Wel als de groene sectoren allemaal in verschillende ronden gereden zijnquote:
Dan wel inderdaad, maar Max had nog maar 1 ronde gereden toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als de groene sectoren allemaal in verschillende ronden gereden zijn
Detailsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan wel inderdaad, maar Max had nog maar 1 ronde gereden toch?
hij moet zich nog wel inspannen natuurlijk, het is geen autopilotquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
Ik word wel misselijk van neppe Mercedes show ..... Alsof het ze enige moeite kost. Lewis met z'n "pweh" ....... mafkees.
Een hele tiende op de invalkracht, groots!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:01 schreef DKUp het volgende:
Diva Hamilton gaat weer wereldkampioen worden JAAAA
Wij ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
4de startrij. Ben ik even blij dat ik morgen niet live kan kijken
Naja zonder die laatste ronde had ie pole verloren aan Bottasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
Ik word wel misselijk van neppe Mercedes show ..... Alsof het ze enige moeite kost. Lewis met z'n "pweh" ....... mafkees.
Hij racet tegen de tijd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
Zouden ze hem helemaal open gedraaid hebben of vonden ze dat niet nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
Ghehequote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Geen boks, want virus, maar wel elleboog, waar we allemaal in moeten hoesten en niezen
Ziet er belachelijk strak uit inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Abdus18 het volgende:
Man, die onboard van Ham is wel om te kwijlen, hoe op rails dat ding over de baan vliegt is echt niet normaal.....
Aan de ene kant mooi, aan de andere kant jammer dat het verschil zo extreem groot is
Ik zou voor de 10 gaan als ik Lewis was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder concurrentie is 7 wereldtitels halen een eitje.
Kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is toch allemaal voor de show. Zag ook monteurs met mondkap op de kin.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Geen boks, want virus, maar wel elleboog, waar we allemaal in moeten hoesten en niezen
Ben je mooi mee als Sponsor hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll heeft z’n auto verkeerd geparkeerd. Kan gebeuren.
Wel op een baan waar inhalen zowat onmogelijk is..quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Kyran het volgende:
Zoals ik al zei, leuke is dat we prima race gaan krijgen met Racing Point, Ferrari, Mclaren en Red Bull die met elkaar vechten.
Zou toch prachtig zijn als Mercedes ook gewoon net een seconde langzamer was geweest
... said Max neverquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel op een baan waar inhalen zowat onmogelijk is..
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Abdus18 het volgende:
Man, die onboard van Ham is wel om te kwijlen, hoe op rails dat ding over de baan vliegt is echt niet normaal.....
Aan de ene kant mooi, aan de andere kant jammer dat het verschil zo extreem groot is
Gewoon doen alsof. Echt, dat mensen het lef hebben om 6 jaar pure dominantie te vergelijken met de Ferrari jarenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welnee joh, die gaan de Merc's het geen moment moeilijk maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Morgen kijken naar hoe Stroll twee zwarte auto's collecteert.
Maar dat was dan wel heel moeilijk volgens Lewis en Totoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Sjemmert het volgende:
Mercedes zet morgen misschien wel het hele veld op een rondje
Naar een ander team gaan, mag hij zich bewijzen met een minder goede auto.quote:
Ferrari was destijds minder dominant dan wat nu gebeurtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof. Echt, dat mensen het lef hebben om 6 jaar pure dominantie te vergelijken met de Ferrari jaren
Met Perez en Stroll in de mix word dat geheid brokken. Als ik Max was zou ik gewoon even voorzichtig starten. 80% kans dat er een paar zichzelf elimineren.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:04 schreef Breekfast het volgende:
Positief gezien: het kan wel leuk racen worden voor Max in duel met de Ferrari's en de pink Mercedes
morgen alles weer erop!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:07 schreef DKUp het volgende:
De keuze voor de oude Red Bull is verschrikkelijk geweest.
Tja, maar dat is toch alsof je naar een leuk uitpakkend wedstrijdje van FC Groningen tegen Vitesse aan het kijken bent. Leuk voor een paar minutn maar uiteindelijk zit je naar niets te kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Kyran het volgende:
Zoals ik al zei, leuke is dat we prima race gaan krijgen met Racing Point, Ferrari, Mclaren en Red Bull die met elkaar vechten.
Zou toch prachtig zijn als Mercedes ook gewoon net een seconde langzamer was geweest
Dat ziet iedereen wel in als je het door een neutrale bril ziet. Helaas is dat niet zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari was destijds minder dominant dan wat nu gebeurt
Het was dan leuk als de Red Bull evensnel was als die auto's. Maar hij is trager en Max moet op z'n limiet om snellere auto's te verslaan. Is in je eerste seizoenen misschien leuk maar nu gewoon ontmoedigend.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Kyran het volgende:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:05 schreef Sjemmert het volgende:
Mercedes zet morgen misschien wel het hele veld op een rondje
Of de Red Bull jaren waarin de nr two driver niet eens een keer 2e wist te worden en Button in dezelfde auto als Hamilton wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof. Echt, dat mensen het lef hebben om 6 jaar pure dominantie te vergelijken met de Ferrari jaren
Nah, die zetten na 2 ronden de motor op 50% en cruisen een beetje, armpje uit het raam, muziekje opquote:
Ik denk dat ze de boel na 2 rondjes al terugschroeven en naar huis cruisenquote:
Omdat Mercedes 2 jaar voorloopt op de restquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:08 schreef alpeko het volgende:
Hoe kan het dat een 2019 Mercedes sneller is dan de 2020 RB?
Zelfde niveau als tienermeisje Landoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef Justevo het volgende:
Wat heeft die Stroll toch een ongekende kut stem. Niet normaal.
PiepstemGODquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef Justevo het volgende:
Wat heeft die Stroll toch een ongekende kut stem. Niet normaal.
Nu Vettel in zicht komt, rijdt hij de ballen uit zijn broek.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Stroll krijgt weinig enthousiasme mee vanuit het team.
Wauwquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef Marcoss het volgende:
Voor het eerst sinds Japan vorig jaar dat Max niet in de top-3 kwalificeert..
Precies, maar als je er van zegt dat <Hamilton> het allemaal in zn schoot geworpen krijgt dan ben je een vuile racistquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of de Red Bull jaren waarin de nr two driver niet eens een keer 2e wist te worden en Button in dezelfde auto als Hamilton wel.
Barcelonaspec werkt ook niet echt en Honda is nu ook aan het rommelen geslagen vrees ikquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat heeft Red Bull in gods naam zitten doen in 2 races? Oostenrijk 1 zat max er nog redelijk bij, nu zijn ze nergens.
RBR mag ook kopiëren hoor, is niet verboden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
Die racing point is toch gewoon een mercedes kopie, dus waarom is men verbaasd?
Sinds de jaren dat ze in de achterhoede reden? Mja...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef JosMert het volgende:
This is surely the most dismal performance from Red Bull since their arrival in F1. Shocking really.
Coronel weer in zak en as.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lekker voor die Max fanboy's in de Ziggo studio
Ferrari was 3 jaar dominant, Mercedes toch minimaal 6. Alleen over 2018 kun je discussieren, dat was vergelijkbaar met 2000.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Honda verhaal is gewoon pure paniekvoetbal denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Barcelonaspec werkt ook niet echt en Honda is nu ook aan het rommelen geslagen vrees ik
Dat is het punt verder ook niet, of hij daar wat aan kan doen.quote:
Dat is deze jongeman (landgenoot van Stroll overigens)quote:
Doornbos kent vast nog wel een periode waarin ze blij waren met p7quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef JosMert het volgende:
This is surely the most dismal performance from Red Bull since their arrival in F1. Shocking really.
Zei ik al eerder, Merc bellen om te shoppenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
RBR mag ook kopiëren hoor, is niet verboden.
Schumacher had een clausule in zijn contract dat hij nr1 was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari was 3 jaar dominant, Mercedes toch minimaal 6. Alleen over 2018 kun je discussieren, dat was vergelijkbaar met 2000.
En dan heeft ie nog een wereldtitel aan zijn teamgenoot kwijtgespeeld. Ja, door 1 uitvalbeurt, maar dat geeft aan dat het verschil sowieso maar 25 punten was. Schumacher heeft nooit een teamgenoot gehad die in de buurt zat en ik schaar Barrichello als ongeveer dezelfde categorie als Rosberg.
ik denk het niet. Problemen met ERS-deployment. RB wil agressiever Honda, de Japanners proberen wat, maar dat werkt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Honda verhaal is gewoon pure paniekvoetbal denk ik.
Oostenrijk 2001 en 2002quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Schumacher had een clausule in zijn contract dat hij nr1 was.
Barichello heeft meerdere jaren niet eens de tweede plek binnengesleept.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In grote lijnen is dat geen groot geheim meer sinds Oostenrijk; ze snappen het chassis niet; updates erop, updates eraf, een auto die iedere ronde weer verschillend aan kan voelen. Allemaal signalen die die kant op wijzen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:10 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat heeft Red Bull in gods naam zitten doen in 2 races? Oostenrijk 1 zat max er nog redelijk bij, nu zijn ze nergens.
Ik ben er niet verbaasd over. Mercedes is dominant. En dat nu al behoorlijk wat jaren. En als Stroll dit al laat zien, dan weer je het wel hoe goed Mercedes zijn zaakjes op orde heeft. En dan nog dat Racing Point het 2019 model heeft en ook nog op geel gaat starten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
Die racing point is toch gewoon een mercedes kopie, dus waarom is men verbaasd?
Honda wil betrouwbaarheid, rb agressiviteit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk het niet. Problemen met ERS-deployment. RB wil agressiever Honda, de Japanners proberen wat, maar dat werkt niet.
Barrichello had 2 of 3 keer per seizoen een weekend waarin hij Schumacher de baas was, als hij geluk had.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Barichello heeft meerdere jaren niet eens de tweede plek binnengesleept.
In the slums of Stevenage kon niemand banden betalen. Kleine Lewis moest altijd achter een stapel lijken schuilen voor de politiekogels.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies, maar als je er van zegt dat die kutneger het allemaal in zn schoot geworpen krijgt dan ben je een vuile racist
Flikker toch op. Ik hoop dat iemand zn banden lek steekt
Gewoon doen alsof de roze Mercedes de echte Mercedessen zijn en dat die zwarte niet mee doen. Norris leider in het kampioenschapquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed. De F1 fan is de grote verliezer.
Max moet de ballen uit z’n broek rijden om dat wrak naar Q3 te krijgen. Zelfs RP heeft z’n zaakjes beter voor elkaar. Met pak ‘m beet de helft van het RBR budget.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef ConnerJohn het volgende:
Max reed ook niet goed, het is niet alleen de auto.
Die krijgt op zijn flikker en staat op het punt vervangen te worden terwijl echte probleem bij RB ligt.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In grote lijnen is dat geen groot geheim meer sinds Oostenrijk; ze snappen het chassis niet; updates erop, updates eraf, een auto die iedere ronde weer verschillend aan kan voelen. Allemaal signalen die die kant op wijzen.
Doet erg denken aan de ernstige correlatie problemen die Red Bull begin 2018 had.
Extra pijnlijk is dat men intern echt overtuigd was van de WK kansen en dit niet aan zag komen. Dan gaat er ergens iets echt niet goed.
Het is het hele pakket waar ze tekort komenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Honda wil betrouwbaarheid, rb agressiviteit.
Waarom? 4-5 teams die kwa snelheid behoorlijk bij elkaar in de buurt zitten is toch goed? Tuurlijk, als je alleen geďnteresseerd bent in wie kampioen wordt is het saai, maar deze F1 fan kijkt naar de hele race.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed. De F1 fan is de grote verliezer.
Ook al gaat die auto voor geen meter, dan nog is het verschil veel te groot natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die krijgt op zijn flikker en staat op het punt vervangen te worden terwijl echte probleem bij RB ligt.
Maar dan is toch wel de vraag waar al het optimisme vandaan kwam. Niet alleen bij de leiding van RB, maar ook bij Max en -zoals iemand vanochten al afvroeg- Jos.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In grote lijnen is dat geen groot geheim meer sinds Oostenrijk; ze snappen het chassis niet; updates erop, updates eraf, een auto die iedere ronde weer verschillend aan kan voelen. Allemaal signalen die die kant op wijzen.
Doet erg denken aan de ernstige correlatie problemen die Red Bull begin 2018 had.
Gewoon volgend jaar de Racing Point van dit jaar kopiëren, sta je 5 en 6 op de grid.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik ben er niet verbaasd over. Mercedes is dominant. En dat nu al behoorlijk wat jaren. En als Stroll dit al laat zien, dan weer je het wel hoe goed Mercedes zijn zaakjes op orde heeft. En dan nog dat Racing Point het 2019 model heeft en ook nog op geel gaat starten.
Als Red Bull het laat afweten is het te hopen dat Farrari nog wat laat zien.
Dommigheid en arrogantie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar dan is toch wel de vraag waar al het optimisme vandaan kwam. Niet alleen bij de leiding van RB, maar ook bij Max en -zoals iemand vanochten al afvroeg- Jos.
Volgens mij heb je ook minder budget nodig als je alle steun krijgt van Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max moet de ballen uit z’n broek rijden om dat wrak naar Q3 te krijgen. Zelfs RP heeft z’n zaakjes beter voor elkaar. Met pak ‘m beet de helft van het RBR budget.
Gat met Max is wel gewoon te groot, week in week uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die krijgt op zijn flikker en staat op het punt vervangen te worden terwijl echte probleem bij RB ligt.
Beloftes van honda. Die japanners zijn er heel trots mee bezig en willen echt........quote:
Omdat je een kampioenschap wil die tot het einde spannend is. Tuurlijk zijn de gevechten in het middenveld ook mooi maar je wil een gevecht voor P1 tot het einde met zoveel mogelijk kandidaten voor P1.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom? 4-5 teams die kwa snelheid behoorlijk bij elkaar in de buurt zitten is toch goed? Tuurlijk, als je alleen geďnteresseerd bent in wie kampioen wordt is het saai, maar deze F1 fan kijkt naar de hele race.
7 tienden in draak van een auto.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gat met Max is wel gewoon te groot, week in week uit.
Dat was ontzettend cringe.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat Schumacher in 2002 daarna Barrichello op zijn eerste plek op het podium zet
Alsof daar een clausule voor nodig was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze krijgen geen steun. Ze kopen wat ze mogen kopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook minder budget nodig als je alle steun krijgt van Mercedes.
Maar de auto zelf is ook gewoon niet goed genoeg, juist op dit circuit is motorvermogen minder van belangquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Beloftes van honda. Die japanners zijn er heel trots mee bezig en willen echt........
7 tienden in wat voor auto is gewoon te veel.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In the slums of Stevenage kon niemand banden betalen. Kleine Lewis moest altijd achter een stapel lijken schuilen voor de politiekogels.
Team Verstappen (om het zo maar even te noemen) baseert hun optimisme op de cijfers, simulaties en buzz die ze uit de fabriek mee krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar dan is toch wel de vraag waar al het optimisme vandaan kwam. Niet alleen bij de leiding van RB, maar ook bij Max en -zoals iemand vanochten al afvroeg- Jos.
De duitse tv suggereerden dat de aanpassingen aan albons auto, om hem comfortable te kunnen laten zitten, weleens extra negatief kan uitpakken. Even los van albons kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gat met Max is wel gewoon te groot, week in week uit.
Gaat niet gebeuren. Met deze voorsprong de komende jaren voor Mercedes gaat het om de relatie onderling tussen de coureurs.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:19 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n ontsnappingsclausule gaat wel in werking straks dus misschien wacht Mercedes even met Bottas bijtekenen.
Ik denk als je NU als Mercedes naar een Max gaat die weg mag meteen z'n handtekening zet.
Vond ik ook wat lafjes, maar het verschil met teamgenoten van vergelijkbaar niveau bleef veel groter.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die relatie is goed omdat er duidelijk verschil is.. bij Rosberg en Hamilton was de relatie ook altijd goed totdat ze echt met elkaar in gevecht kwamenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Met deze voorsprong de komende jaren voor Mercedes gaat het om de relatie onderling tussen de coureurs.
En die is goed. Geen reden om te wijzigen dus.
Zolang Hamilton bij Mercedes blijft zal Max geen kans maken. Ik denk niet dat Hamilton een Max naast zich wil hebben. Die heeft liever een figuur als Bottas die bereid is om voor tweede viool te spelen. Rosberg was een bedreiging en dat ging allerminst goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:19 schreef VacaLoca het volgende:
Max z'n ontsnappingsclausule gaat wel in werking straks dus misschien wacht Mercedes even met Bottas bijtekenen.
Ik denk als je NU als Mercedes naar een Max gaat die weg mag meteen z'n handtekening zet.
Exact de reden waarom ze ook Vettel niet willen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Met deze voorsprong de komende jaren voor Mercedes gaat het om de relatie onderling tussen de coureurs.
Ik denk dat het vooral aero is. In Oostenrijk waar motorvermogen belangrijk is zaten ze er veel dichter bij. Op dit circuit is aero belangrijker en zitten ze er verder vanaf. Je ziet het ook aan Ferrari, die zitten er hier ook dichterbij, terwijl ze in Oostenrijk door gebrek aan motorvermogen 0,7s tekort kwamen op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:03 schreef Gruj0 het volgende:
Zal @:firefly toch in zijn gelijk blijken wb Honda??
De wagen zelf zal ook niet best zijn, maar toch.
Plaats 4 en 5 in een race is leuk maar onthoud je ook niet. De 1500 meter zwemmen is ook niet leuk als het alleen om de 6e plaats spannend is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat je een kampioenschap wil die tot het einde spannend is. Tuurlijk zijn de gevechten in het middenveld ook mooi maar je wil een gevecht voor P1 tot het einde met zoveel mogelijk kandidaten voor P1.
Tuurlijk. Wat vind je van Hakkinen? Zijn naam valt zelden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik ook wat lafjes, maar het verschil met teamgenoten van vergelijkbaar niveau bleef veel groter.
Van de andere kant gaat lewis ook niet meer eeuwig door en droomse hij van wen prepensioen bij ferrari . Het zou geen slecht idee zijn om alvast jong grut klaar te stomen. Bij voorkeur met F1 ervaring.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ga je echt niet verslaan dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kan gewoon op de meest belachelijke momenten vol gas
Precies, geen gezeik, gewoon een duidelijk hiërarchie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ze ook Vettel niet willen.
Ze hebben Russell en Ocon klaar staan. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Van de andere kant gaat lewis ook niet meer eeuwig door en droomse hij van wen prepensioen bij ferrari . Het zou geen slecht idee zijn om alvast jong grut klaar te stomen. Bij voorkeur met F1 ervaring.
Lewis droomt vooral van die records, dan is die droom van Ferrari vast iets minder belangrijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Van de andere kant gaat lewis ook niet meer eeuwig door en droomse hij van wen prepensioen bij ferrari . Het zou geen slecht idee zijn om alvast jong grut klaar te stomen. Bij voorkeur met F1 ervaring.
Dan hebben ze altijd Russell nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgens Irvine stond er helemaal niks in de contracten. Schumacher heeft ook nog in dienst gereden van Irvine in 99.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hakkinen was toch meer zo'n journeyman. Jarenlang hard gewerkt met minder materiaal, zwaar ongeluk overleefd, en daarna wel direct zijn kans gepakt toen hij de beste auto van het veld onder z'n kont kreeg. Iedereen gunde het hem wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat vind je van Hakkinen? Zijn naam valt zelden.
Ocon is niet meer gelieerd aan Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ze hebben Russell en Ocon klaar staan. Gaat niet gebeuren.
Klopt. Russell zal Hamilton gaan opvolgen als die stopt. Engelsman. Snel en hongerig. Keurig in de media.quote:
Beide zijn geen waardige opvolger. Het mag misschien zo zijn dat bij wijze van spreken elke sukkel in een mercedes kan winnen maar dit zijn geen legendes die kampioenschappen gaan rijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ze hebben Russell en Ocon klaar staan. Gaat niet gebeuren.
Zet ze in een Mercedes en ze worden kampioen. Zo makkelijk is dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Beide zijn geen waardige opvolger. Het mag misschien zo zijn dat bij wijze van spreken elke sukkel in een mercedes kan winnen maar dit zijn geen legendes die kampioenschappen gaan rijgen.
Russell is ook goed. Ik denk mentaal ook stabieler.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Beide zijn geen waardige opvolger. Het mag misschien zo zijn dat bij wijze van spreken elke sukkel in een mercedes kan winnen maar dit zijn geen legendes die kampioenschappen gaan rijgen.
Dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zet ze in een Mercedes en ze worden kampioen. Zo makkelijk is dat.
Klopt. Stabieler dan Max.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Russell is ook goed. Ik denk mentaal ook stabieler.
Russell zie ik wel kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En was maar wat blij dat Irvine geen kampioen werd, zodat hij de eerste Ferrari kampioen in 20 jaar kon worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgens Irvine stond er helemaal niks in de contracten. Schumacher heeft ook nog in dienst gereden van Irvine in 99.
Ik denk dat je je wat Russell betreft vergist.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Prima coureur. Al heeft ie zijn kampioenschap in 99 bijna vergooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat vind je van Hakkinen? Zijn naam valt zelden.
Weet ik wel zeker. Die maakt heel veel indruk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je wat Russell betreft vergist.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef vosss het volgende:
Max zou Lewis finaal om zn oren rijden in de merc. Daarom halen ze hem niet.
<Hij> heeft maar 1 tienden op faalhaas Bottas doorgaans.
Die titels van Lewis zijn geen knip voor de neus waard.
Dat is niet moeilijk, maar is hij van de schumacher/hamilton kwaliteit??? Ik durf nee te zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Russell zie ik wel kampioen worden.
In de tijd van Max kan ook een ander talent opstaan en dan kan je diezelfde woorden nogmaals herhalen, maar dan in nadeel van Max.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef vosss het volgende:
Ja eigenlijk best jammer dat Irvine het niet was gelukt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En was maar wat blij dat Irvine geen kampioen werd, zodat hij de eerste Ferrari kampioen in 20 jaar kon worden.
Er gaan geruchten dat hij in Suzuka 99 precies genoeg deed om Ferrari constructeurskampioen te maken, maar Irvine geen rijderskampioen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En was maar wat blij dat Irvine geen kampioen werd, zodat hij de eerste Ferrari kampioen in 20 jaar kon worden.
Dat vind ik een beetje kort door de bocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef vosss het volgende:
De laatste 20 jaar gaan alle titels naar de beste auto. De coureur is sowieso overrated.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:28 schreef vosss het volgende:
Irivine had zelf gewoon harder moeten rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij in Suzuka 99 precies genoeg deed om Ferrari constructeurskampioen te maken, maar Irvine geen rijderskampioen.
Beste coureurs komen in de beste auto's. Of iig bij teams met het meeste geld.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De laatste 20 jaar gaan alle titels naar de beste auto. De coureur is overrated.
Wel lastig te vergelijken, is wel vaker gebeurd dat iemand enorm snel was in een auto in de achterhoede, maar niet veel harder ging toen hij eenmaal in een snellere auto zat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je wat Russell betreft vergist.
Dit maar dat principe lijken enkele in dit topic niet te snappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Beste coureurs komen in de beste auto's. Of iig bij teams met het meeste geld.
geen idee maar hij is goed bezigquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, maar is hij van de schumacher/hamilton kwaliteit??? Ik durf nee te zeggen.
Harder rijden brengt je niet eerder over de finish.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Irivine had zelf gewoon harder moeten rijden.
Dat geloof ik dan weer niet, zijn jaren geweest waarin het WK pas in de laatste race werd beslist, dan is het niet zo simpel dat de beste auto heeft gewonnenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De laatste 20 jaar gaan alle titels naar de beste auto. De coureur is sowieso overrated.
Ik durf wel nee te zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, maar is hij van de schumacher/hamilton kwaliteit??? Ik durf nee te zeggen.
Groot gedeelte is ook netwerk, timing en geluk hebben, welk zitje op welk moment vrij is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Beste coureurs komen in de beste auto's. Of iig bij teams met het meeste geld.
2003 Ferrari was niet de beste.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De laatste 20 jaar gaan alle titels naar de beste auto. De coureur is sowieso overrated.
Wat is Ralf Schumacher nou weer voor rare maatstaf?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Strollquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:35 schreef VacaLoca het volgende:
Als de roze Mercedessen nou even de zwarte er uit knallen in bocht 1 kan het nog leuke race worden.
2003 en 2009 zijn een moeilijk verhaal. Ferrari was in 2003 in de beslissende fase de beste door die regelverandering. En in 2009 was brawn 6 races zo goed dat ze alles wonnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2003 Ferrari was niet de beste.
2007 Ferrari was niet de beste
2009 Brawn was uiteindelijk niet de beste
Huilenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Newone82 het volgende:
#HungarianGP #F1 qualifying pace 2020 vs 2019:
Racing Point -2.732
Williams -1.446
AlphaTauri -1.179
Mercedes -1.143
Renault -0.904
McLaren -0.834
Ferrari -0.269
Haas +0.139
Red Bull +0.277
Alfa Romeo +0.465
Waarom denk je dat Mercedes per se Lewis wilde en niet bijv Button.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Groot gedeelte is ook netwerk, timing en geluk hebben, welk zitje op welk moment vrij is.
2003 McLaren was sneller dan Ferrari, maar viel om de haverklap uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muv 2005, 2007, 2008 en 2012 heeft altijd de coureur in de snelste auto gewonnen.
In 2007 door ruzie bij McLaren, in 2005 en 2012 door onbetrouwbaarheid van de snelste auto. Alleen in 2008 gaf de coureur de doorslag.
Beter voor de marketing.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Mercedes per se Lewis wilde en niet bijv Button.
Trollquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is Ralf Schumacher nou weer voor rare maatstaf?
zou me niets verbazen mocht dat kloppen, neemt niet weg dat het voorlopig nog steeds mijn favoriete coureur ooit isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij in Suzuka 99 precies genoeg deed om Ferrari constructeurskampioen te maken, maar Irvine geen rijderskampioen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is Ralf Schumacher nou weer voor rare maatstaf?
Mercedes 1-2-3-4.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:38 schreef beantherio het volgende:
De kwalificatie gemist maar zo te zien heb ik niet veel gemist.
Button werd daarna wel meteen kampioenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In 2003 werd Ferrari geholpen door aanpassingen aan het bandenreglement, waardoor de Michelin teams benadeeld werden. In 2007 het gedoe met Alonso en Hamilton en in 2009 was Brawn de eerste helft wel degelijk de beste. Goed genoeg om te winnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2003 Ferrari was niet de beste.
2007 Ferrari was niet de beste
2009 Brawn was uiteindelijk niet de beste
Zoals de laatste jaren bedoel je?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:39 schreef potjecreme het volgende:
En toch is dit wel een domper. Zolang moeten wachten en na 3 races is wel duidelijk welk team wk gaat worden.
Echt alleen de eerste paar races. Daarna was het Ferrari en toen Williams na wat updates. Met 3 races te gaan stond Williams er het beste voor. Maar een bepaalde ban gaf Ferrari vanaf Monza een enorm voordeel zodat ze van 3e beste wagen naar beste gingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2003 McLaren was sneller dan Ferrari, maar viel om de haverklap uit.
Het was vooraf al duidelijk dat het Mercedes, tenzij... zou worden. Het was alleen nog niet duidelijk dat het feitelijk een 18-wagen groot F1.5 zou worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:39 schreef potjecreme het volgende:
En toch is dit wel een domper. Zolang moeten wachten en na 3 races is wel duidelijk welk team wk gaat worden.
Tja ze hebben het verdiend. Ze zijn in alles gewoon de beste.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:39 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:36 schreef Newone82 het volgende:
Roses are red, we’ve heard this before, Mercedes 1-2, and also 3-4
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
McLaren viel maar 2x uit. Jij denkt aan 05
Klopt. Totdat de Michelin banden aan banden werden gelegd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Weet alleen dat 2003 het spannendse seizoen in de Ferrari era was.
Volgend jaar Aston Martin en daar zit Toto ook met aandelen in.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zou wat zijn als mercedes RP opkoopt......
Ze zijn al aandeelhouder van Aston Martin, dus ook van RPquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zou wat zijn als mercedes RP opkoopt......
Ranking van teampositie tov andere teams denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat geven die posities links dan aan? Max verliest meer dan 3 plekken tov vorig jaar..
Schumacher en Raikkonen hadden allebei 21 punten in de laatste 3 races. Montoya lag er in de laatste race al uit, maar had nog wel op hetzelfde aantal punten als Schumacher kunnen komen als zijn auto het niet begaf en hij Barrichello verslagen had.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Totdat de Michelin banden aan banden werden gelegd.
Mwah. Albon moet gewoon resultaten laten zien Russellquote:
Ik neem aan de posities gewonnen of verloren door het teamquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat geven die posities links dan aan? Max verliest meer dan 3 plekken tov vorig jaar..
De Schumacher/Hamilton kwaliteit bestaat nou eenmaal niet. Hamilton zou van de categorie 1 a 2-voudig wereldkampioen zijn, Hakkinen, Mansell, dat idee. Maar dan mentaal zwakker.quote:
Marketing. Het blanke oude mannen imago van Mercedes, te Duits ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ah, gaat puur op de snelste per team ja, dacht dat een graphic was met alle coureurs die in 2019 en 2020 in dezelfde auto zatenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ranking van teampositie tov andere teams denk ik.
Ja, ik was ook wel gecharmeerd van hem. Vooral omdat hij in de eerste plaats op-en-top sportman was, die verder niet aan veel franje deed naast de baan. Daar was hij toch vooral family man die liefst op de achtergrond bleef.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me niets verbazen mocht dat kloppen, neemt niet weg dat het voorlopig nog steeds mijn favoriete coureur ooit is
Voor Mercedes telde maar 1 ding en dat is winnen anders was het hele project niet te verdedigen. Ze hebben gewoon voor de best mogelijke rijders gekozen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Schumacher/Hamilton kwaliteit bestaat nou eenmaal niet. Hamilton zou van de categorie 1 a 2-voudig wereldkampioen zijn, Hakkinen, Mansell, dat idee. Maar dan mentaal zwakker.
[..]
Marketing. Het blanke oude mannen imago van Mercedes, te Duits ook.
Het is de combinatie van Mercedes marketing en Brits chauvinisme wel toevertrouwd om hem als veel beter af te schilderen dan hij is, en rivaal Vettel die het gewoon veel beter deed veel slechter.
Uh nee, bezwijkt zelden onder druk, haalt steevast het maximale uit z’n auto, crasht zelden door eigen schuld.quote:
Had er inmiddels een voorbeeld bij gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, bezwijkt zelden onder druk, haalt steevast het maximale uit z’n auto, crasht zelden door eigen schuld.
Als er iemand stabiel is, is Max het wel.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een fragment van 2 jaar geleden, juist ja
Dat ze zich ook aan de maximale breedte van het loopvlak moesten houden bedoel je?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Totdat de Michelin banden aan banden werden gelegd.
Inmiddels weten we wel dat Raikkonen helemaal niet supersnel was zoals toen aangenomen en Montoya had het nog heel moeilijk met Ralf. Dan durf ik wel te stellen dat die twee dankzij een betere auto zo dichtbij kwamen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher en Raikkonen hadden allebei 21 punten in de laatste 3 races. Montoya lag er in de laatste race al uit, maar had nog wel op hetzelfde aantal punten als Schumacher kunnen komen als zijn auto het niet begaf en hij Barrichello verslagen had.
Dat seizoen is gewoon van begin tot eind gigantisch close geweest, en er is geen moment geweest dat één van de teams echt duidelijk afhaakte.
2 Jaar oud ondertussen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had er inmiddels een voorbeeld bij gedaan.
Dat was ook wel een uitgesproken klote-auto.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:55 schreef Tinos85 het volgende:
Racing point 2,7 seconde sneller dan vorig jaar
Ja zelf een auto ontwerpen is nog niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was ook wel een uitgesproken klote-auto.
Daarom nu maar copy paste. Volgens jaar gewoon 18 W11’s op de grid en 2 W12’s.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja zelf een auto ontwerpen is nog niet zo makkelijk.
Het hele project was/is een marketingproject. Winnen met Schumacher of Rosberg zou helemaal niets voor het merk doen. Schumacher weer in zo'n sterke auto zou F1 in GB zo goed als kapot maken, en daarmee in een heel groot deel van de internationale media. Ze wisten natuurlijk wel dat ze goud in handen hadden met de nieuwe PU's en je levert met Hamilton ook geen snelheid in, hooguit was zjin labiliteit een risico maar dan had je de vergelijkbaar capabele Rosberg nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor Mercedes telde maar 1 ding en dat is winnen anders was het hele project niet te verdedigen. Ze hebben gewoon voor de best mogelijke rijders gekozen.
Het hele seizoenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:03 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoelang blijft Mercedes nog rondrijden in zwart?
Teams als HAAS en Alfa Romeo zouden het serieus moeten overwegen denk ik. Alles daarboven zal het niet eervol vinden maar voor een backmarker lijkt het me een prima optie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Daarom nu maar copy paste. Volgens jaar gewoon 18 W11’s op de grid en 2 W12’s.
Dit hele jaar nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:03 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoelang blijft Mercedes nog rondrijden in zwart?
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:02 schreef THEFXR het volgende:
heb de kwali niet gekeken, jammer voor Max, dit jaar gaat het hem niet worden en Albon nog niet eens Q3 gehaald.
Helmut is nu best hard aan het schelden en misschien wel wat mensen ontslaan.
F1 / Racisme en F1quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:05 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dat alleen omdat in Amerika een neger is overleden?
Max is in zijn eerste autosportseizoen binnengehaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.
Het wordt tijd dat Helmut zelf met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma heeft al heel lang geen fatsoenlijke coureur meer opgeleverd. Max zelf is volgens mij ook gewoon pas later nog binnengehaald.
Ik zou eerder overwegen om afscheid te nemen van Newey. Ik vraag me af hoe actueel zijn ontwerpfilosofie nog is. Dat ie het basisontwerp blijkbaar nog met potlood tekent is misschien een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Helmut zelf met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma heeft al heel lang geen fatsoenlijke coureur meer opgeleverd. Max zelf is volgens mij ook gewoon pas later nog binnengehaald.
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regelsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Wordt het geen tijd voor RBR om het high rake concept los te gaan laten? Ze trekken er nog steeds aan maar het lukt maar niet om er de hoogste trede mee te bereiken.
oh ja, zelfde regels als dit jaar, dus ze zijn voor 2 jaar fuckedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hele project was/is een marketingproject. Winnen met Schumacher of Rosberg zou helemaal niets voor het merk doen. Schumacher weer in zo'n sterke auto zou F1 in GB zo goed als kapot maken, en daarmee in een heel groot deel van de internationale media. Ze wisten natuurlijk wel dat ze goud in handen hadden met de nieuwe PU's en je levert met Hamilton ook geen snelheid in, hooguit was zjin labiliteit een risico maar dan had je de vergelijkbaar capabele Rosberg nog.
Daar zat ik na het maken van de posting ook al aan te denken: in 2022 worden concepten als high rake sowieso niet meer echt valide als ze met skirts mogen gaan werken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regels
Dit jaar zou, met het wegvallen van Ferrari, gewoon P2 moeten worden voor de constructeurs en P3 voor Verstappen bij de coureurs. Hoe het nu gaat heb ik daar een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, zelfde regels als dit jaar, dus ze zijn voor 2 jaar fucked![]()
ik denk idd, dat Helmut of Horner ook eens verantwoordelijkheid moet nemen.
want dit jaar is het een achteruitgang ipv dichter bij P1/2
Terwijl de Mercedes helemaal plat op de weg ligt en jaar na jaar het kampioenschap binnenhaalt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Wordt het geen tijd voor RBR om het high rake concept los te gaan laten? Ze trekken er nog steeds aan maar het lukt maar niet om er de hoogste trede mee te bereiken.
Volgend jaar dus een zwarte safetycar? En dan ook nog de Black Seriesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]ja joh alleen marketing, Black Benz Matters
ja, maar dat horen we al jaren bij RB, volgend jaar staan we er dichter bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zat ik na het maken van de posting ook al aan te denken: in 2022 worden concepten als high rake sowieso niet meer echt valide als ze met skirts mogen gaan werken.
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regels
voorspelling: RB gaat Honda in de media negatief neerzetten terwijl het chassis zelf slecht is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Terwijl de Mercedes helemaal plat op de weg ligt en jaar na jaar het kampioenschap binnenhaalt.
[ afbeelding ]
0quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.
Zeker in combinatie met de smalle neus lijkt het niet lekker te werken. High rake is al gevoelig voor veranderingen in de luchtstroom over de auto, maar met de smalle neus lijkt dat nog erger geworden te zijn. Vandaar de instabiliteit achter.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Die hebben alleen wel een iets mindere motor achterin liggenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Teams als HAAS en Alfa Romeo zouden het serieus moeten overwegen denk ik. Alles daarboven zal het niet eervol vinden maar voor een backmarker lijkt het me een prima optie.
ja dat blijft afwachten maar de meeste kans heb je wel bij een nieuw conceptquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |