Slob neemt alles serieus, dus dat zou ik niet persoonlijk opvatten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob dacht laatst ook al dat ik serieus was, dit begint ernstig te worden.
😡🚜👍quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb Fons wel een punt.
Niet álles hoor, maar wel veel inderdaad haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slob neemt alles serieus, dus dat zou ik niet persoonlijk opvatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nu, iedere keer dat Bruyneel een microfoon onder zijn neus krijgt, exact hetzelfde verhaal horen?Put these foolish ambitions to rest.
Ik ben bij Breaking Bad s05e08quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Marc de Hond ging dood omdat Maurice zijn tweets wilde verkopen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen al gelachen om die kop. Als er nou één iemand in het verleden is blijven hangen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nu, iedere keer dat Bruyneel een microfoon onder zijn neus krijgt, exact hetzelfde verhaal horen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Edit: dit klopt niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
To Slobeend, my star, my perfect silence.
Wacht maar. Usermaatre Setepenre.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn initiele reactie. Anyway, ik snap nu eindelijk alle geniale commentaren.
Hoe snel ga je de laatste 8 afleveringen er doorheen jassen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn initiele reactie. Anyway, ik snap nu eindelijk alle geniale commentaren.
Geen idee, eerst darten kijken vanavond. Inb4 nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe snel ga je de laatste 8 afleveringen er doorheen jassen?
Ja, nee, dat is toch de enige mogelijke reactie eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, eerst darten kijken vanavond. Inb4 nee dit kan niet.
We gaan fietsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |