Cormier gaat weer eye poken en worstelen zoals tegen Silva.quote:
Sad manquote:
Waarom dan alsnog ermee trappen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was al geblesseerd , gezien die sokken
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.quote:
hij liep even wat te “dansen” om hem heen maar bij elk contact trok ie weg met dat been. Commentatoren zagen het ook direct.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.
Verder wel blij dat met Rozenstruik en Stipe. Had alleen liever een finish gezien bij die laatste partij.
Eerder de situatie proberen te verbloemen. Hij kon maar met moeite zijn pokerface houden... Had hem graag 100% gezond het gevecht aan zien gaan. Ben benieuwd wie hem dan had gewonnen..quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is hij echt geblesseerd? Ik dacht dat het erger leek dan het was want na een tijdje was hij weer erg beweeglijk.
Verder wel blij dat met Rozenstruik en Stipe. Had alleen liever een finish gezien bij die laatste partij.
Sean sowieso.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerder de situatie proberen te verbloemen. Hij kon maar met moeite zijn pokerface houden... Had hem graag 100% gezond het gevecht aan zien gaan. Ben benieuwd wie hem dan had gewonnen..
Ja hij gaat natuurlijk voor de lol na elke 3 bewegingen op de grond liggen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Schei uit. Die gast heeft alleen maar cans gehad en de eerste moeilijke tegenstander is het meteen klaar.quote:
Vond het prima gaan tot die blessure, center van de kooi, begon in ritme te komen. Ewa ja iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit. Die gast heeft alleen maar cans gehad en de eerste moeilijke tegenstander is het meteen klaar.
Na die keer dat ie er doorheen ging en naar de grond ging heeft ie toch niet meer op de grond gelegen of mis ik nou wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:59 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja hij gaat natuurlijk voor de lol na elke 3 bewegingen op de grond liggen.
https://www.mmamania.com/(...)y-andre-soukhamthathquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Na die keer dat ie er doorheen ging en naar de grond ging heeft ie toch niet meer op de grond gelegen of mis ik nou wat?
Zeg niet dat ie die blessure faked oid maar ik had het idee dat hij wel veel meer ging bewegen en af kon zetten met z'n voet naarmate het gevecht vorderde.
Weet iemand of ie nou echt een flinke blessure heeft of dat ie gewoon door z'n enkel ging oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |