Ga je door die hele mikmak van quarantaines, lange vlucht, weight cut etc en dan zo stom verliezen. Kan je bijna niet voorstellen hoe hij met Adesanya heeft gestreden.quote:
Ja ben wel bang dat zo’n klap van die anabolengebruiker iets te hard aan gaat komen. Echter Izzy heeft een goede kin, heeft immers ook stoten van Romero geincasseerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Prelims waren redelijk fights, maar erg veel Dec
main card ook Dec, Ben die ging out, dus die krijgt als ie thuiskomt met de zweep van Megan.is ie nog niet gedumpt, die slapjanus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoezo anabolen? Je kunt toch zo een lichaam hebben op een natuurlijke manier.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ben wel bang dat zo’n klap van die anabolengebruiker iets te hard aan gaat komen. Echter Izzy heeft een goede kin, heeft immers ook stoten van Romero geincasseerd.
You can have the body without the athleticism. You can have the athleticism without the body.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hoezo anabolen? Je kunt toch zo een lichaam hebben op een natuurlijke manier.
Theoretisch zou er een freak of nature kunnen zijn, maar dat is niet zo bij Costa, alhoewel je natuurlijk wel aanleg moet hebben ook al gebruik je middelen. Hij was vroeger dikkig, geen freak of nature uit zichzelf. Maar heb hem vaak genoeg gezien nu, als je een ervaren oog hebt wat betreft mensen die aan de spullen zitten, dan valt het je op wanneer iemand gebruikt, bepaalde fysieke kenmerken. (nee ben zelf geen gebruiker maar genoeg in gymwereldje en bodybuilders als kennis gehad). Maar ik zal zeggen, grote kans, zeker weet je het nooit.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hoezo anabolen? Je kunt toch zo een lichaam hebben op een natuurlijke manier.
quote:Op zondag 19 juli 2020 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Theoretisch zou er een freak of nature kunnen zijn, maar dat is niet zo bij Costa, alhoewel je natuurlijk wel aanleg moet hebben ook al gebruik je middelen. Hij was vroeger dikkig, geen freak of nature uit zichzelf. Maar heb hem vaak genoeg gezien nu, als je een ervaren oog hebt wat betreft mensen die aan de spullen zitten, dan valt het je op wanneer iemand gebruikt, bepaalde fysieke kenmerken. (nee ben zelf geen gebruiker maar genoeg in gymwereldje en bodybuilders als kennis gehad). Maar ik zal zeggen, grote kans, zeker weet je het nooit.
als je 10 jaar lang of langer, keihard aan het trainen bent, zou het kunnen dus.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Theoretisch zou er een freak of nature kunnen zijn, maar dat is niet zo bij Costa, alhoewel je natuurlijk wel aanleg moet hebben ook al gebruik je middelen. Hij was vroeger dikkig, geen freak of nature uit zichzelf. Maar heb hem vaak genoeg gezien nu, als je een ervaren oog hebt wat betreft mensen die aan de spullen zitten, dan valt het je op wanneer iemand gebruikt, bepaalde fysieke kenmerken. (nee ben zelf geen gebruiker maar genoeg in gymwereldje en bodybuilders als kennis gehad). Maar ik zal zeggen, grote kans, zeker weet je het nooit.
Heeft niet alleen met hoe lang je traint te maken, anders zou iedereen Arnold Schwarzenegger fysiek kunnen bereiken als hij maar lang genoeg serieus traint. Dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als je 10 jaar lang of langer, keihard aan het trainen bent, zou het kunnen dus.
en deze man dan
[ afbeelding ]
en dan hebben we nog Rico Verhoeven(deze man is wel heel lang aan het trainen)
nee, het kan niet. het is of massa met vet of ecto en weinig vet, beide kan niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als je 10 jaar lang of langer, keihard aan het trainen bent, zou het kunnen dus.
en deze man dan
[ afbeelding ]
en dan hebben we nog Rico Verhoeven(deze man is wel heel lang aan het trainen)
Rico heeft wel teveel borstspier voor natty.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met hoe lang je traint te maken, anders zou iedereen Arnold Schwarzenegger fysiek kunnen bereiken als hij maar lang genoeg serieus traint. Dat is natuurlijk niet zo.
Rico heeft van zichzelf een zware gespierde bouw en die loopt er niet met 'knetterende aders' op zelfs dag van het gevecht a la Costa rond.
Het testen bij Glory en boksen vertrouw ik sowieso minder, maar het ligt er qua fysiek iig minder dik bovenop vergeleken met Costaquote:Op zondag 19 juli 2020 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rico heeft wel teveel borstspier voor natty.
klopt, dat die Costa door USADA heen komt is een blamage voor dat test programma.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het testen bij Glory en boksen vertrouw ik sowieso minder, maar het ligt er qua fysiek iig minder dik bovenop vergeleken met Costa
Denk dat Rico z'n bovenkant van de borstspier dan wel boller/gevulder zou zijn en schouders iets boller.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rico heeft wel teveel borstspier voor natty.
Bandje(s) in de knie gescheurd hoogstwaarschijnlijk lijkt me. Zo niet, veel mazzel gezien de standquote:
Zondag tegen Rhys McKee op welterweight.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:37 schreef BookFreak het volgende: Die Chimaev had wel prachtige grappling, itt Usman
waarom testen ze eigenlijk, ze moeten jou in dienst nemen daar bij de USADA. Een blik van jou naar de atleet is genoeg voor testresultaat.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, dat die Costa door USADA heen komt is een blamage voor dat test programma.
WADA/USADA testen tot 8 jaar terug, want ze weten dat ze ver achter liggen op de dopers. je ziet vaker hele kleine berichtjes dat Olympiërs achteraf nog positief testen en hun medaille moeten inleveren en die sturen ze dan op naar diegene die achter hun stonden in de eerste uitslag.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
waarom testen ze eigenlijk, ze moeten jou in dienst nemen daar bij de USADA. Een blik van jou naar de atleet is genoeg voor testresultaat.
Lijkt me moeilijk als echtgenote, om je man zo kansloos klappen te zien krijgen. En dan zit zij nog zelf in het wereldje.quote:
Zo'n genetisch wonder is Rico toch ook weer niet?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WADA/USADA testen tot 8 jaar terug, want ze weten dat ze ver achter liggen op de dopers. je ziet vaker hele kleine berichtjes dat Olympiërs achteraf nog positief testen en hun medaille moeten inleveren en die sturen ze dan op naar diegene die achter hun stonden in de eerste uitslag.
verder, als jezelf hebt getraind weet je wel wat mogelijk is qua massa en vet%]
Kickboksen is een duursport en duursport vreet de spieren op. als Rico zich alleen op bodybuilding zou focussen, zou het nog een groot vraagteken zijn.
er is nl ook een natural BB klasse, die zou hij met gemak winnen.
beetje verschil tussen wat en hoeveel je kan gebruiken, doping werkt ook niet voor iedereen hetzelfde, net als met medicijnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zo'n genetisch wonder is Rico toch ook weer niet?
Ik geloof best dat hij niet gebruikt. Wilde ook alleen met glory verder als ze meer/beter zouden testen in de periode dat hij zonder contract zat.
Hij is redelijk droog en zal waarschijnlijk genoeg in het krachthonk te vinden zijn. Daarnaast is kickboxen geen duursport maar combineert het aeroob en anaerobe verbranding. Anders zouden vechters er als marathonrenners uit horen te zien
Costa heeft daarentegen veel te bolle pecs en ziet er uit alsof hij 100% op body building zou focussen, dan zou je niet ook nog de conditioning en het atletism van een MMA vechter kunnen hebben denk ik.
Wel een mooie reactie van the GOAT.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk als echtgenote, om je man zo kansloos klappen te zien krijgen. En dan zit zij nog zelf in het wereldje.
Jammer van die grammaticale foutquote:Op zondag 19 juli 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel een mooie reactie van the GOAT.
[ twitter ]
Hmmm, ik zou DJ geen GOAT noemen. Daarvoor waren zijn tegenstanders kwalitatief niet hoog aangeschreven. Helaas kon hij daar zelf niks aan doen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel een mooie reactie van the GOAT.
[ twitter ]
HGH is gewoon bijna niet te detecteren. Lage doses Testosteron ook vrij lastig.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, dat die Costa door USADA heen komt is een blamage voor dat test programma.
Is van UFC zelf, alleen als er een commissie is zoals CSAC geven bedragen vrij en NSAC doet het niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:16 schreef Nober het volgende:
Ik zie nog steeds geen salaries voor de evenementen in Abu Dhabi voorbijkomen.
quote:Add Kamaru Usman to the list of UFC stars who Georges St-Pierre won’t be fighting anytime soon.
One the most successful athletes in MMA history, “GSP” has had his name called out by the likes of Khabib Nurmagomedov and Tyron Woodley among others in the years following his first retirement in 2013 and then his second retirement after beating Michael Bisping for the UFC middleweight championship in 2017.
St-Pierre has a resume that stacks up against anyone that has stepped foot into the octagon, but as impressed as he is with Usman, he doesn’t have plans to add the current UFC welterweight champion to his lost of opponents despite Usman’s recent challenge.
“For me, it’s very complimentary because for a fighter the goal is to work—And not only for a fighter, but the goal is to do as less work possible to gain the most money,” St-Pierre said in an interview with TMZ. “They know that a fight with me will give them a lot of money and plus if they win they can have the legacy that comes with it. But for my part it’s a mixed feeling. For sure, sometimes I’m watching the fight and I’m like, ‘Man, I think I can beat these guys.’ Or after when I’m done training I feel like I’m very confident. But then after I go home at night and I’m thinking about all that crazy thoughts I’m like, I’m gonna be 40 years old soon.
“Do I really want to go back into a hardcore training camp, two months, put myself in jail so to speak and getting ready for hell? And I’m like, no I don’t. I’ve done it for a very long time and unfortunately in my sport there’s too many guys that retired too late and I do not want to be one of these guys. I’m very fortunate. I’m healthy, most importantly, and I’m also wealthy. I came at the right time, the right timing, I made a lot of money, and I think when I measured and calculated the pros and cons it’s better that I stay retired.”
During his reign at the top of the welterweight division, St-Pierre was one of the UFC’s most dominant and popular fighters, winning big both in the cage and at the box office. His last fight at UFC 217 against Bisping was far from easy, but he rallied in the third to stun Bisping on the feet and finish with a rear-naked choke in the third round. Shortly after, St-Pierre vacated his newly won title and returned to retirement.
He admitted that he still gets the itch to compete, but better sense eventually prevails, and he paid respect to Usman, who recently tied his record for the longest win streak (12) in UFC welterweight history.
“It will always be like that,” St-Pierre said of whether he wonders how he’d fare against current fighters. “Maybe I’m completely out of my mind and if I go back I will get my ass kicked.”
“I think for me it’s better if I stay retired and I have other big projects right now,” he continued. “I still stay a big fan of the sport, I love to watch Kamaru, I love to watch all the best guys in the sport. ... I saw the fight, he’s amazing. What a great fight. He’s very, very smart. Everybody talks about his physical abilities and his skills, but I think what his best attribute is his brain. He’s very, very smart. He’s very good at becoming the perfect nemesis for his opponent. He fought almost a perfect fight. He’s an amazing fighter and he’s gonna go far, he’s gonna be one of the best if he keeps going like that.”
As far as a comeback down the road, St-Pierre said “the UFC knows where to find me” and suggested that there’s always a chance if the opportunity makes sense. Currently, he’s doing just fine staying retired.
“You can take the fighter out of the competition, but you cannot take the competition out of the fighter,” St-Pierre said. “I need to stay objective and smart about my decisions and right now to come back to fight for the welterweight title against Kamaru Usman and risk it all, there’s more cons than pros. So it’s not worth it for me.”
https://www.mmafighting.c(...)-not-worth-it-for-me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werdumquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gustafsson zwaar favoriet tegen Werdum
Ik vond Werdum vorige partij nou niet echt heel sterk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gustafsson zwaar favoriet tegen Werdum
Als ik Werdum was zou ik puur voor de takedown gaan en het zou mij echt niet uitmaken of ik onderop of bovenop zou komen. En als Gustafsson steeds het grondgevecht zou vermijden, zou ik doorgaan met takedowns totdat het mij wel zou lukken en dan winnen met submission.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik vond Werdum vorige partij nou niet echt heel sterk.
Gus heeft maar 2 keer getapt in zijn carrière...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Als ik Werdum was zou ik puur voor de takedown gaan en het zou mij echt niet uitmaken of ik onderop of bovenop zou komen. En als Gustafsson steeds het grondgevecht zou vermijden, zou ik doorgaan met takedowns totdat het mij wel zou lukken en dan winnen met submission.
tja, als je het zo bekijkt heb ik er ook wel een paar. Bijvoorbeeld carrière(een carrière waar je u tegen zegt) van Overeem. Het enige sub verlies van hem kwam door Werdum.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Gus heeft maar 2 keer getapt in zijn carrière...
Gus heeft gewoon geld nodig, hij heeft al jaren geleden uitgelaten dat hij mentaal moe was.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tja, als je het zo bekijkt heb ik er ook wel een paar. Bijvoorbeeld carrière(een carrière waar je u tegen zegt) van Overeem. Het enige sub verlies van hem kwam door Werdum.
een bet van 1.30 tegen 3.60 had ik niet verwacht.
Dan lijkt het alsof Gustafsson titelfavoriet is voor de HW division, terwijl dat zeker niet zo is. Hij zal zeker de underdog zijn tegen de andere HW's, zoals Volkov en Lewis(1 stoot en Gus is k.o.), Blaydes gaat worstelen met hem en de hele tijd ground and pound geven. Tegen Ngannou wil niet eens aan denken, Rozenstruik zou hem kapot trappen.Hij zal wel rond de 10de plaats blijven en dit puur om zijn gevechten die vooral draaien om punten te scoren.
Heeft meer te maken met of het een ESPN (Fight Night) card is of een PPV card (deze zijn altijd om 04:00)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maincards 2 uur s'nachts. Dit zijn al betere tijden. Begint UFC nu eindelijk eens te luisteren naar mensen die niet in Amerika wonen. 12 uur zo nog beter zijn, maar dit is een begin.
Ja, een heleboel hype om deze man van de echte die hard fans.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[ afbeelding ]
in deze man zien ze toekomst
ik schrijf het alvast op
en de bets zijn 1.08 tegen 8
Ook fight nights main cards begint over het algemeen om 04:00.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met of het een ESPN (Fight Night) card is of een PPV card (deze zijn altijd om 04:00)
Denk dat Gus wel gewoon in staat is om het staand te houden tegen Werdum.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tja, als je het zo bekijkt heb ik er ook wel een paar. Bijvoorbeeld carrière(een carrière waar je u tegen zegt) van Overeem. Het enige sub verlies van hem kwam door Werdum.
Dan lijkt het alsof Gustafsson titelfavoriet is voor de HW division, terwijl dat zeker niet zo is. Hij zal zeker de underdog zijn tegen de andere HW's, zoals Volkov en Lewis(1 stoot en Gus is k.o.), Blaydes gaat worstelen met hem en de hele tijd ground and pound geven. Tegen Ngannou wil niet eens aan denken, Rozenstruik zou hem kapot trappen.Hij zal wel rond de 10de plaats blijven en dit puur om zijn gevechten die vooral draaien om punten te scoren.
Rusland taking over. Wel apart dat hij op zijn 24e pas zijn debuut maakte.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, een heleboel hype om deze man van de echte die hard fans.
Ik zie hem de komende 5-6-7 fights makkelijk winnen daar ze het niveau tegenstander zullen beperken. Over 2 jaar is hij wellicht echt onverslaanbaar.
Maar ik hoop dat hij meteen tegen een KO aanloopt, dat zou leuk zijn
quote:Op zondag 26 juli 2020 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
haha wat dom...ze dacht dat de 10 seconden warning einde van de ronde was
Nog bedankt voor de tip, heeft mij veel geld opgeleverd deze nacht 🙌🏻quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Lemme fix thisquote:
Boser moet wekelijks gaan vechten.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:30 schreef THEFXR het volgende:
wel goed kaartje, had wel een finish verwacht voor het main event.
en die Broser verdient bakken met geld elke 2 weken vechten.
ik torrent het meestal gewoonquote:
Goeie call 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Als ik Werdum was zou ik puur voor de takedown gaan en het zou mij echt niet uitmaken of ik onderop of bovenop zou komen. En als Gustafsson steeds het grondgevecht zou vermijden, zou ik doorgaan met takedowns totdat het mij wel zou lukken en dan winnen met submission.
Ed Herman ook nog van de partijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:27 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Brunson vs. Shahbazyan (also known as UFC Fight Night 173 and UFC on ESPN+ 31) is a mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on August 1, 2020 at the UFC APEX facility in Las Vegas, Nevada, United States.
0:00 Preliminaries
3:00 Main Card
[ afbeelding ]
Shahbazyanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:27 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Brunson vs. Shahbazyan (also known as UFC Fight Night 173 and UFC on ESPN+ 31) is a mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on August 1, 2020 at the UFC APEX facility in Las Vegas, Nevada, United States.
0:00 Preliminaries
3:00 Main Card
[ afbeelding ]
vind die gast een zak hooi, een gatekeeper, zal nooit champ worden,. echt iemand die niet in de ufc thuis hoort.quote:
Vroeger op lagere gewicht was het wel een gifkikker. Diego Sanchez type die wat reuring bracht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 07:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind die gast een zak hooi, een gatekeeper, zal nooit champ worden,. echt iemand die niet in de ufc thuis hoort.
en de klappen over en weer van Vannata en Greenquote:Op maandag 3 augustus 2020 14:49 schreef THEFXR het volgende:
ik vond deze card niks, kan me alleen de armbar van Maia herinneren en de KO van Brunson
hij had moeten winnen van Jacare en daarna van Romero om een titleshot te mogen krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Weidman vecht ook weer eens dit weekend. Moet altijd denken aan die periode dat Mousasi gewoon champ had kunnen worden... No love van de UFC helaas.
Verliezen van Jacare hielp niet maar daarna was het meen ik nog prima mogelijk, heb het niet meer precies voor ogen hoe het verliep. Maar UFC vonden hem niet marketable genoeg dus steeds liever Weidman pushenquote:Op maandag 3 augustus 2020 22:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hij had moeten winnen van Jacare en daarna van Romero om een titleshot te mogen krijgen.
Cees maakt korte metten met die chubbyquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:39 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem vs. Augusto Sakai targeted to headline Sept. 5 UFC card
Bader wacht voor Mousasi op 205? Daarna een rematch op zwaargewicht als Bader van Werdum wint. Triple champshit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Fedor zag er ook nooit indrukwekkend uit.
Niet dat ik hier een nieuwe Fedor in zie
Ik laat nog steeds af en toe een traantje omdat Mousasi nooit UFC champ is geworden, had er best ingezeten.
De ref paar keer duwenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Hij tapt op de grond dat voelt je tegenstander helemaal niet...
[..]
Bader wacht voor Mousasi op 205? Daarna een rematch op zwaargewicht als Bader van Werdum wint. Triple champshit.
@THEFXR gaat de slo-mo beelden bekijken van Valerie haar finishquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:24 schreef Nober het volgende:
Wel even de TOR browser aanslingeren. 🥊
En
Bellator.243.720p.WEB.h264-VERUM[TGx]
Khamzat vs Buckley next? Die Holland is een kop kleiner.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben snel een andere tegenstander gevonden voor Holland
quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:57 schreef THEFXR het volgende:
leuk UFC kaartje, ben weer toe aan een klapper van een card.
Vind hem wel grappig, vecht ook altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:03 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die O'Starine?
Arme Izzy, denk dat het net iets teveel van het goede is voor z'n kin. Romero is wat dat betreft gedrongener in het nekgebied om de klappen op te vangen. Hoewel, Izzy kon klappen van Romero ook wel aan. Ik blijf erop hopen dat hij Costa verslaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:26 schreef THEFXR het volgende:
Costa zit op de juiste sups
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:48 schreef THEFXR het volgende:
Report: Yoel Romero out of fight against Uriah Hall
https://www.bjpenn.com/mm(...)-against-uriah-hall/
https://mmajunkie.usatoda(...)-hall-ufc-on-espn-15
. wel een kut site, dus gaat het misschien wel door
Nee, helaas meteen confirmed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:48 schreef THEFXR het volgende:
Report: Yoel Romero out of fight against Uriah Hall
https://www.bjpenn.com/mm(...)-against-uriah-hall/
https://mmajunkie.usatoda(...)-hall-ufc-on-espn-15
. wel een kut site, dus gaat het misschien wel door
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 00:07 schreef THEFXR het volgende:
we weten allemaal dat Megan plat van voren is, waar komt dat gevulde leren top vandaan?
.Was wel heel opvallend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoot er lekker uit ja, die andere schrok zich ook kapot.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag een stukje van de Contender Series van deze week. Een vechter werd 'geslammed' en hij wilde met z'n arm de val breken, echter z'n elleboog ging kapoet
En Tai Tuivasa.quote:
heb het niet gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:15 schreef Nober het volgende:
History of HW Championship...
[ instagram ]
[..]
En Tai Tuivasa.
Ook Dana: op een avond vijf contracten geven bij DWTNCS.
Ik heb net die HW historie zitten kijken.quote:
Ze wilden zeker niet laten zien hoe Stipe tapte tegen Ceesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb net die HW historie zitten kijken.
Geen Miocic vs Overeem wel Rutten vs Randleman.
Stipe gaat winnenquote:
Cormier gaat weer eye poken en worstelen zoals tegen Silva.quote:
Sad manquote:
Waarom dan alsnog ermee trappen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was al geblesseerd , gezien die sokken
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.quote:
hij liep even wat te “dansen” om hem heen maar bij elk contact trok ie weg met dat been. Commentatoren zagen het ook direct.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.
Verder wel blij dat met Rozenstruik en Stipe. Had alleen liever een finish gezien bij die laatste partij.
Eerder de situatie proberen te verbloemen. Hij kon maar met moeite zijn pokerface houden... Had hem graag 100% gezond het gevecht aan zien gaan. Ben benieuwd wie hem dan had gewonnen..quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.
Verder wel blij dat met Rozenstruik en Stipe. Had alleen liever een finish gezien bij die laatste partij.
Sean sowieso.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerder de situatie proberen te verbloemen. Hij kon maar met moeite zijn pokerface houden... Had hem graag 100% gezond het gevecht aan zien gaan. Ben benieuwd wie hem dan had gewonnen..
Ja hij gaat natuurlijk voor de lol na elke 3 bewegingen op de grond liggen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Schei uit. Die gast heeft alleen maar cans gehad en de eerste moeilijke tegenstander is het meteen klaar.quote:
Vond het prima gaan tot die blessure, center van de kooi, begon in ritme te komen. Ewa ja iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit. Die gast heeft alleen maar cans gehad en de eerste moeilijke tegenstander is het meteen klaar.
Na die keer dat ie er doorheen ging en naar de grond ging heeft ie toch niet meer op de grond gelegen of mis ik nou wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja hij gaat natuurlijk voor de lol na elke 3 bewegingen op de grond liggen.
https://www.mmamania.com/(...)y-andre-soukhamthathquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Na die keer dat ie er doorheen ging en naar de grond ging heeft ie toch niet meer op de grond gelegen of mis ik nou wat?
Zeg niet dat ie die blessure faked oid maar ik had het idee dat hij wel veel meer ging bewegen en af kon zetten met z'n voet naarmate het gevecht vorderde.
Weet iemand of ie nou echt een flinke blessure heeft of dat ie gewoon door z'n enkel ging oid?
Hij bewoog nog maar daar is alles mee gezegd. Kijk eens terug wat een verschil ervoor en erna.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Na die keer dat ie er doorheen ging en naar de grond ging heeft ie toch niet meer op de grond gelegen of mis ik nou wat?
Zeg niet dat ie die blessure faked oid maar ik had het idee dat hij wel veel meer ging bewegen en af kon zetten met z'n voet naarmate het gevecht vorderde.
Weet iemand of ie nou echt een flinke blessure heeft of dat ie gewoon door z'n enkel ging oid?
Ben ook erg benieuwd naar die rematch. Ngannou moet geleerd hebben van het eerste gevecht.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer van DC, maar hij kwam niet al te sterk over. Ben benieuwd hoe Ngannou nu tegen Miocic presteert. Kan wel even gaan regeren mocht hij winnen.
3de keer positief and your out?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:29 schreef Atta-boy het volgende:
Jones was laatst toch ook al gestopt omdat ie niet tegen ngannou mocht voor een hoop geld?
Ben wel benieuwd naar 265 Jon, volgens mij cut hij maar een klein beetje om 205 te halen. Ngannou is een goede boxer maar all round is Jones de echte goat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ik dacht dat ie echt gestopt zou zijn maar nu gaat ie waarschijnlijk alsnog zijn zin krijgen en tegen ngannou vechten.
Zou zomaar eens zijn eerste loss kunnen worden, zijn niet veel mensen die zo'n stoot van Ngannou incasseren en blijven staan.
Ja Jones moet weer aan z'n oude spul gaan, anders stelt hij ook weet niet zó veel voor. Als je oude gevechten van hem terugziet... Dat was echt een ander specimen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:23 schreef Atta-boy het volgende:
Jones zijn laatste partij though.
Tegen een tegenstander als ngannou moet ie toch een stuk fitter zijn dan hij toen was of ik zie het somber in voor hem.
Jones in topvorm zie ik idd wel winnen.
het lijkt meer op bumfighhtsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niks mis mee. Gaat over MMA en dat is niet alleen de UFC.
Oktober vecht hijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
Waar blijft Moose, of heeft die geen zin om naar de VS te gaan nu zo met corona
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:14 schreef 3rr0r het volgende:
lol, Bellator dacht, Bader klaart dat klusje wel even... 'World's best LHW', videoverbinding met vrouwtje thuis (waar niemand aan social distancing doet). Helemaal gejinxed.
Hij heeft volgens mij ooit wel een keer een MMA wedstrijd gevochten (en gewonnen)quote:
Ja. Mits die eerst een jaar of 2 bjj en worstelen gaan trainen misschien.quote:
Ken alleen Costello van Bellator en als hij vecht dan noemen we hem, zo niet, dan nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een paar Nederlandse MMA-vechters die in dit topic niet vaak genoemd worden maar die we eigenlijk wel in de gaten moeten houden:
https://www.sherdog.com/fighter/Costello-van-Steenis-152859
https://www.sherdog.com/fighter/Gino-van-Steenis-302467
https://www.sherdog.com/fighter/Pieter-Buist-105765
https://www.sherdog.com/fighter/Reinier-de-Ridder-133677
Helaas ook allemaal niet super jong meer (m.u.v. Gino). Waar blijven de jonge talentjes?
Germainequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:40 schreef Nober het volgende:
Met een vertrekkende Overeem en Mousasi kan dit topic bijna op slot.
Die mensen zijn zo blij/vereerd dat Dana ze belt, dat ze er niet bij stilstaan, of voelen dat ze niet moeilijk kunnen gaan doen nu ze die kans krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef Nober het volgende:
Waarom niet op catchweight als je een gevecht accepteert 2 dagen van te voren?
Dana had dat ook kunnen regelen met Caceres' camp/manager.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo blij/vereerd dat Dana ze belt, dat ze er niet bij stilstaan, of voelen dat ze niet moeilijk kunnen gaan doen nu ze die kans krijgen.
Voor de tweede keer besmetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Nober het volgende:
Aaaannndddd it's gone.
[ twitter ]
[..]
Dana had dat ook kunnen regelen met Caceres' camp/manager.
Omdat de main eerst eigenlijk Yair Rodriguez vs Zabit Magomedsharipov zou zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:30 schreef THEFXR het volgende:
waarom was het main event maar 3 rondes?
Lekker vroegquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:56 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Overeem vs. Sakai (also known as UFC Fight Night 176, UFC on ESPN+ 34 and UFC Vegas 9) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on September 5, 2020 at the UFC APEX facility in Las Vegas, Nevada, United States.
22:00 Preliminaries
00:00 Main Card
Masvidal moet gewoon tegen Leon Edwards, maar Leon is niet zo goed te marketen voor ome Dana.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Nober het volgende:
EINDELIJK DE REMATCH ZEI NIEMAND OOIT
[ twitter ]
Domme re-match idd. Domme belt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Nober het volgende:
EINDELIJK DE REMATCH ZEI NIEMAND OOIT
[ twitter ]
LOL, hij sloeg Jones wel vaker in elkaar bij winklejon/greg jacksonquote:
Als het maar geen Miocic vs Jones word.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
LOL, hij sloeg Jones wel vaker in elkaar bij winklejon/greg jackson
Ainoh, dacht dat het om 00:00 begon 😭quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]
Als het maar geen Miocic vs Jones word.
Hij heeft al twee titleshots gehad, denk niet dat dana hem een 3de gunt, dat zie je ook aan de promotie van de UFC, Ali zit daar niet in.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou het Overeem wel gunnen, red het steeds net niet richting de titel tot nu toe in de UFC. Zou een mooie afsluiter voor hem zijn. Want lang verdedigen zit er met zijn kin niet in
de prelims, ja, main card om 2.00 uur bij sbs9quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ainoh, dacht dat het om 00:00 begon 😭
als Ali hem niet onderschat wordt het een makkelijke partij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
Hij had nog nooit van Sakai gehoord, hehe. Cees kijkt alleen de gevechten van de top 5 waarschijnlijk en voor de rest heeft hij wel wat beters te doen
Hij werd gevraagd of hij dacht dat er een vlak was waar Sakai beter is dan hij. Antwoord was dat hij vindt dat hij op elk vlak beter is en ook betere conditie voor als de partij langer duurt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als Ali hem niet onderschat wordt het een makkelijke partij.
zijn dit alle partijen die doorgaan? er is nogal wat uitgevallen van deze cardquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
00:00 CET Prelims
02:00 CET Main
Mag hopen van wel, dit is vanavond gepost door de UFCquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn dit alle partijen die doorgaan? er is nogal wat uitgevallen van deze card
De zwaarste tegenstander van Cees, is Cees zelf inderdaad. Lijkt alsof hij zichzelf vaak overschat en zijn tegenstander onderschat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij werd gevraagd of hij dacht dat er een vlak was waar Sakai beter is dan hij. Antwoord was dat hij vindt dat hij op elk vlak beter is en ook betere conditie voor als de partij langer duurt.
Maar goed, heavyweight hoef je niet altijd beter te zijn want ieder kan een flinke (KO) klap produceren en zo de partij toch pakken.
Ben bij Overeem altijd meer bang dat hij het tactisch niet slim aanpakt sinds ik een paar partijen zo onnodig verkeerd heb zien gaan bij hem.
Ik denk ook niet dat het echt gaat gebeuren, maar zou wel leuk voor hem zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij heeft al twee titleshots gehad, denk niet dat dana hem een 3de gunt, dat zie je ook aan de promotie van de UFC, Ali zit daar niet in.
Marcos Rogerio de Lima tests positive for COVID-19, Alexander Romanov fight scratched from UFC Vegas 9quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, dit is vanavond gepost door de UFC
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Marcos Rogerio de Lima tests positive for COVID-19, Alexander Romanov fight scratched from UFC Vegas 9
https://www.mmamania.com/(...)-vegas-9-cancel-espn
[ afbeelding ]
.
geloof dat we op 6 fights zitten
quote:Op zondag 6 september 2020 04:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe oud is die gast eigenlijk, 40?
Jammer van Rozenstruik inderdaad, anders mooie serie van 5 winsquote:Op zondag 6 september 2020 08:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
4-1 nu in zijn laatste vijf, en die ene L was erg onnodig tegen Rozenstruik.
Volgende tegen Jones, winnaar tegen winnaar miocic-ngannouquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Atta-boy het volgende:
Goede partij, heel slim gevochten ook. Ik begin er nu toch in te geloven dat die hw belt nog kan lukken ook
Dat zou wel genot zijn, Cees die Jon kapoet maaktquote:Op zondag 6 september 2020 21:17 schreef Kamover het volgende:
[..]
Volgende tegen Jones, winnaar tegen winnaar miocic-ngannou
Let's goquote:Op zondag 6 september 2020 21:17 schreef Kamover het volgende:
[..]
Volgende tegen Jones, winnaar tegen winnaar miocic-ngannou
Denk niet dat Jones naar HW gaat als het niet voor de titel is.quote:Op maandag 7 september 2020 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jones zou hem dus helemaal slopen
heeft ie al gedaan in de gymquote:Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zou wel genot zijn, Cees die Jon kapoet maakt
Jon is sneller/lichtvoetiger en heeft een betere cardio dan de gemiddelde heavy weight, maar hij zal weer aan de snoepjes moeten wil hij een HW-waardig fysiek incl power hebbenquote:Op maandag 7 september 2020 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan in de gym
https://mmajunkie.usatoda(...)or-cut-over-left-eye
https://www.mmafighting.c(...)fight-moved-to-jan-3
Hou gewoon invicta voor vrouwen en UFC voor mannen. Als Joanna, Zhang,Nunes of die andere blonde niet vechten is het gewoon pure baggerquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad.
De vrouw moet wel d'r plekje weten. Ergens ver weg van de UFC.
[ afbeelding ]
Maar die hele card is gewoon ondermaats ook al is het een gratis fight cardje.
quote:UFC254 will be held in european prime time at UFCFightIsland2 so fans can see Khabib Nurmagomedov Vs. Justin Gaethje.
Souvenir van Cees z'n kniequote:Op woensdag 9 september 2020 19:54 schreef THEFXR het volgende:
Japanese-Brazilian heavyweight Augusto Sakai entered the fight vs. Alistair Overeem in the main event of UFC on ESPN+ 34 on Saturday night on a six-fight win streak. And he won the first two rounds vs. 'Reem. And then his streak was broken, and four ribs along with it.
Pepequote:Op donderdag 10 september 2020 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |