quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton 1.14,2 op mediums. Koekoek ...
Waarom niet? Beetje krachtpresentatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef potjecreme het volgende:
Ipv bij de merc de motor dicht te schroeven, schroeven ze het bij hun klantenteams open.
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per smsquote:
gewoon tweede hokje van boven ofzo aanvinken manquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per sms
Geen iDeal? Zit je in België, Duitsland of Engeland? Wil je iemand een abo kado doen? Dat kan hier!
En dan werkt de link nietNaja ga maar ad-blocker oid installeren.
Oei flashy.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1284435558450761728[/twitter]
Nieuwe Twitter knop genot.
Er is ergens een vinkje die je moet aanklikken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
FOK!abonnement aanschaffen, verlengen of kado doen per sms
Geen iDeal? Zit je in België, Duitsland of Engeland? Wil je iemand een abo kado doen? Dat kan hier!
En dan werkt de link nietNaja ga maar ad-blocker oid installeren.
Ze zijn verplicht om iedereen dezelfde settings te geven, dus als RP dat wil kunnen ze dat gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:30 schreef potjecreme het volgende:
Ipv bij de merc de motor dicht te schroeven, schroeven ze het bij hun klantenteams open.
Wel jammer dat het filmpje niet binnen het topic gekeken kan wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1284435558450761728[/twitter]
Nieuwe Twitter knop genot.
Is dat zo? Er gaan geruchten dat merc andere mappings heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht om iedereen dezelfde settings te geven, dus als RP dat wil kunnen ze dat gewoon gebruiken.
Na opnieuw inloggen staat het vinkje weer uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is ergens een vinkje die je moet aanklikken.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn officiële voorspelling: Max pakt geen pole.
@Dannyquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wel jammer dat het filmpje niet binnen het topic gekeken kan worden
Die moeten het tegenwoordig hebben van de power circuits ipv downforce circuitsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw Red Bull is echt helemaal nergens![]()
Die hebben iets goed fout gedaan.
Wordt tijd dat Jos orde op zaken gaat stellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw Red Bull is echt helemaal nergens![]()
Die hebben iets goed fout gedaan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Marcoss het volgende:
En dan komen de echte powercircuits straks pas
Ik zie kansenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moeten het tegenwoordig hebben van de power circuits ipv downforce circuits
Ja, ze moeten iedereen dezelfde motor en software leveren. Is al een paar jaar zo, sinds ze niet meer met een jaar oude motoren rijden.quote:
Met zijn vuisten zeker? Verbaal is hij niet zo goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Jos orde op zaken gaat stellen.
* Kijkt naar je UIquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Serieus? Vertel ons meer!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes on medium tires 0,8 sec faster than the rest...
met de vuist op ... slaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Sabata het volgende:
Nou is de motor van Honda redelijk ok, maar is de auto van RBR weer ruk. Hartelijk dank Newey!
Je hebt een vuist op of in je van beide heren mogen ervaren?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef potjecreme het volgende:
Jos zijn vuist heeft niet dezelfde krachten als de vuist van Wolff.
Bottasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Na Oostenrijk 1 waren ze al kampioen
Ik denk eerder AM, zodra Hamilton zijn volgende titel heeft, wordt bekend dat Toto en Hammy naar AM overlopen en omdat kopieëren van de Tracing Point auto's niet mag, gaat Newey daar voor veel geld aan de slag. Enige voordeel van het scenario, dat Stroll zodanig wordt vernietigd door Hamilton dat ie huilend opgeeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.
Een droevige dag voor Nederland misschien zelfs wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:36 schreef Tinos85 het volgende:
Ik voorspel een droevige zondag voor Red Bull Racing.
Ja doe dan Bottas maar ipv wéér Hamilton. Of in ieder geval een gevecht tussen die twee tot en met de laatste race.quote:
Ik denk eerder dat Newey terrein verliest op het modernere computerwerkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geef Newey een baan bij Mercedes en hij haalt het onderste uit de kan.
weer een droevige dag voor de F1quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een droevige dag voor Nederland misschien zelfs wel.
Dat zou genot zijn inderdaad.quote:
Over zijn manier van ontwerpen (analoog) is eens iets gezegd en nu herhaalt iedereen het eindeloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Newey terrein verliest op het modernere computerwerk
1,14.5 was pole toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
1,3 sec sneller dan pole vorig jaar
.. In Q1
.. Op Medium
Van mij mag hetquote:
Ik denk dat hij dit ook niet had verwachtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Die statements van Toto Wolf die doen alsof het nog best moeilijk is worden steeds lachwekkender zo als je erover nadenkt. Ze hoeven niet eens voluit, en staan nog los op een compound harder....
Klopt.quote:
Dit is niet normaal meer. Met die rokende Mercedessen is ook iets speciaals.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Die statements van Toto Wolf die doen alsof het nog best moeilijk is worden steeds lachwekkender zo als je erover nadenkt. Ze hoeven niet eens voluit, en staan nog los op een compound harder....
Misschien eenzelfde trucje als dat van Ferrari, “zij deden het ook!”quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is niet normaal meer. Met die rokende Mercedessen is ook iets speciaals.
oh excuus, ik ging op Mol af die zei dat Max al aantal tienden sneller was dan z'n pole dus ik dacht even 15,5quote:
Niet te geloven dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:39 schreef Newone82 het volgende:
Marko just told ORF that none of the new parts are working as excepted .
Las ik op ander forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |