Toevallig al een stukje van geluisterd ja. Marcel die met 40 graden koorts in de auto naar Duitsland zitquote:
Subsidie voor landbouw met name, maar Frankrijk is daar altijd tegen en die zijn te invloedrijkquote:Op maandag 20 juli 2020 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Zullen toch wel genoeg andere terreinen zijn waar je ook op kan bezuinigen?...
Niet alleen in Hillegom, zo blijkt uit de cijfersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn ze allemaal zo dom in Hillegom?
MarcelGOATquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Marcel is uit. Ik heb het idee dat hij binnenkort door een raam springt van alle gekte.
Wat een kutdingen om zo hevig op te bezuinigen ookquote:Op maandag 20 juli 2020 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Zullen toch wel genoeg andere terreinen zijn waar je ook op kan bezuinigen?...
Wel geinig dat die eerste post is geschreven door iemand die half-dronken overkomt en als het toch serieus blijkt te zijn ineens door iemand die wél netjes kan schrijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zijn ze allemaal zo dom in Hillegom?
Stop met luisteren naar meningen van anderen. Je doet dat waar Marcel een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Marcel is uit. Ik heb het idee dat hij binnenkort door een raam springt van alle gekte.
Ik geniet. Weet er ook weer een Henk Bres bashje in te fietsen. Die andere man kan ook best boeiend vertellen, helaas heeft Marcel geen zin in een kroniek van de wereld.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig al een stukje van geluisterd ja. Marcel die met 40 graden koorts in de auto naar Duitsland zit.
Dat vindt Marcel zelf ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens is Marcel van Roosmalen nou echt het type persoon waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.
Daar moest ik ook om lachen. Inmiddels drie afleveringen gehad, best vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet. Weet er ook weer een Henk Bres bashje in te fietsen. Die andere man kan ook best boeiend vertellen, helaas heeft Marcel geen zin in een kroniek van de wereld.
Ja het is wel een beetje potsierlijk aan het worden. Desalniettemin heeft ie wel gewoon gelijk meestal.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens is Marcel van Roosmalen nou echt het type persoon waarvan Wim Kieft zou zeggen dat hij er teveel in is gaan geloven.
mAaR mEn tEsT mEeRquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet alleen in Hillegom, zo blijkt uit de cijfers
Volgens het RIVM zijn er 987 besmettingen, daarnaast hartstikke leuk wat er begin juni is gebeurd maar de weken erna was het percentage lager dan nu. Cijfershoppen van Maurice derhalve. En zie ook hieronder: de cijfers zijn nog niet volledig.quote:
Als ik een tweet of artikel met Maurice de Hond zie word ik agressief.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom ga je er überhaupt serieus op in? Als er één iemand hier een hekel heeft aan Maurice de Hond is het maxi-mus nog wel.
Daar hebben we allemaal last van, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een tweet of artikel met Maurice de Hond zie word ik agressief.
Slob dacht laatst ook al dat ik serieus was, dit begint ernstig te worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom ga je er überhaupt serieus op in? Als er één iemand hier een hekel heeft aan Maurice de Hond is het maxi-mus nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |