abonnement Unibet Coolblue
pi_194168215
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

WADA/USADA testen tot 8 jaar terug, want ze weten dat ze ver achter liggen op de dopers. je ziet vaker hele kleine berichtjes dat Olympiërs achteraf nog positief testen en hun medaille moeten inleveren en die sturen ze dan op naar diegene die achter hun stonden in de eerste uitslag.
verder, als jezelf hebt getraind weet je wel wat mogelijk is qua massa en vet%]

Kickboksen is een duursport en duursport vreet de spieren op. als Rico zich alleen op bodybuilding zou focussen, zou het nog een groot vraagteken zijn.
er is nl ook een natural BB klasse, die zou hij met gemak winnen.
Zo'n genetisch wonder is Rico toch ook weer niet?
Ik geloof best dat hij niet gebruikt. Wilde ook alleen met glory verder als ze meer/beter zouden testen in de periode dat hij zonder contract zat.
Hij is redelijk droog en zal waarschijnlijk genoeg in het krachthonk te vinden zijn. Daarnaast is kickboxen geen duursport maar combineert het aeroob en anaerobe verbranding. Anders zouden vechters er als marathonrenners uit horen te zien :+

Costa heeft daarentegen veel te bolle pecs en ziet er uit alsof hij 100% op body building zou focussen, dan zou je niet ook nog de conditioning en het atletism van een MMA vechter kunnen hebben denk ik.
Faka G
  zondag 19 juli 2020 @ 22:18:31 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_194168427
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 22:07 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zo'n genetisch wonder is Rico toch ook weer niet?
Ik geloof best dat hij niet gebruikt. Wilde ook alleen met glory verder als ze meer/beter zouden testen in de periode dat hij zonder contract zat.
Hij is redelijk droog en zal waarschijnlijk genoeg in het krachthonk te vinden zijn. Daarnaast is kickboxen geen duursport maar combineert het aeroob en anaerobe verbranding. Anders zouden vechters er als marathonrenners uit horen te zien :+

Costa heeft daarentegen veel te bolle pecs en ziet er uit alsof hij 100% op body building zou focussen, dan zou je niet ook nog de conditioning en het atletism van een MMA vechter kunnen hebben denk ik.
beetje verschil tussen wat en hoeveel je kan gebruiken, doping werkt ook niet voor iedereen hetzelfde, net als met medicijnen.
pi_194168552
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk als echtgenote, om je man zo kansloos klappen te zien krijgen. En dan zit zij nog zelf in het wereldje.
Wel een mooie reactie van the GOAT.

twitter
pi_194168738
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 22:25 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Jammer van die grammaticale fout
pi_194171652
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 22:25 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Hmmm, ik zou DJ geen GOAT noemen. Daarvoor waren zijn tegenstanders kwalitatief niet hoog aangeschreven. Helaas kon hij daar zelf niks aan doen.
pi_194177994

bonus: Werdum vs Gustafsson

oldskoolbonus: Rua vs Nogueira
pi_194180263
Shogun vs nog :7
Faka G
pi_194180351
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt, dat die Costa door USADA heen komt is een blamage voor dat test programma.
HGH is gewoon bijna niet te detecteren. Lage doses Testosteron ook vrij lastig.

Dat zullen de meeste MMA-vechters dus ook wel gebruiken.
pi_194225009
Ik zie nog steeds geen salaries voor de evenementen in Abu Dhabi voorbijkomen. :?
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:41:15 #35
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_194226536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:16 schreef Nober het volgende:
Ik zie nog steeds geen salaries voor de evenementen in Abu Dhabi voorbijkomen. :?
Is van UFC zelf, alleen als er een commissie is zoals CSAC geven bedragen vrij en NSAC doet het niet meer.
Geeft de UFC meer macht want dan kunnen de vechters er de UFC niet meer op wijzen, He, hij krijgt meer betaald dan ik.
pi_194226909
Georges St-Pierre praises Kamaru Usman, shoots down comeback talk: ‘It’s not worth it for me’

quote:
Add Kamaru Usman to the list of UFC stars who Georges St-Pierre won’t be fighting anytime soon.

One the most successful athletes in MMA history, “GSP” has had his name called out by the likes of Khabib Nurmagomedov and Tyron Woodley among others in the years following his first retirement in 2013 and then his second retirement after beating Michael Bisping for the UFC middleweight championship in 2017.

St-Pierre has a resume that stacks up against anyone that has stepped foot into the octagon, but as impressed as he is with Usman, he doesn’t have plans to add the current UFC welterweight champion to his lost of opponents despite Usman’s recent challenge.

“For me, it’s very complimentary because for a fighter the goal is to work—And not only for a fighter, but the goal is to do as less work possible to gain the most money,” St-Pierre said in an interview with TMZ. “They know that a fight with me will give them a lot of money and plus if they win they can have the legacy that comes with it. But for my part it’s a mixed feeling. For sure, sometimes I’m watching the fight and I’m like, ‘Man, I think I can beat these guys.’ Or after when I’m done training I feel like I’m very confident. But then after I go home at night and I’m thinking about all that crazy thoughts I’m like, I’m gonna be 40 years old soon.

“Do I really want to go back into a hardcore training camp, two months, put myself in jail so to speak and getting ready for hell? And I’m like, no I don’t. I’ve done it for a very long time and unfortunately in my sport there’s too many guys that retired too late and I do not want to be one of these guys. I’m very fortunate. I’m healthy, most importantly, and I’m also wealthy. I came at the right time, the right timing, I made a lot of money, and I think when I measured and calculated the pros and cons it’s better that I stay retired.”

During his reign at the top of the welterweight division, St-Pierre was one of the UFC’s most dominant and popular fighters, winning big both in the cage and at the box office. His last fight at UFC 217 against Bisping was far from easy, but he rallied in the third to stun Bisping on the feet and finish with a rear-naked choke in the third round. Shortly after, St-Pierre vacated his newly won title and returned to retirement.

He admitted that he still gets the itch to compete, but better sense eventually prevails, and he paid respect to Usman, who recently tied his record for the longest win streak (12) in UFC welterweight history.

“It will always be like that,” St-Pierre said of whether he wonders how he’d fare against current fighters. “Maybe I’m completely out of my mind and if I go back I will get my ass kicked.”

“I think for me it’s better if I stay retired and I have other big projects right now,” he continued. “I still stay a big fan of the sport, I love to watch Kamaru, I love to watch all the best guys in the sport. ... I saw the fight, he’s amazing. What a great fight. He’s very, very smart. Everybody talks about his physical abilities and his skills, but I think what his best attribute is his brain. He’s very, very smart. He’s very good at becoming the perfect nemesis for his opponent. He fought almost a perfect fight. He’s an amazing fighter and he’s gonna go far, he’s gonna be one of the best if he keeps going like that.”

As far as a comeback down the road, St-Pierre said “the UFC knows where to find me” and suggested that there’s always a chance if the opportunity makes sense. Currently, he’s doing just fine staying retired.

“You can take the fighter out of the competition, but you cannot take the competition out of the fighter,” St-Pierre said. “I need to stay objective and smart about my decisions and right now to come back to fight for the welterweight title against Kamaru Usman and risk it all, there’s more cons than pros. So it’s not worth it for me.”

https://www.mmafighting.c(...)-not-worth-it-for-me
pi_194233959
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

is ie nog niet gedumpt, die slapjanus? :P :7
Die slapjanus heeft mooi wel een uniek record in handen nu :7
pi_194239548
LIVE

Main Card (8 p.m. ET, ESPN/ESPN+)
Robert Whittaker (186) vs. Darren Till (186)
Mauricio Rua (206) vs. Antonio Rogerio Nogueira (206)
Fabricio Werdum (242) vs. Alexander Gustafsson (240)
Carla Esparza (116) vs. Marina Rodriguez (115.5)
Paul Craig (206) vs. Gadzhimurad Antigulov (206)
Alex Oliveira (171) vs. Peter Sobotta (171)
Khamzat Chimaev (171) vs. Rhys McKee (170.5)

Preliminary Card (5 p.m. ET, ESPN/ESPN+)
Francisco Trinaldo (160)* vs. Jai Herbert (156)
Nicolas Dalby (171) vs. Jesse Ronson (171)
Tom Aspinall (248) vs. Jake Collier (264)
Movsar Evloev (146) vs. Mike Grundy (146)
Tanner Boser (235) vs. Raphael Pessoa (264)
Bethe Correia (136) vs. Pannie Kianzad (136)
Ramazan Emeev (171) vs. Niklas Stolze (170.5)
Nathaniel Wood (136) vs. John Castaneda (136)

*missed weight. Trinaldo forfeits 30 percent of his purse to Herbert and the bout will proceed at a 160-pound catchweight

[ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 24-07-2020 21:53:20 ]
pi_194240122
23:00 Prelims en 02:00 Main, beter
pi_194240706
Trinaldo 160 ipv 155/156
pi_194240850
Beach Face-Off, Darren kiest voor geen oogcontact

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194241236
Gustafsson zwaar favoriet tegen Werdum :?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_194245472
twitter

Spike nog steeds niet live met Bellator.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 00:00:14 #44
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_194247790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Werdum :')
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 00:04:03 #45
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_194247847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vond Werdum vorige partij nou niet echt heel sterk.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_194248098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:04 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik vond Werdum vorige partij nou niet echt heel sterk.
Als ik Werdum was zou ik puur voor de takedown gaan en het zou mij echt niet uitmaken of ik onderop of bovenop zou komen. En als Gustafsson steeds het grondgevecht zou vermijden, zou ik doorgaan met takedowns totdat het mij wel zou lukken en dan winnen met submission.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_194253354
Deze keer was de staredown wel een echte

pi_194256310

23:00 CET Prelims
02:00 CET Main
pi_194256362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Als ik Werdum was zou ik puur voor de takedown gaan en het zou mij echt niet uitmaken of ik onderop of bovenop zou komen. En als Gustafsson steeds het grondgevecht zou vermijden, zou ik doorgaan met takedowns totdat het mij wel zou lukken en dan winnen met submission.
Gus heeft maar 2 keer getapt in zijn carrière...
pi_194257802
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Gus heeft maar 2 keer getapt in zijn carrière...
tja, als je het zo bekijkt heb ik er ook wel een paar. Bijvoorbeeld carrière(een carrière waar je u tegen zegt) van Overeem. Het enige sub verlies van hem kwam door Werdum.
een bet van 1.30 tegen 3.60 had ik niet verwacht.
Dan lijkt het alsof Gustafsson titelfavoriet is voor de HW division, terwijl dat zeker niet zo is. Hij zal zeker de underdog zijn tegen de andere HW's, zoals Volkov en Lewis(1 stoot en Gus is k.o.), Blaydes gaat worstelen met hem en de hele tijd ground and pound geven. Tegen Ngannou wil niet eens aan denken, Rozenstruik zou hem kapot trappen.Hij zal wel rond de 10de plaats blijven en dit puur om zijn gevechten die vooral draaien om punten te scoren.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')