en de klappen over en weer van Vannata en Greenquote:Op maandag 3 augustus 2020 14:49 schreef THEFXR het volgende:
ik vond deze card niks, kan me alleen de armbar van Maia herinneren en de KO van Brunson
hij had moeten winnen van Jacare en daarna van Romero om een titleshot te mogen krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Weidman vecht ook weer eens dit weekend. Moet altijd denken aan die periode dat Mousasi gewoon champ had kunnen worden... No love van de UFC helaas.
Verliezen van Jacare hielp niet maar daarna was het meen ik nog prima mogelijk, heb het niet meer precies voor ogen hoe het verliep. Maar UFC vonden hem niet marketable genoeg dus steeds liever Weidman pushenquote:Op maandag 3 augustus 2020 22:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hij had moeten winnen van Jacare en daarna van Romero om een titleshot te mogen krijgen.
Cees maakt korte metten met die chubbyquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:39 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem vs. Augusto Sakai targeted to headline Sept. 5 UFC card
Bader wacht voor Mousasi op 205? Daarna een rematch op zwaargewicht als Bader van Werdum wint. Triple champshit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Fedor zag er ook nooit indrukwekkend uit.
Niet dat ik hier een nieuwe Fedor in zie
Ik laat nog steeds af en toe een traantje omdat Mousasi nooit UFC champ is geworden, had er best ingezeten.
De ref paar keer duwenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:24 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Hij tapt op de grond dat voelt je tegenstander helemaal niet...
[..]
Bader wacht voor Mousasi op 205? Daarna een rematch op zwaargewicht als Bader van Werdum wint. Triple champshit.
@THEFXR gaat de slo-mo beelden bekijken van Valerie haar finishquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:24 schreef Nober het volgende:
Wel even de TOR browser aanslingeren. 🥊
En
Bellator.243.720p.WEB.h264-VERUM[TGx]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Khamzat vs Buckley next? Die Holland is een kop kleiner.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben snel een andere tegenstander gevonden voor Holland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:57 schreef THEFXR het volgende:
leuk UFC kaartje, ben weer toe aan een klapper van een card.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |