Het hele project was/is een marketingproject. Winnen met Schumacher of Rosberg zou helemaal niets voor het merk doen. Schumacher weer in zo'n sterke auto zou F1 in GB zo goed als kapot maken, en daarmee in een heel groot deel van de internationale media. Ze wisten natuurlijk wel dat ze goud in handen hadden met de nieuwe PU's en je levert met Hamilton ook geen snelheid in, hooguit was zjin labiliteit een risico maar dan had je de vergelijkbaar capabele Rosberg nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voor Mercedes telde maar 1 ding en dat is winnen anders was het hele project niet te verdedigen. Ze hebben gewoon voor de best mogelijke rijders gekozen.
Het hele seizoenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:03 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoelang blijft Mercedes nog rondrijden in zwart?
Teams als HAAS en Alfa Romeo zouden het serieus moeten overwegen denk ik. Alles daarboven zal het niet eervol vinden maar voor een backmarker lijkt het me een prima optie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Daarom nu maar copy paste. Volgens jaar gewoon 18 W11’s op de grid en 2 W12’s.
Dit hele jaar nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:03 schreef Nerdslayer het volgende:
Hoelang blijft Mercedes nog rondrijden in zwart?
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:02 schreef THEFXR het volgende:
heb de kwali niet gekeken, jammer voor Max, dit jaar gaat het hem niet worden en Albon nog niet eens Q3 gehaald.
Helmut is nu best hard aan het schelden en misschien wel wat mensen ontslaan.
F1 / Racisme en F1quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:05 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
En dat alleen omdat in Amerika een neger is overleden?
Max is in zijn eerste autosportseizoen binnengehaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.
Het wordt tijd dat Helmut zelf met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma heeft al heel lang geen fatsoenlijke coureur meer opgeleverd. Max zelf is volgens mij ook gewoon pas later nog binnengehaald.
Ik zou eerder overwegen om afscheid te nemen van Newey. Ik vraag me af hoe actueel zijn ontwerpfilosofie nog is. Dat ie het basisontwerp blijkbaar nog met potlood tekent is misschien een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.
Het wordt tijd dat Helmut zelf met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma heeft al heel lang geen fatsoenlijke coureur meer opgeleverd. Max zelf is volgens mij ook gewoon pas later nog binnengehaald.
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regelsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Wordt het geen tijd voor RBR om het high rake concept los te gaan laten? Ze trekken er nog steeds aan maar het lukt maar niet om er de hoogste trede mee te bereiken.
oh ja, zelfde regels als dit jaar, dus ze zijn voor 2 jaar fuckedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hem ook niet worden.
Het wordt tijd dat Helmut zelf met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma heeft al heel lang geen fatsoenlijke coureur meer opgeleverd. Max zelf is volgens mij ook gewoon pas later nog binnengehaald.
ja joh alleen marketing, Black Benz Mattersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hele project was/is een marketingproject. Winnen met Schumacher of Rosberg zou helemaal niets voor het merk doen. Schumacher weer in zo'n sterke auto zou F1 in GB zo goed als kapot maken, en daarmee in een heel groot deel van de internationale media. Ze wisten natuurlijk wel dat ze goud in handen hadden met de nieuwe PU's en je levert met Hamilton ook geen snelheid in, hooguit was zjin labiliteit een risico maar dan had je de vergelijkbaar capabele Rosberg nog.
Daar zat ik na het maken van de posting ook al aan te denken: in 2022 worden concepten als high rake sowieso niet meer echt valide als ze met skirts mogen gaan werken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regels
Dit jaar zou, met het wegvallen van Ferrari, gewoon P2 moeten worden voor de constructeurs en P3 voor Verstappen bij de coureurs. Hoe het nu gaat heb ik daar een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, zelfde regels als dit jaar, dus ze zijn voor 2 jaar fucked
ik denk idd, dat Helmut of Horner ook eens verantwoordelijkheid moet nemen.
want dit jaar is het een achteruitgang ipv dichter bij P1/2
Terwijl de Mercedes helemaal plat op de weg ligt en jaar na jaar het kampioenschap binnenhaalt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Wordt het geen tijd voor RBR om het high rake concept los te gaan laten? Ze trekken er nog steeds aan maar het lukt maar niet om er de hoogste trede mee te bereiken.
Volgend jaar dus een zwarte safetycar? En dan ook nog de Black Seriesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja joh alleen marketing, Black Benz Matters
ja, maar dat horen we al jaren bij RB, volgend jaar staan we er dichter bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zat ik na het maken van de posting ook al aan te denken: in 2022 worden concepten als high rake sowieso niet meer echt valide als ze met skirts mogen gaan werken.
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zin heeft, beter gaan ze vol voor de 2022 regels
voorspelling: RB gaat Honda in de media negatief neerzetten terwijl het chassis zelf slecht is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Terwijl de Mercedes helemaal plat op de weg ligt en jaar na jaar het kampioenschap binnenhaalt.
[ afbeelding ]
0quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.
Zeker in combinatie met de smalle neus lijkt het niet lekker te werken. High rake is al gevoelig voor veranderingen in de luchtstroom over de auto, maar met de smalle neus lijkt dat nog erger geworden te zijn. Vandaar de instabiliteit achter.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:54 schreef beantherio het volgende:
Wordt het geen tijd voor RBR om het high rake concept los te gaan laten? Ze trekken er nog steeds aan maar het lukt maar niet om er de hoogste trede mee te bereiken.
Die hebben alleen wel een iets mindere motor achterin liggenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Teams als HAAS en Alfa Romeo zouden het serieus moeten overwegen denk ik. Alles daarboven zal het niet eervol vinden maar voor een backmarker lijkt het me een prima optie.
ja dat blijft afwachten maar de meeste kans heb je wel bij een nieuw conceptquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na zoveel jaar begin je je echter wel af te vragen wat de kansen zijn dat Red Bull in 2022 een directe winnaar neerzet, of met een lastig te doorgronden Newey ontwerp aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |