zij vond hoe hij deedVoor de context, ze gingen bowlen:
"Je hebt wel vaak je armen over elkaar, dat duidt op geslotenheid." -> Hij stond te wachten op de bal.
"Je zegt ook weinig, ben je toch wat introvert of verlegen?" -> Hij was zich aan het concentreren op de worp.
"Je hebt weinig gegeten, volgens mij ben je nerveus of heb je ooit een eetstoornis gehad?" -> Het was een kleine maaltijd.
"Je bent wel fanatiek zeg, probeer je iets te bewijzen?" -> Gooide een strike.
Nee, dat bleef bij 1 date. Volgens mij waren haar exacte woorden "je bent niet de ideale kandidaat (quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat is best ergIk had vorig jaar een date met iemand op de plan staan, in een telefoongesprek voor die date vertelde hij dat hij psycholoog was. Ik was toen wat huiverig voor wat jij nu precies schrijft.
Jouw vriend is niet meer verder met haar gegaan?
Nuja, dat zegt dan meer over die vrouwen die dat denken!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Mannen met hersens worden vaak gezien als saai.
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik denk dat je best niet met overijverige psychologie studenten kan uitgaan die de hele wereld als hun mogelijk studie-object zien![]()
Begrijp me niet verkeerd, psychologie is super interessant! Echt! Maar als je mensen niet meer gewoon vanuit een blanco blaadje kan zien dan gaat het wel een beetje mis..
"Ik ben niet saai want ik heb een heel leuk leven!"quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, dat zegt dan meer over die vrouwen die dat denken!
neequote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt niet meer verteld hoe het afgelopen was met de dame die je graag wilde zoenen. Is dat dezelfde?
Nuja als zij dat leuk vinden dan zal dat zo ook wel zijn voor hun. Maar iemand is toch niet saai als ie met andere dingen bezig is?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben niet saai want ik heb een heel leuk leven!"
"Wat doe je dan?"
"Breien, haken, theekransjes doen met vriendinnen, met de kat spelen..."
*Een appje per uur ongeveer*quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
nee![]()
die wilde toch maar niet afspreken... kennelijk appte ik haar te veel
De definitie van saai is dan ook heel breed, dat wilde ik daar mee aangevenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja als zij dat leuk vinden dan zal dat zo ook wel zijn voor hun. Maar iemand is toch niet saai als ie met andere dingen bezig is?
De mensen zijn zo kortzichtg...
Hahaha, nee... dat was het nietquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Een appje per uur ongeveer*
"Stalk je me of zo?"
*Een appje per dag*
"Wat ben je stil?"
MAKE UP YOUR DAMN MIND WOMAN.
omg...kandidaatquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat bleef bij 1 date. Volgens mij waren haar exacte woorden "je bent niet de ideale kandidaat (![]()
) voor mij". Alsof hij gewoon een soort project was.
awwww jammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
nee![]()
die wilde toch maar niet afspreken... kennelijk appte ik haar te veel
ze zei nog wel leuk dat ze die klik ook voelde, maar iemand die je een berichtje per dag stuurt, daar kun je natuurlijk niet mee leven.
Ja, belachelijk toch! Zij verwachtte waarschijnlijk dat ik gewoon nooit meer iets zou zeggen, tot het moment dat de tweede date zou zijn. Gezellig!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww jammer.
Ai ai, één appje per dag? Dat is wel heel veel hoor, hoe durf je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |