quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton 1.14,2 op mediums. Koekoek ...
Waarom niet? Beetje krachtpresentatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef potjecreme het volgende:
Ipv bij de merc de motor dicht te schroeven, schroeven ze het bij hun klantenteams open.
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per smsquote:
gewoon tweede hokje van boven ofzo aanvinken manquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per sms
Geen iDeal? Zit je in Belgiė, Duitsland of Engeland? Wil je iemand een abo kado doen? Dat kan hier!
En dan werkt de link nietNaja ga maar ad-blocker oid installeren.
Oei flashy.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1284435558450761728[/twitter]
Nieuwe Twitter knop genot.
Er is ergens een vinkje die je moet aanklikken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per sms
Geen iDeal? Zit je in Belgiė, Duitsland of Engeland? Wil je iemand een abo kado doen? Dat kan hier!
En dan werkt de link nietNaja ga maar ad-blocker oid installeren.
Ze zijn verplicht om iedereen dezelfde settings te geven, dus als RP dat wil kunnen ze dat gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef potjecreme het volgende:
Ipv bij de merc de motor dicht te schroeven, schroeven ze het bij hun klantenteams open.
Wel jammer dat het filmpje niet binnen het topic gekeken kan wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1284435558450761728[/twitter]
Nieuwe Twitter knop genot.
Is dat zo? Er gaan geruchten dat merc andere mappings heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht om iedereen dezelfde settings te geven, dus als RP dat wil kunnen ze dat gewoon gebruiken.
Na opnieuw inloggen staat het vinkje weer uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is ergens een vinkje die je moet aanklikken.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn officiėle voorspelling: Max pakt geen pole.
@Dannyquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wel jammer dat het filmpje niet binnen het topic gekeken kan worden
Die moeten het tegenwoordig hebben van de power circuits ipv downforce circuitsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw Red Bull is echt helemaal nergens![]()
Die hebben iets goed fout gedaan.
Wordt tijd dat Jos orde op zaken gaat stellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw Red Bull is echt helemaal nergens![]()
Die hebben iets goed fout gedaan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Marcoss het volgende:
En dan komen de echte powercircuits straks pas
Ik zie kansenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moeten het tegenwoordig hebben van de power circuits ipv downforce circuits
Ja, ze moeten iedereen dezelfde motor en software leveren. Is al een paar jaar zo, sinds ze niet meer met een jaar oude motoren rijden.quote:
Met zijn vuisten zeker? Verbaal is hij niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Jos orde op zaken gaat stellen.
* Kijkt naar je UIquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Serieus? Vertel ons meer!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes on medium tires 0,8 sec faster than the rest...
met de vuist op ... slaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Sabata het volgende:
Nou is de motor van Honda redelijk ok, maar is de auto van RBR weer ruk. Hartelijk dank Newey!
Je hebt een vuist op of in je van beide heren mogen ervaren?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef potjecreme het volgende:
Jos zijn vuist heeft niet dezelfde krachten als de vuist van Wolff.
Bottasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na Oostenrijk 1 waren ze al kampioen
Ik denk eerder AM, zodra Hamilton zijn volgende titel heeft, wordt bekend dat Toto en Hammy naar AM overlopen en omdat kopieėren van de Tracing Point auto's niet mag, gaat Newey daar voor veel geld aan de slag. Enige voordeel van het scenario, dat Stroll zodanig wordt vernietigd door Hamilton dat ie huilend opgeeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.
Een droevige dag voor Nederland misschien zelfs wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:36 schreef Tinos85 het volgende:
Ik voorspel een droevige zondag voor Red Bull Racing.
Ja doe dan Bottas maar ipv wéér Hamilton. Of in ieder geval een gevecht tussen die twee tot en met de laatste race.quote:
Ik denk eerder dat Newey terrein verliest op het modernere computerwerkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.
weer een droevige dag voor de F1quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een droevige dag voor Nederland misschien zelfs wel.
Dat zou genot zijn inderdaad.quote:
Over zijn manier van ontwerpen (analoog) is eens iets gezegd en nu herhaalt iedereen het eindeloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Newey terrein verliest op het modernere computerwerk
1,14.5 was pole toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
1,3 sec sneller dan pole vorig jaar
.. In Q1
.. Op Medium
Van mij mag hetquote:
Ik denk dat hij dit ook niet had verwachtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Die statements van Toto Wolf die doen alsof het nog best moeilijk is worden steeds lachwekkender zo als je erover nadenkt. Ze hoeven niet eens voluit, en staan nog los op een compound harder....
Klopt.quote:
Dit is niet normaal meer. Met die rokende Mercedessen is ook iets speciaals.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Die statements van Toto Wolf die doen alsof het nog best moeilijk is worden steeds lachwekkender zo als je erover nadenkt. Ze hoeven niet eens voluit, en staan nog los op een compound harder....
Misschien eenzelfde trucje als dat van Ferrari, “zij deden het ook!”quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is niet normaal meer. Met die rokende Mercedessen is ook iets speciaals.
oh excuus, ik ging op Mol af die zei dat Max al aantal tienden sneller was dan z'n pole dus ik dacht even 15,5quote:
Niet te geloven dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:39 schreef Newone82 het volgende:
Marko just told ORF that none of the new parts are working as excepted .
Las ik op ander forum
motor loopt nog wel? hij kan naar de pits rijden.quote:
Dus ongeveer 1.1 seconde achterstand heeft Red Bull op Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
Zeventiende achter Mercedes op medium![]()
Niet leuk meer
Horner gaat er niet over wanneer een coureur naar buiten gestuurd wordt.quote:
Hij reed heel vlak achter die Williams, geheel ongelijk heeft hij nietquote:
.........quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat klem achter een Williams zo te zien
De vijver met RB talenten is wel leeg op het moment, iedereen heeft al in de RB gezeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
Albon niet blij met het team, einde nabij?
Ze kunnen altijd Coulthard nog terughalen. Of Webber. Of Doornbos.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
Albon niet blij met het team, einde nabij?
Hij is eindverantwoordelijk voor deze behandeling van Albon!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Horner gaat er niet over wanneer een coureur naar buiten gestuurd wordt.
Nouja die conclusie konden we na vorige week al trekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dus ongeveer 1.1 seconde achterstand heeft Red Bull op Mercedes.
Lijkt er meer op dat Red Bull keer op keer op keer op keer de auto weet te verslechteren ipv te verbeteren en hoewel Max er over klaagt kan ie iig Q3 halen, maar eerst Kvyat, daarna Gasly en nu Albon kunnen gewoon niet met de auto overweg. Zet Dr Marko in Belgiė Gasly weer terug zie je Albon weer schitteren in de Alpha Tauri en zit Gasly weer te jammer. Je kunt beter bij Alpha Tauri zittten, dan weet je wat je hebtquote:
Er zijn zo veel betere keuzes. Ik zou gewoon voor Vettel gaan bv.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
Wanneer wordt Albon vervangen? En vooral, door wie. Ze hebben zelf niks meer.
Steiner naar RBR confirmed!quote:
Jij zit ook keihard in de kont van Verstappen he?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Albon je kan er gewoon niks van jochie, verkeer of niet
Gewoon onzin.... Albon verprutst het ook gewoon steeds zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is eindverantwoordelijk voor deze behandeling van Albon!
Hij is een seconde langzamer, denken dat dit komt omdat hij niet kan sturen, is ridicuul.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
Kunnen ze de Hulk volgende keer in die auto zetten? Ben niet bekend met de procedures verder dus oprechte vraag.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er zijn zo veel betere keuzes. Ik zou gewoon voor Vettel gaan bv.
Russel is in een Williams zelfs nog beter.
Of ga voor Hulkenberg, Vandoorne. Neem een talent uit de F2. Zo veel betere opties.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd Coulthard nog terughalen. Of Webber. Of Doornbos.
Die heeft ooit bij de voorganger van Red Bull (Jaguar) gezeten.quote:
tongue in cheekquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon onzin.... Albon verprutst het ook gewoon steeds zelf.
Alles kan, het is een kwestie van willen + geld.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kunnen ze de Hulk volgende keer in die auto zetten? Ben niet bekend met de procedures verder dus oprechte vraag.
De meeste teamgenoten zitten dichter bij elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij is een seconde langzamer, denken dat dit komt omdat hij niet kan sturen, is ridicuul.
Er is iets mis met de auto
Red Bull wil alleen coureurs uit hun eigen programma promoveren via Alpha Tauri naar Red Bull, ze willen geen mensen van buiten aannemen. Dus nee, dat gaat inderdaad niet. Vettel zou kunnen als Mateschitz Marko onder druk gaat zetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kunnen ze de Hulk volgende keer in die auto zetten? Ben niet bekend met de procedures verder dus oprechte vraag.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat terughalen naar RB.
Beide Benzen eruit torpederen, zodat Max kan winnen
Wat heeft Verstappen ermee te maken dat Alex dertiende rijdt? Hij is gewoon nutteloos als tweede rijder. Bij Gasly riep iedereen “wisselen”, maar bij Albon moeten we blij zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij zit ook keihard in de kont van Verstappen he?
Er is kennelijk niemand die jij geen verwijten toestopt.
Kvyat? Haha hou op man.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat terughalen naar RB.
Beide Benzen eruit torpederen, zodat Max kan winnen
Jos Verstappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
Dat zeg ik. Er is iets mis met de auto, gat is veel te groot.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De meeste teamgenoten zitten dichter bij elkaar
De grap niet snappen ...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Kvyat? Haha hou op man.
Gasly is hem helemaal de baas.
Maar ze hebben ook nog nooit in een situatie gezeten waarin alle drie de junior drivers al in de RB hebben gezeten en er 2 in feite al zijn afgetest.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Red Bull wil alleen coureurs uit hun eigen programma promoveren via Alpha Tauri naar Red Bull, ze willen geen mensen van buiten aannemen. Dus nee, dat gaat inderdaad niet. Vettel zou kunnen als Mateschitz Marko onder druk gaat zetten.
Eerder Marko die Mateschitz onder druk moet zetten. Mateschitz is nog altijd pissed dat Vettel toen weg ging.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:47 schreef Sabata het volgende:
Vettel zou kunnen als Mateschitz Marko onder druk gaat zetten.
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis allemaal de schuld van Ricciardo... Die had gewoon moeten blijven.
Hondinauto.gifquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Er is iets mis met de auto, gat is veel te groot.
Maar is het regeltechnisch mogelijk? Of ze het willen is een tweede, maar kunnen ze hem inzetten als het seizoen al begonnen is? Ben bekend met wissels van tweede naar eerste team, maar kan je een “nieuwe” rijder mee laten doen en Kvyat eruit gooien (om maar wat te noemen)?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Red Bull wil alleen coureurs uit hun eigen programma promoveren via Alpha Tauri naar Red Bull, ze willen geen mensen van buiten aannemen. Dus nee, dat gaat inderdaad niet. Vettel zou kunnen als Mateschitz Marko onder druk gaat zetten.
Jep. Had ik vorig jaar met Gasly ook al, en kijk nu waar hij staat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat de RB een knakenbak is en dat het gewoon puur Max zijn talent is dat ie zo ver naar voren staat.
Van diezelfde post, iemand met een acceptabele oplossing:quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:46 schreef Newone82 het volgende:
https://twitter.com/tabathavalls/status/1284483824165027841?s=21
Seb answer your phone, it’s Helmut #F1
quote:Red bull have no choice but to put Vettel in the car and give albon and gasly time to gain experience in the midfield. Sell Kyvat to Haas, he has the Ferrsri connection
Eens, probleem is meer dat de auto gewoon bagger is. Max haalt er meer uit dan er eigenlijk in zit en dan lijk je al snel een kneusje als tweede rijder.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die ook op halve sec wordt gereden door Max
Ja, puur zo beschouwd is er geen probleem. Hulk heeft geen contract, en Albon z'n conctract bevat vast een afkoop clausule.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is het regeltechnisch mogelijk?
Alles heeft ermee te maken. Stel Max krijgt een goede tweede rijder naast zich die presteert als een eerste rijder, dan ga je daar ook op afgeven.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heeft Verstappen ermee te maken dat Alex dertiende rijdt? Hij is gewoon nutteloos als tweede rijder. Bij Gasly riep iedereen “wisselen”, maar bij Albon moeten we blij zijnGasly rijdt met een auto die al het hele weekend problemen heeft makkelijker naar Q3...
Wordt juist gezegd dat Mateschitz Vettel heel graag terug wilt, maar Marko (nog) nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerder Marko die Mateschitz onder druk moet zetten. Mateschitz is nog altijd pissed dat Vettel toen weg ging.
De W10 van een jaar eerder is nog steeds beter dan de RB16.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Newone82 het volgende:
Verslagen worden door Stroll. Jezus wat een kut seizoen
Nee. Er wordt gezegd dat Mateschitz hem niet terug wil.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt juist gezegd dat Mateschitz Vettel heel graag terug wilt, maar Marko (nog) niet
Dit jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
De W10 van een jaar eerder is nog steeds beter dan de RB16.
Stroll laat even zien dat zelfs een paydriver kampioen had kunnen worden in een 2019 Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll maakt even subtiel duidelijk dat hij zijn stoeltje wil behouden. GOD!
Dit is ongekendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dit gat slaat helemaal nergens op ...
Dan lezen wij andere berichtenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Er wordt gezegd dat Mateschitz hem niet terug wil.
De RB15 is ook beterquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
De W10 van een jaar eerder is nog steeds beter dan de RB16.
En dat is een verrassing?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll laat even zien dat zelfs een paydriver kampioen had kunnen worden in een 2019 Mercedes.
https://www.gpblog.com/nl(...)itz-is-beledigd.htmlquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Er wordt gezegd dat Mateschitz hem niet terug wil.
Ik denk dat ze binnenkort geen keus meer hebben... ik begin een bepaalde gelatenheid bij Max te bespeuren die ik nog niet eerder gezien heb.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, puur zo beschouwd is er geen probleem. Hulk heeft geen contract, en Albon z'n conctract bevat vast een afkoop clausule.
Of RBR dat ook ziet zitten is een tweede.
Ik heb dan ook nooit gevraagd om een tweede rijder die presteert als een eerste, ik zie graag een goede tweede rijder, heb ik nooit een geheim van gemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alles heeft ermee te maken. Stel Max krijgt een goede tweede rijder naast zich die presteert als een eerste rijder, dan ga je daar ook op afgeven.
26, las ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is het oliepeil van de Mercedes na de kwalificatie.
RBR zijn net Amerikanen. Amerikaanse techniek komt met een hoop geblaat (lees propaganda over hoe fantastisch wel niet en best of the best). Dat is nou juist HET probleem van RBR.quote:
Ja, in de regelementen staat dat je in het seizoen één keer van rijder mag wisselen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is het regeltechnisch mogelijk? Of ze het willen is een tweede, maar kunnen ze hem inzetten als het seizoen al begonnen is? Ben bekend met wissels van tweede naar eerste team, maar kan je een “nieuwe” rijder mee laten doen en Kvyat eruit gooien (om maar wat te noemen)?
Een goede 2e rijder bestaat niet. Elke rijder wil eerste rijder zijn. De rest zijn natte dromen van Fok!kers en Max fans.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnenkort geen keus meer hebben... ik begin een bepaalde gelatenheid bij Max te bespeuren die ik nog niet eerder gezien heb.
[..]
Ik heb dan ook nooit gevraagd om een tweede rijder die presteert als een eerste, ik zie graag een goede tweede rijder, heb ik nooit een geheim van gemaakt.
Ja ditquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:55 schreef VacaLoca het volgende:
Wow Max kijkt alsof is handdoek in ring wil gooien voor dit seizoen en weer wil simracen
Volgens de altijd lachwekkend en moker irritante Toto Wolff is het 'nOg hEeL sPaNnEnD hOoR!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een goede 2e rijder bestaat niet. Elke rijder wil eerste rijder zijn. De rest zijn natte dromen van Fok!kers en Max fans.
Dank je!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja, in de regelementen staat dat je in het seizoen één keer van rijder mag wisselen.
Bottas is schoolvoorbeeld goede 2e rijder lol ....quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een goede 2e rijder bestaat niet. Elke rijder wil eerste rijder zijn. De rest zijn natte dromen van Fok!kers en Max fans.
Ik voel hier vannacht nog wel 30 one-liner posts over aankomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Erg slecht van Norris inderdaad.quote:
Ja dat stond ook in beeldquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zei Mol nou dat Hamilton hier vorig jaar pole had?
Ik ben fan van Max maar niet boosquote:
Mwuahahahah, Ik had m helemaal vergeten (wou m eigenlijk wisselen vanwege de regenkans)quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:58 schreef Tassendief het volgende:
Had ik maar voor Perez gekozen voor de manager
Definitieve einde van het tijdperk!quote:
Nu is het voor McLaren en Renault payback time. Maar die zullen wel niet zo kinderachtig zijn, iig McLaren niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle Honda's hebben motorische problemen vermoed ik
Het verdriet van een wereldkampioenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definitieve einde van het tijdperk!
Bottas vindt dit geen leuke post.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:00 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton zet de rest op een seconde.
Wtf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |