Nee nee dan worden de boeren weer boos omdat hun fijne subsidies dan stoppen. By the way, is er al iets bekend over die allesvernietigende acties die voor overmorgen staan aangekondigd?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, tijd voor een #Nexit.
Ik heb het 3 seconden geprobeerd, maar als je zoveel achterlijk hinderlijke reclames over je hele scherm krijgt ben je er gauw klaar mee.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, ik wil FOK! niet whitelisten. Rot nou eens op.
Dat hij zijn stervende moeder in het verzorgingstehuis niet heeft kunnen bezoeken erbij halen, is toch wel ver beneden alle peil.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Italiaanse kranten halen van alles erbij om Rutte zijn gedrag te verklarenkomt niet erg feitelijk over
Als ze nog op enig sympathie hoopten mogen ze dat nu wel helemaal vergeten...quote:Op maandag 20 juli 2020 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hij zijn stervende moeder in het verzorgingstehuis niet heeft kunnen bezoeken erbij halen, is toch wel ver beneden alle peil.
Je hebt toch maar mooi #GeencentmeernaarBrussel trending gekregen.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier over twijfelt moet ik weer wat serieuzer gaan posten.
Link?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt toch maar mooi #GeencentmeernaarBrussel trending gekregen.
Weten we al wanneer deel 2 uitkompt?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Breath of the Wild was wel goed ja.
Breath Of The Wild 2.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Breath of the Wild of Ocarina of Time?
Nergens last van met een abo dat ik heb omdat ik jarenlang bijna dagelijks zonder verplichte kosten erg veel gebruik maak van een site die ik graag overeind zie blijven. Met ads is het wel vervelend ja.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik heb het 3 seconden geprobeerd, maar als je zoveel achterlijk hinderlijke reclames over je hele scherm krijgt ben je er gauw klaar mee.
Jemig, wat een vileine post.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nergens last van met een abo dat ik heb omdat ik jarenlang bijna dagelijks zonder verplichte kosten erg veel gebruik maak van een site die ik graag overeind zie blijven. Met ads is het wel vervelend ja.
Heywoodu zat vooraan in de klas.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jemig, wat een vileine post.
Ja, omdat ik weer eens te laat was en de beste plekken dus bezet warenquote:Op maandag 20 juli 2020 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heywoodu zat vooraan in de klas.
Toevallig al een stukje van geluisterd ja. Marcel die met 40 graden koorts in de auto naar Duitsland zitquote:
Subsidie voor landbouw met name, maar Frankrijk is daar altijd tegen en die zijn te invloedrijkquote:Op maandag 20 juli 2020 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Zullen toch wel genoeg andere terreinen zijn waar je ook op kan bezuinigen?...
Niet alleen in Hillegom, zo blijkt uit de cijfersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn ze allemaal zo dom in Hillegom?
MarcelGOATquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Marcel is uit. Ik heb het idee dat hij binnenkort door een raam springt van alle gekte.
Wat een kutdingen om zo hevig op te bezuinigen ookquote:Op maandag 20 juli 2020 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Zullen toch wel genoeg andere terreinen zijn waar je ook op kan bezuinigen?...
Wel geinig dat die eerste post is geschreven door iemand die half-dronken overkomt en als het toch serieus blijkt te zijn ineens door iemand die wél netjes kan schrijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn ze allemaal zo dom in Hillegom?
Stop met luisteren naar meningen van anderen. Je doet dat waar Marcel een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Marcel is uit. Ik heb het idee dat hij binnenkort door een raam springt van alle gekte.
Ik geniet. Weet er ook weer een Henk Bres bashje in te fietsen. Die andere man kan ook best boeiend vertellen, helaas heeft Marcel geen zin in een kroniek van de wereld.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig al een stukje van geluisterd ja. Marcel die met 40 graden koorts in de auto naar Duitsland zit.
Dat vindt Marcel zelf ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens is Marcel van Roosmalen nou echt het type persoon waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.
Daar moest ik ook om lachen. Inmiddels drie afleveringen gehad, best vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet. Weet er ook weer een Henk Bres bashje in te fietsen. Die andere man kan ook best boeiend vertellen, helaas heeft Marcel geen zin in een kroniek van de wereld.
Ja het is wel een beetje potsierlijk aan het worden. Desalniettemin heeft ie wel gewoon gelijk meestal.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens is Marcel van Roosmalen nou echt het type persoon waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.
mAaR mEn tEsT mEeRquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet alleen in Hillegom, zo blijkt uit de cijfers
Volgens het RIVM zijn er 987 besmettingen, daarnaast hartstikke leuk wat er begin juni is gebeurd maar de weken erna was het percentage lager dan nu. Cijfershoppen van Maurice derhalve. En zie ook hieronder: de cijfers zijn nog niet volledig.quote:
Als ik een tweet of artikel met Maurice de Hond zie word ik agressief.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom ga je er überhaupt serieus op in? Als er één iemand hier een hekel heeft aan Maurice de Hond is het maxi-mus nog wel.
Daar hebben we allemaal last van, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een tweet of artikel met Maurice de Hond zie word ik agressief.
Slob dacht laatst ook al dat ik serieus was, dit begint ernstig te worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom ga je er überhaupt serieus op in? Als er één iemand hier een hekel heeft aan Maurice de Hond is het maxi-mus nog wel.
Slob neemt alles serieus, dus dat zou ik niet persoonlijk opvatten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob dacht laatst ook al dat ik serieus was, dit begint ernstig te worden.
😡🚜👍quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb Fons wel een punt.
Niet álles hoor, maar wel veel inderdaad haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slob neemt alles serieus, dus dat zou ik niet persoonlijk opvatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nu, iedere keer dat Bruyneel een microfoon onder zijn neus krijgt, exact hetzelfde verhaal horen?Put these foolish ambitions to rest.
Ik ben bij Breaking Bad s05e08quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Marc de Hond ging dood omdat Maurice zijn tweets wilde verkopen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen al gelachen om die kop. Als er nou één iemand in het verleden is blijven hangen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nu, iedere keer dat Bruyneel een microfoon onder zijn neus krijgt, exact hetzelfde verhaal horen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Edit: dit klopt niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
To Slobeend, my star, my perfect silence.
Wacht maar. Usermaatre Setepenre.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn initiele reactie. Anyway, ik snap nu eindelijk alle geniale commentaren.
Hoe snel ga je de laatste 8 afleveringen er doorheen jassen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn initiele reactie. Anyway, ik snap nu eindelijk alle geniale commentaren.
Geen idee, eerst darten kijken vanavond. Inb4 nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe snel ga je de laatste 8 afleveringen er doorheen jassen?
Ja, nee, dat is toch de enige mogelijke reactie eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, eerst darten kijken vanavond. Inb4 nee dit kan niet.
We gaan fietsen.quote:
Waar kunnen we een klacht indienen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uitstekend. S. Nys bij de Strade, wie heeft daar geen maanden op zitten wachten?
Nys zit nog steeds tijdens elke uitzending van Sporza tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Sven Nys is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft wielrennen analyseren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Sven Nys, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Sven luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Sven infantiliseert zijn publiek. Een middelmatige ex-wegwielrenner die ze maar een microfoon hebben gegeven omdat hij twintig jaar geleden een paar crossen won in wat min of meer de Belgische variant van schaatsen is. Nog nooit op één rake opmerking kunnen betrappen. Als Karl hem vraagt wie zijn favoriet is dan draait hij er als een stoelendans omheen en als zijn mening wordt gevraagd over een valpartij zegt hij dat een wielrenner niet zomaar opgeeft. Zou het? Hij heeft ook echt het idee dat hij wat te melden heeft, alsof de dingen die hij zegt de moeite waard zijn. Na het zoveelste cliché van de middag trekt hij een hoofd alsof hij zojuist de meest gewaagde voorspelling van het afgelopen decennium heeft gedaan. Je ziet hem denken: ''Ik ga zo echt wat zeggen''. En wat zegt hij dan? Niets.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uitstekend. S. Nys bij de Strade, wie heeft daar geen maanden op zitten wachten?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een tweet of artikel met Maurice de Hond zie word ik agressief.
Wielerman zeker? @wimderonquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar kunnen we een klacht indienen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nys zit nog steeds tijdens elke uitzending van Sporza tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Sven Nys is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft wielrennen analyseren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Sven Nys, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Sven luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Sven infantiliseert zijn publiek. Een middelmatige ex-wegwielrenner die ze maar een microfoon hebben gegeven omdat hij twintig jaar geleden een paar crossen won in wat min of meer de Belgische variant van schaatsen is. Nog nooit op één rake opmerking kunnen betrappen. Als Karl hem vraagt wie zijn favoriet is dan draait hij er als een stoelendans omheen en als zijn mening wordt gevraagd over een valpartij zegt hij dat een wielrenner niet zomaar opgeeft. Zou het? Hij heeft ook echt het idee dat hij wat te melden heeft, alsof de dingen die hij zegt de moeite waard zijn. Na het zoveelste cliché van de middag trekt hij een hoofd alsof hij zojuist de meest gewaagde voorspelling van het afgelopen decennium heeft gedaan. Je ziet hem denken: ''Ik ga zo echt wat zeggen''. En wat zegt hij dan? Niets.
Zie je het nog zitten?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Die glijpartij gaat je duur komen te staan. @:showtimer
Ook geen Canvas switch? Dré draait zich om......quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er staat zelfs een journaal tijdens de koers gepland.
Blijf je Mono Burgos volgen bij zijn trainersloopbaan? Heb hem genoemd zien worden bij Alavés door Onda Cero.quote:
Het zou nog veel beter zijn als hij de rest van z'n leven op zou rotten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:14 schreef showtimer het volgende:
De Roemeense haarlijn blijft thuis. Dat is niet goed.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
To Slobeend, my star, my perfect silence.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou nog veel beter zijn als hij de rest van z'n leven op zou rotten.
Ik was heel lang bij seizoen 1 geeindigd omdat ik het niet zo heel geweldig vond.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat hield je tegen om er eerder aan te beginnen?
Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was heel lang bij seizoen 1 geeindigd omdat ik het niet zo heel geweldig vond.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.
Nee.
Nee, nee.
Nee. NEE. NEE!
Nee.
Dit kan niet.
Je krijgt van mij een duimpje omhoog voor het gebruik van dit gifje.quote:
👍quote:Op woensdag 22 juli 2020 00:52 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |